Lista webinariów

Zmiany w CIT i PIT na rok 2019

Płatne webinarium: Zmiany w CIT i PIT na rok 2019

Termin: 21 stycznia 2019 r., godz. 10:00-11:00

Cena webinarium: 119 zł netto

W programie:

  • Sprzedaż odziedziczonej nieruchomości a przychody
  • Ulga mieszkaniowa po nowemu
  • Rozliczenie PIT przez KAS – nowe zasady
  • Koszty samochodów osobowych – najważniejsze zmiany
  • Wynagrodzenia małżonków w kosztach
  • Ulepszenie środka trwałego sprzed 2018 r. - czy w końcu zostały poprawione przepisy?
  • Kopia certyfikatu rezydencji
  • Nowe zasady rozliczania podatku u źródła
  • Dopłaty i zatrzymany zysk a premia podatkowa
  • Opodatkowanie kryptowalut – najważniejsze zasady

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w płatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

21 / 01 / 2019 godz. 10:00
cena: 159 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Nowe wytyczne w prowadzeniu akt osobowych oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy

Płatne webinarium: Nowe wytyczne w prowadzeniu akt osobowych oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy

Termin: 22 stycznia 2019 r. godz. 10:00-11:00

Cena webinarium: 99 zł netto

Wykład z zakresu zmian w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej w związku wejściem nowego Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej

Program

  • Czym jest dokumentacja pracownicza i co  wchodzi w jej skład – podział wskazany w nowym Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej
  • Składowe akt osobowych według nowego Rozporządzenia w sprawie dokumentacji pracowniczej
  • Skład oraz sposób prowadzenia dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy według nowego Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
  • Skrócenie przechowywania dokumentacji pracowniczej oraz możliwość elektronizacji dokumentacji pracowniczej. Szczególne wymagania dotyczące prowadzenia i przechowywania, przenoszenia  dokumentacji w postaci elektronicznej.
  • Sposób doręczania informacji lub zawiadomienia pracownikowi. Zasady wydawania kopii dokumentacji pracownikowi.

 

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w płatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie

Autor

Iwona Wołkiewicz

Doświadczony specjalista z zakresu prawa pracy. Wieloletni praktyk na stanowiskach Specjalisty ds. Administracji Personalnej, Specjalisty ds. Rozwoju Personelu, HR Business Partner. Doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych korporacjach, firmach doradczych i szkoleniowych. Jest wykładowcą na Uczelni Techniczno-Handlowej na kierunku Kadry i Płace. Prowadzi kursy i szkolenia z zakresu prawa pracy. Z wielką satysfakcją dzieli się ze słuchaczami wiedzą, nie tylko teoretyczną ale także cenną dla kursantów wiedzą praktyczną.

22 / 01 / 2019 godz. 10:00
cena: 119 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Nadgorliwość i błędy w stosowaniu RODO

Płatne webinarium: Nadgorliwość i błędy w stosowaniu RODO

Termin: 23 stycznia 2018 r., godz. 10:00-11:00

Cena webinarium: 99 zł netto

W programie:

  • nadmiarowe, a często nieuprawnione stosowanie zgody, jako podstawy przetwarzania danych;

  • błędy w interpretacji zasad powierzania danych do przetwarzania;

  • nadgorliwe wywiązywanie się z obowiązku informacyjnego to często wręcz SPAM;

  • przestępstwa i nieuczciwe praktyki handlowe z wykorzystaniem RODO.

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w płatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie

Autor

Piotr Glen

Ekspert ds. ochrony danych osobowych. Praktyk, mający wieloletnie doświadczenie w stosowaniu prawa ochrony danych osobowych oraz wdrażaniu polityki bezpieczeństwa informacji w setkach różnego rodzaju firmach i instytucjach. Członek Stowarzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji SABI. Członek zespołów roboczych analizujących projekt nowej ustawy o ochronie danych osobowych, a w tym aktywny uczestnik Zespołu ds. przygotowania do funkcji inspektora ochrony danych. Doświadczony Administrator Bezpieczeństwa Informacji pełniący tę funkcję dla wielu firm i instytucji. Audytor systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji. Autor wielu książek i publikacji w zakresie ochrony danych osobowych. Uczestnik, jako ABI, postępowań administracyjnych oraz kontroli prowadzonych przez GIODO. Trener, wykładowca, prelegent na licznych konferencjach. Wysoko ceniony za praktyczne podejście do zagadnień ochrony informacji i stosowania przepisów prawa w tym zakresie.

23 / 01 / 2019 godz. 10:00
cena: 119 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Zatrudnianie Cudzoziemców w Polsce 2019. Zatrudnianie obywateli Białorusi, Ukrainy, Nepalu, Indii, Chin i innych krajów nieunijnych

Płatne webinarium: Zatrudnianie Cudzoziemców w Polsce 2019. Zatrudnianie obywateli Białorusi, Ukrainy, Nepalu, Indii, Chin i innych krajów nieunijnych

Termin: 23 stycznia 2019 r. godz. 19:00-20:00

Cena webinarium: 99 zł netto

Program

  • Legalne wykonywanie pracy w Polsce
  • Sytuacje wymagające zezwolenia
  • Kiedy można zatrudnić bez zezwolenia na pracę
  • Procedura zatrudniania na podstawie oświadczeń
  • Zezwolenie na pracę a zezwolenie na pobyt i pracę
  • Zezwolenia sezonowe
  • NIP a PESEL

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w płatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 19:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

23 / 01 / 2019 godz. 19:00
cena: 119 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Przegląd zmian w prawie pracy w 2019 r. – na co muszą zwrócić uwagę pracodawcy.

Płatne webinarium: Przegląd zmian w prawie pracy w 2019 r. – na co muszą zwrócić uwagę pracodawcy.

Termin: 24 stycznia 2019 r. godz. 10:00-11:00

Cena webinarium: 99 zł netto

Podczas szkolenia zostaną omówione najważniejsze nowe obowiązki pracodawców, o których muszą pamiętać w 2019 r. Na praktycznych przykładach postaramy się przedstawić wpływ nowych przepisów o związkach zawodowych i dokumentacji pracowniczej. Powiemy sobie co w praktyce oznaczają nowe regulacje dotyczące sposobu wypłaty wynagrodzenia i o czym w tym zakresie trzeba pamiętać. Poruszony zostanie wpływ wejścia w życie przepisów RODO na przetwarzanie danych pracowników i kandydatów do pracy oraz jakie zmiany są w tym zakresie planowane. Opowiemy też o najważniejszych obowiązkach związanych z wejściem w życie ustawy o pracowniczych planach kapitałowych.

Program

  • Rewolucyjne zmiany w zbiorowym prawie pracy – nowe uprawnienia i obowiązki związane ze zmianą przepisów o związkach zawodowych
  • Konsekwencje nowych regulacji w zakresie wypłaty wynagrodzenia
  • Nowe zasady prowadzenia, przechowywania i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
  • Dane osobowe pracowników i kandydatów do pracy w 2019 r.
  • Obowiązki pracodawców w 2019 r. związane z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi

Prelegent: Krzysztof Gąsior - Adwokat. Partner w butikowej kancelarii prawa pracy - Zawirska Gąsior. Doradza klientom w sporach z pracownikami, w postępowaniach dotyczących zatrudniania cudzoziemców i legalizacji pobytu, w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych, ochrony danych osobowych w związku z zatrudnieniem, relacji z osobami zatrudnionymi na umowy cywilnoprawne, restrukturyzacji zatrudnienia, a także w kwestiach zbiorowego prawa pracy. Autor licznych publikacji prasowych. Gość branżowych programów telewizyjnych w roli eksperta.

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w płatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie

Autor

Krzysztof Gąsior

Adwokat, partner w kancelarii Zawirska Gąsior - radcowie prawni i adwokaci sp.p.; specjalizuje się w doradztwie z zakresu prawa pracy, m.in. sporach z pracownikami dotyczącymi wynagrodzenia (premii), odwołania od rozwiązania umowy o pracę oraz ustalenia istnienia stosunku pracy, w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych, kontraktów menedżerskich i relacji z osobami zatrudnionymi na umowy cywilnoprawne, zwolnień indywidualnych i grupowych oraz kwestiach dotyczących ZFŚS.

24 / 01 / 2019 godz. 10:00
cena: 119 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Fakturowanie w 2019 r. - zasady wystawiania faktur VAT w roku 2019.

Płatne webinarium: Fakturowanie w 2019 r. - zasady wystawiania faktur VAT w roku 2019.

Termin: 29 stycznia 2019 r., godz. 10:00-11:00

Cena webinarium: 119 zł netto

W programie m.in.:

  1. Pojęcie oraz funkcja faktury VAT.
  2. Obowiązek wystawienia faktury.
  3. Szczególne zasady wystawiania faktur.
  4. Podmioty uprawnione do wystawiania faktur
  5. Obowiązek wystawienia faktur VAT na żądanie.
  6. Zasady samofakturowania.
  7. Faktury wystawiana przez podmioty trzecie.
  8. Faktury RR – zmiany od roku 2019.
  9. Dane które faktura powinna zawierać obligatoryjnie.
  10. Dodatkowe elementy na fakturze VAT
  11. Zasady wystawiania faktur dokumentujących sprzedaż zwolnioną.
  12. Faktury wystawiane w mechanizmie odwrotnego obciążenia oraz konsekwencje błędnej kwalifikacji transakcji.
  13. Zasady wystawiania faktur w transakcjach międzynarodowych.
  14. Zasady wystawiania faktur przez podmioty zwolnione podmiotowo.
  15. Faktura wystawiona przez podmiot wykreślony z rejestru podatników VAT czynnych a prawo do odliczenia podatku naliczonego VAT.
  16. Faktury zaliczkowe oraz faktury końcowe.
  17. Faktury częściowe.
  18. Zasady wystawiania faktur w walutach obcych.
  19. Co to jest faktura „pro – forma”?
  20. Dokumenty zrównane z fakturą.
  21. Kiedy faktura nie daje prawa do odliczenia podatku VAT?
  22. Faktury elektroniczne (pojęcie autentyczności pochodzenia i integralności treści faktury).
  23. Faktura VAT ustrukturyzowana oraz ramy czasowe obowiązku jej obligatoryjnego stosowania (nowe regulacje).
  24. Zasady wystawiania faktur korygujących.
  25. W jakich przypadkach możliwe jest wystawienie noty korygującej?
  26. Anulowanie faktury oraz odsyłanie faktur.
  27. Warunki dokonania skutecznej refaktury.
  28. Duplikaty faktur.
  29. Faktura VAT a JPK.
  30. Przechowywanie faktur elektronicznych – kontrowersyjne stanowisko KIS
  31. Konsekwencje błędnego wystawienia faktury oraz wystawienia tzw. „pustej faktury” na gruncie przepisów karnych skarbowych.

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w płatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie

Autor

Arkadiusz Duda

Doradca podatkowy. Ma szeroką wiedzę oraz praktyczne umiejętności zdobyte w wyniku 15 letniej praktyki zawodowej w jednej z największych spółek giełdowych w Polsce oraz we współpracy z szeregiem kancelarii podatkowych i prawnych. Specjalizuje się w podatku VAT, podatkach dochodowych oraz podatku od nieruchomości. Uczestniczył w wielu kluczowych na rynku polskim, projektach optymalizujących zobowiązania podatkowe spółek w tym w największym w skali kraju projekcie optymalizacji podatku od nieruchomości. Ma doświadczenie w prowadzeniu sporów z organami podatkowymi oraz w reprezentacji podatnika przed sądami administracyjnymi. Zajmował się koordynacją kilkuset postępowań podatkowych. Przeprowadził szereg szkoleń i seminariów podatkowych.

29 / 01 / 2019 godz. 10:00
cena: 129 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Wynagrodzenia 2019 w praktyce

Płatne webinarium: Wynagrodzenia 2019 w praktyce

Termin: 18 lutego 2019 r., godz. 10:00-11:00

Cena webinarium: 99 zł netto

W programie m.in.:

  1. Zasady ustalania wynagrodzeń. Składniki wynagrodzeniowe.
  2. Wynagrodzenie zasadnicze, motywacyjne składniki wynagrodzeniowe, honoraria,
  3. Dodatki do wynagrodzeń.
  4. Wynagrodzenie minimalne ze stosunku pracy i umów zlecenia.
  5. Przychody i koszty podatkowe

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w płatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

18 / 02 / 2019 godz. 10:00
cena: 119 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Pracownicze Plany Kapitałowe- nowe obowiązki pracodawcy

Płatne webinarium: Pracownicze Plany Kapitałowe- nowe obowiązki pracodawcy

Termin: 19 lutego 2019 r., godz. 10:00-11:00

Cena webinarium: 99 zł netto

Program:

  1. Pracownicze Programy Kapitałowe jako nowa (nie)obowiązkowa forma oszczędzania
  2. Kto jest zobowiązany do wprowadzenia PPK
  3. Wprowadzenie PPK w zakładzie pracy – kolejne kroki i obowiązki pracodawcy
  4. Terminy – kto jest zobowiązany wprowadzić PPK już w 2019 r.
  5. Finansowanie PPK – koszty pracodawcy i pracowników
  6. Rezygnacja i ponowny (automatyczny) zapis do PPK
  7. Porównanie PPK i PPE – czy warto jeszcze pomyśleć o PPE?

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w płatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie

Autor

Krzysztof Gąsior

Adwokat, partner w kancelarii Zawirska Gąsior - radcowie prawni i adwokaci sp.p.; specjalizuje się w doradztwie z zakresu prawa pracy, m.in. sporach z pracownikami dotyczącymi wynagrodzenia (premii), odwołania od rozwiązania umowy o pracę oraz ustalenia istnienia stosunku pracy, w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych, kontraktów menedżerskich i relacji z osobami zatrudnionymi na umowy cywilnoprawne, zwolnień indywidualnych i grupowych oraz kwestiach dotyczących ZFŚS.

19 / 02 / 2019 godz. 10:00
cena: 119 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Ewidencja czasu pracy - zmiany od 1 stycznia 2019 - jak ją prowadzić?

Płatne webinarium: Ewidencja czasu pracy - zmiany od 1 stycznia 2019 - jak ją prowadzić?

Termin: 21 lutego 2019 r., godz. 10:00-11:00

Cena webinarium: 99 zł netto

W programie m.in.:

  1. Czym jest dokumentacja pracownicza i co wchodzi w jej skład – podział wskazany w nowym Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej.
  2. Jak zmieniły się zasady prowadzenia i archiwizacji dokumentacji związanej z ewidencjonowaniem czasu pracy. Rodzaje dokumentów jakie powinny być prowadzone indywidualnie dla każdego pracownika.
  3. Jakie informacje powinna zwierać Ewidencja czasu pracy pracownika, jak je oznaczać na karcie ewidencji.
  4. Jakie dokumenty, wnioski lub zgody pojawią się po raz pierwszy w dokumentacji dotyczącej ewidencjonowania czasu pracy. Których pracowników będą dotyczyły i w jakich sytuacjach będą wymagane i archiwizowane w dokumentacji pracowniczej
  5. Od czego uzależnić wybór postaci prowadzenia dokumentacji dotyczącej ewidencjonowania czasu pracy. Czy lepiej prowadzić ją w papierowej czy elektronicznej wersji. Jakie wymagania należy spełnić w przypadku prowadzenia, przechowywania i przenoszenia  dokumentacji w postaci elektronicznej.

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w płatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie

Autor

Iwona Wołkiewicz

Doświadczony specjalista z zakresu prawa pracy. Wieloletni praktyk na stanowiskach Specjalisty ds. Administracji Personalnej, Specjalisty ds. Rozwoju Personelu, HR Business Partner. Doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych korporacjach, firmach doradczych i szkoleniowych. Jest wykładowcą na Uczelni Techniczno-Handlowej na kierunku Kadry i Płace. Prowadzi kursy i szkolenia z zakresu prawa pracy. Z wielką satysfakcją dzieli się ze słuchaczami wiedzą, nie tylko teoretyczną ale także cenną dla kursantów wiedzą praktyczną.

21 / 02 / 2019 godz. 10:00
cena: 119 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Przegląd zmian w prawie pracy 2019 r.

Płatne webinarium: Przegląd zmian w prawie pracy 2019 r.

Termin: 22 lutego 2019 r., godz. 10:00-11:00

Cena webinarium: 99 zł netto

W programie m.in.:

  1. 1. Wybrane zagadnienia RODO a prawo pracy:
    a) zasady przetwarzania danych osobowych kandydata, pracownika,
    b) zasady przetwarzania danych osobowych o stanie zdrowia pracownika,
    c) zasady przetwarzania danych związanych z Funduszem świadczeń Socjalnych.
    2. Prawidłowe wdrożenie monitoringu miejsca pracy – praca na dokumencie, wzory.
    3. Zmiany w prawie pracy dla rodziców dzieci niepełnosprawnych.
    4. Skutki prawne wygaśnięcia stosunku pracy w momencie śmierci pracodawcy.
    5. Nowe zasady współpracy pracodawcy ze związkami zawodowymi – procedury „krok po kroku” (praca na dokumencie).
    6. Elektronizacja danych osobowych – procedura wdrażania „krok po kroku”.
    7. Zasady wprowadzania pracy zdalnej – procedura „krok po kroku.”
    8. Najnowsze orzecznictwo Sądu Najwyższego oraz najlepsze praktyki – czas pracy, urlopy, wynagrodzenia.

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w płatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie

Autor

Piotr Wojciechowski

Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

22 / 02 / 2019 godz. 10:00
cena: 119 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Retransmisja webinarium: JPK_SF i e-sprawozdania finansowe. Wszystko co musisz wiedzieć o nowych przepisach.

Retransmisja webinarium: Przegląd zmian w prawie pracy 2019 r.

Termin: 28 lutego 2019

Od 1 października obowiązuje nowa struktura JPK_SF, obsługująca tzw. e-sprawozdania finansowe.

 Czy wiesz, że wraz z wejściem e-sprawozdań finansowych, czyli zmiany formatu w jakim jest wysyłane sprawozdanie, zmienia się także cały proces przygotowania sprawozdania finansowego? Kończy się era pracy na papierze, rozpoczyna zaś era pracy na elektronicznych plikach XML – od momentu generowania, aż po audyt i wysyłkę.

Obejrzyj bezpłatnie retransmisję webinarium, podczas którego Eksperci opowiedzą:

  • Co to znaczy i czym jest e-Sprawozdanie Finansowe?
  • Jakie są techniczne aspekty przygotowania e-Sprawozdania.
  • Jak wygląda proces badania, zatwierdzania i przekazywania e-Sprawozdania do KRS.

Prelegenci:
Renata Kotecka
z firmą Sage związana od 13 lat. Od 10 lat odpowiada za dostosowanie produktów Sage do zmieniających się przepisów. Zajmuje się analizą przepisów między innymi w obszarze księgowości. Wspiera wprowadzanie zmian prawnych uwzględniając potrzeby klientów.

Bogdan Zatorski
z firmą Sage związany od 16 lat, działając w obszarze finansów i księgowości. Przez wiele lat rozwijał Sage Symfonia w obszarze obsługi finansowo-księgowej i podatków oraz zagadnień controlingowych. Aktywnie uczestniczy we wdrażaniu JPK w polskich przedsiębiorstwach, zarówno formie w rozwiązań IT dostarczanych przez Sage jaki i szkoleń, warsztatów czy konsultacji biznesowych.

Aby obejrzeć retransmisję webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu 28 lutego otrzymają Państwo link z dostępem.

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie

28 / 02 / 2019 godz. 10:00
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Zobacz archiwum
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK