Lista webinariów

Klasyfikacja budżetowa wydatków majątkowych

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Klasyfikacja budżetowa wydatków majątkowych 

+ Certyfikat gwarantowany

 

Celem webinarium jest rozwianie wątpliwości na temat kryteriów uznawania wydatków na nabycie środka trwałego za majątkowe lub bieżące.

Wskazanie poprawnego ujmowania wydatków i kosztów ponoszonych na nabycie środków trwałych w podziałkach klasyfikacji budżetowej oraz ewidencji na kontach księgowych.

Webinarium adresowane jest do pracowników działów finansowo-księgowych jednostek sektora finansów publicznych, głównych księgowych, skarbników oraz pracowników jednostek, którzy zajmują się dokonywaniem zakupów środków trwałych i zarządzaniem nimi.

Szkolenie adresowane jest do pracowników działów finansowo-księgowych jednostek sektora finansów publicznych, głównych księgowych, skarbników oraz pracowników jednostek, którzy zajmują się dokonywaniem zakupów środków trwałych i zarządzaniem nimi.

 

Program webinarium:

Katalog wydatków objętych paragrafami 605 i 606

Jednorazowa i stopniowa amortyzacja środka trwałego – wpływ na uznanie wydatków za majątkowe lub bieżące

Wydatki na środki trwałe, których wartość początkowa nie przekracza 10.000 zł – paragrafy klasyfikacji budżetowej, konta księgowe oraz wycena bilansowa

Pomoce dydaktyczne jako środek trwały

Remont czy ulepszenie środka trwałego?

 

Prowadzący:

Ireneusz Rosiek

Doktor nauk ekonomicznych, specjalista w zakresie zarządzania publicznego, kontroli zarządczej i rachunkowości budżetowej. Doświadczony główny księgowy jednostek sektora finansów publicznych, szkoleniowiec i wykładowca akademicki

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji i materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Klasyfikacja budżetowa wydatków bieżących – problemy w praktyce, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, JPK_VAT w nowej formie, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej -> 

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 29 września 2020 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

Autor

Ireneusz Rosiek

Doktor nauk ekonomicznych, specjalista w zakresie zarządzania publicznego, kontroli zarządczej i rachunkowości budżetowej. Doświadczony główny księgowy jednostek sektora finansów publicznych, szkoleniowiec i wykładowca akademicki.

29 / 09 / 2020 godz. 10:00
cena: 149 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Kontrole PIP, ZUS, US - świadczeń pomocowych związanych z COVID-19

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Kontrole PIP, ZUS, US - świadczeń pomocowych związanych z COVID-19

+ Certyfikat gwarantowany

 

Program webinarium:

Dofinansowania z PUP (do wynagrodzeń, do kosztów, mikropożyczka)

Dofinansowania z WUP (art. 15g i art. 15gg ustawy antycovidowej)

Subwencja z PFR

Zwolnienie od składek ZUS

Świadczenie postojowe

Zasady kontroli

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Paweł Ziółkowski

Ekspert Inforakademia.pl, prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji oraz z materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej -> 

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 1 października 2020 r. o godz. 9.00 i zakończy się o godz. 10.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

01 / 10 / 2020 godz. 09:00
cena: 149 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Prawo pracy w dobie COVID-19

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Prawo pracy w dobie COVID-19

+ Certyfikat gwarantowany

 

Webinarium dostępne jest równiez w ramach oferty MARATON PRAWA PRACY W DOBIE COVID. Więcej informacji >> 

 

W czasie webinarium prowadzący omówi najbardziej palące problemy związane z zarządzaniem prawem pracy w dobie COVID 19.

Program webinarium:

Analizie prawnej zostaną poddane:

a) zasady nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę,

b) zarządzanie czasem pracy, w tym systemem zadaniowego czasu pracy,

c) udzielanie urlopów wypoczynkowych,

d) zarządzanie BHP,

e) zarządzanie wynagrodzeniami: okresowe obniżenie wynagrodzeń za pracę, zasady korzystania z instytucji przewidzianych w tarczach antykryzysowych.

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Piotr Wojciechowski

Ekspert Inforakademia.pl, adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji oraz z materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej ->

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 6 października 2020 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennika Gazeta Prawna, Personel i Zarządzanie, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, www.infor.pl

Autor

Piotr Wojciechowski

Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

06 / 10 / 2020 godz. 10:00
cena: 149 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Praca zdalna i inne formy wykonywania pracy na odległość

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Praca zdalna i inne formy wykonywania pracy na odległość

+ Certyfikat gwarantowany

 

Webinarium dostępne jest równiez w ramach oferty MARATON PRAWA PRACY W DOBIE COVID. Więcej informacji >> 

 

W czasie webinarium prowadzący omówi prawne zasady zarządzania pracownikami na odległość. W czasie webinarium uczestnicy zostaną zapoznani z najlepszymi praktykami w tym zakresie.

Program webinarium: 

1. Analiza różnic prawnych pomiędzy telepracą pracą zdalną a home workingiem.

2. Zarządzanie czasem pracy w formule pracy zdalnej.

3. BHP w formule pracy zdalnej.

4. Nadzór nad pracownikiem w formule pracy zdalnej.

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Piotr Wojciechowski

Ekspert Inforakademia.pl, adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji oraz z materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej ->

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 7 października 2020 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennika Gazeta Prawna, Personel i Zarządzanie, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, www.infor.pl

Autor

Piotr Wojciechowski

Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

07 / 10 / 2020 godz. 10:00
cena: 149 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Rozwiązywanie umów o pracę

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Rozwiązywanie umów o pracę

+ Certyfikat gwarantowany

 

Webinarium dostępne jest równiez w ramach oferty MARATON PRAWA PRACY W DOBIE COVID. Więcej informacji >> 

 

W czasie webinarium prowadzący omówi prawne zasady rozwiązywania umów o pracę ze szczególnym uwzględnieniem rozwiazywania umów na odległość.

Program webinarium:

1. Składanie oświadczeń woli w prawie pracy w formie on – line.

2. Zasady rozwiązywania umów o pracę – analiza najnowszego orzecznictwa Sadu Najwyższego:

a) na mocy porozumienia,

b) za wypowiedzeniem,

c) w trybie dyscyplinarnym,

d) z powodu długiej choroby.

3. Wzory pism – praca na dokumencie.

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Piotr Wojciechowski

Ekspert Inforakademia.pl, adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji oraz z materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej ->

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 8 października 2020 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennika Gazeta Prawna, Personel i Zarządzanie, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, www.infor.pl

Autor

Piotr Wojciechowski

Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

08 / 10 / 2020 godz. 10:00
cena: 149 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Nowy JPK_VAT w pytaniach i odpowiedziach 

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Nowy JPK_VAT w pytaniach i odpowiedziach + Certyfikat gwarantowany

 

Rok 2020 jest pełen wyzwań dla bardzo dużej grupy podatników. Epidemia COVID-19 spowodowała konieczność podejmowania przez prawodawcę nieplanowanych działań, wymusiła wprowadzenie nowych regulacji, a także przesunięcie momentu wejścia w życie części przepisów podatkowych. Od początku kwietnia i lipca tego roku podatnicy VAT (w zależności od ich statusu) mieli wdrożyć nowe zasady prowadzenia ewidencji dla potrzeb VAT, a także przekazywania ich do KAS w strukturach JPK. W związku z epidemią prawodawca postanowił odsunąć na początek czwartego kwartału 2020 r. wdrożenie zapowiadanych i uchwalonych zmian w tym zakresie.

Podczas ostatniego webinarium (15 września br.) odpowiedzieliśmy na pytania:

Które regulacje dotyczące JPK i ewidencji obowiązują od października 2020 r.?

Jak są skutki przesunięcia w czasie momentu wprowadzenia nowych obowiązków?

Istota zmian dotyczących ewidencji, JPK i deklaracji

Zasady przygotowania deklaracji

Deklaracja w JPK a rozliczenie kwartalne

Nowe ewidencje VAT – jak przygotować się do ich prowadzenia?

GTU w ewidencji – na czym polega i czemu służy?

W jakich przypadkach GTU nie ma zastosowania, mimo przedmiotu świadczenia zgodnego z przepisami rozporządzenia

Oznaczanie podmiotowe i ze względu na stosowane procedury

Transakcje w obrocie międzynarodowym a GTU i inne oznaczenia

Nowe obwiązki a MPP

Korekty JPK za wcześniejsze okresy

Czy koniec z błędami mniejszej wagi?

Autokorekta

Korekta wymuszona i skutki jej braku

Kara 500 zł jako administracyjny środek przymusu

Co dalej z JPK?

Podczas webinarium "Nowy JPK_VAT w pytaniach i odpowiedziach", które zaplanowaliśmy na 12 października br., odpowiemy na wszystkie pozostałe pytania, na które nie starczyło czasu podczas spotkania 15 września br.

Zapraszamy do wysyłania kolejnych pytań dot. JPK_VAT poad adres poradnia@infor.pl w tytule proszę wpisać: webinarium JPK_VAT

 

Retransmisja webinarium z 15 września br. "Zmiany w VAT 2020 - - nowe zasady prowadzenia ewidencji VAT po zmianach od 1 października br." dostępna będzie na Platformie INFORAKADEMIA. Zachęcamy do skorzystania z obecnej promocji -> https://sklep.infor.pl/inforakademia---6-modulow-w-cenie-jednego.html

 

Prowadzący:

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Możliwość zadania pytań w czasie trwania webinarium lub przesłania ich wcześniej mailem na adres poradnia@infor.pl w tytule wpisując: webinarium JPK_VAT

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji i materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej ->

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 15 września 2020 r. w godzinach 10.00 - 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl 

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

12 / 10 / 2020 godz. 10:00
cena: 149 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Podatkowe rozwiązania tarcz antykryzysowych - jak jeszcze skorzystać i rozliczyć

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Podatkowe rozwiązania tarcz antykryzysowych - jak jeszcze skorzystać i rozliczyć 

+ Certyfikat gwarantowany

 

Zapraszamy dyrektorów finansowych, księgowych, biura rachunkowe oraz przedsiębiorców na praktyczne szkolenie, prezentujące konkretne rozwiązania, np.:  jakie są jeszcze dostępne możliwości w ramach tarcz antykryzysowych, z czego można jeszcze skorzystać oraz jak rozliczyć otrzymane środki.

 

Program webinarium:

Aktualne podatkowe rozwiązania tarcz antykryzysowych - przegląd

Rozliczenie podatkowe wsparcia otrzymanego w ramach Tarczy antykryzysowej – CIT

Koszty uzyskania przychodów w zakresie wydatków kryzysowych – wydatki „okołoepidemiczne”

Zmiany w relacjach pracownik – pracodawca – przychody pracowników i pracodawców

Rozliczanie strat wstecz

Pomoc niebezpieczna – gdzie istnieją zagrożenia i jak się przygotować na kontrolę podatkową

Poniesienie negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu koronawirusa COVID-19

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Mirosław Siwiński

Ekspert Inforakademia.pl, jest Partnerem w Advicero Nexia. Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się szczególnie w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych, czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Mirosław posiada również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się również sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Posiada też rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Specjalizuje się szczególnie w komentarzach oraz prelekcjach w zakresie podatku VAT, podatku akcyzowego, analizy podatkowej oraz postępowań podatkowych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Możliwość zadania pytania Ekspertowi podczas webinaium

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji oraz z materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Zmiany w VAT 2020 - nowe zasady prowadzenia ewidencji VAT po zmianach od 1 października br. Kiedy i jak stosować kody GTU, JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Dowiedz się więcej ->

 

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 29 października 2020 r. w godzinach 12.00 - 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: Advicero Nexia, INFORLEX, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

Autor

Mirosław Siwiński

Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się szczególnie w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się również sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Specjalizuje się w komentarzach oraz prelekcjach w zakresie podatku VAT, podatku akcyzowego, analizy podatkowej oraz postępowań podatkowych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.

29 / 10 / 2020 godz. 12:00
cena: 149 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Zobacz archiwum
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK