Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Podatkowe rozliczenie kryptowalut – poradnik dla księgowych
Termin: 11 marca 2025 r., godz. 10:00-11:00
UWAGA! Jeśli CHCESZ wziąć udział w BEZPŁATNYM webinarze – KLIKNIJ
Dynamiczny rozwój rynku kryptowalut skutkuje zwiększonym zapotrzebowaniem na profesjonalne usługi księgowe w zakresie ich rozliczania. Doświadczenia ostatnich lat pokazują, że wiele osób rozliczających kryptowaluty wciąż popełnia błędy, które mogą mieć dla podatnika poważne konsekwencje. Warto więc skorzystać z doświadczenia naszego eksperta, który od lat w praktyce zajmuje się podatkowym rozliczaniem obrotu kryptowalutami. Odpowie na 8 najważniejszych pytań, które powinien sobie zadać każdy księgowy rozliczający swoich klientów w zakresie kryptowalut, aby nie popełniać błędów.
Program webinaru:
Najważniejsze zasady rozliczania kryptowalut
Pytanie 1: Jak rozliczyć kryptowaluty w działalności gospodarczej?
Pytanie 2: Co wykazać jako przychód z kryptowalut?
Pytanie 3: Co wykazać jako koszt podatkowy z kryptowalut?
Pytanie 4: W którym momencie prawidłowo rozpoznać koszty podatkowe?
Pytanie 5: Czy wszystko, w co zainwestował klient, należy rozliczyć jako kryptowaluty?
Pytanie 6: Jak prawidłowo rozliczyć osobę otrzymującą wynagrodzenie w kryptowalucie?
Pytanie 7: Co zrobić z kosztami poniesionymi przed 2019 r.?
Pytanie 8: Jaką dokumentację powinien mieć klient, by bezpiecznie się rozliczyć?
Prawidłowe rozliczenie kryptowalut na przykładzie
W drugiej części webinaru ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Ekspert: Tomasz Rzepa
Doradca podatkowy z ponad 15-letnim doświadczeniem. Absolwent prawa na Uniwersytecie Warszawskim i ekonomii w Szkole Głównej Handlowej. W latach 2006–2019 pracował w Departamencie Podatkowym KPMG, pełniąc przez kilka lat m.in. funkcję dyrektora w grupie odpowiedzialnej za obsługę banków i zakładów ubezpieczeń. Od 2020 r. jest partnerem w grupie TwentyTwenty, zrzeszającej osoby o różnych doświadczeniach zawodowych, które połączyła wizja stworzenia grupy doradczo-usługowej, wspierającej przedsiębiorców w kluczowych obszarach (księgowość, podatki, kadry i płace, zarządzanie projektami, IT, marketing). Specjalizuje się doradztwie podatkowym dla branży finansowej i informatycznej, w tym w zakresie obsługi ulg związanych z informatyzacją, rozliczeń programistów, czy inwestycji w krypto.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 11 marca 2025 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zapiszą się na webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Eksperci odpowiadają na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021