Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Kontrole PIP 2025 – poradnik dla pracodawców
Termin: 3 lutego 2025 r., godz. 12:00-13:00
Państwowa Inspekcja Pracy na 2025 r. zaplanowała przeprowadzenie 55 tys. kontroli pracodawców. Zapowiedziała też, jakie obszary będą najczęściej kontrolowane. Którzy pracodawcy mogą zostać wytypowani? Co będzie sprawdzane i w jaki sposób? Jakie dokumenty muszą zostać przedstawione? Podczas webinaru nasza ekspertka, inspektor prawa pracy z wieloletnim doświadczeniem, podpowie, na co i jak się przygotować, by zarówno przebieg, jak i efekt kontroli był dla pracodawcy pomyślny.
Program webinaru:
W drugiej części webinarium ekspertka odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca - Mariola Niełacna
Ekspert w zakresie prawa pracy w wielu jego obszarach. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowisku starszego inspektora pracy – specjalisty – oskarżyciela publicznego w Państwowej Inspekcji Pracy. Przez ponad 20 lat pracy w urzędzie zajmowała się profilaktyką i doradztwem oraz przede wszystkim przeprowadzaniem czynności kontrolnych. Mając specjalizację w sprawach o wykroczenia oraz postępowaniach o ustalenie istnienia stosunku pracy występowała jako oskarżyciel publiczny przed sądami. Wykładowca i szkoleniowiec w zakresie kluczowych aspektów prawa pracy: czasu pracy, stosunku pracy, ZFŚS, urlopów, ochrony sygnalistów, bhp. Na co dzień współpracuje z pracodawcami i pracownikami, doradzając i wspierając ich działania. Pomaga tworzyć dokumentację pracowniczą, w tym: regulaminy, zarządzenia i instrukcje organizacyjne – dostosowane do potrzeb konkretnej firmy.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 3 lutego 2025 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021