Lista materiałów w module według kategorii:

Kto powinien udzielać constant feedback'u
1:19

Autor

Agnieszka Ciećwierz

Partner w firmie Sigmund Polska – specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z takich tematów jak: Rekrutacja, Motywacja pracowników, Oceny pracownicze, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji, Sprzedaż oraz Obsługa Klienta

bezpłatne
Kto powinien udzielać constant feedback'u Zobacz
Czy rozwiązywanie problemów poprzez facilitację powinno być budowane na nowo
2:14

Autor

Anna Zaremba

Trener, facylitator, coach, właściciel firmy szkoleniowej Media Plus. Współzałożyciel Akademii Facylitacji, członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Facylitatorów (IAF). Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania L. Koźmińskiego w Warszawie w specjalności Szkolenie i rozwój. Doświadczony trener w zakresie zarządzania ludźmi, obsługi klienta i sprzedaży oraz prowadzenia szkoleń. Jest też twórcą autorskich programów dla studiów podyplomowych uczelni wyższych, oraz autorem gier rozwojowych. Jest członkiem grupy doradczej do spraw CSR przy Ministerstwie Rozwoju. Od lat wykorzystuje metody i techniki facylitacyjne w kontekście rozwoju ludzi i organizacji. Przeszkolona przez ICA-UK, ostatnio specjalizuje się w metodach pracy grupowej Technology of Participation

bezpłatne
Czy rozwiązywanie problemów poprzez facilitację powinno być budowane na nowo Zobacz
Czy sporządza sie notatki z rozmowy constant feedback
1:02

Autor

Agnieszka Ciećwierz

Partner w firmie Sigmund Polska – specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z takich tematów jak: Rekrutacja, Motywacja pracowników, Oceny pracownicze, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji, Sprzedaż oraz Obsługa Klienta

bezpłatne
Czy sporządza sie notatki z rozmowy constant feedback Zobacz
Czy kultura organizacyjna firmy może definiować styl sprawowania władzy
1:38

Autor

Marek Ploucha

lekarz, coach, terapeuta, trener biznesu, założyciel firmy ProNavigare i Fundacji ProEqilibrium Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menedżerskich, umiejętności psychospołecznych i zarządzaniu sprzedażą. Licencjonowany Coach ICC od 2005 roku, Master i Team Coach EMCC od 2013; przewodniczący Sądu Koleżeńskiego Izby Coachingu. Specjalizuje się w coachingu indywidualnym i grupowym; biznesowym, interwencyjnym, executive i life coachingu. Twórca autorskiej metody Adventure Coaching. Najbliżej mu do holistycznego pojmowania coachingu i człowieka. Wielką wagę przywiązuje do równowagi tego co fizyczne, z tym co psychiczne, intelektualne i duchowe. Od ponad 20 lat tworzy i prowadzi szkolenia, zarówno wewnątrz dużych korporacji jak i dla klientów indywidualnych. Przez wiele lat związany z branżą farmaceutyczną. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie (zarządzał zespołami i wielomilionowym budżetem). Absolwent MBA, absolwent Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, ukończył Studium Psychologii Zorientowanej na Proces, licencjonowany terapeuta EMDR. Akredytowany konsultant Discovery Insights, akredytowany Coach Izby Coachingu, akredytowany konsultant Power Intelligence, licencjonowany Praktyk NLP.

bezpłatne
Czy kultura organizacyjna firmy może definiować styl sprawowania władzy Zobacz
Z jaką częstotliwością udzielać pracownikom constant feedback'u
1:34

Autor

Agnieszka Ciećwierz

Partner w firmie Sigmund Polska – specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z takich tematów jak: Rekrutacja, Motywacja pracowników, Oceny pracownicze, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji, Sprzedaż oraz Obsługa Klienta

bezpłatne
Z jaką częstotliwością udzielać pracownikom constant feedback'u Zobacz
W jaki sposób HR może wykryć złe sprawowanie władzy przez zarządzających
1:30

Autor

Marek Ploucha

lekarz, coach, terapeuta, trener biznesu, założyciel firmy ProNavigare i Fundacji ProEqilibrium Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menedżerskich, umiejętności psychospołecznych i zarządzaniu sprzedażą. Licencjonowany Coach ICC od 2005 roku, Master i Team Coach EMCC od 2013; przewodniczący Sądu Koleżeńskiego Izby Coachingu. Specjalizuje się w coachingu indywidualnym i grupowym; biznesowym, interwencyjnym, executive i life coachingu. Twórca autorskiej metody Adventure Coaching. Najbliżej mu do holistycznego pojmowania coachingu i człowieka. Wielką wagę przywiązuje do równowagi tego co fizyczne, z tym co psychiczne, intelektualne i duchowe. Od ponad 20 lat tworzy i prowadzi szkolenia, zarówno wewnątrz dużych korporacji jak i dla klientów indywidualnych. Przez wiele lat związany z branżą farmaceutyczną. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie (zarządzał zespołami i wielomilionowym budżetem). Absolwent MBA, absolwent Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, ukończył Studium Psychologii Zorientowanej na Proces, licencjonowany terapeuta EMDR. Akredytowany konsultant Discovery Insights, akredytowany Coach Izby Coachingu, akredytowany konsultant Power Intelligence, licencjonowany Praktyk NLP.

bezpłatne
W jaki sposób HR może wykryć złe sprawowanie władzy przez zarządzających Zobacz
Czy warto badać kompetencje komunikacyjne w trakcie rekrutacji
1:07

Autor

Monika Kantowicz-Gdańska

Konsultant, certyfikowany trener, audytor. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Zajmuje się w szczególności rozwojem menedżerów oraz badaniem opinii pracowników i doradztwem w zakresie doskonalenia organizacji. Od początku swojej kariery zawodowej pracuje z najwyższą kadrą zarządzającą oraz menedżerami różnych szczebli - zarówno w wymiarze grupowym, jak i indywidualnym. Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach i buduje na pozytywach. Rozwija miękkie kompetencje, a w szczególności umiejętności komunikacyjne. Jest inspiratorką autorefleksji i orędowniczką dialogu. Uczy menedżerów, jak skutecznie budować zaangażowanie i przełamywać opory pracowników wobec zmian. Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku. Zrealizowała liczne projekty doradcze i rozwojowe dla firm z wielu branż oraz instytucji publicznych. Prowadzi warsztaty, szkolenia i wykłady z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz PR (kształtowanie wizerunku pracodawcy, komunikacja menedżerska, komunikacja wewnętrzna w organizacji, zarządzanie talentami, zarzadzanie wiedzą i inne obszary tematyczne). Projektuje programy rozwojowe.

bezpłatne
Czy warto badać kompetencje komunikacyjne w trakcie rekrutacji Zobacz
Jak wprowadzać constant feedback w miejsce oceny okresowej
2:47

Autor

Agnieszka Ciećwierz

Partner w firmie Sigmund Polska – specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z takich tematów jak: Rekrutacja, Motywacja pracowników, Oceny pracownicze, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji, Sprzedaż oraz Obsługa Klienta

bezpłatne
Jak wprowadzać constant feedback w miejsce oceny okresowej Zobacz
Kiedy stosować coaching, a kiedy mentoring
5:07

Autor

Paweł Sopkowski

Prezes Zarządu CoachWise S.A. Rozwojem ludzi i organizacji zajmuje się od 1993 r. Twórca i lider CoachWise.Org – międzynarodowego aliansu szkół i firm wyspecjalizowanych w coachingu, mentoringu i przywództwie opierającego swoją działalność o międzynarodowe standardy International Coach Federation oraz International Mentoring Association. Międzynarodowy certyfikowany Coach, Senior Trener i Mentor Coach CoachWise™, członek założyciel International Coach Federation Polska, członek sekcji coachingu w PIFS. Executive coach - ponad 2000 godzin pracy indywidualnej i z zespołami. Ukończył trzy szkoły coachingu: CoachWise, Co-Active Coaching (CTI) oraz Future Achievement. Strateg i ekspert we wdrażaniu złożonych programów coachingowych i mentoringowych w dużych organizacjach. W CoachWise™ odpowiada za rozwój wizji i strategii, współpracę międzynarodową oraz innowacyjność. Zaangażowany w działalność społeczną - od 2008 r. wspiera młodych przedsiębiorców w ramach Ogólnopolskiego Programu Mentoringowego pod auspicjami księcia Karola „Youth Business Poland”. Udostępnił akredytowaną edukację coachingową pracownikom społecznym w ramach „Programu Stypendyjnego CoachWise™”.

bezpłatne
Kiedy stosować coaching, a kiedy mentoring Zobacz
Kiedy komunikować się z pracownikiem werbalnie, a kiedy pisemnie
1:22

Autor

Monika Kantowicz-Gdańska

Konsultant, certyfikowany trener, audytor. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Zajmuje się w szczególności rozwojem menedżerów oraz badaniem opinii pracowników i doradztwem w zakresie doskonalenia organizacji. Od początku swojej kariery zawodowej pracuje z najwyższą kadrą zarządzającą oraz menedżerami różnych szczebli - zarówno w wymiarze grupowym, jak i indywidualnym. Koncentruje się na kluczowych wyzwaniach i buduje na pozytywach. Rozwija miękkie kompetencje, a w szczególności umiejętności komunikacyjne. Jest inspiratorką autorefleksji i orędowniczką dialogu. Uczy menedżerów, jak skutecznie budować zaangażowanie i przełamywać opory pracowników wobec zmian. Jako niezależny konsultant i trener pracuje od 2006 roku. Zrealizowała liczne projekty doradcze i rozwojowe dla firm z wielu branż oraz instytucji publicznych. Prowadzi warsztaty, szkolenia i wykłady z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz PR (kształtowanie wizerunku pracodawcy, komunikacja menedżerska, komunikacja wewnętrzna w organizacji, zarządzanie talentami, zarzadzanie wiedzą i inne obszary tematyczne). Projektuje programy rozwojowe.

bezpłatne
Kiedy komunikować się z pracownikiem werbalnie, a kiedy pisemnie Zobacz
Od czego zalezy efektywność programów mentoringowych
3:53

Autor

Paweł Sopkowski

Prezes Zarządu CoachWise S.A. Rozwojem ludzi i organizacji zajmuje się od 1993 r. Twórca i lider CoachWise.Org – międzynarodowego aliansu szkół i firm wyspecjalizowanych w coachingu, mentoringu i przywództwie opierającego swoją działalność o międzynarodowe standardy International Coach Federation oraz International Mentoring Association. Międzynarodowy certyfikowany Coach, Senior Trener i Mentor Coach CoachWise™, członek założyciel International Coach Federation Polska, członek sekcji coachingu w PIFS. Executive coach - ponad 2000 godzin pracy indywidualnej i z zespołami. Ukończył trzy szkoły coachingu: CoachWise, Co-Active Coaching (CTI) oraz Future Achievement. Strateg i ekspert we wdrażaniu złożonych programów coachingowych i mentoringowych w dużych organizacjach. W CoachWise™ odpowiada za rozwój wizji i strategii, współpracę międzynarodową oraz innowacyjność. Zaangażowany w działalność społeczną - od 2008 r. wspiera młodych przedsiębiorców w ramach Ogólnopolskiego Programu Mentoringowego pod auspicjami księcia Karola „Youth Business Poland”. Udostępnił akredytowaną edukację coachingową pracownikom społecznym w ramach „Programu Stypendyjnego CoachWise™”.

bezpłatne
Od czego zalezy efektywność programów mentoringowych Zobacz
Jak zawiadamiać bliskich pracownika o jego śmierci w miejscu pracy
2:36

Autor

Edyta Grzegory

Psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Obecnie w trakcie szkolenia w Szkole Psychoterapii Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Doświadczenie zdobywała m.in. w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie oraz w Fundacji Hospicjum Onkologiczne Świętego Krzysztofa. Posiada także kilkuletnie doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych i doradztwie z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz „miękkiego” HR. W Fundacji „NAGLE SAMI” zajmuje się m.in. szkoleniami i działaniami związanymi z rozwojem organizacji, prowadzi konsultacje i spotkania wsparciowe dla osób w żałobie, uczestniczy w wyjazdowych interwencjach kryzysowych

bezpłatne
Jak zawiadamiać bliskich pracownika o jego śmierci w miejscu pracy Zobacz
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK