Webinaria

szkolenia na żywo

Lista webinariów

Polski Ład - czy i jak przekształcić działalność w spółkę? Samir Kayyali

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Polski Ład - czy i jak przekształcić działalność w spółkę? + Certyfikat gwarantowany

 

Prowadzący: Samir Kayyali

Doradca podatkowy, ekonomista, ekspert ds. zarządzania ryzykiem podatkowym; obecnie prowadzi własną praktykę podatkową; doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w międzynarodowych podmiotach świadczących usługi doradcze, jak i polskich kancelariach prawnych i podatkowych; jego praktyka obejmuje w szczególności restrukturyzację grup kapitałowych w celu osiągnięcia optymalizacji podatkowej, sporządzanie dokumentacji w zakresie cen transferowych oraz bieżące doradztwo w podatkach dochodowych oraz podatku VAT.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 

Szczegółowy program szkolenia: wkrótce


Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin szkolenia nie odpowiada Państwu, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Zmiany w JPK_V7, Pakiet VAT w e-commerce, Podatkowy Polski Ład, Kasa fiskalna w firmie, Import usług, WNT po wyroku TSUE oraz Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML). Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 10 listopada 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Samir Kayyali

Doradca podatkowy, ekonomista, ekspert ds. zarządzania ryzykiem podatkowym; obecnie prowadzi własną praktykę podatkową; doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w międzynarodowych podmiotach świadczących usługi doradcze, jak i polskich kancelariach prawnych i podatkowych; jego praktyka obejmuje w szczególności restrukturyzację grup kapitałowych w celu osiągnięcia optymalizacji podatkowej, sporządzanie dokumentacji w zakresie cen transferowych oraz bieżące doradztwo w podatkach dochodowych oraz podatku VAT.

10 / 11 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Sygnalista - nowe obowiązki pracodawców JST Wojciech Dudziński

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Sygnalista - nowe obowiązki pracodawców JST + Certyfikat gwarantowany

 

Program:

Przepisy Dyrektywy UE dot. ochrony sygnalistów w kontekście samorządów.

Co i kiedy powinno zostać wdrożone?

Jakie kanały zgłoszeniowe muszą zostać stworzone?

Na czym polega zakaz działań odwetowych?

Jak zachować się w przypadku otrzymania zgłoszenia?

Jak prowadzić postępowanie wyjaśniające ?

Przykłady nadużyć w samorządach - case studies.

Korzyści i ryzyka związane z wdrożeniem nowych wymagań.


Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

Prowadzący:
Wojciech Dudziński

Audytor śledczym z wieloletnim stażem w audytorskich firmach z tzw. Wielkiej Czwórki, oraz amerykański biegły specjalista ds. wykrywania nadużyć, a także prezes firmy Fraud Control. Pracował dla ONZ w Kosowie, wykonał setki audytów dochodzeniowych zarówno w polskich jak i zagranicznych firmach. Autor książki „Jak uniknąć ryzyka nadużyć i wizyty o szóstej rano – niezbędnik menadżera i urzędnika.”

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>


Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin szkolenia nie odpowiada Państwu, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tych webinariów, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Zmiany w JPK_V7, Pakiet VAT w e-commerce, Podatkowy Polski Ład, Kasa fiskalna w firmie, Import usług, WNT po wyroku TSUE oraz Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML). Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 9 listopada 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Poradnik Gazety Prawnej, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Wojciech Dudziński

Audytor śledczy z wieloletnim stażem w audytorskich firmach z tzw. Wielkiej Czwórki, amerykański biegły specjalista ds. wykrywania nadużyć, a także prezes firmy Fraud Control. Pracował dla ONZ w Kosowie, wykonał setki audytów dochodzeniowych zarówno w polskich, jak i zagranicznych firmach. Autor książki „Jak uniknąć ryzyka nadużyć i wizyty o szóstej rano – niezbędnik menadżera i urzędnika.”

09 / 11 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Podatkowe problemy biur rachunkowych Arkadiusz Duda

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Podatkowe problemy biur rachunkowych + Certyfikat gwarantowany

 

Prowadzący: Arkadiusz Duda

Doradca podatkowy. Ma szeroką wiedzę oraz praktyczne umiejętności zdobyte w wyniku 15 letniej praktyki zawodowej w jednej z największych spółek giełdowych w Polsce oraz we współpracy z szeregiem kancelarii podatkowych i prawnych. Specjalizuje się w podatku VAT, podatkach dochodowych oraz podatku od nieruchomości. Uczestniczył w wielu kluczowych na rynku polskim, projektach optymalizujących zobowiązania podatkowe spółek w tym w największym w skali kraju projekcie optymalizacji podatku od nieruchomości. Ma doświadczenie w prowadzeniu sporów z organami podatkowymi oraz w reprezentacji podatnika przed sądami administracyjnymi. Zajmował się koordynacją kilkuset postępowań podatkowych. Przeprowadził szereg szkoleń i seminariów podatkowych.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 

Szczegółowy program szkolenia: wkrótce

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin szkolenia nie odpowiada Państwu, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Zmiany w JPK_V7, Pakiet VAT w e-commerce, Podatkowy Polski Ład, Kasa fiskalna w firmie, Import usług, WNT po wyroku TSUE oraz Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML). Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 28 października 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Arkadiusz Duda

Doradca podatkowy. Ma szeroką wiedzę oraz praktyczne umiejętności zdobyte w wyniku 15 letniej praktyki zawodowej w jednej z największych spółek giełdowych w Polsce oraz we współpracy z szeregiem kancelarii podatkowych i prawnych. Specjalizuje się w podatku VAT, podatkach dochodowych oraz podatku od nieruchomości. Uczestniczył w wielu kluczowych na rynku polskim, projektach optymalizujących zobowiązania podatkowe spółek w tym w największym w skali kraju projekcie optymalizacji podatku od nieruchomości. Ma doświadczenie w prowadzeniu sporów z organami podatkowymi oraz w reprezentacji podatnika przed sądami administracyjnymi. Zajmował się koordynacją kilkuset postępowań podatkowych. Przeprowadził szereg szkoleń i seminariów podatkowych.

28 / 10 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Podatkowe aspekty z udzielaniem i spłacaniem pożyczek i kredytów Sławomir Patejuk

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Podatkowe aspekty z udzielaniem i spłacaniem pożyczek i kredytów + Certyfikat gwarantowany

 

Szkolenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za rozliczania podatkowe spółek - dyrektorów finansowych, członków zarządu, księgowych i kadry zarządzającej finansami.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Podczas szkolenia przedstawiane zostaną najważniejsze praktyczne informacje związane z rozliczaniem podatkowym udzielania i spłacania pożyczek oraz przykłady innych działań w zakresie restrukturyzacji finansowania. Biorąc pod uwagę, że zaciąganie zobowiązań pożyczkowych jest najpopularniejszą formą pozyskania finansowania działalności gospodarczej i kwoty takiego finansowania na ogół stanowią jedne z najważniejszych pozycji bilansowych spółek, a koszty finansowania (odsetki) maja istotny wpływ na koszty i przychody spółek, prawidłowe ujęcie zdarzeń gospodarczych dotyczących finansowania działalności ma znamienne znaczenie dla podatników. Podczas szkolenia oprócz podstawowych regulacji podatkowych omówione zostaną nadchodzące zmiany przepisów (w tym Nowy Lad) oraz bieżące orzecznictwo dotyczące problemów przed jakim stają osoby rozliczające dla celów podatkowych takie transakcje oraz osoby odpowiedzialne za strukturyzowanie przyszłych inwestycji.

Program:

Umowa pożyczki i kredytu – informacje ogólne

 

Udzielenie pożyczki a podatek od czynności cywilnoprawnych (PCC)

 

Umowy pożyczki w rozliczeniach VAT

 

Ujęcie umowy pożyczki w podatkach dochodowych

Ujmowanie odsetek od pożyczki jako koszty uzyskania przychodu

cel udzielenia pożyczki a rozliczenia podatkowe

alokacja do odpowiednich źródeł przychodów

nierynkowość odsetek

cienka kapitalizacja

Udzielenie pożyczki i konsekwencje podatkowe w podatku dochodowym

Podatek u źródła (WHT)

Podstawowe obowiązki dokumentacyjne w cenach transferowych

 

Zdarzenia gospodarcze związane z pożyczką i ich ujęcie podatkowe

Refinansowanie pożyczki vs. przedłużenie istniejącej umowy

Przewalutowanie pożyczki

Umorzenie pożyczki

 

Wpływ regulacji zawartych w Nowym Ładzie na rozliczenia podatkowe pożyczek


Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.


Prowadzący:

Sławomir Patejuk

Partner w dziale podatkowym Advicero Nexia. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów działających na rynku nieruchomości komercyjnych i przedsiębiorstw z sektora energetycznego – w szczególności działających w branży odnawialnych źródeł energii. W trakcie swojej praktyki zawodowej brał udział w obsłudze procesów restrukturyzacyjnych spółek oraz transakcji związanych z nabywaniem, zbywaniem, a także restrukturyzacją finansowania nieruchomości komercyjnych. Był również zaangażowany w liczne projekty związane z badaniem rozliczeń podatkowych spółek, bieżącym doradztwem podatkowym w zakresie podatków korporacyjnych dla podmiotów działających na rynku polskim, analizą opodatkowania transakcji transgranicznych, doradztwem dla podmiotów zagranicznych działających w Polsce w formie oddziałów i filii, prowadzeniem rozliczeń podatników podatku od towarów i usług, a także w zakresie opodatkowania podatkiem od nieruchomości. Zajmuje się również m.in. obsługą klientów niemieckojęzycznych oraz polskich przedsiębiorstw z ich udziałem. Doradza w języku polskim, niemieckim oraz angielskim.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>


Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin szkolenia nie odpowiada Państwu, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tych webinariów, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Zmiany w JPK_V7, Pakiet VAT w e-commerce, Podatkowy Polski Ład, Kasa fiskalna w firmie, Import usług, WNT po wyroku TSUE oraz Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML). Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 26 października 2021 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Sławomir Patejuk

Partner w dziale podatkowym Advicero Nexia. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów działających na rynku nieruchomości komercyjnych i przedsiębiorstw z sektora energetycznego – w szczególności działających w branży odnawialnych źródeł energii. W trakcie swojej praktyki zawodowej brał udział w obsłudze procesów restrukturyzacyjnych spółek oraz transakcji związanych z nabywaniem, zbywaniem, a także restrukturyzacją finansowania nieruchomości komercyjnych. Był również zaangażowany w liczne projekty związane z badaniem rozliczeń podatkowych spółek, bieżącym doradztwem podatkowym w zakresie podatków korporacyjnych dla podmiotów działających na rynku polskim, analizą opodatkowania transakcji transgranicznych, doradztwem dla podmiotów zagranicznych działających w Polsce w formie oddziałów i filii, prowadzeniem rozliczeń podatników podatku od towarów i usług, a także w zakresie opodatkowania podatkiem od nieruchomości. Zajmuje się również m.in. obsługą klientów niemieckojęzycznych oraz polskich przedsiębiorstw z ich udziałem. Doradza w języku polskim, niemieckim oraz angielskim.

26 / 10 / 2021 godz. 12:00
cena: 149 zł
Kup
Podstawy sporządzania sprawozdania finansowego Aneta Bugalska

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Podstawy sporządzania sprawozdania finansowego + Certyfikat gwarantowany

 

Podczas szkolenia skupimy się na przedstawieniu podstaw prezentacji danych zawartych w systemie księgowym i prawidłowym zmapowaniu ich, tak aby w efekcie uzyskać pełne sprawozdanie finansowe dla jednostek innych niż banki, zakłady ubezpieczeń i zakłady reasekuracji według ustawy o rachunkowości.

Podstawą będzie prosty przykład liczbowy, który zilustruje główne zasady sporządzania sprawozdania.

Webinarium skierowane jest do księgowych, którzy po raz pierwszy stykają się ze sporządzaniem sprawozdania finansowego lub też potrzebują uporządkowania wiedzy w tym zakresie.

 

Program webinarium:

Definicja i zakres danych zawartych w sprawozdaniu finansowym według ustawy o rachunkowości

Wprowadzenie do sprawozdania finansowego – przykład liczbowy

Bilans – zasady prezentacji danych – przykład liczbowy

Rachunek zysków i strat w wariancie porównawczym – zasady prezentacji danych – przykład liczbowy

Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym – przykład liczbowy

Rachunek przepływów pieniężnych (metoda pośrednia) – przykład liczbowy

Dodatkowe informacje i objaśnienia – zakres i przykład liczbowy

Podsumowanie głównych zasad prezentacyjnych sprawozdania oraz przykłady najczęściej popełnianych błędów technicznych i merytorycznych

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 

Prowadząca:

Aneta Bugalska

Partner w Advicero Nexia z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Posiada licencję na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Specjalizuje się w księgowości spółek międzynarodowych, ma bogate doświadczenie w zakresie podatków, rachunkowości oraz raportowania zarówno według przepisów polskich jaki i MSR oraz US GAAPS. Brała udział w wielu projektach w zakresie przekształceń podmiotów gospodarczych (m.in. fuzje, przejęcia, likwidacje), optymalizacji podatkowych, odtwarzania ksiąg rachunkowych, czy też korekt podatkowych. Doradza w zakresie bieżącego funkcjonowania spółek handlowych, usługowych, czy produkcyjnych.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>

 

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 7 października 2021 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

Autor

Aneta Bugalska

Partner w Advicero Nexia z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Posiada licencję na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Specjalizuje się w księgowości spółek międzynarodowych, ma bogate doświadczenie w zakresie podatków, rachunkowości oraz raportowania zarówno według przepisów polskich, jaki i MSR oraz US GAAPS. Brała udział w wielu projektach w zakresie przekształceń podmiotów gospodarczych (m.in. fuzje, przejęcia, likwidacje), optymalizacji podatkowych, odtwarzania ksiąg rachunkowych czy też korekt podatkowych. Doradza w zakresie bieżącego funkcjonowania spółek handlowych, usługowych, czy produkcyjnych.

07 / 10 / 2021 godz. 12:00
cena: 149 zł
Kup
Obowiązki biur rachunkowych w świetle nowych przepisów AML Patrycja Kubiesa

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Obowiązki biur rachunkowych w świetle nowych przepisów AML + Certyfikat gwarantowany

 

ZAMÓWIENIA GRUPOWE:

W celu złożenia zamówienia z jednej firmy/organizacji na większą liczbę uczestników webinarium, a tym samym otrzymania dla każdego imiennego certyfikatu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel. 22 761 30 99, 801 626 666, e-mail: bok@infor.pl

 

Ponadto, istnieje możliwość zakupu webinarium w ramach "Kompletu Premium: AML dla biur rachunkowych". Komplet składa się z książki „Przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Obowiązki biur rachunkowych” wraz ze wzorami procedur, aktywnymi drukami i ujednoliconym tekst ustawy oraz z webinarium „Obowiązki biur rachunkowych w świetle nowych przepisów AML” wraz z imiennym certyfikatem gwarantowanym oraz z rocznym dostępem do retransmisji szkolenia i materiałów dodatkowych. Więcej informacji >> 

 

O tym, jak rozpocząć proces przygotowywania do wdrożenia, ale także jak sobie na co dzień poradzić z wykonywaniem tych obowiązków również przez biura, które już posiadają wdrożone procedury będziemy mówić na praktycznym szkoleniu, które nie tylko da Państwu zarys merytoryczny, ale także na case study omówi w jaki sposób realizować obowiązki wynikające z tych przepisów. Czy pewne uproszczenia są wskazane, czy też niektóre obowiązki powinny być w szczególności monitorowane? Jak radzić sobie z nowym klientem?

 

Program webinarium:

Nowe regulacje dla biur rachunkowych, czy umiemy je stosować?

Jakie nowe obowiązki zostały nałożone? Od kiedy, jakie zmiany?

Jaki związek z finansowaniem terroryzmu ma zawładnięcie statkiem wodnym?

Jakie obowiązki nałożone są na instytucje obowiązane

Wdrożenie odpowiednich procedur(analizy ryzyka, identyfikacja klienta, dobór i stosowanie środków bezpieczeństwa finansowego, raportowanie)

Wyznaczenie kadry odpowiedzialnej za wdrożenie i stosowanie procedur

Jak poradzić sobie z realizacją obowiązków? Jak nawiązywać współpracę, jak to w teorii powinno wyglądać, a jak wygląda?

Omówienie przykładowej dokumentacji

Omówienie procesu przyjmowania klienta

Czy oświadczenie PEP dawać każdemu klientowi, czy niekoniecznie?

Kserowanie dokumentów tożsamości?

Odpowiedzialność karna i sankcje


Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 

Prowadząca: Patrycja Kubiesa

Doradca podatkowy wpisana na listę pod numerem 13829. Swoją ścieżkę zawodową w doradztwie podatkowym zdobywała w środowisku międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Doświadczenie zdobywała w branży budowlanej i energetyce. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, podatku od towarów i usług.


Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinariów nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tych webinariów, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Zmiany w JPK_V7, Pakiet VAT w e-commerce, Podatkowy Polski Ład, Kasa fiskalna w firmie, Import usług, WNT po wyroku TSUE oraz Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML). Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 30 września 2021 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Patrycja Kubiesa

Doradca podatkowy; wpisana na listę pod numerem 13829. Swoją ścieżkę zawodową w doradztwie podatkowym zdobywała w środowisku międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Doświadczenie zdobywała w branży budowlanej i energetyce. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych oraz podatku od towarów i usług.

30 / 09 / 2021 godz. 12:00
cena: 149 zł
Kup
Faktury (faktury ustrukturyzowane) Radosław Kowalski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Faktury (faktury ustrukturyzowane) + Certyfikat gwarantowany

 

ZAMÓWIENIA GRUPOWE:

W celu złożenia zamówienia z jednej firmy/organizacji na większą liczbę uczestników webinarium, a tym samym otrzymania dla każdego imiennego certyfikatu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel. 22 761 30 99, 801 626 666, e-mail: bok@infor.pl

 

Ponadto, istnieje możliwość zakupu webinarium w ramach "Kompletu Premium: Faktury". Komplet składa się z książki „Faktury VAT 2021” oraz z webinarium „Faktury (faktury ustrukturyzowane)” wraz z imiennym certyfikatem gwarantowanym oraz z rocznym dostępem do retransmisji szkolenia i materiałów dodatkowych. Więcej informacji >> 

 

Prawidłowe fakturowanie jest konieczne dla właściwego rozliczania podatków. W szczególności VAT, ale nie tylko. W wielu przypadkach błaha, jak mogłoby się wydawać, pomyłka na etapie fakturowania może doprowadzić do bardzo przykrych konsekwencji.

Z tego powodu zapraszamy na kolejne webinarium dotyczące nieśmiertelnego zagadnienia fakturowania. W czasie webinarium zostaną omówione wybrane, bieżące i najciekawsze aspekty tego tematu. Prowadzący powie także o przygotowywanych przepisach dotyczących e-faktur (faktur ustrukturyzowanych), ale nie jest to główne zagadnienie tego spotkania (jemu poświęcone będzie na odrębne webinarium), bowiem faktury ustrukturyzowane to melodia co prawda nieodległej, ale jednak przyszłości, a póki co wszyscy musimy zadbać o prawidłowe fakturowanie tu i teraz.

Podczas webinarium omówione zostaną następujące zagadnienia:

Faktura – jej istota i znaczenie – bardzo krótkie, ale i bardzo ważne przypomnienie

Sposób wskazywania stron transakcji na fakturze – jakie dane są ważne, a które wcale nie są konieczne?

W jakim terminie wystawić fakturę?

Które dane faktury są obowiązkowe, które opcjonalne, a które przydatne (w tym odwieczny problem symboli PKWiU czy CN)

Samofakturowanie – trochę niedoceniania instytucja

MPP a treść faktury

Jak fakturować sprzedaż zagraniczną – e-commerce i nie tylko   

Kiedy faktury ustrukturyzowane (e-faktury), czy będzie obowiązkowe, a jeżeli tak to dla kogo?

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.


Prowadzący: Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.


Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin szkolenia nie odpowiada Państwu, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA - największej certyfikowanej bazy szkoleń nt. zmian w prawie. Zawiera blisko 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad. Wśród ostatnio dodanych tematów są m.in.: Pakiet VAT w e-commerce, Zmiany w JPK_V7, Polski Ład Podatkowy, Kasa fiskalna w firmie, Import usług i WNT po wyroku TSUE oraz Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML). Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 29 września 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

29 / 09 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Potrącenia komornicze Paweł Ziółkowski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Potrącenia komornicze + Certyfikat gwarantowany


W trakcie szkolenia omówione zostaną zasady dokonywania potrąceń komorniczych. Uczestnicy dowiedzą się, jaka jest kolejność i wysokość potrąceń oraz jakie kwoty wynagrodzenia są wolne od potrąceń.

Szkolenie adresowane jest do pracowników działu płac.

Podczas webinarium omówione zostaną następujące zagadnienia:

Tytuły egzekucyjne

Kolejność potrąceń

Limity potrąceń

Kwoty wolne od potrąceń

Potrącenia z ZFŚS

Potrącenia z zasiłków

Potrącenia z umów cywilnoprawnych

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

Prowadzący: Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.


Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego, jeśli zaplanowany termin szkolenia nie odpowiada Państwu, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA - największej certyfikowanej bazy szkoleń nt. zmian w prawie. Zawiera blisko 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad. Wśród ostatnio dodanych szkoleń kadrowych są m.in.: Urlopy wypoczynkowe, Praktyczna obsługa programu PŁATNIK, Postępowanie powypadkowe – ujęcie praktyczne, Dokumentowanie pracy zdalnej i zwolnień od pracy, Zgłaszanie umów o dzieło do ZUS oraz Jak wybronić umowę o dzieło przed ZUS. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >> 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 24 września 2021 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.


Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl


Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

24 / 09 / 2021 godz. 12:00
cena: 149 zł
Kup
SLIM VAT 2 – Ulga na złe długi Radosław Kowalski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

SLIM VAT 2 – Ulga na złe długi + Certyfikat gwarantowany

 

Istnieje możliwość zakupu webinarium w ramach Maratonu SLIM VAT 2. Maraton składa się z 2 webinariów: WNT i import usług, MPP oraz Ulga na złe długi. Więcej informacji >>

 

Program webinarium:

Wyrok TS UE jako przesłanka zmian SLIM VAT 2

Status wierzyciela a ulga na złe długi

Status dłużnika a ulga na złe długi

Status dłużnika w momencie realizacji świadczenia

Status dłużnika w momencie realizacji ulgi

Czas na dokonanie korekty

SLIM VAT 2 a obowiązki dłużnika związane z zastosowaniem ulgo na złe długi

Czy SLIM VAT 2 usunął niespójności polskiego VAT z prawem unijnym 

 Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.


Prowadzący: Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.


Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Zmiany w JPK_V7, Pakiet VAT w e-commerce, Podatkowy Polski Ład, Kasa fiskalna w firmie, Import usług, WNT po wyroku TSUE oraz Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML). Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>

 

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 21 września 2021 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.


Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

21 / 09 / 2021 godz. 12:00
cena: 149 zł
Kup
SLIM VAT 2 - WNT i import usług, MPP Radosław Kowalski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

SLIM VAT 2 - WNT i import usług, MPP + Certyfikat gwarantowany

 

Istnieje możliwość zakupu webinarium w ramach Maratonu SLIM VAT 2. Maraton składa się z 2 webinariów: WNT i import usług, MPP oraz Ulga na złe długi. Więcej informacji >>

 

Program webinarium:

SLIM VAT 2 – charakter zmian

„Szyk rozłączny” w WNT i imporcie usług

Wyrok TS UE jako przesłanka wprowadzenia zmian w ramach SLIM VAT 2

WNT, import usług, nabycie towaru w miejscu – SLIM VAT 2: VAT należny a VAT do odliczenie

WNT – brak faktury a odliczenie podatku naliczonego: korekta i powrót do odliczenia

Stosowanie nowych przepisów SLIM VAT 2 w czasie 

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.


Prowadzący: Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.


Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Zmiany w JPK_V7, Pakiet VAT w e-commerce, Podatkowy Polski Ład, Kasa fiskalna w firmie, Import usług, WNT po wyroku TSUE oraz Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML). Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 14 września 2021 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

Zrealizowane
14 / 09 / 2021 godz. 12:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Polski Ład – kalkulacja nowych obciążeń podatkowych Katarzyna Klimkiewicz-Deplano

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Polski Ład – kalkulacja nowych obciążeń podatkowych + Certyfikat gwarantowany

 

Program webinarium:

Założenia zmian w opodatkowaniu

Kategorie umów oraz grup społecznych dotkniętych zmianami w opodatkowaniu

Kalkulacja nowych spodziewanych obciążeń podatkowych

Jaki wpływ będą miały wprowadzane zmiany na zachowania podatników?


Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

Prowadząca:

Katarzyna Klimkiewicz-Deplano

Licencjonowany doradca podatkowy z prawie 20-letnim doświadczeniem zawodowym; partner zarządzający w Advicero Nexia. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowała z międzynarodowymi firmami konsultingowymi, w tym w latach 2000-2006 z firmami tzw. Wielkiej Czwórki, począwszy od 2009 r. zajmuje stanowisko partnera (do 2012 r. w ramach międzynarodowej spółki doradztwa podatkowego, następnie w ramach Advicero Nexia). Specjalizuje się w doradztwie transakcyjnym. Ma bogate doświadczenie w zakresie transakcji związanych z nabywaniem, zbywaniem, a także restrukturyzacją finansowania nieruchomości komercyjnych. Przeprowadziła liczne projekty restrukturyzacyjne w zakresie optymalizacji struktury holdingowej i uzyskiwania korzystnych rozwiązań podatkowych, włączając w to step-upy podatkowe, połączenia, likwidacje, przekształcenia i aporty aktywów. Jest specjalistą w zakresie doradztwa dla funduszy inwestycyjnych, doradzała wielu funduszom inwestycyjnym, zarówno charakteru otwartego, jak i zamkniętego, w ich działalności inwestycyjnej i bieżącej, obejmującej nabycia i sprzedaż udziałów lub aktywów, restrukturyzacje prowadzące do uzyskania optymalizacji podatkowej, uzyskiwanie zwolnienia w podatku dochodowym dla polskiej działalności. Ma również doświadczenie w doradztwie dla branży energetyki odnawialnej, w zakresie nabywania projektów, optymalizacji struktur holdingowych i finansowych, opracowywania biznesplanów, rozliczeń zielonych certyfikatów. Doradza w zakresie bieżących kwestii podatkowych podmiotów z sektora nieruchomościowego oraz handlu detalicznego. Posiada również bogate doświadczenie w prowadzeniu postępowań przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Jest autorką licznych publikacji o tematyce podatkowej, w tym redaktorem i współautorką wydanej w 2011 r. publikacji książkowej „Restrukturyzacje spółek kapitałowych – aspekty podatkowe”. Prelegent na wielu konferencjach i szkoleniach o tematyce podatkowej.


Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinariów nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tych webinariów, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Zmiany w JPK_V7, Pakiet VAT w e-commerce, Podatkowy Polski Ład, Kasa fiskalna w firmie, Import usług, WNT po wyroku TSUE oraz Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML). Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 13 września 2021 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Katarzyna Klimkiewicz-Deplano

Licencjonowany doradca podatkowy z prawie 20-letnim doświadczeniem zawodowym; partner zarządzający w Advicero Nexia. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowała z międzynarodowymi firmami konsultingowymi, w tym w latach 2000-2006 z firmami tzw. Wielkiej Czwórki, począwszy od 2009 r. zajmuje stanowisko partnera (do 2012 r. w ramach międzynarodowej spółki doradztwa podatkowego, następnie w ramach Advicero Nexia). Specjalizuje się w doradztwie transakcyjnym. Ma bogate doświadczenie w zakresie transakcji związanych z nabywaniem, zbywaniem, a także restrukturyzacją finansowania nieruchomości komercyjnych. Przeprowadziła liczne projekty restrukturyzacyjne w zakresie optymalizacji struktury holdingowej i uzyskiwania korzystnych rozwiązań podatkowych, włączając w to step-upy podatkowe, połączenia, likwidacje, przekształcenia i aporty aktywów. Jest specjalistą w zakresie doradztwa dla funduszy inwestycyjnych, doradzała wielu funduszom inwestycyjnym, zarówno charakteru otwartego, jak i zamkniętego, w ich działalności inwestycyjnej i bieżącej, obejmującej nabycia i sprzedaż udziałów lub aktywów, restrukturyzacje prowadzące do uzyskania optymalizacji podatkowej, uzyskiwanie zwolnienia w podatku dochodowym dla polskiej działalności. Ma również doświadczenie w doradztwie dla branży energetyki odnawialnej, w zakresie nabywania projektów, optymalizacji struktur holdingowych i finansowych, opracowywania biznesplanów, rozliczeń zielonych certyfikatów. Doradza w zakresie bieżących kwestii podatkowych podmiotów z sektora nieruchomościowego oraz handlu detalicznego. Posiada również bogate doświadczenie w prowadzeniu postępowań przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Jest autorką licznych publikacji o tematyce podatkowej, w tym redaktorem i współautorką wydanej w 2011 r. publikacji książkowej „Restrukturyzacje spółek kapitałowych – aspekty podatkowe”. Prelegent na wielu konferencjach i szkoleniach o tematyce podatkowej.

Zrealizowane
13 / 09 / 2021 godz. 12:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Odpowiedzialność materialna i karna pracowników – co każdy pracodawca wiedzieć powinien Kamil Sierzan

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Odpowiedzialność materialna i karna pracowników – co każdy pracodawca wiedzieć powinien  + Certyfikat gwarantowany

 

W związku z coraz większą świadomością prawną w społeczeństwie, od kilku lat możemy obserwować rosnącą liczbę sporów prawnych przeciwko przedsiębiorstwom, których pracownicy spowodowali szkodę w mieniu osób trzecich czy klientów. Dotyczy to zarówno branż B2C, jak i B2B. Wątpliwości budzi zwłaszcza możliwość wyegzekwowania odpowiedzialności bezpośrednio od pracowników. Z drugiej strony w praktycznie każdej branży (także na home office) mamy dziś do czynienia z powierzeniem mienia pracownikowi, co również w przypadku ewentualnych szkód rodzi problemy w możliwościach dochodzenia ich naprawienia.

Podczas szkolenia omówiona zostanie zarówno odpowiedzialność pracowników za szkody spowodowane w trakcie pracy, jak i za powierzone mienie.

 

Program webinarium:

 

Odpowiedzialność pracownika za szkodę wyrządzoną osobom trzecim (zgodnie z KP)

Odpowiedzialność karna pracowników

Odpowiedzialność pracowników za powierzone mienie

Procedury i ewentualne roszczenia. Kary

Obrazowe przykłady rozwiązań problemów z różnych branż

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane:

porady

interpretacje

publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Kamil Sierzan -  Główny Specjalista ds. BHP z ponad 13 letnim doświadczeniem , Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego , aktywny BHP-owiec , działający w wielu branżach i współpracujący z czołowymi przedsiębiorstwami w kraju. Autor licznych opinii i publikacji branżowych. Jako szkoleniowiec łączy w sobie zarówno aspekty praktycznej pracy BHP-owca jak i spojrzenie prawnicze.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Sprawozdania finansowe w czasie COVID-19, Rozliczanie przychodów zagranicznych, SLIM VAT w pytaniach i odpowiedziach, Faktury korygującego, Korekta JPK_V7, Opodatkowanie CIT spółek komandytowych i jawnych, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >> 

 

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 24 sierpnia 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Kamil Sierzan

Główny specjalista ds. BHP z ponad 13-letnim doświadczeniem. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego, aktywny BHP-owiec, działający w wielu branżach i współpracujący z czołowymi przedsiębiorstwami w kraju. Autor licznych opinii i publikacji branżowych. Jako szkoleniowiec łączy aspekty praktycznej pracy BHP-owca i spojrzenie prawnicze.

Zrealizowane
24 / 08 / 2021 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK