Lista materiałów w module według kategorii:

Jak wprowadzać Pracownicze Plany Kapitałowe w Firmie
1:05:43

Autor

Antoni Kolek

Prezes Zarządu Instytutu Emerytalnego Sp. z o.o. Absolwent Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oraz gospodarki przestrzennej EUROREG UW. Specjalizuje się w zagadnieniach ubezpieczeń społecznych. W 2016 roku był Koordynatorem „Przeglądu systemu emerytalnego – Bezpieczeństwo dzięki odpowiedzialności.”. Posiada doświadczenie w zarzadzaniu w administracji publicznej. Pełnił funkcję Dyrektora Gabinetu Prezesa ZUS, realizując projekty kadrowe i restrukturyzacyjne. Pracownik naukowy, realizujący działalność dydaktyczną. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu badań naukowych i analiz. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów i opracowań poświęconych zagadnieniom ubezpieczeń społecznych, rynku pracy oraz rozwoju społeczno-gospodarczego. Autor monografii „Rola Międzynarodowej Organizacji Pracy i Banku Światowego w kształtowaniu systemów emerytalnych w państwach Europy Środkowo-Wschodniej po 1989 roku” (Warszawa 2014). Współautor publikacji metodologicznej pt. „Metodologia badań nauk o polityce publicznej w obszarze zabezpieczenia społecznego” (Warszawa 2016), raportu „PPE w przeddzień wejścia w życie PPK – praktyka rynkowa” oraz raportu „Pracownicze Plany Kapitałowe -szansa czy miraż?”.

Constant feedback
24:46

Autor

Agnieszka Ciećwierz

Partner w firmie Sigmund Polska – specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z takich tematów jak: Rekrutacja, Motywacja pracowników, Oceny pracownicze, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji, Sprzedaż oraz Obsługa Klienta

Rekrutacja w 5 krokach. Jak skutecznie znależć pracownika
1:01:04

Autor

Chmielewska Justyna

Justyna Chmielewska Business Manager w Hays Poland, oddział w Katowicach Ekspertka Hays Poland z doświadczeniem w obszarze rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz sprzedaży usług HR. W Hays Poland odpowiada za specjalizacje takie jak Accountancy & Finance, Sales & Marketing oraz Business Services, w ramach których wraz ze swoimi zespołami prowadzi rekrutacje na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla na południu kraju. Realizuje również projekty outplacementowe.

Projektowanie i realizacja audytów HR
24:34

Autor

Monika Kantowicz-Gdańska

Konsultant, certyfikowany trener, audytor. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Zajmuje się w szczególności rozwojem menedżerów oraz badaniem opinii pracowników i doradztwem w zakresie doskonalenia organizacji. Od początku swojej kariery zawodowej pracuje z najwyższą kadrą zarządzającą oraz menedżerami różnych szczebli - zarówno w wymiarze grupowym, jak i indywidualnym. Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach i buduje na pozytywach. Rozwija miękkie kompetencje, a w szczególności umiejętności komunikacyjne. Jest inspiratorką autorefleksji i orędowniczką dialogu. Uczy menedżerów, jak skutecznie budować zaangażowanie i przełamywać opory pracowników wobec zmian. Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku. Zrealizowała liczne projekty doradcze i rozwojowe dla firm z wielu branż oraz instytucji publicznych. Prowadzi warsztaty, szkolenia i wykłady z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz PR (kształtowanie wizerunku pracodawcy, komunikacja menedżerska, komunikacja wewnętrzna w organizacji, zarządzanie talentami, zarzadzanie wiedzą i inne obszary tematyczne). Projektuje programy rozwojowe.

Od czego zacząć budowanie strategii wellbeing w organizacji
57:05

Autor

Małgorzata Czarnecka

Prezes Zarządu Human Power. Psycholog biznesu, trener, manager. Specjalistka w obszarze zarządzania energią pracowników, budowania nowych nawyków sprzyjających podnoszeniu skuteczności i efektywności działania managerów i ich zespołów, work-life blend oraz psycho-immunologii. Tworzy oraz wspiera wdrożenia długoterminowych strategii mających na celu optymalizację stylu pracy w dużych firmach. Pomysłodawczyni innowacyjnych programów rozwojowych Human Power z zakresu zarządzania własną energią, łączących wiedzę z obszaru neurobiologii, medycyny sportowej, psychologii i dietetyki. Autorka licznych publikacji m.in. w Harvard Business Review Polska, Personel i Zarządzanie i Personel Plus. Współautorka pierwszej w Polsce książki o wellbeingu: „Wellbeing w organizacji”. Jest współtwórcą Power Auditu – pierwszego w Polsce narzędzia do diagnozy poziomu energii pracowników oraz współautorką ogólnopolskiego badania „Praca, moc, energia w polskich firmach. Sześć obszarów, które wpływają na efektywność organizacji”.

Upraszczanie systemu wynagrodzeń
58:51

Autor

Anna Gnoińska

Ekspert w zakresie strategii HR i cyfrowej transformacji HR, właściciel revit.hr. Doświadczenie zdobywała jako dyrektor i członek Zarządu odpowiedzialny za HR, komunikację i zarządzanie zmianą. Pracowała w spółkach międzynarodowych i krajowych w sektorze bankowym, mediów i energetycznym. Studiowała finanse i zarządzanie we Francji i w Niemczech w ramach NEOMA Business School. Dodatkowo ukończyła program Swedish Institute w zakresie CSR i program „Creativity&Innovation in the Organization” na UCLA. Europejka z przekonania. Mówi pięcioma językami. Pasjonuje się przyszłością pracy, zrównoważonym rozwojem w dobie globalizacji oraz przywództwem kobiet.

Agile management
56:51

Autor

Andrzej Jeznach

Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem na rynkach międzynarodowych. Inżynier mechanik, doktor ekonomii. W 1981 roku wyjechał z Polski. Przez długie lata mieszkał w Hamburgu i w Moskwie. Po około 10 latach pracy na odpowiedzialnych stanowiskach dla międzynarodowych korporacji (np. dyrektor przedstawicielstwa BMW w Moskwie), od ponad 25 lat prowadzi własne przedsiębiorstwa, kilku firm handlowych (w Niemczech, w Polsce i Rosji), a także firmę konsultacyjną z siedzibą w Moskwie. Po rosyjskim kryzysie walutowym 1998 musiał zamknąć większość swoich firm, ale obecnie jego przedsiębiorstwo znowu kwitnie. W ostatnich latach styl zarządzania firmą znacznie się zmienił. Zrezygnowano ze struktury hierarchicznej, współpraca opiera się na zaufaniu, wykorzystuje potencjał wszystkich pracowników. Po ponad 30 latach życia poza krajem mieszka obecnie w Warszawie. Swój czas zawodowy dzieli między pracę jako prezes spółki handlowej GERSO GmbH (Niemcy), która w ubiegłym roku świętowała swój 25-letni jubileusz, a pracę jako coach, mentor i inspirator. Jest autorem dwóch książek „Sztuka życia“ oraz „Szef, który ma czas“.

Matematyka zaufania
1:00:28

Autor

Kotow Sebastian

Autor, praktyk biznesu, inspirujący mówca oraz wykładowca psychologii zarządzania na studiach MBA, programie Koźmiński Advanced Management Program i podyplomowych studiach Psychologia Biznesu dla Menedżerów na Akademii Leona Koźmińskiego. CEO w Institute of Behavioral Design– organizacji zajmującej się badaniami oraz implementacją wiedzy i narzędzi psychologii pozytywnej, ekonomicznej i neurokogniwistyki w procesach zmian organizacji oraz rozwoju kompetencji menedżerskich. Współautor bestsellerowej serii książek napisanych wraz z Brianem Tracy – „Ty wybierasz cel, my pokazujemy drogę!” (Onepress, 2015 r.), „Ty postaw na zmianę, my pokażemy Ci jak jej dokonać” (Onepress2016 r.) Autor „Matematyki Zaufania”, wydanej w kwietniu 2018 r. Prowadzi badania zaufania w biznesie, w których wzięli do tej pory udział menedżerowie z ponad 100 firm z ponad 20 krajów świata.

Jak zmniejszyć absencję pracowników
59:59

Autor

Maja Piotrowska

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz studiów podyplomowych HR Business Partner na Akademii Leona Koźmińskiego. Swoje dotychczasowe doświadczenie w miękkim HR zdobywała w firmach dystrybucyjnych, finansowych i technologicznych. Pełniła rolę wspierającą biznes w działaniach rekrutacyjnych i rozwojowych obejmujące kształtowanie polityki personalnej, tworzenie i przeprowadzanie sesji rozwojowych oraz wsparcie merytoryczne z zakresu prawa pracy. Obecnie pomysłodawczyni i właścicielka firmy Absence, zajmującej się wdrażaniem strategii zarządzania nadmierną absencją pracowniczą

Rynek kandydatów IT z perspektywy rekrutacji IT
30:11

Autor

Magdalena Kamińska

Magdalena Kamińska posiada ponad siedmioletnie doświadczenie zawodowe w zakresie koordynowania procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Jej główną specjalizacją są rekrutacji dla branży finansowej, bankowej i IT. Ma duże doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych poszukiwań metodą direct search oraz search & selection. Przykładowe zrealizowane rekrutacje: Service Delivery Manager, Analityk Systemowy, Programista Java, C/C++, C#, VBA, .NET, Ruby on Rails, Delphi, PL/SQL, ABAP, Web Developer, Projektant UX, Konsultant SAP, Konsultant Business Intelligence, Administrator Baz Danych Oracle, Tester Oprogramowania, Administrator Serwerów Aplikacyjnych, Ekspert ds. Monitorowania Infrastruktury i Usług IT oraz Zarządzania Konfiguracją, Architekt Systemowy, Magento Developer, Programista Hurtowni Danych/BI, Kierownik Zespołu Kontroli Jakości Danych, Release Manager, Project Manager, ETL Developer, Data Science, Data Analyst

Mentoring narzędzie rozwoju i kształtowania kultury organizacyjnej
42:36

Autor

Paweł Sopkowski

Prezes Zarządu CoachWise S.A. Rozwojem ludzi i organizacji zajmuje się od 1993 r. Twórca i lider CoachWise.Org – międzynarodowego aliansu szkół i firm wyspecjalizowanych w coachingu, mentoringu i przywództwie opierającego swoją działalność o międzynarodowe standardy International Coach Federation oraz International Mentoring Association. Międzynarodowy certyfikowany Coach, Senior Trener i Mentor Coach CoachWise™, członek założyciel International Coach Federation Polska, członek sekcji coachingu w PIFS. Executive coach - ponad 2000 godzin pracy indywidualnej i z zespołami. Ukończył trzy szkoły coachingu: CoachWise, Co-Active Coaching (CTI) oraz Future Achievement. Strateg i ekspert we wdrażaniu złożonych programów coachingowych i mentoringowych w dużych organizacjach. W CoachWise™ odpowiada za rozwój wizji i strategii, współpracę międzynarodową oraz innowacyjność. Zaangażowany w działalność społeczną - od 2008 r. wspiera młodych przedsiębiorców w ramach Ogólnopolskiego Programu Mentoringowego pod auspicjami księcia Karola „Youth Business Poland”. Udostępnił akredytowaną edukację coachingową pracownikom społecznym w ramach „Programu Stypendyjnego CoachWise™”.

Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK