Lista materiałów w module według kategorii:

Agile management
56:51

Autor

Andrzej Jeznach

Przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem na rynkach międzynarodowych. Inżynier mechanik, doktor ekonomii. W 1981 roku wyjechał z Polski. Przez długie lata mieszkał w Hamburgu i w Moskwie. Po około 10 latach pracy na odpowiedzialnych stanowiskach dla międzynarodowych korporacji (np. dyrektor przedstawicielstwa BMW w Moskwie), od ponad 25 lat prowadzi własne przedsiębiorstwa, kilku firm handlowych (w Niemczech, w Polsce i Rosji), a także firmę konsultacyjną z siedzibą w Moskwie. Po rosyjskim kryzysie walutowym 1998 musiał zamknąć większość swoich firm, ale obecnie jego przedsiębiorstwo znowu kwitnie. W ostatnich latach styl zarządzania firmą znacznie się zmienił. Zrezygnowano ze struktury hierarchicznej, współpraca opiera się na zaufaniu, wykorzystuje potencjał wszystkich pracowników. Po ponad 30 latach życia poza krajem mieszka obecnie w Warszawie. Swój czas zawodowy dzieli między pracę jako prezes spółki handlowej GERSO GmbH (Niemcy), która w ubiegłym roku świętowała swój 25-letni jubileusz, a pracę jako coach, mentor i inspirator. Jest autorem dwóch książek „Sztuka życia“ oraz „Szef, który ma czas“.

Jak postępować, gdy współpracownicy nie akceptują sposobu przeżywania straty przez ich kolegę.
1:35

Autor

Edyta Grzegory

Psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Obecnie w trakcie szkolenia w Szkole Psychoterapii Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Doświadczenie zdobywała m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie oraz w Fundacji Hospicjum Onkologiczne Świętego Krzysztofa. Posiada także kilkuletnie doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych i doradztwie z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz „miękkiego” HR. W Fundacji „NAGLE SAMI” zajmuje się m.in. szkoleniami i działaniami związanymi z rozwojem organizacji, prowadzi konsultacje i spotkania wsparciowe dla osób w żałobie, uczestniczy w wyjazdowych interwencjach kryzysowych

bezpłatne
Jak postępować, gdy współpracownicy nie akceptują sposobu przeżywania straty przez ich kolegę. Zobacz
Jak postępować, gdy współpracownicy nie akceptują sposobu przeżywania straty przez ich kolegę
1:35

Autor

Edyta Grzegory

Psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Obecnie w trakcie szkolenia w Szkole Psychoterapii Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Doświadczenie zdobywała m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie oraz w Fundacji Hospicjum Onkologiczne Świętego Krzysztofa. Posiada także kilkuletnie doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych i doradztwie z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz „miękkiego” HR. W Fundacji „NAGLE SAMI” zajmuje się m.in. szkoleniami i działaniami związanymi z rozwojem organizacji, prowadzi konsultacje i spotkania wsparciowe dla osób w żałobie, uczestniczy w wyjazdowych interwencjach kryzysowych

bezpłatne
Jak postępować, gdy współpracownicy nie akceptują sposobu przeżywania straty przez ich kolegę Zobacz
Czy powinno się zapowiadać kandydatowi badanie AC/DC
0:43

Autor

Magda Stawska

Magda Stawska posiada 20letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w strukturach pionu zasobów ludzkich, jak i pionu ryzyka, zdobywane w Polsce i zagranicą (Austria, Niemcy, Anglia, region Europy Środkowo-Wschodniej). Posiada doświadczenie w różnych branżach, jak bankowość, usługi finansowe, ubezpieczenie, farmacja, telekomunikacja, energetyka, FMCG, produkcja. Kluczowe obszary ekspertyzy to zarządzane zmianą, diagnoza kultury organizacyjnej, projektowanie programów rozwojowych, zarządzanie wiedzą, rozwój kapitału ludzkiego. Specjalistka w dziedzinie międzykulturowych aspektów zarządzania zespołami i wielonarodowych aspektów organizacji. Pasjonatka innowacyjnych rozwiązań́, nowoczesnych technologii i startupów. Mentorka wydarzeń zorientowanych na rozwój innowacyjności i budowanie zespołów (Dragon’s Dean, Warsaw StartUpWeekend) Monitoruje trendy na rynku pracy i wyzwania człowieka w związku z rozwojem nowoczesnych technologii. Autorka programu mentoringu kariery zawodowej Start w Przyszłość́ (StartUpYourFuture) i książki „Alchemia Kariery Kobiety. Daj sobie drugą szansę!” (Wydawnictwo Poltext) Inicjatywy autorskie dedykowane na rzecz aktywizacji kobiet społeczności StartUpWoman w ramach przedsiębiorczości stylu życia i przedsiębiorczości hybrydowej. Założycielka think tanka Start w Przyszłość #StartUpYourFuture. Współuczestniczyła w powstawaniu książki autorstwa Tim Clarka i Bruce Hazen) Business Models For Teams (Penguin Ramdom Hous) Doktorantka zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi badania nad kulturą organizacyjną w polskich instytucjach kultury. Certyfikowana assessor CAACDC (IES) i praktyk Business Model You.

bezpłatne
Czy powinno się zapowiadać kandydatowi badanie AC/DC Zobacz
Matematyka zaufania
1:00:28

Autor

Sebastian Kotow

Autor, praktyk biznesu, inspirujący mówca oraz wykładowca psychologii zarządzania na studiach MBA, programie Koźmiński Advanced Management Program i podyplomowych studiach Psychologia Biznesu dla Menedżerów na Akademii Leona Koźmińskiego. CEO w Institute of Behavioral Design– organizacji zajmującej się badaniami oraz implementacją wiedzy i narzędzi psychologii pozytywnej, ekonomicznej i neurokogniwistyki w procesach zmian organizacji oraz rozwoju kompetencji menedżerskich. Współautor bestsellerowej serii książek napisanych wraz z Brianem Tracy – „Ty wybierasz cel, my pokazujemy drogę!” (Onepress, 2015 r.), „Ty postaw na zmianę, my pokażemy Ci jak jej dokonać” (Onepress2016 r.) Autor „Matematyki Zaufania”, wydanej w kwietniu 2018 r. Prowadzi badania zaufania w biznesie, w których wzięli do tej pory udział menedżerowie z ponad 100 firm z ponad 20 krajów świata.

Jaka jest zalecana liczba uczestników sesji AC/DC
1:40

Autor

Magda Stawska

Magda Stawska posiada 20letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w strukturach pionu zasobów ludzkich, jak i pionu ryzyka, zdobywane w Polsce i zagranicą (Austria, Niemcy, Anglia, region Europy Środkowo-Wschodniej). Posiada doświadczenie w różnych branżach, jak bankowość, usługi finansowe, ubezpieczenie, farmacja, telekomunikacja, energetyka, FMCG, produkcja. Kluczowe obszary ekspertyzy to zarządzane zmianą, diagnoza kultury organizacyjnej, projektowanie programów rozwojowych, zarządzanie wiedzą, rozwój kapitału ludzkiego. Specjalistka w dziedzinie międzykulturowych aspektów zarządzania zespołami i wielonarodowych aspektów organizacji. Pasjonatka innowacyjnych rozwiązań́, nowoczesnych technologii i startupów. Mentorka wydarzeń zorientowanych na rozwój innowacyjności i budowanie zespołów (Dragon’s Dean, Warsaw StartUpWeekend) Monitoruje trendy na rynku pracy i wyzwania człowieka w związku z rozwojem nowoczesnych technologii. Autorka programu mentoringu kariery zawodowej Start w Przyszłość́ (StartUpYourFuture) i książki „Alchemia Kariery Kobiety. Daj sobie drugą szansę!” (Wydawnictwo Poltext) Inicjatywy autorskie dedykowane na rzecz aktywizacji kobiet społeczności StartUpWoman w ramach przedsiębiorczości stylu życia i przedsiębiorczości hybrydowej. Założycielka think tanka Start w Przyszłość #StartUpYourFuture. Współuczestniczyła w powstawaniu książki autorstwa Tim Clarka i Bruce Hazen) Business Models For Teams (Penguin Ramdom Hous) Doktorantka zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego. Prowadzi badania nad kulturą organizacyjną w polskich instytucjach kultury. Certyfikowana assessor CAACDC (IES) i praktyk Business Model You.

bezpłatne
Jaka jest zalecana liczba uczestników sesji AC/DC Zobacz
Kiedy ujawniać wysokość wynagrodzenia pracowników
2:23

Autor

Anna Gnoińska

Ekspert w zakresie strategii HR i cyfrowej transformacji HR, właściciel revit.hr. Doświadczenie zdobywała jako dyrektor i członek Zarządu odpowiedzialny za HR, komunikację i zarządzanie zmianą. Pracowała w spółkach międzynarodowych i krajowych w sektorze bankowym, mediów i energetycznym. Studiowała finanse i zarządzanie we Francji i w Niemczech w ramach NEOMA Business School. Dodatkowo ukończyła program Swedish Institute w zakresie CSR i program „Creativity&Innovation in the Organization” na UCLA. Europejka z przekonania. Mówi pięcioma językami. Pasjonuje się przyszłością pracy, zrównoważonym rozwojem w dobie globalizacji oraz przywództwem kobiet.

bezpłatne
Kiedy ujawniać wysokość wynagrodzenia pracowników Zobacz
Jakie są najskuteczniejsze techniki finansowego motywowania
1:40

Autor

Anna Gnoińska

Ekspert w zakresie strategii HR i cyfrowej transformacji HR, właściciel revit.hr. Doświadczenie zdobywała jako dyrektor i członek Zarządu odpowiedzialny za HR, komunikację i zarządzanie zmianą. Pracowała w spółkach międzynarodowych i krajowych w sektorze bankowym, mediów i energetycznym. Studiowała finanse i zarządzanie we Francji i w Niemczech w ramach NEOMA Business School. Dodatkowo ukończyła program Swedish Institute w zakresie CSR i program „Creativity&Innovation in the Organization” na UCLA. Europejka z przekonania. Mówi pięcioma językami. Pasjonuje się przyszłością pracy, zrównoważonym rozwojem w dobie globalizacji oraz przywództwem kobiet.

bezpłatne
Jakie są najskuteczniejsze techniki finansowego motywowania Zobacz
Czy wartościowanie to narzędzie wciąż przydatne
1:06

Autor

Anna Gnoińska

Ekspert w zakresie strategii HR i cyfrowej transformacji HR, właściciel revit.hr. Doświadczenie zdobywała jako dyrektor i członek Zarządu odpowiedzialny za HR, komunikację i zarządzanie zmianą. Pracowała w spółkach międzynarodowych i krajowych w sektorze bankowym, mediów i energetycznym. Studiowała finanse i zarządzanie we Francji i w Niemczech w ramach NEOMA Business School. Dodatkowo ukończyła program Swedish Institute w zakresie CSR i program „Creativity&Innovation in the Organization” na UCLA. Europejka z przekonania. Mówi pięcioma językami. Pasjonuje się przyszłością pracy, zrównoważonym rozwojem w dobie globalizacji oraz przywództwem kobiet.

bezpłatne
Czy wartościowanie to narzędzie wciąż przydatne Zobacz
Jak komunikować pracownikom działania zmierzające do redukcji stresu w organizacji
1:42

Autor

Adam Wiśniewski

Praktyk biznesu, zarządzania stresem i pracy z traumami za pomocą ciała i oddechu. Przez ostatnie 16 lat pracował dla czterech banków, międzynarodowej korporacji ubezpieczeniowej i biura maklerskiego. Kierował spółką doradczo-sprzedażową. Partner/Trener Metody Warstwy®

bezpłatne
Jak komunikować pracownikom działania zmierzające do redukcji stresu w organizacji Zobacz
Jak rozpoznać przeciążenie mobilizacyjne
1:28

Autor

Dorota Pietrzak

Trener umiejętności psychospołecznych w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej Intra, gdzie pełni także funkcję Kierownika Projektów Szkoleniowych. Ukończyła Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego Intra. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla biznesu w obszarach tematycznych takich jak: asertywność, komunikacja interpersonalna, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie sobą w czasie, automotywacja, poczucie sprawczości i skuteczności. Prowadzi także szkolenia w języku angielskim. Posiada także 10-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji projektów, finansów przedsiębiorstwa, wdrożeń nowych produktów oraz strategii, zdobyte zarówno w branży doradczej oraz w firmie telekomunikacyjnej. Ukończyła Szkołę Główną Handlową na kierunku Finanse i Bankowość, a w ramach programów stypendialnych studiowała także w Aarhus School of Business (obecnie Aarhus University) w Danii oraz w Vienna University of Economics and Business Administration w Austrii

bezpłatne
Jak rozpoznać przeciążenie mobilizacyjne Zobacz
Jak znależć czas na walkę ze stresem w sytuacji przeciążenia obowiązkami
1:40

Autor

Dorota Pietrzak

Trener umiejętności psychospołecznych w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej Intra, gdzie pełni także funkcję Kierownika Projektów Szkoleniowych. Ukończyła Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego Intra. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla biznesu w obszarach tematycznych takich jak: asertywność, komunikacja interpersonalna, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie sobą w czasie, automotywacja, poczucie sprawczości i skuteczności. Prowadzi także szkolenia w języku angielskim. Posiada także 10-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji projektów, finansów przedsiębiorstwa, wdrożeń nowych produktów oraz strategii, zdobyte zarówno w branży doradczej oraz w firmie telekomunikacyjnej. Ukończyła Szkołę Główną Handlową na kierunku Finanse i Bankowość, a w ramach programów stypendialnych studiowała także w Aarhus School of Business (obecnie Aarhus University) w Danii oraz w Vienna University of Economics and Business Administration w Austrii

bezpłatne
Jak znależć czas na walkę ze stresem w sytuacji przeciążenia obowiązkami Zobacz
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK