Praktyczny webinar INFORAKADEMII
ESG compliance – jak wdrożyć w Twojej firmie?
Termin: 20 marca 2025 r., godz. 10:00-11:00
UWAGA! Jeśli CHCESZ wziąć udział w BEZPŁATNYM webinarze – KLIKNIJ
ESG compliance to proces zapewnienia zgodności z obowiązującymi regulacjami ESG, w tym dotyczącymi raportowania w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jego wyniki mają istotne znaczenie dla funkcjonowania całego przedsiębiorstwa, oceny ryzyka działalności biznesowej, jego pozycji konkurencyjnej oraz możliwości i kosztów pozyskania finansowania. Udział w webinarze pozwoli uzyskać wiedzę na temat możliwości zapewnienia zgodności z regulacjami ESG, przygotowania niezbędnej dokumentacji (procedury, polityki, opracowanie celów zrównoważonego rozwoju itp.) oraz skutecznego zarządzania procesem doprowadzania do zgodności z ESG w organizacji.
Webinar adresowany jest do przedsiębiorców, członków kadry zarządzającej, specjalistów ds. compliance, audytorów wewnętrznych oraz osób odpowiedzialnych za wdrażanie strategii ESG w organizacji.
Program webinaru:
W drugiej części webinaru ekspertka odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Ekspertka: Sandra Sekuła
Radca prawny, counsel, kierujący zespołem działu ESG i Ochrony Środowiska w ramach praktyki Energy & Utilities w kancelarii Bird & Bird. Specjalizuje się w sprawach z zakresu ochrony środowiska oraz obszaru ESG. Od 2010 roku, doradza klientom w sprawach regulacyjnych, w szczególności w prawie ochrony środowiska, prawie wodnym, prawie geologicznym i górniczym i energetycznym. Ma doświadczenie w doradztwie w zakresie ryzyk środowiskowych i regulacyjnych w różnych projektach inwestycyjnych i infrastrukturalnych, transakcjach nieruchomościowych oraz transakcjach z obszaru fuzji i przejęć. Bada m.in. kwestie zgodności z polskimi i unijnymi wymogami środowiskowymi i regulacyjnymi, zajmuje się zielonymi obligacjami (green bonds), kwestiami związanymi z zanieczyszczeniem środowiska, w tym z rekultywacją i remediacją oraz odpowiedzialnością podmiotów za szkody w środowisku. Prowadzi badania prawne due diligence, w szczególności w zakresie ochrony środowiska i w obszarze ESG. Pomaga przedsiębiorcom w uzyskiwaniu, zmianie i przenoszeniu różnych pozwoleń administracyjnych m.in. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia, pozwoleń zintegrowanych, pozwoleń wodnoprawnych, pozwoleń związanych z gospodarką odpadami, emisyjnych, koncesji. Reprezentuje klientów przed organami władzy publicznej oraz przed sądami, w tym sądami administracyjnymi.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 20 marca 2025 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zapiszą się na webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Eksperci odpowiadają na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
My i nasi partnerzy (w łącznej liczbie: 880), na podstawie wyrażonej zgody lub uzasadnionego interesu, przetwarzamy dane osobowe, takie jak: adresy IP i unikalne identyfikatory, wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam, reklamy oparte na ograniczonych danych i pomiarach reklam oraz podobne technologie w następujących celach: spersonalizowane reklamy, wybór spersonalizowanych treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców oraz ulepszanie usług. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Państwa preferencji i ustawień na naszych stronach.
Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub podobne identyfikatory online (np. identyfikatory oparte na logowaniu, identyfikatory przypisywane losowo, identyfikatory sieciowe) w połączeniu z innymi informacjami (takimi jak rodzaj przeglądarki i informacje w niej zawarte, język, rozmiar ekranu, obsługiwane technologie itp.) mogą być przechowywane lub odczytywane na Twoim urządzeniu celem rozpoznania urządzenia za każdym razem, gdy następuje połączenie z aplikacją lub witryną internetową – w celach tutaj przedstawionych.
W dowolnym momencie mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących przetwarzanych informacji, a także wyrażenia sprzeciwu odnośnie przetwarzania tych danych lub ich wycofania, które na podstawie uzasadnionego interesu nie wymagają Państwa zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.
W celu zmiany ustawień (przycisk "USTAWIENIA ZAAWANSOWANE") lub wycofania zgody (przycisk "WYCOFUJĘ ZGODĘ") na przetwarzanie danych, należy wyświetlić okno z ustawieniami, klikając w link "Zmień ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce strony.
Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących prywatności oznacza ich akceptację, co będzie skutkowało zapisywaniem danych osobowych opisanych powyżej na Państwa urządzeniach przez wszystkie serwisy internetowe Spółek Grupy INFOR PL.
Więcej informacji o zamieszczanych plikach cookie, możliwości zmiany ustawień prywatności oraz polityce przetwarzania danych znajdą Państwo w Polityce Prywatności Grupy INFOR PL i Polityce Cookies Grupy INFOR PL