Webinaria

szkolenia na żywo

Lista webinariów

Odpowiedzialność materialna i karna pracowników – co każdy pracodawca wiedzieć powinien Kamil Sierzan

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Odpowiedzialność materialna i karna pracowników – co każdy pracodawca wiedzieć powinien  + Certyfikat gwarantowany

 

W związku z coraz większą świadomością prawną w społeczeństwie, od kilku lat możemy obserwować rosnącą liczbę sporów prawnych przeciwko przedsiębiorstwom, których pracownicy spowodowali szkodę w mieniu osób trzecich czy klientów. Dotyczy to zarówno branż B2C, jak i B2B. Wątpliwości budzi zwłaszcza możliwość wyegzekwowania odpowiedzialności bezpośrednio od pracowników. Z drugiej strony w praktycznie każdej branży (także na home office) mamy dziś do czynienia z powierzeniem mienia pracownikowi, co również w przypadku ewentualnych szkód rodzi problemy w możliwościach dochodzenia ich naprawienia.

Podczas szkolenia omówiona zostanie zarówno odpowiedzialność pracowników za szkody spowodowane w trakcie pracy, jak i za powierzone mienie.

 

Program webinarium:

 

Odpowiedzialność pracownika za szkodę wyrządzoną osobom trzecim (zgodnie z KP)

Odpowiedzialność karna pracowników

Odpowiedzialność pracowników za powierzone mienie

Procedury i ewentualne roszczenia. Kary

Obrazowe przykłady rozwiązań problemów z różnych branż

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane:

porady

interpretacje

publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Kamil Sierzan -  Główny Specjalista ds. BHP z ponad 13 letnim doświadczeniem , Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego , aktywny BHP-owiec , działający w wielu branżach i współpracujący z czołowymi przedsiębiorstwami w kraju. Autor licznych opinii i publikacji branżowych. Jako szkoleniowiec łączy w sobie zarówno aspekty praktycznej pracy BHP-owca jak i spojrzenie prawnicze.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Sprawozdania finansowe w czasie COVID-19, Rozliczanie przychodów zagranicznych, SLIM VAT w pytaniach i odpowiedziach, Faktury korygującego, Korekta JPK_V7, Opodatkowanie CIT spółek komandytowych i jawnych, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >> 

 

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 24 sierpnia 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Kamil Sierzan

Główny specjalista ds. BHP z ponad 13-letnim doświadczeniem. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego, aktywny BHP-owiec, działający w wielu branżach i współpracujący z czołowymi przedsiębiorstwami w kraju. Autor licznych opinii i publikacji branżowych. Jako szkoleniowiec łączy aspekty praktycznej pracy BHP-owca i spojrzenie prawnicze.

24 / 08 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Planowanie czasu pracy w grafiku w różnych systemach i okresach rozliczeniowych. Aleksander Kuźniar

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Planowanie czasu pracy w grafiku w różnych systemach i okresach rozliczeniowych. + Certyfikat gwarantowany

Szkolenie przeznaczone dla osób w praktyce planujących czas pracy w grafikach lub ustalających rozkłady czasu pracy w aktach prawa wewnątrzzakładowego. Na szkoleniu na przykładach przedstawione zostaną prawidłowe reguły sporządzania grafików czasu pracy oraz jak unikać najczęściej popełnianych błędów. 

Program:

 

-     Kto ma obowiązek tworzenia harmonogramów czasu pracy?

-     W jakiej formie należy sporządzić harmonogram?

-     Jak gospodarować czasem pracy w okresie rozliczeniowym?

-     Kiedy można zmieniać harmonogram w trakcie jego obowiązywania – stanowisko PIP

-     Jakich zapisów dokonać w regulaminie pracy w zakresie możliwości zmian w grafikach czasu pracy?

-     Przechowywanie harmonogramów czasu pracy – jak długo?

-     Harmonogram czasu pracy a rozkład czasu pracy pracownika.

-     Czy trzeba tworzyć grafiki dla pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy?

-     Błędy w tworzeniu grafików dla pracowników zatrudnionych w równoważnym systemie czasu pracy?

-     Najczęstsze błędy w grafikach czasu pracy?

-     Odpoczynki dobowe i tygodniowe – jak prawidłowo planować?

-     Konieczność planowania dni wolnych od pracy z oznaczeniem tytułu ich udzielenia.

-     Tworzenie grafików – zajęcia praktyczne.

-     Kiedy można legalnie naruszać przeciętnie pięciodniowy tydzień pracy planując grafik?

-     Kiedy należy oddać dni wolne za pracę w soboty i niedziele w okresie rozliczeniowym?

-     Czy grafiki czasu pracy należy przechowywać w dokumentacji ze stosunku pracy?

-     Czy grafiki czasu pracy mogą być przechowywane poza dokumentacją pracowniczą u kierowników?

-     Jak długo należy przechowywać grafiki czasu pracy?

-     Czy dział kadr ma kontrolować grafiki sporządzane przez kierowników?

-     Czy grafik musi być podpisany przez pracownika?

-     Kto odpowiada za prawidłowe sporządzenie grafiku czasu pracy?

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane:akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadzący:

Aleksander Kuźniar - Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2021 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 15 lipca2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, , www.infor.pl

Autor

Aleksander Kuźniar

Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2021 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

20 / 08 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Wszystko o godzinach nadliczbowych - dobowe, średniotygodniowe, 50%, 100%. ( z uwzględnieniem pracy zdalnej)  Aleksander Kuźniar

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Wszystko o godzinach nadliczbowych - dobowe, średniotygodniowe, 50%, 100%. (z uwzględnieniem pracy zdalnej)+ Certyfikat gwarantowany

Szkolenie kompleksowo rozwiązuje najczęstsze problemy z godzinami nadliczbowymi. Wyjaśnia jak prawidłowo identyfikować godziny nadliczbowe, kiedy i jakie wynagrodzenie należy za nie zapłacić. Szkolenie przeznaczone dla osób w praktyce planujących i rozliczających  czas pracy pracowników.

W programie:

-    Rekompensata godzin nadliczbowych czasem wolnym lub wynagrodzeniem – kto o tym decyduje?

-    Polecenia pracy w godzinach nadliczbowych, wnioski o odbiór czasu wolnego w zamian za pracę w godzinach nadliczbowych w odrębnej dokumentacji ze stosunku pracy?

-    Do kiedy należy złoży wniosek o odbiór czasu wolnego za godziny nadliczbowe?

-    Czy godziny z przekroczenia normy dobowej mogą być rekompensowane na koniec okresu rozliczeniowego czy po każdym miesiącu?

-    Sposób obliczania godzin średniotygodniowych – czy kierowanie się internetowymi wskazówkami to na pewno dobry pomysł?

-    Norma 48 godzin – o czym informuje, jak ją prawidłowo obliczać.

-    Kiedy należy oddać wolne za nadgodziny w tym samym okresie rozliczeniowym, a kiedy można przełożyć to na kolejny.

-    Rozpoznawanie godzin nadliczbowych dobowych i średniotygodniowych- ćwiczenia praktyczne!

-    Za które godziny nadliczbowe płacimy dodatek 50%, a za które 100%?

-    W jakiej formie można polecać pracę w godzinach nadliczbowych?

-    Godziny nadliczbowe w zadaniowym systemie czasu pracy – jak zapobiec pozwom sądowym?

-    Odpowiednie zapisy o godzinach nadliczbowych w regulaminie pracy – co uregulować?

-    Godziny nadliczbowe przy pracy zdalnej, czy pracownik może samodzielnie podjąć decyzję o dłuższej pracy?

-    Za pracę w sobotę koniecznie inny dzień wolny od pracy do końca okresu rozliczeniowego – dokument z uzgodnienia terminu odbiory w dokumentacji pracowniczej.

-    Czy można zapłacić pracownikowi za pracę  w sobotę, gdy nie chce odebrać wolnego dnia?

-    Kogo Inspektor Pracy uzna winnym naruszenia przepisów o czasie pracy związanych z godzinami nadliczbowymi?.

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane:akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

Prowadzący:

Aleksander Kuźniar - Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2021 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 15 lipca2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, , www.infor.pl

Autor

Aleksander Kuźniar

Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2021 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

15 / 07 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Zasady rozliczania w PIT pracowników nierezydentów w Polsce Katarzyna Klimkiewicz-Deplano

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Zasady rozliczania w PIT pracowników nierezydentów w Polsce

+ Certyfikat gwarantowany

 

Webinarium jest kierowane do osób, które korzystają z pracy osób fizycznych, które nie są polskimi rezydentami, a także do podmiotów z siedzibą za granicą, które wysyłają do Polski swoich pracowników. Opowiemy o zasadach opodatkowania PIT osób fizycznych-nierezydentów, przedstawimy zakres obowiązków dla polskich podmiotów, które korzystają z pracy pracowników zagranicznych. Opowiemy, z czym może się wiązać obecność w Polsce zagranicznego pracownika zagranicznej firmy.

W programie webinarium m.in.:

- opodatkowanie PIT nierezydentów,

- pojęcia: zakład pracy i ekonomiczny pracodawca,

- jakie obowiązki raportowe ma polska spółka zatrudniająca nierezydenta,

- korzystanie z pracy nierezydentów – wybrane aspekty oddelegowania do pracy w Polsce.

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 

Prowadząca:

Katarzyna Klimkiewicz-Deplano

Licencjonowany doradca podatkowy z prawie 20-letnim doświadczeniem zawodowym; partner zarządzający w Advicero Nexia. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowała z międzynarodowymi firmami konsultingowymi, w tym w latach 2000-2006 z firmami tzw. Wielkiej Czwórki, począwszy od 2009 r. zajmuje stanowisko partnera (do 2012 r. w ramach międzynarodowej spółki doradztwa podatkowego, następnie w ramach Advicero Nexia). Specjalizuje się w doradztwie transakcyjnym. Ma bogate doświadczenie w zakresie transakcji związanych z nabywaniem, zbywaniem, a także restrukturyzacją finansowania nieruchomości komercyjnych. Przeprowadziła liczne projekty restrukturyzacyjne w zakresie optymalizacji struktury holdingowej i uzyskiwania korzystnych rozwiązań podatkowych, włączając w to step-upy podatkowe, połączenia, likwidacje, przekształcenia i aporty aktywów. Jest specjalistą w zakresie doradztwa dla funduszy inwestycyjnych, doradzała wielu funduszom inwestycyjnym, zarówno charakteru otwartego, jak i zamkniętego, w ich działalności inwestycyjnej i bieżącej, obejmującej nabycia i sprzedaż udziałów lub aktywów, restrukturyzacje prowadzące do uzyskania optymalizacji podatkowej, uzyskiwanie zwolnienia w podatku dochodowym dla polskiej działalności. Ma również doświadczenie w doradztwie dla branży energetyki odnawialnej, w zakresie nabywania projektów, optymalizacji struktur holdingowych i finansowych, opracowywania biznesplanów, rozliczeń zielonych certyfikatów. Doradza w zakresie bieżących kwestii podatkowych podmiotów z sektora nieruchomościowego oraz handlu detalicznego. Posiada również bogate doświadczenie w prowadzeniu postępowań przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Jest autorką licznych publikacji o tematyce podatkowej, w tym redaktorem i współautorką wydanej w 2011 r. publikacji książkowej „Restrukturyzacje spółek kapitałowych – aspekty podatkowe”. Prelegent na wielu konferencjach i szkoleniach o tematyce podatkowej.


Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>


Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Brexit w podatkach: zasady i pierwsze doświadczenia, Sprawozdania finansowe w czasie COVID-19, Rozliczanie przychodów zagranicznych, SLIM VAT w pytaniach i odpowiedziach, Faktury korygującego, Zgłaszanie umów o dzieło do ZUS, Jak wybronić umowę o dzieło przed ZUS oraz Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 13 lipca 2021 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Katarzyna Klimkiewicz-Deplano

Licencjonowany doradca podatkowy z prawie 20-letnim doświadczeniem zawodowym; partner zarządzający w Advicero Nexia. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowała z międzynarodowymi firmami konsultingowymi, w tym w latach 2000-2006 z firmami tzw. Wielkiej Czwórki, począwszy od 2009 r. zajmuje stanowisko partnera (do 2012 r. w ramach międzynarodowej spółki doradztwa podatkowego, następnie w ramach Advicero Nexia). Specjalizuje się w doradztwie transakcyjnym. Ma bogate doświadczenie w zakresie transakcji związanych z nabywaniem, zbywaniem, a także restrukturyzacją finansowania nieruchomości komercyjnych. Przeprowadziła liczne projekty restrukturyzacyjne w zakresie optymalizacji struktury holdingowej i uzyskiwania korzystnych rozwiązań podatkowych, włączając w to step-upy podatkowe, połączenia, likwidacje, przekształcenia i aporty aktywów. Jest specjalistą w zakresie doradztwa dla funduszy inwestycyjnych, doradzała wielu funduszom inwestycyjnym, zarówno charakteru otwartego, jak i zamkniętego, w ich działalności inwestycyjnej i bieżącej, obejmującej nabycia i sprzedaż udziałów lub aktywów, restrukturyzacje prowadzące do uzyskania optymalizacji podatkowej, uzyskiwanie zwolnienia w podatku dochodowym dla polskiej działalności. Ma również doświadczenie w doradztwie dla branży energetyki odnawialnej, w zakresie nabywania projektów, optymalizacji struktur holdingowych i finansowych, opracowywania biznesplanów, rozliczeń zielonych certyfikatów. Doradza w zakresie bieżących kwestii podatkowych podmiotów z sektora nieruchomościowego oraz handlu detalicznego. Posiada również bogate doświadczenie w prowadzeniu postępowań przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Jest autorką licznych publikacji o tematyce podatkowej, w tym redaktorem i współautorką wydanej w 2011 r. publikacji książkowej „Restrukturyzacje spółek kapitałowych – aspekty podatkowe”. Prelegent na wielu konferencjach i szkoleniach o tematyce podatkowej.

13 / 07 / 2021 godz. 12:00
cena: 149 zł
Kup
VAT w e-commerce – co się zmienia od lipca 2021 Mirosław Siwiński

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Pakiet e-commerce – zmiany w VAT od 1 lipca 2021 r. + Certyfikat gwarantowany

W związku z dużym zainteresowaniem webinarem nt. e-commerce w różnych podatkach, tym razem skupiamy się wyłącznie na kwestii VAT. W sposób kompleksowy omówiony zostanie zatem pakiet zmian e-commerce w VAT w zakresie zmian ustawy i aktów wykonawczych. Postaramy się też pokazać praktyczną stronę wprowadzanych przepisów

W programie:

Wewnątrzwspólnotowa sprzedaż towarów na odległość.

Porównanie ze sprzedażą wysyłkową.

Zasady funkcjonowania.

Korzyści.

Sprzedaż na odległość towarów importowanych.

Zmiana w zakresie zwolnień celnych.

Istota rozwiązania.

Wariant alternatywny.

Usługi: przekształcenie MOSS w OSS

Zakres rozszerzenia.

Istota uproszczeń.

Korzyści.

Pozostałe zagadnienia.

Platformy sprzedażowe.

Akty wykonawcze

 

Prowadzący:

Mirosław Siwiński

Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się szczególnie w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się również sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Specjalizuje się w komentarzach oraz prelekcjach w zakresie podatku VAT, podatku akcyzowego, analizy podatkowej oraz postępowań podatkowych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 1 lipca2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

Autor

Mirosław Siwiński

Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się szczególnie w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się również sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Specjalizuje się w komentarzach oraz prelekcjach w zakresie podatku VAT, podatku akcyzowego, analizy podatkowej oraz postępowań podatkowych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.

01 / 07 / 2021 godz. 10:00
cena: 29,90 zł
Kup
Rozliczanie wynagrodzeń w przypadkach szczególnych Katarzyna Smulczyk

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Rozliczanie wynagrodzeń w przypadkach szczególnych + Certyfikat gwarantowany

 

W związku z licznymi wątpliwościami jak w praktyczny sposób naliczyć prawidłowo wynagrodzenia dla pracowników, na webinarze zostanie wskazane jak prawidłowo naliczać składniki wynagrodzeń w przypadkach szczególnych. Wskazane zostaną najnowszę interpretacje, orzeczenia, wyroki sądowe w zakresie naliczania wynagrodzeń, najczęstsze błędy związane z naliczaniem wynagrodzeń i sposoby ich rozwiązywania. Zostaną wskazane najczęściej popełniane błędy, które organy kontrolujące uważają jako rażące i za które grożą sankcje karne.

1. Jak obliczyć wynagrodzenie za czas przepracowany przy różnych rodzajach nieobecności w jednym miesiącu?

2. Jak obliczyć wynagrodzenie za czas przepracowany, gdy pracownik korzysta ze świadczeń chorobowych tylko w dni pracujące lub tylko w dni wolne od pracy?

3. Jak obliczyć wynagrodzenie w przypadku, gdy pracownik przez część miesiąca chorował a pozostałą część był na urlopie wypoczynkowym?

4. Jak ustalić wynagrodzenie za urlop wypoczynkowy w przypadkach szczególnych?

5. Jak ustalić wynagrodzenie za czas nieobecności usprawiedliwionej (urlop okolicznościowy, dni opieki nad dzieckiem, itp.)?

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadzący:

Katarzyna Smulczyk

Specjalista ds. kadr i płac; wieloletni praktyk, doradca i audytor prawa pracy, doświadczona i ceniona trener, wykładowca uniwersytecki.; prowadzi szkolenia kadrowo-płacowe dla firm z sektora publicznego i prywatnego oraz wykłady na Uniwersytecie Łódzkim; współpracuje z kilkudziesięcioma firmami szkoleniowymi oraz prowadzi własną działalność w tym zakresie. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących: naliczania wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, korekty dokumentacji płacowej, prawa pracy, zasad podlegania składkom ZUS, świadczeń chorobowych i rodzicielskich oraz czasu pracy.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 29 czerwca 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Katarzyna Smulczyk

Specjalista ds. kadr i płac; wieloletni praktyk, doradca i audytor prawa pracy, doświadczona i ceniona trener, wykładowca uniwersytecki.; prowadzi szkolenia kadrowo-płacowe dla firm z sektora publicznego i prywatnego oraz wykłady na Uniwersytecie Łódzkim; współpracuje z kilkudziesięcioma firmami szkoleniowymi oraz prowadzi własną działalność w tym zakresie. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących: naliczania wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, korekty dokumentacji płacowej, prawa pracy, zasad podlegania składkom ZUS, świadczeń chorobowych i rodzicielskich oraz czasu pracy.

29 / 06 / 2021 godz. 10:00
cena: 235 zł
Kup
Praktyczna obsługa programu PŁATNIK Małgorzata Narożnik

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Praktyczna obsługa programu PŁATNIK + Certyfikat gwarantowany

 

Celem kursu jest poszerzenie wiedzy w zakresie obsługi programu Płatnik. Podczas szkolenia Ekspert opowie o najczęściej popełnianych błędach podczas obsługi programu oraz problemach jakie zgłaszają użytkownicy podczas pracy

Szkolenie dedykowane jest: księgowym, kadrowym, osobom zamierzającym pracować lub pracujących w działach kadrowo - płacowych w podmiotach zatrudniających pracowników i obsługujących program Płatnik.

 

Program webinarium:

I Wstęp do programu PŁATNIK

1. Uwagi wstępne

2. Rozpoczęcie pracy z programem

3. Synchronizacja i weryfikacja danych z bazą ZUS

4. Podstawowe informacje o programie. Dodawanie nowego płatnika

5. Obsługa kartoteki płatnika w Rejestrze Płatników

6. Zasady techniczne wypełniania dokumentów zgłoszeniowych  i rozliczeniowych

7. Obsługa kartoteki ubezpieczonego

II. Obsługa dokumentów ubezpieczeniowych w programie PŁATNIK

 

1. Tworzenie dokumentów zgłoszeniowych płatnika składek. 

2. Tworzenie dokumentów zgłoszeniowych ubezpieczonych

3. Import dokumentów w programie PŁATNIK z systemów kadrowo-płacowych

III. Zestawy dokumentów i przekaz elektroniczny

1. Tworzenie i obsługa zestawów dokumentów

IV. Obsługa dokumentów rozliczeniowych 

1. Dokumenty rozliczeniowe ZUS

2. Korekta dokumentów rozliczeniowych 3. Dokument ZUS IWA. Oświadczenie ZUS OSW i raporty ZUS RIA 4. Automatyczne tworzenie informacji miesięcznych i rocznych dla ubezpieczonego  [ IM/IR ]

V. Podsumowanie i pytania otwarte

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadzący:

Małgorzata Narożnik

Z wykształcenia Magister Zarządzania (UG w roku 2005). Ponadto w roku 2016 ukończyła Prawo Pracy na Uniwersytecie Gdańskim. Certyfikowany Specjalista ds. Kadr i Płac. Certyfikowany Trener Comarch ERP Optima. Z doświadczenia Starszy Specjalista ds. Kadr i Płac o ponad 20-letnim stażu w zakresie zarządzania kadrami w zróżnicowanych środowiskach biznesowych. Obszary specjalizacji obejmują m.in. prawo pracy, specjalistyczną wiedzę z zakresu kadrowo płacowego; administrowanie świadczeniami ZUS, obsługę wynagrodzeń, zatrudnianie cudzoziemców, czas pracy i relacje pracownicze.

BANER IA o abonamencie

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 28 czerwca 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Małgorzata Narożnik

Specjalista ds. kadr i płac; certyfikowany trener Comarch ERP Optima. Z wykształcenia magister zarządzania, ukończyła także prawo pracy na Uniwersytecie Gdańskim. Z doświadczenia starszy specjalista ds. kadr i płac z ponad 20-letnim stażem w zakresie zarządzania kadrami w zróżnicowanych środowiskach biznesowych. Obszary specjalizacji obejmują m.in. prawo pracy, specjalistyczną wiedzę z zakresu kadrowo-płacowego; administrowanie świadczeniami, obsługę wynagrodzeń, zatrudnianie cudzoziemców, czas pracy i relacje pracownicze.

28 / 06 / 2021 godz. 10:00
cena: 199,75 zł
Kup
Świadectwo pracy w pytaniach i odpowiedziach Kalina Kaczmarek

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Świadectwo pracy w pytaniach i odpowiedziach + Certyfikat gwarantowany

 

Webinar służy przekazaniu podstawowych informacji dotyczących świadectwa pracy oraz rozstrzyga szereg problemów praktycznych związanych z tym dokumentem.

 

Program webinarium

 

Termin wydania

Jakie przesłanki musi spełnić pracodawca przy wydawaniu świadectwa pracy. Kto musi wydać świadectwo pracy w ostatnim dniu pracy pracownika, a kto w terminie 7 dni

Kiedy pracodawca jest zobowiązany wydać świadectwo pracy na wniosek pracownika

W jakiej formie pracownik składa wniosek o wydanie świadectwa pracy: papierowej czy elektronicznej

Terminy odwołania pracownika od treści świadectwa pracy

Rola sądu a wydanie świadectwa pracy

Prawa i obowiązki pracodawcy w zakresie  wydawania  świadectwa pracy

Treść. Co zawiera nowy druk świadectwa pracy.

Obligatoryjne informacje zawarte w treści  świadectwa pracy

Jak zapisać w treści świadectwa pracy ilość wykorzystanego urlopu wypoczynkowego

Czy w świadectwie podajemy urlop wykorzystany w naturze i wypłacony ekwiwalent

Czy w treści świadectwa pracy wpisujemy informację  o urlopie zaległym

Czy pracodawca może zamieścić  w treści świadectwa pracy informacje uzupełniające – na wniosek pracownika.

Jakich informacji nie podajemy w treści świadectwa pracy

Sprostowanie

Jak liczymy termin sprostowania świadectwa pracy. Dni kalendarzowe czy dni pracujące

Odszkodowanie za niewydanie świadectwa pracy

Świadectwa pracy a śmierć pracownika

W której części akt osobowych przechowujemy świadectwo pracy

Świadectwa pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia kopie czy orginał

W której części akt osobowych przechowujemy świadectwa pracy potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia

Nowe wykroczenia  za nie wydanie świadectwa pracy

 

Decydując się na zakup dziś:

 

otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadzący:

Kalina Kaczmarek  – ekspert prawa pracy z 19 letnim doświadczeniem; prowadzi działalność konsultingowo – szkoleniową w zakresie „twardego HR”. W latach 2001-2018  pracownik Państwowej Inspekcji Pracy – Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku,  na stanowiskach inspektora pracy a następnie starszego inspektora pracy. Doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi oraz realizująca szkolenia zamknięte dla potrzeb konkretnego odbiorcy; specjalizuje się w problematyce prawnej ochronie pracy, doradca i stały współpracownik wielu przedsiębiorstw i instytucji. Wieloletni wykładowca na studiach magisterskich. Oferuję  przedsiębiorcom wsparcie, specjalistyczną wiedzę i doświadczenie  w obszarze stosowania prawa pracy w celu unikania błędów wynikających z zawiłości polskich przepisów prawa, ułatwienia i usprawnienia prowadzenia działalności.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 24 czerwca 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Kalina Kaczmarek

Ekspert prawa pracy z 19-letnim doświadczeniem; prowadzi działalność konsultingowo-szkoleniową w zakresie „twardego HR”. W latach 2001-2018 była pracownikiem Państwowej Inspekcji Pracy – Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, na stanowiskach inspektora pracy a następnie starszego inspektora pracy. Doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi, specjalizuje się w problematyce prawnej ochrony pracy. Jest doradcą i stałym współpracownikiem wielu przedsiębiorstw i instytucji.

24 / 06 / 2021 godz. 10:00
cena: 235 zł
Kup
Raportowanie schematów podatkowych a COVID - 19 Katarzyna Klimkiewicz-Deplano

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Raportowanie schematów podatkowych a COVID – 19

+ Certyfikat gwarantowany

 

Webinarium jest kierowane do osób, które są odpowiedzialne za rozliczenia podatkowe lub księgowe w firmie, a także tych, które podejmują decyzje odnośnie do zawierania określonych transakcji w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Przedstawimy zasady identyfikowania i raportowania schematów podatkowych, wskażemy typowe i przykładowe schematy, opowiemy, jak sytuacja epidemiczna wpłynęła na zakres i terminy raportowania. Odniesiemy się do praktycznych trudności i ryzyk związanych z rozpoznawaniem schematów podatkowych i ich raportowaniem.

Dzięki webinarium m.in. dowiesz się:

- jak zidentyfikować schemat podatkowy?

- kto i kiedy powinien raportować schematy podatkowe?

- jak COVID wpłynął na zakres obowiązków raportowych i terminy?

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 

Prowadząca:

Katarzyna Klimkiewicz-Deplano

Licencjonowany doradca podatkowy z prawie 20-letnim doświadczeniem zawodowym; partner zarządzający w Advicero Nexia. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowała z międzynarodowymi firmami konsultingowymi, w tym w latach 2000-2006 z firmami tzw. Wielkiej Czwórki, począwszy od 2009 r. zajmuje stanowisko partnera (do 2012 r. w ramach międzynarodowej spółki doradztwa podatkowego, następnie w ramach Advicero Nexia). Specjalizuje się w doradztwie transakcyjnym. Ma bogate doświadczenie w zakresie transakcji związanych z nabywaniem, zbywaniem, a także restrukturyzacją finansowania nieruchomości komercyjnych. Przeprowadziła liczne projekty restrukturyzacyjne w zakresie optymalizacji struktury holdingowej i uzyskiwania korzystnych rozwiązań podatkowych, włączając w to step-upy podatkowe, połączenia, likwidacje, przekształcenia i aporty aktywów. Jest specjalistą w zakresie doradztwa dla funduszy inwestycyjnych, doradzała wielu funduszom inwestycyjnym, zarówno charakteru otwartego, jak i zamkniętego, w ich działalności inwestycyjnej i bieżącej, obejmującej nabycia i sprzedaż udziałów lub aktywów, restrukturyzacje prowadzące do uzyskania optymalizacji podatkowej, uzyskiwanie zwolnienia w podatku dochodowym dla polskiej działalności. Ma również doświadczenie w doradztwie dla branży energetyki odnawialnej, w zakresie nabywania projektów, optymalizacji struktur holdingowych i finansowych, opracowywania biznesplanów, rozliczeń zielonych certyfikatów. Doradza w zakresie bieżących kwestii podatkowych podmiotów z sektora nieruchomościowego oraz handlu detalicznego. Posiada również bogate doświadczenie w prowadzeniu postępowań przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Jest autorką licznych publikacji o tematyce podatkowej, w tym redaktorem i współautorką wydanej w 2011 r. publikacji książkowej „Restrukturyzacje spółek kapitałowych – aspekty podatkowe”. Prelegent na wielu konferencjach i szkoleniach o tematyce podatkowej.


Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>


Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Brexit w podatkach: zasady i pierwsze doświadczenia, Sprawozdania finansowe w czasie COVID-19, Rozliczanie przychodów zagranicznych, SLIM VAT w pytaniach i odpowiedziach, Faktury korygującego, Zgłaszanie umów o dzieło do ZUS, Jak wybronić umowę o dzieło przed ZUS oraz Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 22 czerwca 2021 r. o godz. 13.00 i zakończy się o godz. 14.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

 

Autor

Katarzyna Klimkiewicz-Deplano

Licencjonowany doradca podatkowy z prawie 20-letnim doświadczeniem zawodowym; partner zarządzający w Advicero Nexia. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowała z międzynarodowymi firmami konsultingowymi, w tym w latach 2000-2006 z firmami tzw. Wielkiej Czwórki, począwszy od 2009 r. zajmuje stanowisko partnera (do 2012 r. w ramach międzynarodowej spółki doradztwa podatkowego, następnie w ramach Advicero Nexia). Specjalizuje się w doradztwie transakcyjnym. Ma bogate doświadczenie w zakresie transakcji związanych z nabywaniem, zbywaniem, a także restrukturyzacją finansowania nieruchomości komercyjnych. Przeprowadziła liczne projekty restrukturyzacyjne w zakresie optymalizacji struktury holdingowej i uzyskiwania korzystnych rozwiązań podatkowych, włączając w to step-upy podatkowe, połączenia, likwidacje, przekształcenia i aporty aktywów. Jest specjalistą w zakresie doradztwa dla funduszy inwestycyjnych, doradzała wielu funduszom inwestycyjnym, zarówno charakteru otwartego, jak i zamkniętego, w ich działalności inwestycyjnej i bieżącej, obejmującej nabycia i sprzedaż udziałów lub aktywów, restrukturyzacje prowadzące do uzyskania optymalizacji podatkowej, uzyskiwanie zwolnienia w podatku dochodowym dla polskiej działalności. Ma również doświadczenie w doradztwie dla branży energetyki odnawialnej, w zakresie nabywania projektów, optymalizacji struktur holdingowych i finansowych, opracowywania biznesplanów, rozliczeń zielonych certyfikatów. Doradza w zakresie bieżących kwestii podatkowych podmiotów z sektora nieruchomościowego oraz handlu detalicznego. Posiada również bogate doświadczenie w prowadzeniu postępowań przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Jest autorką licznych publikacji o tematyce podatkowej, w tym redaktorem i współautorką wydanej w 2011 r. publikacji książkowej „Restrukturyzacje spółek kapitałowych – aspekty podatkowe”. Prelegent na wielu konferencjach i szkoleniach o tematyce podatkowej.

22 / 06 / 2021 godz. 13:00
cena: 149 zł
Kup
Kasa fiskalna w firmie – aspekty podatkowe z uwzględnieniem nowelizacji przepisów Samir Kayyali

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Kasa fiskalna w firmie – aspekty podatkowe z uwzględnieniem nowelizacji przepisów  + Certyfikat gwarantowany

 

Od 1 lipca 2021 r. kolejna, największa grupa podatników zostanie objęta obowiązkiem prowadzenia ewidencji za pośrednictwem kas online.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu podczas którego Ekspert omówi oraz uporządkuje wszystkie aspekty podatkowe związane ze stosowaniem kas fiskalnych.

 

Program webinarium:

 

1.  Kasa on-line – co trzeba wiedzieć?

2.  Terminy i przesunięcia terminów wejścia w życie obowiązku stosowania kas online dla poszczególnych branż

3.  Zwolnienia z obowiązku stosowania kasy rejestrującej

4.  Praktyczne problemy dotyczące rejestrowania usług prawniczych, doradczych

5.  Aktualne poglądy organów podatkowych w tym zakresie

6.  Uwaga na pułapki w przepisach

7.  Ulga na zakup kasy on-line – komu przysługuje?

8.  Naruszenie zasad związanych ze stosowaniem kas online – ryzyko, kary

9.  Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadzący:

Prowadzący:

Samir Kayyali

Doradca podatkowy, agent celny, wykładowca akademicki, pionier na rynku podatkowych szkoleń online. Uznany dydaktyk i praktyk. Przeprowadził ponad 700 szkoleń stacjonarnych, a w Internecie działa od 2013 roku. Realizował szkolenia, m.in. dla Krajowej Izby Doradców Podatkowych, największych polskich banków, firm leasingowych, spółek Skarbu Państwa. Organizował szkolenia przygotowujące do egzaminu na doradcę podatkowego, wykładał ma studiach podyplomowych w dziedzinie prawa podatkowego. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego oraz największą w Polsce platformę z podatkowymi szkoleniami online.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Sprawozdania finansowe w czasie COVID-19, Rozliczanie przychodów zagranicznych, SLIM VAT w pytaniach i odpowiedziach, Faktury korygującego, Korekta JPK_V7, Opodatkowanie CIT spółek komandytowych i jawnych, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >> 

 

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 22 czerwca 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Samir Kayyali

Doradca podatkowy, ekonomista, ekspert ds. zarządzania ryzykiem podatkowym; obecnie prowadzi własną praktykę podatkową; doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w międzynarodowych podmiotach świadczących usługi doradcze, jak i polskich kancelariach prawnych i podatkowych; jego praktyka obejmuje w szczególności restrukturyzację grup kapitałowych w celu osiągnięcia optymalizacji podatkowej, sporządzanie dokumentacji w zakresie cen transferowych oraz bieżące doradztwo w podatkach dochodowych oraz podatku VAT.

22 / 06 / 2021 godz. 10:00
cena: 29,90 zł
Kup
JPK_V7 - zmiany od 1 lipca 2021 r. Radosław Kowalski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Zmiany w JPK_V7 + Certyfikat gwarantowany

Pomimo długiego okresu, jaki upłynął między opublikowaniem nowych przepisów o JPK_V7, a ich wejściem w życie i licznymi zastrzeżeniami doradców podatkowych oraz samych podatników, okazało się, że nowe zasady prowadzenia ewidencji i przekazywania ich wraz z deklaracją administracji skarbowej mają dużo niedoróbek i są trudne w praktycznym stosowaniu. Resort finansów, chcąc nie chcąc, musiał przyznać, iż konieczne są zamiany. Wbrew zapowiedziom nie zostały one wprowadzone z początkiem kwietnia 2021 r. i musimy się z nimi zmierzyć teraz. Do nich również należy się przygotować, bo niestety nawet zmiany mające na celu poprawienie wcześniejszych rozwiązań nie zawsze upraszczają i ułatwiają życie podatników. Tak jest i obecnie.

W czasie webinarium w praktyczny i przystępny sposób omówione zostaną te zmiany. Dzięki webinarium łatwiej będzie wdrożyć nowe rozwiązania. Jest ono adresowane do wszystkich zajmujących się rozliczeniami VAT w firmie, a przede wszystkim do właścicieli i pracowników biur rachunkowych.

W trakcie webinarium prowadzący przybliży zmiany, jakie minister finansów wprowadza w rozporządzeniu dotyczącym zasad prowadzenia ewidencji VAT i sporządzania JPK_V7. Omówione zostaną nie tylko nowe rozwiązania, ale również ich praktyczny wpływ na dokonywanie rozliczeń w VAT.

Program:

1. Powód i kierunek zmian w zasadach prowadzenia ewidencji i sporządzania JPK_V7

2. Od kiedy obowiązują nowe zasady sporządzania JPK_V7?

3. Zmiany w JPK_V7 wymuszone wprowadzeniem regulacji e-commerce

4. Paragony pełniące funkcje faktury w JPK_V7

5. Modyfikacje dotyczące GTU

6. Co z oznaczeniem TP? Jaki jest zakres zmian w tym zakresie?

7. Oznaczenie MPP w nowym JPK_V7

8. Dokumenty RO, WEW po zmianach

9. Jak skorygować JPK_V7 w poprzedniej wersji?

10. Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Sprawozdania finansowe w czasie COVID-19, Rozliczanie przychodów zagranicznych, SLIM VAT w pytaniach i odpowiedziach, Faktury korygującego, Korekta JPK_V7, Opodatkowanie CIT spółek komandytowych i jawnych, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >> 

 

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 18 czerwca 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

18 / 06 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Polski Ład a działalność gospodarcza. Jak się chronić przed skutkami zmian? Radosław Kowalski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Polski Ład a działalność gospodarcza. Jak się chronić przed skutkami zmian?  + Certyfikat gwarantowany

Chociaż nie są jeszcze znane szczegóły rozwiązań, bo tych chyba nie znają nawet ich pomysłodawcy, założenia tzw. Polskiego Ładu nie pozostawiają wątpliwości co do tego, że ktoś będzie musiał sfinansować pomysły rządzących. Od 15 maja 2021 r. polscy przedsiębiorcy zastanawiają się nad tym, jak uchronić się przed negatywnymi skutkami finansowymi wprowadzenia Polskiego Ładu. Celem webinarium jest przygotowanie księgowych, osób prowadzących biura rachunkowe, a także samych przedsiębiorców, do reakcji na zapowiadane zmiany, ze szczególnym naciskiem na to, by nie działać zbyt pochopnie i niepotrzebnie przez to nie pogorszyć swojej sytuacji.

 

Program:

 

Kierunek zmian w ramach Polskiego Ładu a działalność przedsiębiorców

Najważniejsze dla przedsiębiorców założenia zmian w ramach Polskiego Ładu 

Spodziewane pogorszenie sytuacji przedsiębiorców w ZUS i podatkach

Czy należy już dzisiaj podejmować działania zapobiegawcze? Jak nie działać zbyt pochopnie?

Co można zaproponować klientom, którzy chcą się uchronić przed skutkami niekorzystnych zmian?

Diagnoza indywidualnej sytuacji przedsiębiorcy jako konieczny etap przeciwdziałania skutkom niekorzystnych zmian

Spółka z o.o. – zalety i wady

Przekształcenie lub inny model zmiany formy działalności

Jednoosobowa spółka z o.o.?

Czy pozostawić działalność po założeniu spółki kapitałowej?

Jak współpracować z własną spółką?

Powołanie do zarządu, umowa o pracę, umowa B2B – a może prokurent z powołania?

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium 

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadzący:

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Sprawozdania finansowe w czasie COVID-19, Rozliczanie przychodów zagranicznych, SLIM VAT w pytaniach i odpowiedziach, Faktury korygującego, Korekta JPK_V7, Opodatkowanie CIT spółek komandytowych i jawnych, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >> 

 

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 10 czerwca 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

Zrealizowane
10 / 06 / 2021 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK