Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Składka zdrowotna przedsiębiorców - jak ją rozliczać w 2025 i co wchodzi od 2026 r.?
Termin: 21 stycznia 2025 r., godz. 14:00-15:00
Naliczanie składki zdrowotnej dla przedsiębiorców wciąż sprawia dużo problemów. Zróżnicowanie sposobu jej naliczania od formy opodatkowania sprawia kłopoty przy zmianie formy opodatkowania, sprzedaży składników majątkowych czy zawieszenia działalności. Zmiana i uproszczenie tych zasad miało nastąpić już od stycznia 2025 r. Jednak zapowiadane zmiany zostały podzielone na dwa etapy. Które zmiany weszły już od stycznia 2025 r., a na które trzeba czekać do stycznia 2026 r.? Posłuchaj wyjaśnień naszego eksperta.
Program webinaru:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący - Dariusz Suchorowski
Ekspert ds. ubezpieczeń społecznych, zagadnieniami dotyczącymi ubezpieczeń społecznych zajmuje się zawodowo od ponad 30 lat. Przez wiele lat inspektor kontroli ZUS na różnych szczeblach, posiada szeroką wiedzę merytoryczną i praktyczną nabytą w czasie pracy w ZUS dotyczącą m.in. podlegania ubezpieczeniom, ustalania podstaw wymiaru składek i wysokości składek, ulg w opłacaniu składek, tj. odroczeń terminów i rozkładania spłaty na raty, przymusowego dochodzenia należności w postaci egzekucji administracyjnej i sądowej, ustalania ustawodawstwa właściwego, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa. Doświadczony wykładowca na konferencjach, kursach i szkoleniach.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 21 stycznia 2025 r. o godz. 14.00 i zakończy się o godz. 15.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Procedura korzystania z AI i inne obowiązki pracodawców 2025
Termin: 8 stycznia 2025 r., godz. 10:00-11:00
Coraz większa dostępność i różnorodność narzędzi wspieranych sztuczną inteligencją (AI) sprawia, że coraz chętniej są one wykorzystywane w codziennej pracy wielu organizacji. To niesie ze sobą określone korzyści, ale też ryzyka. Dla bezpieczeństwa pracodawcy konieczne jest więc stworzenie odpowiednich procedur, które pozwolą pracownikom działać efektywnie i w granicach prawa. Nasz ekspert wskaże najważniejsze zagadnienia, które warto w takiej procedurze uwzględnić. Przypomni także o innych, wybranych obowiązkach pracodawców, o których trzeba pamiętać w 2025 r.
Program webinaru:
1. Procedura korzystania z AI
a. korzyści ze stosowania AI w obszarze prawa pracy
b. ryzyka na gruncie prawa pracy i relacji pracownik-pracodawca
c. procedura wewnętrzna korzystania z AI
2. Procedura zgłoszeń wewnętrznych (sygnaliści)
3. Audyt dokumentacji pracowniczej
4. Zmiany w przepisach BHP
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący - Mirosław Siwiński
Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Doradza w języku polskim i angielskim.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 8 stycznia 2025 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
VAT 2025 + certyfikat gwarantowany
Termin: 18 grudnia 2024 r., godz. 10:00-11:00
Mimo iż projektowane zmiany w VAT na 2025 r. nie wydają się rewolucyjne (w przeciwieństwie do planów na 2026 r. i KSeF), to jednak w przyszłym roku wejdzie w życie kilka całkiem istotnych zmian w VAT, które będą miały bezpośredni wpływ na sposób rozliczania i raportowania podatku przez przedsiębiorców oraz biura rachunkowe. Podczas praktycznego webinaru INFORAKADEMII omówione zostaną najważniejsze bieżące zagadnienia z zakresu rozliczania podatku VAT. Uczestnicy dowiedzą się m.in., co zmieni się w korzystaniu z tzw. zwolnienia podmiotowego w VAT, ze zwolnienia z ewidencjonowania na kasach fiskalnych oraz stosowania stawek VAT. Poznają również praktyczne wskazówki i rozwiązania oraz zyskają możliwość zadania pytań ekspertowi z wieloletnim doświadczeniem w zakresie doradztwa podatkowego.
Praktyczny webinar to maksimum konkretów podczas jednego wydarzenia! Dzięki niemu uczestnicy zdobędą wszystkie informacje niezbędne do prawidłowego rozliczania podatku VAT bez konieczności wielogodzinnego szukania informacji na własną rękę!
Program webinaru:
UWAGA! Jeśli przed dniem realizacji webinaru zostaną ogłoszone inne istotne zmiany w VAT, to program wydarzenia zostanie o nie odpowiednio zmodyfikowany!
Prowadzący – Zdzisław Modzelewski
Doradca podatkowy, wspólnik praktyki podatkowej GWW. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu podatków pośrednich, ze szczególnym uwzględnieniem podatku od towarów i usług, oraz w zakresie postępowań podatkowych i sądowo-administracyjnych związanych z podatkami pośrednimi. Zajmuje się głównie obsługą podmiotów gospodarczych z sektorów: nieruchomości, handel i dystrybucja, turystyka oraz media. Jest współautorem wielu publikacji książkowych, w tym m.in. czterech komentarzy do ustawy o VAT, "Leksykonu Fakturowania", a także wielu publikacji prasowych. Jest również cenionym i uznanym wykładowcą, który w czasie swojej praktyki zawodowej przeprowadził ponad tysiąc szkoleń i wykładów, w których uczestnikami byli zarówno pracownicy służb księgowych, pracownicy aparatu skarbowego, doradcy podatkowi, jak i kadra zarządzająca przedsiębiorstw odpowiedzialna za sprawy podatkowe i finansowe.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 18 grudnia 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
PIT i CIT 2025 + certyfikat gwarantowany
Termin: 6 grudnia 2024 r., godz. 10:00-11:00
Do 30 listopada powinny zostać ogłoszone w Dzienniku Ustaw zmiany w podatkach dochodowych planowane na kolejny rok. Niestety, wygląda na to, że – tak jak w ostatnich latach – zmiany uchwalane są w ostatniej chwili. Jakie zmiany w podatkach od 2025 r. są już pewne? Przede wszystkim kasowy PIT i JPK_CIT, i o nich na pewno opowie nasz ekspert. Jeśli jednak do dnia webinaru znane będą inne zmiany w zakresie podatków dochodowych, to również zostaną omówione.
Program webinaru:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący - Radosław Kowalski
Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 6 grudnia 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Dokumenty kadrowe na koniec roku – wzory wypełnienia + certyfikat gwarantowany
Termin: 2 grudnia 2024 r., godz. 13:30-14:30
Celem webinaru jest praktyczne omówienie prawidłowego wypełniania dokumentów kadrowych, które często na koniec roku kalendarzowego są do przygotowania w działach kadr. Podczas webinaru zostaną zaprezentowane wzory prawidłowo sporządzonych dokumentów kadrowych: świadectwa pracy oraz umowy o pracę. Ekspert omówi treść właściwych wpisów, a także wskaże najczęściej popełniane błędy w tych dokumentach i powie, jak je wyeliminować.
Program webinaru:
1. Świadectwo pracy
2. Umowa o pracę
W drugiej części webinaru ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący: Aleksander Kuźniar
Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 2 grudnia 2024 r. o godz. 13.30 i zakończy się o godz. 14.30. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Kasowy PIT 2025 + certyfikat gwarantowany
Termin: 28 listopada 2024 r., godz. 10:00-11:00
Od 1 stycznia 2025 r. wejdą w życie nowe przepisy wprowadzające kasową metodę rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych. Co to jest kasowy PIT dla przedsiębiorców? Na czym polega metoda kasowa w podatku dochodowym? Kto może z niej skorzystać, a kogo obowiązują wyłączenia? Na co trzeba uważać przy wyborze tej formy rozliczania? Na te pytania odpowie podczas webinaru nasza ekspertka. Ponadto szczegółowo omówi moment powstania przychodu i potrącania kosztów przy kasowym PIT, a także odpowie na pytania uczestników webinaru zadane na czacie. Celem webinaru jest bowiem przygotowanie zarówno przedsiębiorców, jak i księgowych do skutecznego stosowania kasowego PIT od 2025 r.
Praktyczny webinar to maksimum konkretów podczas jednego wydarzenia! Dzięki niemu uczestnicy zdobędą wszystkie informacje niezbędne do prawidłowego rozliczania kasowego PIT bez konieczności wielogodzinnego szukania informacji na własną rękę!
Program webinaru:
W drugiej części webinaru ekspertka odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca - Monika M. Brzostowska
Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 28 listopada 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Wynagrodzenia 2025 + certyfikat gwarantowany
Termin: 27 listopada 2024 r., godz. 10:00-11:00
Wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę w poprzednich latach była aktualizowana dwukrotnie - od 1 stycznia i od 1 lipca. W 2025 r. płaca minimalna zmieni się tylko raz. Ile wyniesie minimalne wynagrodzenie od 1 stycznia 2025 r? Zmiana wynagrodzenia minimalnego i przeciętnego przekłada się na inne świadczenia, w tym kwoty wolne od potrąceń, odprawy, minimalne zasiłki, składki społeczne z działalności gospodarczej itp. Podczas webinaru ekspertka powie, co nas czeka w tym zakresie w 2025 r.
Program webinaru:
W drugiej części webinaru ekspertka odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca - Danuta Kosikowska
Wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce OO w Gdańsku na kursach Kadry i Płace. Od 2019 roku wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku z zakresu kadr i płac oraz rachunkowości. Doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi. Od 2009 Kierownik Działu Kadr i Płac w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 27 listopada 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Podatek od nieruchomości 2025 – czy firmy czeka rewolucja? + certyfikat gwarantowany
Termin: 21 listopada 2024 r., godz. 10:00-11:00
Od początku 2025 r. wchodzą w życie chyba największe w historii zmiany w podatku od nieruchomości. Co się zmieni w zasadach rozliczania podatku od nieruchomości? Ile będzie wynosił ten podatek? Czy czeka nas podwyżka podatku od nieruchomości? I najważniejsze: czy i jak firmy mogą się przygotować do nowego podatku od nieruchomości? Między innymi na te pytania odpowie nasz ekspert, a w drugiej części spotkania rozwieje wątpliwości uczestników zgłoszone na czacie. Webinar jest skierowany głównie do pracowników działów księgowych oraz innych osób odpowiedzialnych za rozliczenia podatkowe w firmie. Szczególnie interesujący może być dla podmiotów, które mają nieruchomości generujące znaczne obciążenia podatkowe oraz prowadzących lub planujących inwestycje budowlane.
Program webinaru:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący - Radosław Kowalski
Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 21 listopada 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Wakacje składkowe 2024/2025 – złóż wniosek i skorzystaj! + certyfikat gwarantowany
Termin: 7 listopada 2024 r., godz. 10:00-11:00
Wakacje składkowe to możliwość niepłacenia składek na ubezpieczenie społeczne przez jeden wybrany miesiąc w roku. Po raz pierwszy przedsiębiorcy mogą z nich skorzystać w listopadzie (na grudzień). Czy warto to zrobić? Jakie warunki trzeba spełnić? Jakie dokumenty złożyć? O tym opowie nasz ekspert. Oprócz tego wskaże, jakich zmian w zakresie składek dla przedsiębiorców możemy się spodziewać w 2025 r. oraz czy i jak się przygotować do nowych regulacji. Zapraszamy!
Program webinarium:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący – Paweł Ziółkowski
Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinarium Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 7 listopada 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Oskładkowanie umów zleceń na zasadach umowy o pracę + certyfikat gwarantowany
Termin: 25 października 2024 r., godz. 14:00-15:00
Zapraszamy na webinarium, którego uczestnicy uzyskają praktyczne umiejętności z zakresu zatrudniania na podstawie umowy zlecenia oraz wywiązywania się z obowiązków pracodawcy względem ZUS. Ekspertka wskaże różnice i podobieństwa przy oskładkowaniu zlecenia i umowy o pracę. Pokaże także uczestnikom spotkania, gdzie najczęściej popełniane są błędy w stosowaniu przepisów prawa pracy oraz zdradzi sposoby ich uniknięcia. Wyjaśni także wątpliwości z tego zakresu, które w praktyce występują najczęściej.
Program webinarium:
1. Kiedy zleceniobiorca podlega ubezpieczeniom społecznym na takich samych zasadach jak w przypadku umowy o pracę?
2. Kiedy nie trzeba zgłaszać do ubezpieczenia społecznego zleceniobiorców?
3. Zbieg umowy zlecenia z pobieraniem zasiłku socjalnego
4. Pełne składki ZUS – odprowadzanie składek na ubezpieczenie emerytalne, rentowe, chorobowe, wypadkowe, zdrowotne od umów zleceń
5. Niższe wynagrodzenie netto – zleceniobiorcy otrzymają wynagrodzenie pomniejszone o składki ZUS
W drugiej części webinarium ekspertka odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca - Kalina Kaczmarek
Ekspert prawa pracy z 19-letnim doświadczeniem; prowadzi działalność konsultingowo-szkoleniową w zakresie „twardego HR”. W latach 2001-2018 była pracownikiem Państwowej Inspekcji Pracy – Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, na stanowiskach inspektora pracy a następnie starszego inspektora pracy. Doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi, specjalizuje się w problematyce prawnej ochrony pracy. Jest doradcą i stałym współpracownikiem wielu przedsiębiorstw i instytucji.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinarium Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 25 października 2024 r. o godz. 14.00 i zakończy się o godz. 15.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Sygnaliści – co zrobić po zgłoszeniu wewnętrznym: procedura, upoważnienia, klauzule, protokoły! + certyfikat gwarantowany
Termin: 22 października 2024 r., godz. 13:30-14:30
Wywiązanie się z obowiązku ochrony sygnalistów oznacza m.in. stworzenie i wdrożenie wewnętrznej procedury zgłoszeń naruszeń prawa oraz innych niezbędnych dokumentów. Uczestnicy naszego webinarium otrzymają ich wzory. Ponadto ekspert omówi praktyczne problemy, jakie mogą się pojawić po wpłynięciu takiego zgłoszenia wewnętrznego oraz powie, jak sobie z nimi poradzić.
Program webinarium:
1. Sygnalista zgłasza i co dalej?
Co, gdy sygnalista dokonał zgłoszenia niewłaściwym kanałem?
Jak postąpić, gdy zgłoszenie dotyczy osoby, która ma rozpatrywać w zakładzie zgłoszenia?
Jak przekazać klauzule RODO anonimowemu sygnaliście?
Co, gdy dochodzi do zgłoszenia anonimowego, a następnie sygnalista się ujawnia?
Czy, jeśli zgłoszenia dokonano pisemnie, to można odpowiedzieć mailowo?
Jak zmienić procedurę zgłoszeń wewnętrznych, gdy ma uchybienia lub nie przewidziano w niej pojawiających się problemów?
Upoważnienia stałe i czasowe – jak nimi zarządzać?
Jak postąpić, gdy osoba, której dotyczy zgłoszenie, żąda ujawnienia danych sygnalisty ze względu na potrzebę ochrony swoich dóbr osobistych?
Ile ma być kanałów dokonywania zgłoszeń – czy jeden wystarczy?
2. Procedura zgłoszeń wewnętrznych – najważniejszy dokument procedury!
Czy w zakresie sygnalistów należy dokonywać jakiś zmian w regulaminie pracy?
Z kim należy skonsultować zapisy procedury i w jakim terminie?
Co, gdy związki zawodowe nie zgodzą się na zaproponowaną treść procedury zgłoszeń wewnętrznych?
Czy oświadczenie o zapoznaniu z procedurą należy przechowywać w aktach osobowych pracowników?
Jakie zapisy procedury są obligatoryjne, a jakie fakultatywne?
Czy warto rozszerzać katalog spraw, które mogą być przedmiotem zgłoszenia wewnętrznego o tematykę naruszeń regulaminów wewnętrznych, czasu pracy, mobbingu itp.?
Czy warto umożliwić dokonywanie zgłoszeń anonimowych?
Jaki okres rozpatrzenia zgłoszenia wskazać w procedurze?
Jakie zapisy procedury rozpatrywania zgłoszeń są najważniejsze i powinny się znaleźć w procedurze – wzór prawidłowych zapisów!
Jak prowadzić rejestr zgłoszeń wewnętrznych – kto za niego odpowiada? – wzór rejestru!
Wzór protokołu z ustnego przyjęcia zgłoszenia – wraz z omówieniem
Wzór protokołu rozpatrzenia zgłoszenia wewnętrznego – wraz omówieniem
Prowadzący: Aleksander Kuźniar
Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinarium Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 22 października 2024 r. o godz. 13.30 i zakończy się o godz. 14.30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Obowiązki sprawozdawcze podatników – najważniejsze regulacje + certyfikat gwarantowany
Termin: 15 października 2024 r., godz. 10:00-11:00
Mnogość i zawiłość przepisów podatkowych, ważne dla rozliczeń podatników nowelizacje zawoalowane w pozornie nieistotnych aktach prawnych, konieczność pamiętania o różnych terminach wywiązywania się z obowiązków fiskalnych czy śledzenie zmian, które w niedługim czasie wpłyną na rozliczenia przedsiębiorstwa – to długa lista kwestii, które powinien monitorować i brać pod uwagę każdy przedsiębiorca, chcący bezpiecznie i skutecznie prowadzić biznes w realiach polskiego systemu podatkowego.
Aby nieco pomóc w tym procesie, zapraszamy na webinarium, w którym zaprezentujemy kilka – naszym zdaniem – kluczowych regulacji, o których powinni pamiętać polscy podatnicy i które mogą wpłynąć na dodatkowe obowiązki sprawozdawcze bądź wiązać się z powstaniem dodatkowego zobowiązania podatkowego.
Program webinarium:
1. Globalny podatek minimalny Pillar 2 w pigułce – z czym będą musieli się zmierzyć polscy podatnicy?
Kogo dotyczy globalny podatek minimalny? Kiedy na polskich podmiotach będzie ciążył obowiązek zapłaty podatku wyrównawczego?
Zakres i mechanizm działania regulacji o minimalnym opodatkowaniu
Potencjalne obowiązki dokumentacyjne dla podmiotów z siedzibą w Polsce
2. Podatek u źródła: jak skutecznie dopełnić procedury należytej staranności?
3. Procedura MDR – dlaczego warto w najbliższym czasie ją zaktualizować?
4. Strategia podatkowa przedsiębiorstwa – które informacje powinny być co roku upubliczniane?
5. Podatek od przerzuconych dochodów – czym jest i do kiedy należy go zapłacić?
6. Polski podatek minimalny – które podmioty powinny się liczyć z jego zapłatą w 2025 r.?
W drugiej części webinarium ekspertka odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca - Ewelina Zaręba-Siedlecka
Tax Manager w Nexia Advicero; ma ponad 8-letnie doświadczenie zawodowe w doradztwie podatkowym dla klientów polskich i zagranicznych. W trakcie swojej kariery była zaangażowana w liczne projekty związane z badaniem rozliczeń podatkowych spółek (Due Diligence oraz Tax Review), bieżącym doradztwem podatkowym w zakresie podatków korporacyjnych dla podmiotów działających na rynku polskim (podatek VAT oraz podatki dochodowe), analizą opodatkowania transakcji transgranicznych, prowadzeniem rozliczeń podatników podatku od towarów i usług (VAT Compliance), wdrażaniem polityk i procedur podatkowych oraz raportowaniem MDR. Ma również doświadczenie w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinarium Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 15 października 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021