Lista webinariów

Jak zatrudnić managera?

Bezpłatne webinarium "Jak zatrudnić managera?"

Termin: 27.02.2018 r., godz. 10:00 - 11:00


Prowadzący:
Paweł Ziółkowski

 

W ramach bezpłatnego webinarium zostaną poruszone zakresy tematyczne:

  • Prawne podstawy działania zarządu
  • Stosunek pracy a kontrakt menedżerski
  • Powołanie do zarządu
  • Manager a działalność gospodarcza
  • PIT i ZUS

 

Osoby uczestniczące w bezpłatnym webinarium mają możliwość zadawania pytań.

 

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

15 / 03 / 2018 godz. 10:00
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Ochrona danych osobowych w biurach rachunkowych w kontekście zmienianych przepisów prawa,   w szczególności w zgodzie z RODO

Płatne webinarium: Ochrona danych osobowych w biurach rachunkowych w kontekście zmienianych przepisów prawa,   w szczególności w zgodzie z RODO

Termin: 28.02.2018 r., godz. 9:30-10:30

RODO – rozporządzenie ogólne UE o ochronie danych osobowych będzie miało istotny wpływ na organizację bezpieczeństwa informacji we wszelkich podmiotach, instytucjach, firmach czy urzędach, w których przetwarzane są dane osobowe. Również biura rachunkowe, z jednej strony jako administratorzy własnych danych, a z drugiej jako przede wszystkim podmioty przetwarzające, otrzymujące do przetwarzania dane od innych administratorów, muszą się odpowiednio przygotować na stosowanie RODO. Na co przede wszystkim zwrócić uwagę? Które nowe obowiązki będą dotyczyć biur rachunkowych, a które nie. Jak zapewnić swoich klientów o stosowaniu odpowiednich środków bezpieczeństwa, organizacyjnych i technicznych, zastosowanych do ochrony powierzonych do przetwarzania danych? Między innymi takie zagadnienia będą przybliżone na webinarium, oraz inne kwestie, takie jak:

 

W programie:

 

- obecne i przyszłe obowiązki biura rachunkowego, jako administratora danych,

- bardziej rygorystyczne i szczegółowe podejście do zasad powierzenia przetwarzania danych,

- nowe obowiązki administratorów oraz nowe prawa osób, których dane dotyczą – które z nich dotyczą biura rachunkowego?,

- projekty zmian w polskich przepisach mających znaczenie dla biura rachunkowego,

- nowy zakres odpowiedzialności za naruszenia zasad i przepisów ochrony danych 

 

Prelegent: Piotr Glen

Ekspert ds. ochrony danych osobowych.  Praktyk, mający wieloletnie doświadczenie w stosowaniu prawa ochrony danych osobowych oraz wdrażaniu polityki bezpieczeństwa informacji w setkach różnego rodzaju firmach i instytucjach. Członek Stowarzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji SABI. Członek zespołów roboczych analizujących projekt nowej ustawy o ochronie danych osobowych, a w tym aktywny uczestnik Zespołu ds. przygotowania do funkcji inspektora ochrony danych. Doświadczony Administrator Bezpieczeństwa Informacji pełniący tę funkcję dla wielu firm i instytucji. Audytor systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji. Autor wielu książek i publikacji w zakresie ochrony danych osobowych. Uczestnik, jako ABI, postępowań administracyjnych oraz kontroli prowadzonych przez GIODO. Trener, wykładowca, prelegent na licznych konferencjach. Wysoko ceniony za praktyczne podejście do zagadnień ochrony informacji i stosowania przepisów prawa w tym zakresie.

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

 

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 9:30

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Autor

Piotr Glen

Ekspert ds. ochrony danych osobowych. Praktyk, mający wieloletnie doświadczenie w stosowaniu prawa ochrony danych osobowych oraz wdrażaniu polityki bezpieczeństwa informacji w setkach różnego rodzaju firmach i instytucjach. Członek Stowarzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji SABI. Członek zespołów roboczych analizujących projekt nowej ustawy o ochronie danych osobowych, a w tym aktywny uczestnik Zespołu ds. przygotowania do funkcji inspektora ochrony danych. Doświadczony Administrator Bezpieczeństwa Informacji pełniący tę funkcję dla wielu firm i instytucji. Audytor systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji. Autor wielu książek i publikacji w zakresie ochrony danych osobowych. Uczestnik, jako ABI, postępowań administracyjnych oraz kontroli prowadzonych przez GIODO. Trener, wykładowca, prelegent na licznych konferencjach. Wysoko ceniony za praktyczne podejście do zagadnień ochrony informacji i stosowania przepisów prawa w tym zakresie.

28 / 02 / 2018 godz. 09:30
cena: 119 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Wynagrodzenia od A do Z

Bezpłatne webinarium "Wynagrodzenia od A do Z"

Termin: 27.02.2018 r., godz. 10:00 - 11:00


Prowadzący:
Paweł Ziółkowski

 

W ramach bezpłatnego webinarium zostaną poruszone zakresy tematyczne:

  • Rodzaje wynagrodzeń
  • Ustalanie wynagrodzeń
  • Wynagrodzenia gwarancyjne
  • Wynagrodzenia zasadnicze
  • Motywacyjne składniki wynagrodzeniowe
  • Honoraria

 

Osoby uczestniczące w bezpłatnym webinarium mają możliwość zadawania pytań.

 

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

27 / 02 / 2018 godz. 10:00
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
INFOR AKADEMIA od podszewki, czyli jak korzystać z kluczowych funkcjonalności nowej platformy szkoleniowej

UWAGA z powodów losowych data webinarium została zmieniona z 16.01 na 26.02.2018 r.

 

W ramach bezpłatnego webinarium zostaną omówione kluczowe funkcjonalności INFOR AKADEMII.

 

Webinarium rozpocznie się o godz. 10:00 i będzie trwało do ok. godz. 11:00

  • Pierwsza część – wykładowa trwa 40-45 min.
  • Druga część – sesja pytań na chat trwa 15-20 min.

 

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań. Na wszystkie pytania Redakcja odpowie w drugiej części webinarium na chat.

Po zakończeniu webinarium zarejestrowany link do relacji zostanie przesłany mailem do uczestników.

Aby wziąć udział w webinarium, należy zapisać się na nie poniżej, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00:

  1. Zalogować się do platformy
  2. Wejść w zakładkę webinaria
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy webinarium, na które się Państwo zapisali

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Autor

INFOR AKADEMIA

Ekspert INFOR AKADEMIA

26 / 02 / 2018 godz. 10:00
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Prawo autorskie w działalności przedsiębiorcy

Bezpłatne webinarium " Prawo autorskie w działalności przedsiębiorcy "

Termin: 21.02.2018 r., godz. 10:00 - 11:00


Prowadzący:
Bartosz Bator

 

Dziś niemal każdy prowadzący własny biznes spotyka się z tą tematyką, a wiedza jest niewielka. Przedsiębiorcy muszą wiedzieć jakich działań nie wolno im wykonywać, by nie narazić się na odpowiedzialność za naruszenie czyichś praw autorskich, ale także, jak konstruować umowy z kontrahentami i jak chronić wytwory własnej firmy. Dziś niemal w każdej umowie cywilnoprawnej zawieranej w obrocie gospodarczym są uregulowania dot. praw autorskich. Warto się z nimi zapoznać i umieć odpowiednio stosować.

 

Osoby uczestniczące w bezpłatnym webinarium mają możliwość zadawania pytań.

 

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Autor

Bartosz Bator

Adwokat, publicysta i szkoleniowiec; absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Prawa Własności Intelektualnej UW. Był przedstawicielem Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka, prawnikiem w renomowanych warszawskich kancelariach oraz w Biurze Polskiej Izby Rzeczników Patentowych. Pracował dla instytucji publicznych m.in. Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina, Teatru Polskiego w Warszawie czy Urzędu m.st. Warszawy. W obszarze jego szczególnych zainteresowań znajduje się prawo nieruchomości i doradztwo w procesie inwestorskim. Ponadto w obszarze jego zainteresowań jest prawo autorskie a także prawo mediów i reklamy, postępowanie administracyjne i dostęp do informacji publicznej, zarządzanie w sektorze publicznym i organizacjach pozarządowych. W bieżącej działalności adwokackiej w szerokim zakresie zajmuje się prawem i procedurą cywilną (w tym prawem spadkowym), prowadzeniem sporów sądowych a także doradza małym i średnim przedsiębiorcom. Współpracował z Dziennikiem Polska Europa Świat, portalem dziennik.pl, Dziennikiem Finansowym The Wall Street Journal, TVP 1, TVN Warszawa. W latach 2013-2016 autor i prowadzący poradnikową audycję prawną w Programie 1 Polskiego Radia. Stały komentator Dziennika Gazety Prawnej. Wykładowca Krajowej Szkoły Administracji Publicznej i Europejskiej Wyższej Szkoły Prawa i Administracji z siedzibą w Warszawie, Londynie i Brukseli. Członek Izby Adwokackiej w Warszawie oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Ochrony Własności Intelektualnej (AIPPI).

21 / 02 / 2018 godz. 10:00
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Faktura VAT 2018 - w świetle aktualnych przepisów

Płatne webinarium: Faktura VAT 2018 - w świetle aktualnych przepisów

Termin: 20 lutego 2018 r., godz. 10:00-11:00

W ramach webinarium zostaną poruszone zagadnienia:

  1. Funkcja, rola i znacznie faktury w polskich podatkach
  2. Czynności podlegające fakturowaniu
  3. Terminy fakturowania, z uwzględnieniem „faktury konsumenckiej”
  4. Dane, które muszą znaleźć się w fakturze
  5. „Dopiski” obligatoryjne w fakturze
  6. Faktury elektroniczne
  7. Najważniejsze zagadnienia związane z korygowaniem faktur
  8. Duplikaty faktur
  9. Kto może iść do więzienia za faktury?

Radosław Kowalski - prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

Webinarium rozpocznie się o godz. 10:00 i będzie trwało do ok. godz. 11:00

  • Pierwsza część – wykładowa trwa 40-45 min.
  • Druga część – sesja pytań trwa 15-20 min.

 

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Po zakończeniu webinarium zarejestrowany obraz ze szkolenia (ekspert, chat, prezentacja) będzie dostępny w części webinariów archiwalnych.

Aby wziąć udział w webinarium, należy zapisać się na nie poniżej, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00:

  1. Zalogować się do swojego produktu.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy aktualnym webinarium.

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

20 / 02 / 2018 godz. 10:00
cena: 119 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Autorskie koszty uzyskania przychodu w 2018 r.

Płatne webinarium Autorskie koszty uzyskania przychodu w 2018 r.

Termin: 14.02.2018 r., godz. 11:00 - 12:00

Ekspert: Paweł Ziółkowski

 

W programie:

 

- Utwór i jego autor w rozumieniu przepisów prawa autorskiego

- Sposoby zatrudniania autorów

- Sposoby ustalania honorariów autorskich

- Koszty autorskie

- Limit kosztów autorskich (nowa kwota 2018)

- Katalog podatków mogących korzystać z kosztów autorskich (nowość 2018)

 

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

 

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 11:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

14 / 02 / 2018 godz. 11:00
cena: 99 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Czas pracy 2018 - jak prawidłowo planować i rozliczać

Płatne webinarium Czas pracy 2018 - jak prawidłowo planować i rozliczać

Termin: 14 luty 2018 r. godz. 9:30-10:30

Czas pracy jest jednym z kluczowych pojęć prawa pracy. Określa ono czasowe ramy pracy danego pracownika, jak i organizację tej pracy. Jednocześnie regulacja dotycząca czasu pracy jest bardzo skomplikowana a zaplanowanie czasu pracy na okres rozliczeniowy w praktyce bardzo często niemożliwe. Z drugiej strony PIP uwielbia kontrolować czas pracy – niemal zawsze można bowiem znaleźć coś, co kwalifikuje się na mandat. Aby zwiększyć swoje bezpieczeństwo, pracodawca powinien zgłębić tajniki zagadnienia. Gruntowana znajomość przepisów o czasie pracy pozwala uniknąć wielu błędów i przygotować się do kontroli. Temu też ma służyć nasze webinarium

 

W programie:

 

  • Normy czasu pracy
  • Normy odpoczynku
  • Systemy i rozkłady czasu pracy
  • Przerwy świadczeniu pracy
  • Nadgodziny
  • Praca w niedziele i święta
  • Praca w porze nocnej
  • Planowanie czasu pracy
  • Harmonogramy i grafiki
  • Rozliczenia czasu pracy
  • Ewidencja godzin przy zleceniu

Prelegent: Piotr Ziółkowski prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

 

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 9:30

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

14 / 02 / 2018 godz. 09:30
cena: 99 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Umowa Zlecenia, Umowa o Dzieło,  Umowa o Pracę - jak odróżniać - praca na dokumencie.

Płatne webinarium Umowa Zlecenia, Umowa o Dzieło,  Umowa o Pracę - jak odróżniać - praca na dokumencie.

Termin: 12.02.2018 r., godz. 10:00 - 11:00

Prelegent: Piotr Wojciechowski adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

 

W programie:

 

1. Jak prawidłowo sporządzić umowę o Dzieło – prezentacja gotowych postanowień. 

2. Kiedy Dzieło nie jest Zleceniem?.

3. Jak prawidłowo sporządzić umowę Zlecenia – prezentacja gotowych postanowień.

4. Kiedy Zlecenie nie jest umową o pracę?.

5. Jak prawidłowo sporządzić umowę o pracę? 

 

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

 

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Autor

Piotr Wojciechowski

Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

12 / 02 / 2018 godz. 10:00
cena: 99 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Jak chronić majątek przed długami z działalności gospodarczej?

Bezpłatne webinarium "Jak chronić majątek przed długami z działalności gospodarczej?"

Termin: 09.02.2018 r., godz. 10:00 - 11:00


Prowadzący:
Bartosz Bator

 

Webinarium skierowane głównie do osób prowadzących małe i średnie przedsiębiorstwa, bowiem to oni zwykle działają w formie jednoosobowej działalności gospodarczej lub w formie spółki cywilnej.

 

Podczas webinarium Ekspert spróbuje odpowiedzieć m.in. na pytania:

  • Jakie są wady i zalety prowadzenia biznesu w takich formach?
  • Jak chronić majątek prywatny przed ewentualnymi długami z działalności?
  • Jak przekształcać takie proste działalności w spółki prawa handlowego i czy zawsze warto? 

 

Osoby uczestniczące w bezpłatnym webinarium mają możliwość zadawania pytań.

 

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:00

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Autor

Bartosz Bator

Adwokat, publicysta i szkoleniowiec; absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Prawa Własności Intelektualnej UW. Był przedstawicielem Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka, prawnikiem w renomowanych warszawskich kancelariach oraz w Biurze Polskiej Izby Rzeczników Patentowych. Pracował dla instytucji publicznych m.in. Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina, Teatru Polskiego w Warszawie czy Urzędu m.st. Warszawy. W obszarze jego szczególnych zainteresowań znajduje się prawo nieruchomości i doradztwo w procesie inwestorskim. Ponadto w obszarze jego zainteresowań jest prawo autorskie a także prawo mediów i reklamy, postępowanie administracyjne i dostęp do informacji publicznej, zarządzanie w sektorze publicznym i organizacjach pozarządowych. W bieżącej działalności adwokackiej w szerokim zakresie zajmuje się prawem i procedurą cywilną (w tym prawem spadkowym), prowadzeniem sporów sądowych a także doradza małym i średnim przedsiębiorcom. Współpracował z Dziennikiem Polska Europa Świat, portalem dziennik.pl, Dziennikiem Finansowym The Wall Street Journal, TVP 1, TVN Warszawa. W latach 2013-2016 autor i prowadzący poradnikową audycję prawną w Programie 1 Polskiego Radia. Stały komentator Dziennika Gazety Prawnej. Wykładowca Krajowej Szkoły Administracji Publicznej i Europejskiej Wyższej Szkoły Prawa i Administracji z siedzibą w Warszawie, Londynie i Brukseli. Członek Izby Adwokackiej w Warszawie oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Ochrony Własności Intelektualnej (AIPPI).

09 / 02 / 2018 godz. 10:00
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Zwolnienia w PIT

Bezpłatne webinarium "Zwolnienia w PIT"

Termin: 02.02.2018 r., godz. 10.15 - 11.15


Prowadzący:
Paweł Ziółkowski

 

W ramach bezpłatnego webinarium zostaną poruszone zakresy tematyczne:

  • Nowa kwota wolna
  • Nowy limit kosztów autorskich i katalog osób uprawnionych
  • Zapomogi
  • Świadczenia dla emerytów i rencistów
  • Świadczenia socjalne
  • Opieka nad dziećmi
  • Wypoczynek dzieci

 

Osoby uczestniczące w bezpłatnym webinarium mają możliwość zadawania pytań.

 

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium w oknie webinarium.

Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, należy zarejestrować się lub zalogować i zapisać się na nie, a następnie w dniu webinarium o godz. 10:15

  1. Zalogować się.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy odpowiednim webinarium.

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

02 / 02 / 2018 godz. 10:15
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
JPK VAT 2018

W ramach webinarium zostaną poruszone zagadnienia:

  1. Podstawa prawna przekazywania JPK_VAT – wątpliwości prawne w wyjaśnieniach Ministerstwa Finansów
  2. Zawartość struktury JPK_VAT
  3. Walidacja i wykorzystanie struktur JPK_VAT przez Ministerstwo Finansów
  4. JPK_VAT jako narzędzie kontroli podatników
  5. Konsekwencje błędów i nieprawidłowości wykrytych w JPK_VAT
  6. Struktury JPK dostarczane na żądanie organów podatkowych
  7. Pytania i odpowiedzi dot. kluczowych zagadnień

Webinarium rozpocznie się o godz. 9:30 i będzie trwało do ok. godz. 10:30

  • Pierwsza część – wykładowa trwa 40-45 min.
  • Druga część – sesja pytań trwa 15-20 min.

 

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Po zakończeniu webinarium zarejestrowany obraz ze szkolenia (ekspert, chat, prezentacja) będzie dostępny w części webinariów archiwalnych.

Aby wziąć udział w webinarium, należy zapisać się na nie poniżej, a następnie w dniu webinarium o godz. 9:30:

  1. Zalogować się do swojego produktu.
  2. Wejść w zakładkę webinaria.
  3. Kliknąć w przycisk „oglądaj” przy aktualnym webinarium.

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Autor

Samir Kayyali

Doradca podatkowy, ekonomista, ekspert ds. zarządzania ryzykiem podatkowym; obecnie prowadzi własną praktykę podatkową; doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w międzynarodowych podmiotach świadczących usługi doradcze, jak i polskich kancelariach prawnych i podatkowych; jego praktyka obejmuje w szczególności restrukturyzację grup kapitałowych w celu osiągnięcia optymalizacji podatkowej, sporządzanie dokumentacji w zakresie cen transferowych oraz bieżące doradztwo w podatkach dochodowych oraz podatku VAT.

02 / 02 / 2018 godz. 09:30
cena: 99 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK