Lista materiałów w module według kategorii:

Nowość
W jaki sposób HR może wykryć złe sprawowanie władzy przez zarządzających
1:32

Autor

Marek Ploucha

lekarz, coach, terapeuta, trener biznesu, założyciel firmy ProNavigare i Fundacji ProEqilibrium Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menedżerskich, umiejętności psychospołecznych i zarządzaniu sprzedażą. Licencjonowany Coach ICC od 2005 roku, Master i Team Coach EMCC od 2013; przewodniczący Sądu Koleżeńskiego Izby Coachingu. Specjalizuje się w coachingu indywidualnym i grupowym; biznesowym, interwencyjnym, executive i life coachingu. Twórca autorskiej metody Adventure Coaching. Najbliżej mu do holistycznego pojmowania coachingu i człowieka. Wielką wagę przywiązuje do równowagi tego co fizyczne, z tym co psychiczne, intelektualne i duchowe. Od ponad 20 lat tworzy i prowadzi szkolenia, zarówno wewnątrz dużych korporacji jak i dla klientów indywidualnych. Przez wiele lat związany z branżą farmaceutyczną. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie (zarządzał zespołami i wielomilionowym budżetem). Absolwent MBA, absolwent Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, ukończył Studium Psychologii Zorientowanej na Proces, licencjonowany terapeuta EMDR. Akredytowany konsultant Discovery Insights, akredytowany Coach Izby Coachingu, akredytowany konsultant Power Intelligence, licencjonowany Praktyk NLP.

bezpłatne
W jaki sposób HR może wykryć złe sprawowanie władzy przez zarządzających Zobacz
Nowość
Czy warto badać kompetencje komunikacyjne w trakcie rekrutacji
1:07

Autor

Monika Kantowicz-Gdańska

Konsultant, certyfikowany trener, audytor. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Zajmuje się w szczególności rozwojem menedżerów oraz badaniem opinii pracowników i doradztwem w zakresie doskonalenia organizacji. Od początku swojej kariery zawodowej pracuje z najwyższą kadrą zarządzającą oraz menedżerami różnych szczebli - zarówno w wymiarze grupowym, jak i indywidualnym. Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach i buduje na pozytywach. Rozwija miękkie kompetencje, a w szczególności umiejętności komunikacyjne. Jest inspiratorką autorefleksji i orędowniczką dialogu. Uczy menedżerów, jak skutecznie budować zaangażowanie i przełamywać opory pracowników wobec zmian. Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku. Zrealizowała liczne projekty doradcze i rozwojowe dla firm z wielu branż oraz instytucji publicznych. Prowadzi warsztaty, szkolenia i wykłady z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz PR (kształtowanie wizerunku pracodawcy, komunikacja menedżerska, komunikacja wewnętrzna w organizacji, zarządzanie talentami, zarzadzanie wiedzą i inne obszary tematyczne). Projektuje programy rozwojowe.

bezpłatne
Czy warto badać kompetencje komunikacyjne w trakcie rekrutacji Zobacz
Nowość
Jak wprowadzać constant feedback w miejsce oceny okresowej
2:47

Autor

Agnieszka Ciećwierz

Partner w firmie Sigmund Polska – specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z takich tematów jak: Rekrutacja, Motywacja pracowników, Oceny pracownicze, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji, Sprzedaż oraz Obsługa Klienta

bezpłatne
Jak wprowadzać constant feedback w miejsce oceny okresowej Zobacz
Kiedy stosować coaching, a kiedy mentoring
5:07

Autor

Paweł Sopkowski

Prezes Zarządu CoachWise S.A. Rozwojem ludzi i organizacji zajmuje się od 1993 r. Twórca i lider CoachWise.Org – międzynarodowego aliansu szkół i firm wyspecjalizowanych w coachingu, mentoringu i przywództwie opierającego swoją działalność o międzynarodowe standardy International Coach Federation oraz International Mentoring Association. Międzynarodowy certyfikowany Coach, Senior Trener i Mentor Coach CoachWise™, członek założyciel International Coach Federation Polska, członek sekcji coachingu w PIFS. Executive coach - ponad 2000 godzin pracy indywidualnej i z zespołami. Ukończył trzy szkoły coachingu: CoachWise, Co-Active Coaching (CTI) oraz Future Achievement. Strateg i ekspert we wdrażaniu złożonych programów coachingowych i mentoringowych w dużych organizacjach. W CoachWise™ odpowiada za rozwój wizji i strategii, współpracę międzynarodową oraz innowacyjność. Zaangażowany w działalność społeczną - od 2008 r. wspiera młodych przedsiębiorców w ramach Ogólnopolskiego Programu Mentoringowego pod auspicjami księcia Karola „Youth Business Poland”. Udostępnił akredytowaną edukację coachingową pracownikom społecznym w ramach „Programu Stypendyjnego CoachWise™”.

bezpłatne
Kiedy stosować coaching, a kiedy mentoring Zobacz
Kiedy komunikować się z pracownikiem werbalnie, a kiedy pisemnie
1:22

Autor

Monika Kantowicz-Gdańska

Konsultant, certyfikowany trener, audytor. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Zajmuje się w szczególności rozwojem menedżerów oraz badaniem opinii pracowników i doradztwem w zakresie doskonalenia organizacji. Od początku swojej kariery zawodowej pracuje z najwyższą kadrą zarządzającą oraz menedżerami różnych szczebli - zarówno w wymiarze grupowym, jak i indywidualnym. Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach i buduje na pozytywach. Rozwija miękkie kompetencje, a w szczególności umiejętności komunikacyjne. Jest inspiratorką autorefleksji i orędowniczką dialogu. Uczy menedżerów, jak skutecznie budować zaangażowanie i przełamywać opory pracowników wobec zmian. Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku. Zrealizowała liczne projekty doradcze i rozwojowe dla firm z wielu branż oraz instytucji publicznych. Prowadzi warsztaty, szkolenia i wykłady z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz PR (kształtowanie wizerunku pracodawcy, komunikacja menedżerska, komunikacja wewnętrzna w organizacji, zarządzanie talentami, zarzadzanie wiedzą i inne obszary tematyczne). Projektuje programy rozwojowe.

bezpłatne
Kiedy komunikować się z pracownikiem werbalnie, a kiedy pisemnie Zobacz
Od czego zalezy efektywność programów mentoringowych
3:53

Autor

Paweł Sopkowski

Prezes Zarządu CoachWise S.A. Rozwojem ludzi i organizacji zajmuje się od 1993 r. Twórca i lider CoachWise.Org – międzynarodowego aliansu szkół i firm wyspecjalizowanych w coachingu, mentoringu i przywództwie opierającego swoją działalność o międzynarodowe standardy International Coach Federation oraz International Mentoring Association. Międzynarodowy certyfikowany Coach, Senior Trener i Mentor Coach CoachWise™, członek założyciel International Coach Federation Polska, członek sekcji coachingu w PIFS. Executive coach - ponad 2000 godzin pracy indywidualnej i z zespołami. Ukończył trzy szkoły coachingu: CoachWise, Co-Active Coaching (CTI) oraz Future Achievement. Strateg i ekspert we wdrażaniu złożonych programów coachingowych i mentoringowych w dużych organizacjach. W CoachWise™ odpowiada za rozwój wizji i strategii, współpracę międzynarodową oraz innowacyjność. Zaangażowany w działalność społeczną - od 2008 r. wspiera młodych przedsiębiorców w ramach Ogólnopolskiego Programu Mentoringowego pod auspicjami księcia Karola „Youth Business Poland”. Udostępnił akredytowaną edukację coachingową pracownikom społecznym w ramach „Programu Stypendyjnego CoachWise™”.

bezpłatne
Od czego zalezy efektywność programów mentoringowych Zobacz
Jak zawiadamiać bliskich pracownika o jego śmierci w miejscu pracy
2:36

Autor

Edyta Grzegory

Psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Obecnie w trakcie szkolenia w Szkole Psychoterapii Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Doświadczenie zdobywała m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie oraz w Fundacji Hospicjum Onkologiczne Świętego Krzysztofa. Posiada także kilkuletnie doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych i doradztwie z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz „miękkiego” HR. W Fundacji „NAGLE SAMI” zajmuje się m.in. szkoleniami i działaniami związanymi z rozwojem organizacji, prowadzi konsultacje i spotkania wsparciowe dla osób w żałobie, uczestniczy w wyjazdowych interwencjach kryzysowych

bezpłatne
Jak zawiadamiać bliskich pracownika o jego śmierci w miejscu pracy Zobacz
Jak rozpoznać dobrego asesora
2:51

Autor

Magda Stawska

Magda Stawska posiada 20letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w strukturach pionu zasobów ludzkich, jak i pionu ryzyka, zdobywane w Polsce i zagranicą (Austria, Niemcy, Anglia, region Europy Środkowo-Wschodniej). Posiada doświadczenie w różnych branżach, jak bankowość, usługi finansowe, ubezpieczenie, farmacja, telekomunikacja, energetyka, FMCG, produkcja. Kluczowe obszary ekspertyzy to zarządzane zmianą, diagnoza kultury organizacyjnej, projektowanie programów rozwojowych, zarządzanie wiedzą, rozwój kapitału ludzkiego. Specjalistka w dziedzinie międzykulturowych aspektów zarządzania zespołami i wielonarodowych aspektów organizacji. Pasjonatka innowacyjnych rozwiązań́, nowoczesnych technologii i startupów. Mentorka wydarzeń zorientowanych na rozwój innowacyjności i budowanie zespołów (Dragon’s Dean, Warsaw StartUpWeekend) Monitoruje trendy na rynku pracy i wyzwania człowieka w związku z rozwojem nowoczesnych technologii. Autorka programu mentoringu kariery zawodowej Start w Przyszłość́ (StartUpYourFuture) i książki „Alchemia Kariery Kobiety. Daj sobie drugą szansę!” (Wydawnictwo Poltext) Inicjatywy autorskie dedykowane na rzecz aktywizacji kobiet społeczności StartUpWoman w ramach przedsiębiorczości stylu życia i przedsiębiorczości hybrydowej. Założycielka think tanka Start w Przyszłość #StartUpYourFuture. Współuczestniczyła w powstawaniu książki autorstwa Tim Clarka i Bruce Hazen) Business Models For Teams (Penguin Ramdom Hous) Doktorantka zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi badania nad kulturą organizacyjną w polskich instytucjach kultury. Certyfikowana assessor CAACDC (IES) i praktyk Business Model You.

bezpłatne
Jak rozpoznać dobrego asesora Zobacz
Czy pracodawca może współpracować z rodziną pracownika, który doświadczył straty
0:50

Autor

Edyta Grzegory

Psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Obecnie w trakcie szkolenia w Szkole Psychoterapii Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Doświadczenie zdobywała m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie oraz w Fundacji Hospicjum Onkologiczne Świętego Krzysztofa. Posiada także kilkuletnie doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych i doradztwie z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz „miękkiego” HR. W Fundacji „NAGLE SAMI” zajmuje się m.in. szkoleniami i działaniami związanymi z rozwojem organizacji, prowadzi konsultacje i spotkania wsparciowe dla osób w żałobie, uczestniczy w wyjazdowych interwencjach kryzysowych

bezpłatne
Czy pracodawca może współpracować z rodziną pracownika, który doświadczył straty Zobacz
Czy asesor powinien przed badaniem poznać przełożonych badanego.
1:14

Autor

Magda Stawska

Magda Stawska posiada 20letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w strukturach pionu zasobów ludzkich, jak i pionu ryzyka, zdobywane w Polsce i zagranicą (Austria, Niemcy, Anglia, region Europy Środkowo-Wschodniej). Posiada doświadczenie w różnych branżach, jak bankowość, usługi finansowe, ubezpieczenie, farmacja, telekomunikacja, energetyka, FMCG, produkcja. Kluczowe obszary ekspertyzy to zarządzane zmianą, diagnoza kultury organizacyjnej, projektowanie programów rozwojowych, zarządzanie wiedzą, rozwój kapitału ludzkiego. Specjalistka w dziedzinie międzykulturowych aspektów zarządzania zespołami i wielonarodowych aspektów organizacji. Pasjonatka innowacyjnych rozwiązań́, nowoczesnych technologii i startupów. Mentorka wydarzeń zorientowanych na rozwój innowacyjności i budowanie zespołów (Dragon’s Dean, Warsaw StartUpWeekend) Monitoruje trendy na rynku pracy i wyzwania człowieka w związku z rozwojem nowoczesnych technologii. Autorka programu mentoringu kariery zawodowej Start w Przyszłość́ (StartUpYourFuture) i książki „Alchemia Kariery Kobiety. Daj sobie drugą szansę!” (Wydawnictwo Poltext) Inicjatywy autorskie dedykowane na rzecz aktywizacji kobiet społeczności StartUpWoman w ramach przedsiębiorczości stylu życia i przedsiębiorczości hybrydowej. Założycielka think tanka Start w Przyszłość #StartUpYourFuture. Współuczestniczyła w powstawaniu książki autorstwa Tim Clarka i Bruce Hazen) Business Models For Teams (Penguin Ramdom Hous) Doktorantka zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi badania nad kulturą organizacyjną w polskich instytucjach kultury. Certyfikowana assessor CAACDC (IES) i praktyk Business Model You.

bezpłatne
Czy asesor powinien przed badaniem poznać przełożonych badanego. Zobacz
Agile management
56:51

Autor

Andrzej Jeznach

Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem na rynkach międzynarodowych. Inżynier mechanik, doktor ekonomii. W 1981 roku wyjechał z Polski. Przez długie lata mieszkał w Hamburgu i w Moskwie. Po około 10 latach pracy na odpowiedzialnych stanowiskach dla międzynarodowych korporacji (np. dyrektor przedstawicielstwa BMW w Moskwie), od ponad 25 lat prowadzi własne przedsiębiorstwa, kilku firm handlowych (w Niemczech, w Polsce i Rosji), a także firmę konsultacyjną z siedzibą w Moskwie. Po rosyjskim kryzysie walutowym 1998 musiał zamknąć większość swoich firm, ale obecnie jego przedsiębiorstwo znowu kwitnie. W ostatnich latach styl zarządzania firmą znacznie się zmienił. Zrezygnowano ze struktury hierarchicznej, współpraca opiera się na zaufaniu, wykorzystuje potencjał wszystkich pracowników. Po ponad 30 latach życia poza krajem mieszka obecnie w Warszawie. Swój czas zawodowy dzieli między pracę jako prezes spółki handlowej GERSO GmbH (Niemcy), która w ubiegłym roku świętowała swój 25-letni jubileusz, a pracę jako coach, mentor i inspirator. Jest autorem dwóch książek „Sztuka życia“ oraz „Szef, który ma czas“.

Jak postępować, gdy współpracownicy nie akceptują sposobu przeżywania straty przez ich kolegę.
1:35

Autor

Edyta Grzegory

Psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Obecnie w trakcie szkolenia w Szkole Psychoterapii Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Doświadczenie zdobywała m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie oraz w Fundacji Hospicjum Onkologiczne Świętego Krzysztofa. Posiada także kilkuletnie doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych i doradztwie z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz „miękkiego” HR. W Fundacji „NAGLE SAMI” zajmuje się m.in. szkoleniami i działaniami związanymi z rozwojem organizacji, prowadzi konsultacje i spotkania wsparciowe dla osób w żałobie, uczestniczy w wyjazdowych interwencjach kryzysowych

bezpłatne
Jak postępować, gdy współpracownicy nie akceptują sposobu przeżywania straty przez ich kolegę. Zobacz
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK