Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Sygnaliści w dokumentacji pracodawcy – wzory prawidłowych zapisów + certyfikat gwarantowany
Termin: 4 września 2024 r., godz. 13:30-14:30
Ustawa o sygnalistach kończy swoją ścieżkę legislacyjną. Istotna część jej przepisów ma wejść w życie po trzech miesiącach od ogłoszenia w Dzienniku Ustaw. Zatem stanie się to pewnie jeszcze w tym roku. Celem ustawy jest ochrona osób zgłaszających lub ujawniających publicznie naruszenie prawa niezależnie od podstawy i formy świadczenia pracy. Tą ochroną zostaną objęte osoby pracujące w sektorze prywatnym lub publicznym.
Nowe przepisy zakładają, że sygnalista, który doświadczył za zgłoszenie działań odwetowych, takich jak mobbing, pozbawienie awansu czy premii będzie mógł wystąpić o zadośćuczynienie lub odszkodowanie. Z kolei pracodawca będzie musiał opracować procedurę przyjmowania zgłoszeń w firmie oraz zapewnić sygnalistom odpowiednią ochronę.
Do tego niezbędne będzie przygotowanie dokumentów, których wzory otrzymają uczestnicy webinarium, na które już teraz serdecznie zapraszamy! Przypominamy też, że w drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników webinarium zadane na czacie.
Szczegółowy program webinarium już wkrótce!
Prowadzący: Aleksander Kuźniar
Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinarium Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 4 września 2024 r. o godz. 13.30 i zakończy się o godz. 14.30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Wakacje składkowe i inne zmiany w ubezpieczeniach przedsiębiorców + certyfikat gwarantowany
Termin: 4 lipca 2024 r., godz. 10:00-11:00
Przez kilka ostatnich lat składki na ubezpieczenia społeczne znacznie wzrosły. Aby ulżyć przedsiębiorcom rząd postanowił wprowadzić wakacje składkowe, czyli możliwość nieopłacania składek przez jeden miesiąc, co ma zrekompensować coroczny ich wzrost. Żeby skorzystać ze zwolnienia trzeba złożyć stosowny wniosek. Podczas webinarium ekspert powie o tym, co trzeba zrobić, żeby takie zwolnienie uzyskać oraz jakie to wywoła skutki. Oprócz tego wskaże, jakie zmiany są spodziewane w zakresie składek zdrowotnych przedsiębiorców i jak się przygotować do nowych regulacji. Odpowie także na pytania uczestników webinarium. Zapraszamy!
Program webinarium:
1. Możliwość jednomiesięcznego zwolnienia od składek społecznych:
2. Planowane zmiany w zakresie składek zdrowotnych
3. Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium
Prowadzący – Paweł Ziółkowski
Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 4 lipca 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań zadanych przez uczestników .
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Fotowoltaika jako inwestycja przedsiębiorcy cz. 3: rozliczenia księgowe + certyfikat gwarantowany
Termin: 2 lipca 2024 r., godz. 10:00-11:00
Fotowoltaika w firmach stale zyskuje na popularności, bo ograniczając wzrost kosztów energii przedsiębiorcy coraz częściej inwestują w energię z OZE. W tego powodu w praktyce księgowej coraz częściej pojawiają się pytania dotyczące prawidłowości kwalifikacji w księgach rachunkowych transakcji związanych z tą inwestycją, np. rozpoznania wartości początkowej środka trwałego z uwzględnieniem różnych podejść związanych z kosztami przyłącza, a następnie z korzystaniem przez firmy z instalacji fotowoltaicznej (włączając w to kwestie księgowe związane z rozliczeniem z zakładem energetycznym w zależności od rodzaju zawartej z nim umowy).
Webinarium skierowane jest do szeroko rozumianych służb księgowych, zarówno w ramach wewnętrznych działów finansowych firm, jak i w biurach rachunkowych. Ekspertka podczas webinarium skupi się na aspektach praktycznych związanych z księgowaniami typowych transakcji związanych z instalacją OZE w firmie.
Program webinarium:
1. Formy inwestycji w zakresie fotowoltaiki:
2. Rozliczenia księgowe z tytułu uzyskanego finansowania (w tym rozliczenia z tytułu kredytów i pożyczek oraz dopłat)
3. Rozliczenia z zakładem energetycznym – faktura i co dalej?
4. Rozliczenia księgowe z tytułu podatków:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący – Aneta Bugalska
Partner w Advicero Nexia z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Posiada licencję na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Specjalizuje się w księgowości spółek międzynarodowych, ma bogate doświadczenie w zakresie podatków, rachunkowości oraz raportowania zarówno według przepisów polskich, jaki i MSR oraz US GAAPS. Brała udział w wielu projektach w zakresie przekształceń podmiotów gospodarczych (m.in. fuzje, przejęcia, likwidacje), optymalizacji podatkowych, odtwarzania ksiąg rachunkowych czy też korekt podatkowych. Doradza w zakresie bieżącego funkcjonowania spółek handlowych, usługowych, czy produkcyjnych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 2 lipca 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań zadanych przez uczestników .
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Fotowoltaika jako inwestycja przedsiębiorcy cz. 2: VAT, PIT/CIT i podatek od nieruchomości + certyfikat gwarantowany
Termin: 19 czerwca 2024 r., godz. 10:00-11:00
Zmniejszenie rachunków za prąd dzięki instalacji fotowoltaiki to rozwiązanie coraz chętniej wykorzystywane w firmach. Nic więc dziwnego, że pojawiają się pytania o prawidłowość rozliczeń podatkowych transakcji związanych z inwestycją, a następnie z korzystaniem z fotowoltaiki. Coraz więcej przedsiębiorców i biur rachunkowych uświadamia sobie, że VAT, PIT/CIT i podatek od nieruchomości mogą przynieść zarówno korzyści, jak i obciążenia podatkowe – odmienne przy zakupie, wynajmie oraz używaniu instalacji. Praktyka organów skarbowych tradycyjnie nie jest korzystna dla podatników, więc warto dowiedzieć się, w jakim zakresie można liczyć na przychylność fiskusa, a kiedy należy postarać się o indywidualną interpretacje, aby zabezpieczyć interesy podatnika.
Webinarium skierowane jest do praktyków, szeroko rozumianych służb podatkowych i księgowych, zarówno w ramach wewnętrznych działów finansowych, jak i w biurach rachunkowych. Podczas spotkania ekspert skupi się na aspektach praktycznych obowiązków podatkowych w VAT, PIT/CIT i podatku od nieruchomości w zakresie instalacji OZE w firmie. Zapraszamy!
Program webinarium:
1. OZE a podatek od nieruchomości
2. CIT/PIT w OZE
3. VAT w OZE
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący – Mirosław Siwiński
Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się szczególnie w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się również sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Specjalizuje się w komentarzach oraz prelekcjach w zakresie podatku VAT, podatku akcyzowego, analizy podatkowej oraz postępowań podatkowych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 19 czerwca 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań zadanych przez uczestników .
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Zatrudnianie Ukraińców po 1 lipca 2024 r. + certyfikat gwarantowany
Termin: 17 czerwca 2024 r., godz. 10:00-11:00
Przepisy specustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z trwającą wojną obowiązują od 2022 r. Od 1 lipca 2024 r. wejdzie w życie kolejna nowelizacja wymienionej ustawy, która oprócz przedłużenia terminów legalnego pobytu Ukraińców w naszym kraju wprowadza kilka istotnych zmian. Zakłada m.in. zmiany w systemie wsparcia oraz powiązanie wypłat 800 plus i świadczenia z programu "Dobry start" z obowiązkiem szkolnym. Zapraszamy na webinarium poświęcone omówieniu planowanych regulacji, z uwzględnieniem praktycznych konsekwencji, które ze sobą niosą. Szkolenie przeznaczone jest w szczególności dla pracowników działów kadr powierzających lub zamierzających powierzyć pracę uchodźcom z Ukrainy.
Program webinarium:
1. Nowelizacja ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa
2. Szczegółowe omówienie wprowadzanych zmian:
3. Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium
Prowadzący – Mariusz Makowski
Doradca podatkowy, trener, wykładowca akademicki, ekspert w zakresie opodatkowania dochodów osiąganych przez Polaków za granicą oraz przez cudzoziemców w Polsce. Publikuje artykuły i książki na temat opodatkowania dochodów zagranicznych oraz realizuje szkolenia na ten temat. Prowadzi własną kancelarię podatkową.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 17 czerwca 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań zadanych przez uczestników .
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Fotowoltaika jako inwestycja przedsiębiorcy cz. 1: akcyza + certyfikat gwarantowany
Termin: 10 czerwca 2024 r., godz. 10:00-11:00
Fotowoltaika to coraz popularniejsze wsparcie firm wobec rosnących kosztów energii elektrycznej. W związku z tym coraz częściej pojawiają się też pytania odnośnie do prawidłowości rozliczeń transakcji związanych z inwestycją, a następnie z korzystaniem z instalacji fotowoltaicznej. Część z nich dotyczy obowiązków w zakresie najmniej znanego z podatków firmowych – akcyzy. Związane jest to m.in. z praktyką organów skarbowych, potwierdzających nieoczywiste obowiązki w tym zakresie. Webinarium skierowane jest do szeroko rozumianych służb podatkowych i księgowych, zarówno w ramach wewnętrznych działów finansowych, jak i w biurach rachunkowych. Co ważne: ekspert skupi się na aspektach praktycznych ukrytych obowiązków podatkowych związanych z instalacją OZE w firmie. Polecamy!
Program webinarium:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący – Mirosław Siwiński
Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się szczególnie w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się również sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Specjalizuje się w komentarzach oraz prelekcjach w zakresie podatku VAT, podatku akcyzowego, analizy podatkowej oraz postępowań podatkowych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 10 czerwca 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań zadanych przez uczestników .
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Przygotowanie do KSeF w biurze rachunkowym + certyfikat gwarantowany
Termin: 17 maja 2024 r., godz. 10:00-11:00
Niezależnie od terminu wdrożenia obowiązku wystawiania faktur w KSeF biura rachunkowe muszą się do tego dobrze przygotować. Wypracowanie prawidłowego modelu współpracy z klientami może bowiem sprawić, że KSeF nie utrudni, a ułatwi pracę księgowym. Czego wymagać od klientów? Jak ich przekonać do zmian? Co zmienić w pracy samego biura? – to tylko kilka pytań, na które odpowie ekspert podczas webinarium. Pamiętaj też, że możesz mu zadać swoje pytania na czacie. Zapraszamy!
Program webinarium:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników webinarium zadane na czacie.
Prowadzący – Piotr Kępisty
Doradca podatkowy i prawnik; twórca bloga zrozumvat.pl, zawierającego praktyczne materiały edukacyjne z zakresu VAT. Autor tradycyjnych publikacji prasowych (m.in. w Rzeczpospolitej oraz Rachunkowości – piśmie Stowarzyszenia Księgowych w Polsce). Współautor książek o rozliczaniu VAT w nieruchomościach, w branży TSL oraz komentarzy do zmian. W ramach spółki Tributis Group doradza w podatku od towarów i usług. Doświadczony wykładowca w tematyce VAT.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 17 maja 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań zadanych przez uczestników .
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Rozliczanie czasu pracy w praktyce: podróż służbowa, bankiet, szkolenie + certyfikat gwarantowany
Termin: 13 maja 2024 r., godz. 12:00-13:00
Zasady rozliczania do czasu pracy mogą rodzić wiele problemów, zwłaszcza gdy, jak w przypadku podróży służbowych, nie są uregulowane wprost w konkretnym przepisie Kodeksu pracy. Wtedy niezbędna jest znajomość orzecznictwa i dobrej praktyki. Dlatego warto skorzystać z wiedzy naszego eksperta, który opowie, jak zrobić to dobrze, także w niecodziennych przypadkach, jak np. udział pracownika w bankiecie, wyjeździe na konferencję czy podróży służbowej do miejsca w innej strefie czasowej. W drugiej części webinarium będzie czas na odpowiedzi eksperta na pytania zadane na czacie przez uczestników spotkania. Zapraszamy!
Program webinarium:
1. Podróż służbowa a ruchomy lub zadaniowy czas pracy
2. Podróż służbowa w dniu wolnym a czas pracy i okres odpoczynku
3. Powrót z wyjazdu służbowego a okres odpoczynku; termin stawienia się do pracy po podróży w nocy
4. Bankiet lub koncert po spotkaniu służbowym a czas pracy i okres odpoczynku
5. Czas podróży i odpoczynku, gdy pracownik wykonuje zdanie służbowe w innej strefie czasowej
6. Przejazd z domu do biura i z powrotem w razie pracy zdalnej całkowitej, częściowej i okazjonalnej a czas pracy
7. Wyjazd na szkolenie lub na konferencję a czas pracy i okres odpoczynku
8. Udział w wyjazdach integracyjnych a czas pracy i odpoczynku pracownika
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący – Piotr Wojciechowski
Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 13 maja 2024 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań zadanych przez uczestników .
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Stosowanie estońskiego CIT w praktyce + certyfikat gwarantowany
Termin: 10 maja 2024 r., godz. 12:00-13:00
Zapraszamy na webinarium poświęcone praktycznym aspektom związanym ze stosowaniem estońskiego CIT. Dowiedzą się Państwo, na czym polegają korzyści dla spółki związane z wyborem tej formy opodatkowania, kto może skorzystać z tego rozwiązania, a także jakie warunki ku temu trzeba spełnić. Omówimy również różnice w opodatkowaniu estońskim CIT w stosunku do standardowego CIT, poparte praktycznym przykładem. Będziemy także rozmawiać o problemach, jakie mogą się pojawić w praktyce, takich jak możliwość przystąpienia i rezygnacji z tego rodzaju opodatkowania, wypłata zysku czy wydatki niezwiązane z działalnością gospodarczą. W drugiej części webinarium będzie możliwość bezpośredniego zadawania pytań ekspertom.
Program webinarium:
1. Na czym polegają korzyści ze stosowania estońskiego CIT? – wpływ na sytuację spółki
2. Kto może skorzystać na estońskim CIT? – warunki, które należy spełnić oraz wyłączenia z możliwości stosowania tej formy opodatkowania w ujęciu praktycznym
3. Stosowanie estońskiego CIT:
4. Odpowiedzi na pytania uczestników spotkania zadane na czacie
Prowadzący – Bartosz Sankiewicz
doradca podatkowy, partner w Innside Tax; ma ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w szczególności w obszarze podatków dochodowych i międzynarodowego prawa podatkowego, zdobywane m.in. w firmach z Wielkiej Czwórki; doradzał przy projektach restrukturyzacyjnych, badaniach due diligence, strukturyzacjach finansowania inwestycji, reorganizacjach wewnątrzgrupowych, przeglądach w podatku od nieruchomości, a także w zakresie bieżącego doradztwa podatkowego; specjalizuje się w CIT, podatkach międzynarodowych i energetyce.
Prowadząca – Martyna Zawadzka
prawnik, manager współpracujący z Innside Tax; swoje doświadczenie zdobywała w dużych firmach consultingowych, w tym w firmie z tzw. Wielkiej Czwórki; realizowała projekty dla polskich i zagranicznych grup kapitałowych, obejmujące przygotowanie dokumentacji cen transferowych, weryfikację poprawności rozliczeń wewnątrzgrupowych, planowanie oraz wdrażanie modeli rozliczeń pomiędzy podmiotami powiązanymi, jak również opracowywanie analiz danych porównawczych; ma także doświadczenie w realizacji projektów dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych, przygotowywania opinii podatkowych oraz wniosków o wydanie interpretacji indywidulanej; jej specjalizacją są ceny transferowe oraz inne zagadnienia związane z podatkiem dochodowym od osób prawnych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 10 maja 2024 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań zadanych przez uczestników .
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Zarządzanie podatkami w ramach ESG dla MŚP + certyfikat gwarantowany
Termin: 24 kwietnia 2024 r., godz. 10:00-11:00
Zgodnie z koncepcją zrównoważonego rozwoju biznesu firmy powinny patrzeć szerzej na swoją działalność i nie ograniczać się jedynie do troski o swój interes ekonomiczny. Formuła ESG oznacza ujawnienie rzeczywistych ich działań w trzech obszarach: środowiskowym (E – Environmental), społecznym (S – Social) i ładu korporacyjnego (G – Governance).
Niniejsze webinarium ma na celu przybliżenie problematycznych kwestii z perspektywy małych i średnich przedsiębiorców. Na co powinni się przygotować, jakie czynności raportować oraz w jaki sposób podejście zgodne z ESG przekłada się na realizowanie obowiązków przedsiębiorców w zakresie rozliczania i raportowania podatków oraz utrzymania transparentności podatkowej. Nowe wymogi będą wchodziły stopniowo, ale warto zacząć przygotowywać się do nich już dzisiaj, a klientów biur rachunkowych uprzedzić, że ich firmy wcześniej czy później także to czeka.
Zarządzanie podatkami w ramach ESG dla MŚP – program webinarium:
I. Wstęp
ESG, czyli środowisko, społeczeństwo i ład korporacyjny w MŚP
Wprowadzanie raportowania według standardów ESG w MŚP
II. ESG w podatkach i księgowości MŚP – praktyczne aspekty
Podstawowe obowiązki MSP w zakresie raportowania ESG
Strategia podatkowa – wpływ na MŚP
Podatek węglowy (CBAM) – wpływ na MŚP
MŚP a program współdziałania – wpływ na MŚP
Pillar II – wpływ ma MŚP i związek z ESG
MDR – wpływa na MŚP
Compliance w MŚP a ESG
III. Podsumowanie
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników webinarium zadane na czacie.
Prowadzący – Tomasz Kotoliński
Tax Manager w Advicero Nexia oraz prawnik. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, podatku od towarów i usług oraz zagadnieniach związanych z opodatkowaniem międzynarodowym. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w kancelariach podatkowych oraz w firmach doradczych, a z Advicero Nexia jest związany od 2022 r. W trakcie swojej praktyki zawodowej brał m.in. udział w obsłudze procesów restrukturyzacyjnych spółek. Jest zaangażowany w projekty Due Diligence oraz Tax Review, a także w projekty związane z bieżącym doradztwem podatkowym w zakresie podatków korporacyjnych dla podmiotów działających na rynku polskim (podatek VAT oraz podatki dochodowe), analizą opodatkowania transakcji transgranicznych, a także doradztwem dla podmiotów zagranicznych działających w Polsce w formie oddziałów i filii. Ma doświadczenie w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Jest autorem publikacji o tematyce podatkowej w prasie krajowej oraz prelegentem na szkoleniach i warsztatach podatkowych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 24 kwietnia 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań zadanych przez uczestników .
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Rozliczenie roczne składki zdrowotnej + certyfikat gwarantowany
Termin: 17 kwietnia 2024 r., godz. 9:00-10:00
Zastanawiasz się jak rozliczyć roczną składkę zdrowotną za 2023 r.? Nie wiesz, jak ustalić jej roczną podstawę? Kiedy należy wpłacić należny ZUS za roczne rozliczenie, jeśli masz niedopłatę, a kiedy dostaniesz zwrot? To szkolenie w praktyczny sposób przeprowadzi Cię krok po kroku przez roczne rozliczenie składki na ubezpieczenie zdrowotne za 2023 r. Pamiętaj o przygotowaniu swoich pytań i zadaj je na czacie. Ekspertka odpowie na nie w drugiej części spotkania.
Program webinarium:
1. Składka zdrowotna roczna
2. Ustalenie podstawy rocznej przy skali podatkowej
3. Ustalenie podstawy rocznej przy podatku liniowym
4. Ustalenie podstawy rocznej przy ryczałcie
5. Ustalanie podstawy rocznej przy zmianie formy opodatkowania za rok 2023. Czy trzeba będzie korygować cały rok 2023?
6. Jak wykazać podstawę roczną w DRA?
7. Korekty DRA w trakcie roku – jaki ma to wpływ na podstawę roczną?
8. Jak sporządzić zeznanie roczne do ZUS? Omówienie zeznania krok po kroku
9. Co z nadpłatą składki? Termin zwrotu
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca: Monika M. Brzostowska
Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 17 kwietnia 2024 r. o godz. 9:00 i zakończy się o godz. 10.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Świadectwo pracy – jak je przygotować bez błędów? + certyfikat gwarantowany
Termin: 10 kwietnia 2024 r., godz. 11:00-12:00
Świadectwo pracy to jeden z najważniejszych dokumentów, jakie są wydawane pracownikom w chwili rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o pracę. Dzięki niemu mogą potwierdzić swój staż pracy do uprawnień pracowniczych lub naliczenia emerytury. Celem webinarium jest zwrócenie uwagi na to, jak uniknąć najczęstszych błędów, jakie są popełniane przy przygotowywaniu dokumentu i które obowiązkowo wymagają sprostowania. Pracownicy działów personalnych i biur rachunkowych usłyszą odpowiedzi m.in. na wymienione poniżej pytania.
Program webinarium:
Świadectwo pracy – jak je przygotować bez błędów? – program webinarium
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca – Iwona Wołkiewicz
Doświadczony specjalista z zakresu prawa pracy. Wieloletni praktyk na stanowiskach Specjalisty ds. Administracji Personalnej, Specjalisty ds. Rozwoju Personelu, HR Business Partner. Doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych korporacjach, firmach doradczych i szkoleniowych. Jest wykładowcą na Uczelni Techniczno-Handlowej na kierunku Kadry i Płace. Prowadzi kursy i szkolenia z zakresu prawa pracy. Z wielką satysfakcją dzieli się ze słuchaczami wiedzą, nie tylko teoretyczną ale także cenną dla kursantów wiedzą praktyczną.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 10 kwietnia 2024 r. o godz. 11:00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021