Webinaria

szkolenia na żywo

Lista webinariów

Krajowy System e-Faktur (KSeF) – jak się przygotować do wersji obowiązkowej? Zdzisław Modzelewski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Krajowy System e-Faktur (KSeF) – jak się przygotować do wersji obowiązkowej? + Certyfikat gwarantowany

Termin: 15 czerwca 2023 godz. 10:00-11:00

 

Krajowy System e-Faktur (KSeF) to obecnie dobrowolny system wystawiania i przesyłania faktur elektronicznych (tzw. faktur ustrukturyzowanych). Jednak od 1 lipca 2024 r. ma on być rozwiązaniem obowiązkowym dla wszystkich krajowych podatników (podmiotów), docelowo także tych, którzy są zwolnieni z VAT. Dla firm oznacza to wiele poważnych zmian i wyzwań w zakresie przygotowania narzędzi informatycznych, dostosowania systemów i procedur oraz przeszkolenia pracowników odpowiedzialnych za wystawianie faktur, przygotowywanie umów, prowadzenie ewidencji i rozliczanie podatków. Oczywiście, wdrożenie KSeF i faktury ustrukturyzowanej (czyli faktury w postaci cyfrowej) może przynieść również określone korzyści dla firm, takie jak: oszczędność czasu i kosztów, unikanie błędów oraz większą kontrolę nad procesami finansowymi.

W trakcie webinaru omówimy najważniejsze elementy i zasady KSeF, czyli jak się „zarejestrować” w KSeF, jak wystawić pierwszą e-fakturę oraz jakie zmiany czekają podatników po wejściu w życie obowiązkowych faktur ustrukturyzowanych, w tym również ze wskazaniem przypadków, w których będą mogły lub będą musiały pojawiać się faktury w wersji tradycyjnej.

Program webinarium:

1. KSeF obecnie – czym jest i jak działa?

2. Korzyści z wdrożenia KSeF dla Twojej firmy

3. Praktyczne wskazówki dotyczące wejścia w KSeF

4. KSeF docelowo – kto i od kiedy musi wystawiać/otrzymywać faktury ustrukturyzowane?

5. Wyjątki od obowiązku stosowania faktur ustrukturyzowanych

6. Awaria w KSeF i tryb offline – czym są i co oznaczają dla podatników?

7. Kary związane z naruszeniem obowiązków KSeF

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 

Prowadzący webinarium: Zdzisław Modzelewski

Ekspert INFORAKADEMII, doradca podatkowy, wspólnik praktyki podatkowej GWW Ladziński, Cmoch i Wspólnicy Sp. k. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu podatków pośrednich, ze szczególnym uwzględnieniem podatku od towarów i usług, oraz w zakresie postępowań podatkowych i sądowo-administracyjnych związanych z podatkami pośrednimi. Zajmuje się głównie obsługą podmiotów gospodarczych z sektorów: nieruchomości, handel i dystrybucja, turystyka oraz media. Karierę zawodową rozpoczął w 1996 r., nawiązując współpracę z Instytutem Studiów Podatkowych w Warszawie. W latach 1998-2004 pracował dla firm z wielkiej czwórki. Następnie, pracował dla MMR Consulting, gdzie pełnił jednocześnie funkcję Prezesa Zarządu tej spółki. Od czerwca 2014 r. partner GWW Tax. Jest współautorem wielu publikacji książkowych, w tym m.in. czterech komentarzy do ustawy o VAT, "Leksykonu Fakturowania", a także wielu publikacji prasowych. Jest również cenionym i uznanym wykładowcą, który w czasie swojej praktyki zawodowej przeprowadził ponad tysiąc szkoleń i wykładów, w których uczestnikami byli zarówno pracownicy służb księgowych, pracownicy aparatu skarbowego, doradcy podatkowi, jak i kadra zarządzająca przedsiębiorstw odpowiedzialna za sprawy podatkowe i finansowe.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarium i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 

 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Ci, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 15 czerwca 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Zdzisław Modzelewski

Doradca podatkowy, wspólnik praktyki podatkowej GWW. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu podatków pośrednich, ze szczególnym uwzględnieniem podatku od towarów i usług, oraz w zakresie postępowań podatkowych i sądowo-administracyjnych związanych z podatkami pośrednimi. Zajmuje się głównie obsługą podmiotów gospodarczych z sektorów: nieruchomości, handel i dystrybucja, turystyka oraz media. Karierę zawodową rozpoczął w 1996 r., nawiązując współpracę z Instytutem Studiów Podatkowych w Warszawie. W latach 1998-2004 pracował dla firm z wielkiej czwórki. Następnie, pracował dla MMR Consulting, gdzie pełnił jednocześnie funkcję Prezesa Zarządu tej spółki. Od czerwca 2014 r. partner GWW Tax. Jest współautorem wielu publikacji książkowych, w tym m.in. czterech komentarzy do ustawy o VAT, "Leksykonu Fakturowania", a także wielu publikacji prasowych. Jest również cenionym i uznanym wykładowcą, który w czasie swojej praktyki zawodowej przeprowadził ponad tysiąc szkoleń i wykładów, w których uczestnikami byli zarówno pracownicy służb księgowych, pracownicy aparatu skarbowego, doradcy podatkowi, jak i kadra zarządzająca przedsiębiorstw odpowiedzialna za sprawy podatkowe i finansowe.

15 / 06 / 2023 godz. 10:00
cena: 169 zł
Kup
Ewidencja czasu pracy po zmianach 2023 – wzory dokumentów Aleksander Kuźniar

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Ewidencja czasu pracy po zmianach 2023 – wzory dokumentów + certyfikat gwarantowany

Termin: 12 czerwca 2023 r. o godz. 13:30-14:30

 

Zapraszamy na webinarium, podczas którego zostanie kompleksowo omówiony cały zakres dokumentów związanych z prawidłowym sporządzaniem ewidencji czasu pracy w różnych systemach czasu pracy. Ponadto uczestnicy otrzymają wzory innych wniosków i dokumentów przydatnych do prawidłowego ewidencjonowania czasu pracy pracownika. Wykładowca zaproponuje gotowe wzory dokumentów, które pozwolą ograniczyć liczbę formularzy gromadzonych w dokumentacji ze stosunku pracy.

 

W programie webinarium:

1. Ewidencja czasu pracy w podstawowym systemie czasu pracy – Wzór!

2. Ewidencja czasu pracy w równoważnym systemie czasu pracy – Wzór!

3. Wniosek o wolne z powodu siły wyższej – Wzór

4. Wniosek o urlop opiekuńczy – Wzór!

5. Wniosek o okazjonalną pracę zdalna – Wzór!

6. Wniosek o pracę zdalna w innej formie niż okazjonalna – Wzór!

7. Wniosek o wyjście prywatne – Wzór na wiele wyjść!

8. Wniosek o urlop wypoczynkowy - Wzór na wiele dni!

9. Wniosek o wyjście prywatne w związku z paleniem papierosów – Wzór!

10. Wniosek o odbiór czasu wolnego za pracę w godzinach nadliczbowych – Wzór!

11. Wniosek o odbiór dnia wolnego za pracę w sobotę- Wzór!

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 


Prowadzący: Aleksander Kuźniar

Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarium i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>

 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Ci, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 12 czerwca 2023 r. o godz. 13.30 i zakończy się o godz. 14.30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Aleksander Kuźniar

Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

12 / 06 / 2023 godz. 13:30
cena: 169 zł
Kup
Zniesienie stanu zagrożenia epidemicznego – konsekwencje dla pracodawców Paweł Ziółkowski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Zniesienie stanu zagrożenia epidemicznego – konsekwencje dla pracodawców + certyfikat gwarantowany

Termin: 5 czerwca 2023, w godz. 14:00-15:00

 

Wiele wskazuje na to, że z dniem 1 lipca 2023 r. zostanie odwołany stan zagrożenia epidemicznego wprowadzony w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2. Tym samym przestaną obowiązywać przepisy covidowe. Podczas webinarium dowiesz się, jak od strony kadrowej należy przygotować się na koniec epidemii, między innymi w zakresie zatrudniania cudzoziemców oraz świadczeń BHP (badania okresowe).

Webinarium jest skierowane zarówno do pracowników działów kadr firm sektora prywatnego, jak i jednostek budżetowych.

W programie webinarium:

1. Stan epidemii a stan zagrożenia epidemicznego

2. Koniec ważności dokumentów legalizujących pobyt i pracę cudzoziemców w Polsce

3. Przepisy covidowe a przepisy wojenne – jak po ustaniu zagrożenia epidemicznego będzie wyglądało zatrudnianie obywateli Ukrainy?

4. Szkolenia BHP i medycyna pracy

5. Udzielanie zaległych urlopów

6. Drugie awizo znowu będzie wywoływać skutek

7. ZFŚS

8. Wysokość odpraw

9. Prawnopracownicze konsekwencje epidemii – upowszechnienie pracy zdalnej i formy elektronicznej oświadczeń woli

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 


Prowadzący: Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarium i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 

 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych tematów szkoleń są: Polski Ład – składka zdrowotna przedsiębiorców, Wynagrodzenia 2022, VAT 2022, PIT i CIT 2022 oraz Zmiany w ubezpieczeniach i zasiłkach od 2022. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 5 czerwca 2023 r. o godz. 14.00 i zakończy się o godz. 15.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

Zrealizowane
05 / 06 / 2023 godz. 14:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
SLIM VAT 3 w praktyce: czego możemy się spodziewać? Zdzisław Modzelewski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

SLIM VAT 3 w praktyce: czego możemy się spodziewać? + Certyfikat gwarantowany

Termin: 26 maja 2023 godz. 10:00-11:00

 

Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, jak skomplikowany jest podatek VAT. Kolejny pakiet zmian w ramach SLIM VAT ma na celu jego uproszczenie i modernizację. Czy to się udało? – dowiedzą się uczestnicy naszego webinarium. Przedstawimy najważniejsze zmiany przewidziane w ramach SLIM VAT 3 oraz ich ewentualne skutki dla firm w Polsce. Niektóre będą miały charakter marginalny (np. możliwość płacenia za pośrednictwem rachunków VAT między członkami grupy VAT), ale inne mogą mieć znaczenie zasadnicze (np. możliwość zaokrąglania współczynnika odliczenia VAT do 100% czy stosowanie kar, sankcji za stwierdzone nieprawidłowości w JPK_VAT). Mamy nadzieję, że po naszym spotkaniu poczujecie się Państwo bardziej pewni i gotowi na zmiany, jakie niesie ze sobą SLIM VAT 3.

Program webinarium:

1. SLIM VAT 3 – co to jest?

2. Nowe zasady stosowania kursów waluty

3. Odliczanie VAT wg struktury – kilka nowych zasad

4. Sankcje VAT (100, 30, 20 i 15%) – nowe mechanizmy i reguły stosowania

5. Wiążące informacje stawkowe (WIS) – duże zmiany

6. Brak obowiązku przechowywania paragonów

7. WNT – brak obowiązku posiadania faktury w celu odliczenia VAT

8. Mały podatnik z nowym większym limitem

9. Rachunek VAT – wykorzystanie środków do finansowania nowych podatków i opłat

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 

Prowadzący webinarium: Zdzisław Modzelewski

Ekspert INFORAKADEMII, doradca podatkowy, wspólnik praktyki podatkowej GWW Ladziński, Cmoch i Wspólnicy Sp. k. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu podatków pośrednich, ze szczególnym uwzględnieniem podatku od towarów i usług, oraz w zakresie postępowań podatkowych i sądowo-administracyjnych związanych z podatkami pośrednimi. Zajmuje się głównie obsługą podmiotów gospodarczych z sektorów: nieruchomości, handel i dystrybucja, turystyka oraz media. Karierę zawodową rozpoczął w 1996 r., nawiązując współpracę z Instytutem Studiów Podatkowych w Warszawie. W latach 1998-2004 pracował dla firm z wielkiej czwórki. Następnie, pracował dla MMR Consulting, gdzie pełnił jednocześnie funkcję Prezesa Zarządu tej spółki. Od czerwca 2014 r. partner GWW Tax. Jest współautorem wielu publikacji książkowych, w tym m.in. czterech komentarzy do ustawy o VAT, "Leksykonu Fakturowania", a także wielu publikacji prasowych. Jest również cenionym i uznanym wykładowcą, który w czasie swojej praktyki zawodowej przeprowadził ponad tysiąc szkoleń i wykładów, w których uczestnikami byli zarówno pracownicy służb księgowych, pracownicy aparatu skarbowego, doradcy podatkowi, jak i kadra zarządzająca przedsiębiorstw odpowiedzialna za sprawy podatkowe i finansowe.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarium i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 

 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Ci, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 26 maja 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Zdzisław Modzelewski

Doradca podatkowy, wspólnik praktyki podatkowej GWW. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu podatków pośrednich, ze szczególnym uwzględnieniem podatku od towarów i usług, oraz w zakresie postępowań podatkowych i sądowo-administracyjnych związanych z podatkami pośrednimi. Zajmuje się głównie obsługą podmiotów gospodarczych z sektorów: nieruchomości, handel i dystrybucja, turystyka oraz media. Karierę zawodową rozpoczął w 1996 r., nawiązując współpracę z Instytutem Studiów Podatkowych w Warszawie. W latach 1998-2004 pracował dla firm z wielkiej czwórki. Następnie, pracował dla MMR Consulting, gdzie pełnił jednocześnie funkcję Prezesa Zarządu tej spółki. Od czerwca 2014 r. partner GWW Tax. Jest współautorem wielu publikacji książkowych, w tym m.in. czterech komentarzy do ustawy o VAT, "Leksykonu Fakturowania", a także wielu publikacji prasowych. Jest również cenionym i uznanym wykładowcą, który w czasie swojej praktyki zawodowej przeprowadził ponad tysiąc szkoleń i wykładów, w których uczestnikami byli zarówno pracownicy służb księgowych, pracownicy aparatu skarbowego, doradcy podatkowi, jak i kadra zarządzająca przedsiębiorstw odpowiedzialna za sprawy podatkowe i finansowe.

Zrealizowane
26 / 05 / 2023 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Zmiany w rozliczeniach PIT 2023 Mirosław Siwiński

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Zmiany w rozliczeniach PIT 2023 + certyfikat gwarantowany

Termin: 22 maja 2023, w godz. 11:00-12:00

Zmiany, jakie w 2022 r. wprowadzono Nowym/Polskim Ładem, mają istotny wpływ na opodatkowanie osób fizycznych. Część przepisów dotyczyła rozliczeń za 2022 r., natomiast niektóre z nich weszły w życie 1 stycznia 2023 r. i odnoszą się do rozliczeń właśnie za ten rok. Biorąc pod uwagę ilość i zawiłość zmian, szczególnie istotne jest dobre poznanie obowiązujących zasad oraz przygotowanie do zamknięcia roku 2023 pod kątem podatkowym.

Uczestnicy webinarium:

- zaktualizują swoją wiedzę na temat regulacji ustawy o PIT obowiązujących w roku 2023;

- zapoznają się z nowymi zasadami, jakimi trzeba się kierować w związku z likwidacją niektórych rozwiązań ustawowych;

- dowiedzą się o kluczowych kwestiach podatkowych w PIT, o których trzeba pamiętać przy rozliczeniu rocznym.

Program szkolenia:

1. PIT-2 – nowe zasady (w tym obowiązek ponownego złożenia, zmiana dla osób zatrudnionych na umowach cywilnoprawnych członków zarządu/ wniosek o niepobieranie zaliczek)

2. Nowe zasady składania oświadczeń płatnikom podatku dochodowego (w jakiej formie oraz w jakich okolicznościach płatnik zobowiązany będzie do składania oświadczeń)

3. Nowe zasady uwzględniania kwoty wolnej od podatku (zwiększenie ilości podmiotów, którym podatnik będzie mógł złożyć oświadczenie o stosowaniu pomniejszonego podatku)

4. Modyfikacja ulgi na zabytki (zmiany o charakterze podmiotowym oraz przedmiotowym)

5. Likwidacja obowiązku złożenia informacji PIT/WZ (ulga za złe długi)

6. Brak opodatkowania najmu prywatnego na zasadach ogólnych (wprowadzenie jedynej dostępnej formy opodatkowania oraz jej stawki)

7. Brak amortyzowania lokali mieszkalnych (dodatkowe wyłączenia oraz sposób ich dokumentowania)

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 


Prowadzący: Mirosław Siwiński

Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się szczególnie w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się również sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Specjalizuje się w komentarzach oraz prelekcjach w zakresie podatku VAT, podatku akcyzowego, analizy podatkowej oraz postępowań podatkowych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarium i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 

 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Ci, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 22 maja 2023 r. o godz. 11.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Mirosław Siwiński

Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się szczególnie w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się również sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Specjalizuje się w komentarzach oraz prelekcjach w zakresie podatku VAT, podatku akcyzowego, analizy podatkowej oraz postępowań podatkowych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.

Zrealizowane
22 / 05 / 2023 godz. 11:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Work-life balance – wzory dokumentów i odpowiedzi na trudne pytania Aleksander Kuźniar

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Work-life balance – wzory dokumentów i odpowiedzi na trudne pytania + certyfikat gwarantowany

Termin: 18 maja 2023 r. o godz. 13:30-15:00

Webinarium wyjątkowo potrwa aż 1,5 godziny!

 

Zapraszamy na webinarium, podczas którego zostanie kompleksowo omówiony cały zakres nowelizacji Kodeksu pracy związany z rodzicielstwem z uwzględnieniem najnowszych zmian w zakresie work-life balance. Przykłady, przepisy przejściowe, praktyczne rozwiązania – wszystko, o czym muszą wiedzieć pracownicy działów kadr firm sektora prywatnego oraz jednostek budżetowych.

 

W programie webinarium:

1. Work-life-balance – zmiana przepisów dot. rodzicielstwa w 2023 r.

- Urlop rodzicielski na nowych zasadach – odejście od ciągłości urlopów

- 9 tygodni urlopu rodzicielskiego dla ojca dziecka bez możliwości przeniesienia

- Zwiększenie ochrony pracowników korzystających z uprawnień rodzicielskich

- Elastyczny czas pracy dla rodziców dzieci do 8 roku życia

- Konieczność zebrania nowych oświadczeń rodzicielskich dla rodziców dzieci – prawidłowy wzór oświadczenia!

- Urlop ojcowski na nowych zasadach – jakie zmiany?

- Zakaz zwalniania i podejmowania działań zmierzających do zwolnienia pracowników występujących z wnioskami o urlopy

- Czy ojciec dziecka korzystający z 9 tygodni urlopu rodzicielskiego może zatrudnić się u innego pracodawcy w pełnym wymiarze czasu pracy?

- Urlop ojcowski od pierwszego dnia urodzenia dziecka – czy to możliwe?

- Niejasne przepisy przejściowe – wyjaśnienia konkretnych przypadków

 

2. Urlop opiekuńczy

- Urlop opiekuńczy – 5 dni w roku – dla kogo i na jakich warunkach?

- W ilu częściach można wykorzystać urlop opiekuńczy?

- W jakiej formie musi być złożony wniosek o urlop opiekuńczy i z jakim wyprzedzeniem? – wzór wniosku!

- Czy pracodawca może odmówić udzielania urlopu opiekuńczego pracownikowi?

- Jak ewidencjonować urlop opiekuńczy w ewidencji czasu pracy?

- Gdzie przechowywać wnioski o urlop opiekuńczy?

- Na kogo można skorzystać z urlopu opiekuńczego?

- Czy wniosek o urlop opiekuńczy trzeba uzasadniać?

- Brak wynagrodzenia za urlop opiekuńczy

- Nowe wykroczenie związane z urlopem opiekuńczym, kto może je popełnić?

 

3. Wolne z powodu siły wyższej

- Czas wolny od pracy z powodu siły wyższej lub pilnych spraw rodzinnych – co to takiego siła wyższa, a co pilna sprawa rodzinna?

- Czy pracownik musi uzasadniać i udowadniać wniosek?

- W jakiej formie należy złożyć wniosek o siłę wyższą i z jakim wyprzedzeniem? – wzór wniosku!

- Czy pracodawca może odmówić udzielenia wolnego na wniosek z powodu siły wyższej?

- Połowa wynagrodzenia za siłę wyższą – jak to liczyć?

- Nowe wykroczenie związane z siłą wyższą, kto może je popełnić?

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 


Prowadzący: Aleksander Kuźniar

Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarium i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>

 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Ci, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 18 maja 2023 r. o godz. 13.30 i zakończy się o godz. 15.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Aleksander Kuźniar

Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

Zrealizowane
18 / 05 / 2023 godz. 13:30
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Nieodpłatne świadczenia a przychód pracownika – prezent dla pracownika czy fiskusa? Radosław Kowalski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Nieodpłatne świadczenia a przychód pracownika – prezent dla pracownika czy fiskusa? + certyfikat gwarantowany

Termin: 17 maja 2023 r. o godz. 10:00-11:00

 

Świadczenia dla pracowników i przychód z nimi związany to stale powracający temat. Wątpliwości budzi nie tylko to „co”, ale też „kiedy” darmowe świadczenie generuje przychód po stronie pracownika. Dotyczy to zarówno jednorazowych, incydentalnie przekazywanych świadczeń, jak też dysponowanych w ramach zaplanowanych i rozbudowanych programów. Co ciekawe, zarówno interpretacje Dyrektora KIS, jak i orzeczenia sądów administracyjnych potrafią zaskoczyć. Niekiedy korzystne, zdawałoby się, wykładnie finalnie zaskakują którąś ze stron lub też nie satysfakcjonują ani dającego, ani biorącego.

W czasie webinarium prowadzący, posługując się praktycznymi przykładami, wyjaśni jakie świadczenia powodują uzyskanie przychodu przez pracownika oraz kiedy ten przychód powstaje. Podpowie również, jak można rozwiązać problem, gdy pracownik nie zgadza się z pracodawcą co do tego, że uzyskane przez niego świadczenie generuje przychód podatkowy.

Webinarium jest skierowane zarówno do pracowników działów kadr i księgowości firm sektora prywatnego, jak i jednostek budżetowych.

 

W programie webinarium:

1. Prezent dla pracownika – jak to jest z tym przychodem z nieodpłatnego świadczenia?

2. Które darmowe świadczenia generują przychód pracownika?

3. W przypadku których nieodpłatnych świadczeń można uniknąć przychodu i jak to zrobić?

4. Darowizna od pracodawcy a brak PIT – to się sprawdza, ale nie zawsze

5. Jeżeli przychód, to kiedy? Kontrowersyjne orzeczenie NSA dotyczące programów kafeteryjnych

6. Wartość przychodu z nieodpłatnego świadczenia: właściwa metoda jako klucz do identyfikacji kwoty przychodu

7. Pracodawca jako płatnik PIT od nieodpłatnych świadczeń pracownika

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 

Prowadzący: Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarium i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 

 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Ci, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 17 maja 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

Zrealizowane
17 / 05 / 2023 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Skutki podatkowe wprowadzenia pracy zdalnej Radosław Kowalski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Skutki podatkowe wprowadzenia pracy zdalnej + certyfikat gwarantowany

Termin: 10 maja 2023 r. o godz. 10:00-11:00

 

Epidemia COVID-19 pokazała, że nie każdy pracownik musi realizować swoje obowiązki z biura, dlatego praca zdalna obecnie bardzo zyskała na popularności. Wraz z nią pojawiły się poważne wątpliwości, jak fakt świadczenia pracy zdalnej i związane z nią świadczenia wpływają na obciążenia fiskalne. Niestety, prawodawca poprzez swoją niefrasobliwość legislacyjną również nie pomaga. Podczas webinarium ekspert podpowie, jak najlepiej sobie poradzić w tej sytuacji.

Webinarium jest skierowane zarówno do pracowników działów kadr i księgowości firm sektora prywatnego, jak i jednostek budżetowych.

 

W programie webinarium:

1. Jak  to jest z tym przychodem pracownika? – jakie warunki muszą być spełnione, by wystąpił przychód, zwłaszcza przy otrzymaniu świadczeń niepieniężnych, a także zwrotu kosztów. Dlaczego niektóre zwolnienia z PIT działają na niekorzyść podatników, których dotyczą?

2. Przepisy podatkowe w Kodeksie pracy – jaka jest ich treść, implikacje, ale również jak ich umiejscowienie w tej ustawie wpłynie na stosowanie regulacji. Czy na pewno ustawodawca wiedział co robi, wprowadzając je w takim kształcie i w takim miejscu?

3. Praca zdalna pracowników – a co ze zleceniobiorcami, wykonawcami dzieła, świadczącymi w relacji B2B?

4. Nie tylko przychód pracownika może przysporzyć problemów fiskalnych – co z kosztami pracodawcy? Jak to wygląda przy innych niż stosunek pracy relacjach prawnych?

5. Podatek od towarów i usług pracodawcy przy pracy zdalnej: odliczanie VAT naliczonego i naliczenia VAT należnego

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 

Prowadzący: Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarium i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 

 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Ci, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 10 maja 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

Zrealizowane
10 / 05 / 2023 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Nowy Kodeks pracy a konieczne zmiany w aktach wewnątrzzakładowych – WZORY zapisów regulaminowych, wniosków i oświadczeń Aleksander Kuźniar

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Nowy Kodeks pracy a konieczne zmiany w aktach wewnątrzzakładowych – WZORY zapisów regulaminowych, wniosków i oświadczeń + certyfikat gwarantowany

Termin: 25 kwietnia 2023 r. o godz. 13:30-14:30

 

Jakich zmian w aktach wewnątrzzakładowych pracodawcy muszą dokonać w związku z nowymi przepisami Kodeksu pracy? Każdy pracodawca powinien to wiedzieć, dlatego nasze szkolenie będzie poświęcone przedstawieniu gotowych zapisów regulaminu pracy, o które powinien być zaktualizowany regulamin pracy. Ponadto trener zaproponuje także wzory nowych wniosków i oświadczeń, które należy przygotować w związku ze zmianą przepisów.

 

W programie webinarium:

1. Regulamin pracy – konieczność zmian w 2023 r.

- Zmiana przepisów regulaminu pracy w związku ze zmianą przepisów o równym traktowaniu w zatrudnieniu – jak to uregulować, aby w kwietniu 2023 r. nie trzeba było dwukrotnie wręczać wszystkim pracownikom nowego tekstu tych przepisów?

- Konieczność zmiany przepisów regulaminu pracy w związku z nowymi przerwami w pracy przysługującymi pracownikom

- Konieczność zmiany regulaminu pracy w zakresie kar porządkowych, które można nałożyć na pracownika

- Zmiana przepisów regulaminu pracy, która ułatwi spełnienie obowiązku pracodawcy informowania pracowników o wolnych stanowiskach pracy, możliwości zatrudnienia w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy oraz możliwości awansu

- Zmiany regulaminu pracy w zakresie nowych urlopów rodzicielskich, wolnego z powodu siły wyższej i urlopów opiekuńczych – czy trzeba ich dokonywać?

- Regulacja w zakresie nowych przepisów o kontroli trzeźwości pracowników – kiedy należy dokonać takich zmian?

- Czy trzeba regulować kwestie okazjonalnej pracy zdalnej w regulaminie pracy?

 

2. Omówienie nowych wniosków i oświadczeń pracownika w 2023 r .

- Wniosek pracownika o okazjonalną pracę zdalną – WZÓR!

- Oświadczenia związane z pracą zdalną – WZÓR!

- Dodatkowa informacja o warunkach zatrudnienia dla pracownika zdalnego – WZÓR!

- Wniosek o wolne z powodu siły wyższej – WZÓR!

- Wniosek o urlop opiekuńczy – WZÓR!

- Nowe oświadczenie rodzicielskie – WZÓR!

- Oświadczenie o poinformowaniu pracownika o wolnych stanowiskach pracy, możliwości zatrudnienia w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy oraz możliwości awansu – WZÓR!

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 


Prowadzący: Aleksander Kuźniar

Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarium i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 

 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Ci, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 25 kwietnia 2023 r. o godz. 13.30 i zakończy się o godz. 14.30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Aleksander Kuźniar

Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

Zrealizowane
25 / 04 / 2023 godz. 13:30
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Jak wypełnić deklarację roczną ZUS DRA za 2022 r.? Monika M. Brzostowska

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Jak wypełnić deklarację roczną ZUS DRA za 2022 r.? + certyfikat gwarantowany

Termin: 21 kwietnia 2023 r. o godz. 10:00-11:00

 

W 2023 r. po raz pierwszy wszyscy przedsiębiorcy, a w ich imieniu księgowe, kadrowe i biura rachunkowe, staną przed wyzwaniem rozliczenia rocznych składek w ZUS za poprzedni rok. Podczas webinarium krok po kroku omówimy, jak przygotować zeznanie roczne ZUS DRA i jak ustalić podstawę roczną przy różnych formach opodatkowania. Przeanalizujemy także, jak na zeznanie roczne do ZUS wpłynie zmiana formy opodatkowania za rok 2022.

 

W programie webinarium:

1. Jak wypełnić ZUS DRA dla liniowca?

2. Jak wypełnić ZUS DRA dla skali podatkowej?

3. Jak wypełnić ZUS DRA dla ryczałtu?

4. Jak wypełnić ZUS DRA dla osób, które zmieniły formę opodatkowania za rok 2022 na skalę?

5. Jak wykazać w rozliczeniu różnice remanentowe?

6. Czy dla osób, które mają zawieszoną działalność trzeba składać ZUS DRA roczne?

7. Czy dochód z deklaracji podatkowej może być różny od dochodu z ZUS DRA?

8. Jak wypełnić ZUS DRA dla przychodów zwolnionych?

9. Kiedy możliwa jest nadpłata składki?

10. Wniosek o zwrot nadpłaty – jak go złożyć?

11. Co z dopłatą składki? – termin zwrotu

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 


Prowadzący: Monika M. Brzostowska

Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarium i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 

 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Ci, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 21 kwietnia 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Monika M. Brzostowska

Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.

Zrealizowane
21 / 04 / 2023 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Rozliczenie roczne składki zdrowotnej – o tym musisz wiedzieć! Paweł Ziółkowski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Rozliczenie roczne składki zdrowotnej – o tym musisz wiedzieć! + certyfikat gwarantowany

Termin: 3 kwietnia 2023, w godz. 10:00-11:00

 

Za rok 2022 przedsiębiorcy po raz pierwszy będą zmuszeni dokonać rocznego rozliczenia składek zdrowotnych. Dla wielu z nich będzie to oznaczało konieczność dopłaty znacznych kwot. Podczas webinarium zostaną omówione zasady opłacania składek przez przedsiębiorców, w zależności od wybranej formy opodatkowania oraz dokonywania rocznego rozliczenia. Dowiedz się, na co należy zwrócić uwagę i dobrze przygotuj się do rocznego rozliczenia!

W programie webinarium:

1. Składki zdrowotne od przedsiębiorców

2. Składki od osób współpracujących

3. Forma opodatkowania a składki zdrowotne

4. Kilka spółek komandytowych a wysokość składek

5. Wpływ zmiany formy opodatkowania na składki zdrowotne

6. Wpływ składki zdrowotnej na rozliczenia podatkowe

7. Zwolnienia od składek

8. Roczne rozliczenie składek

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 


Prowadzący: Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarium i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 

 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych tematów szkoleń są: Polski Ład – składka zdrowotna przedsiębiorców, Wynagrodzenia 2022, VAT 2022, PIT i CIT 2022 oraz Zmiany w ubezpieczeniach i zasiłkach od 2022. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 3 kwietnia 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

Zrealizowane
03 / 04 / 2023 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Rozliczenia PIT za 2022 r. Mirosław Siwiński

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Rozliczenia PIT za 2022 r. + certyfikat gwarantowany

Termin: 29 marca 2023, w godz. 12:00-13:00

Rok 2022 r. zapamiętamy jako rok największych zmian w opodatkowaniu i oskładkowaniu osób fizycznych. Mimo prób poprawienia wprowadzonego wtedy Nowego/Polskiego Ładu, przed podatnikami stoi jeszcze wyzwanie przygotowania własnego PIT lub pełnej i prawidłowej weryfikacji PIT-u rocznego przygotowanego przez urząd. Dlatego warto wziąć udział w webinarium, gdzie najważniejsze kwestie z tym zawiązane omawia nasz ekspert.

Program szkolenia:

1. Nowa skala podatkowa i wyższa kwota wolna od podatku

2. Likwidacja obowiązku podwójnego sposobu obliczania zaliczek

3. Ujednolicenie terminów składania zeznań rocznych PIT

4. Zwolnienia i ulgi podatkowe

- Zwolnienie 4+

- Zwolnienie dla nierezydentów

- Zwolnienie dla emerytów

- Ulga na zabytki

- Ulga na ekspansję

- Ulga produkcyjna

- Ulga CSR

- Ulga na robotyzację

- Ulga na inwestycję w spółkę alternatywną

- Ulga na terminal płatniczy oraz na wydatki na jego obsługę

- Ulgi dla samotnie wychowujących dzieci

5. Składka zdrowotna dla poszczególnych grup przedsiębiorców oraz pracowników

6. Składki ZUS dla poszczególnych grup przedsiębiorców oraz pracowników

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 


Prowadzący: Mirosław Siwiński

Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się szczególnie w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się również sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Specjalizuje się w komentarzach oraz prelekcjach w zakresie podatku VAT, podatku akcyzowego, analizy podatkowej oraz postępowań podatkowych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarium i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych tematów szkoleń są: Polski Ład – składka zdrowotna przedsiębiorców, Wynagrodzenia 2022, VAT 2022, PIT i CIT 2022 oraz Zmiany w ubezpieczeniach i zasiłkach od 2022. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 29 marca 2023 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Mirosław Siwiński

Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się szczególnie w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się również sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Specjalizuje się w komentarzach oraz prelekcjach w zakresie podatku VAT, podatku akcyzowego, analizy podatkowej oraz postępowań podatkowych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.

Zrealizowane
29 / 03 / 2023 godz. 12:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK