Webinaria

szkolenia na żywo

Lista webinariów

Rozliczanie wynagrodzeń w przypadkach szczególnych Katarzyna Smulczyk

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Rozliczanie wynagrodzeń w przypadkach szczególnych + Certyfikat gwarantowany

 

W związku z licznymi wątpliwościami jak w praktyczny sposób naliczyć prawidłowo wynagrodzenia dla pracowników, na webinarze zostanie wskazane jak prawidłowo naliczać składniki wynagrodzeń w przypadkach szczególnych. Wskazane zostaną najnowszę interpretacje, orzeczenia, wyroki sądowe w zakresie naliczania wynagrodzeń, najczęstsze błędy związane z naliczaniem wynagrodzeń i sposoby ich rozwiązywania. Zostaną wskazane najczęściej popełniane błędy, które organy kontrolujące uważają jako rażące i za które grożą sankcje karne.

1. Jak obliczyć wynagrodzenie za czas przepracowany przy różnych rodzajach nieobecności w jednym miesiącu?

2. Jak obliczyć wynagrodzenie za czas przepracowany, gdy pracownik korzysta ze świadczeń chorobowych tylko w dni pracujące lub tylko w dni wolne od pracy?

3. Jak obliczyć wynagrodzenie w przypadku, gdy pracownik przez część miesiąca chorował a pozostałą część był na urlopie wypoczynkowym?

4. Jak ustalić wynagrodzenie za urlop wypoczynkowy w przypadkach szczególnych?

5. Jak ustalić wynagrodzenie za czas nieobecności usprawiedliwionej (urlop okolicznościowy, dni opieki nad dzieckiem, itp.)?

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadzący:

Katarzyna Smulczyk

Specjalista ds. kadr i płac; wieloletni praktyk, doradca i audytor prawa pracy, doświadczona i ceniona trener, wykładowca uniwersytecki.; prowadzi szkolenia kadrowo-płacowe dla firm z sektora publicznego i prywatnego oraz wykłady na Uniwersytecie Łódzkim; współpracuje z kilkudziesięcioma firmami szkoleniowymi oraz prowadzi własną działalność w tym zakresie. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących: naliczania wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, korekty dokumentacji płacowej, prawa pracy, zasad podlegania składkom ZUS, świadczeń chorobowych i rodzicielskich oraz czasu pracy.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 29 czerwca 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Katarzyna Smulczyk

Specjalista ds. kadr i płac; wieloletni praktyk, doradca i audytor prawa pracy, doświadczona i ceniona trener, wykładowca uniwersytecki.; prowadzi szkolenia kadrowo-płacowe dla firm z sektora publicznego i prywatnego oraz wykłady na Uniwersytecie Łódzkim; współpracuje z kilkudziesięcioma firmami szkoleniowymi oraz prowadzi własną działalność w tym zakresie. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących: naliczania wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, korekty dokumentacji płacowej, prawa pracy, zasad podlegania składkom ZUS, świadczeń chorobowych i rodzicielskich oraz czasu pracy.

29 / 06 / 2021 godz. 10:00
cena: 235 zł
Kup
Świadectwo pracy w pytaniach i odpowiedziach Kalina Kaczmarek

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Świadectwo pracy w pytaniach i odpowiedziach + Certyfikat gwarantowany

 

Webinar służy przekazaniu podstawowych informacji dotyczących świadectwa pracy oraz rozstrzyga szereg problemów praktycznych związanych z tym dokumentem.

 

Program webinarium

 

Termin wydania

Jakie przesłanki musi spełnić pracodawca przy wydawaniu świadectwa pracy. Kto musi wydać świadectwo pracy w ostatnim dniu pracy pracownika, a kto w terminie 7 dni

Kiedy pracodawca jest zobowiązany wydać świadectwo pracy na wniosek pracownika

W jakiej formie pracownik składa wniosek o wydanie świadectwa pracy: papierowej czy elektronicznej

Terminy odwołania pracownika od treści świadectwa pracy

Rola sądu a wydanie świadectwa pracy

Prawa i obowiązki pracodawcy w zakresie  wydawania  świadectwa pracy

Treść. Co zawiera nowy druk świadectwa pracy.

Obligatoryjne informacje zawarte w treści  świadectwa pracy

Jak zapisać w treści świadectwa pracy ilość wykorzystanego urlopu wypoczynkowego

Czy w świadectwie podajemy urlop wykorzystany w naturze i wypłacony ekwiwalent

Czy w treści świadectwa pracy wpisujemy informację  o urlopie zaległym

Czy pracodawca może zamieścić  w treści świadectwa pracy informacje uzupełniające – na wniosek pracownika.

Jakich informacji nie podajemy w treści świadectwa pracy

Sprostowanie

Jak liczymy termin sprostowania świadectwa pracy. Dni kalendarzowe czy dni pracujące

Odszkodowanie za niewydanie świadectwa pracy

Świadectwa pracy a śmierć pracownika

W której części akt osobowych przechowujemy świadectwo pracy

Świadectwa pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia kopie czy orginał

W której części akt osobowych przechowujemy świadectwa pracy potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia

Nowe wykroczenia  za nie wydanie świadectwa pracy

 

Decydując się na zakup dziś:

 

otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadzący:

Kalina Kaczmarek  – ekspert prawa pracy z 19 letnim doświadczeniem; prowadzi działalność konsultingowo – szkoleniową w zakresie „twardego HR”. W latach 2001-2018  pracownik Państwowej Inspekcji Pracy – Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku,  na stanowiskach inspektora pracy a następnie starszego inspektora pracy. Doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi oraz realizująca szkolenia zamknięte dla potrzeb konkretnego odbiorcy; specjalizuje się w problematyce prawnej ochronie pracy, doradca i stały współpracownik wielu przedsiębiorstw i instytucji. Wieloletni wykładowca na studiach magisterskich. Oferuję  przedsiębiorcom wsparcie, specjalistyczną wiedzę i doświadczenie  w obszarze stosowania prawa pracy w celu unikania błędów wynikających z zawiłości polskich przepisów prawa, ułatwienia i usprawnienia prowadzenia działalności.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 24 czerwca 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Kalina Kaczmarek

Ekspert prawa pracy z 19-letnim doświadczeniem; prowadzi działalność konsultingowo-szkoleniową w zakresie „twardego HR”. W latach 2001-2018 była pracownikiem Państwowej Inspekcji Pracy – Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, na stanowiskach inspektora pracy a następnie starszego inspektora pracy. Doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi, specjalizuje się w problematyce prawnej ochrony pracy. Jest doradcą i stałym współpracownikiem wielu przedsiębiorstw i instytucji.

24 / 06 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Zmiany w JPK_V7 Radosław Kowalski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Zmiany w JPK_V7 + Certyfikat gwarantowany

Pomimo długiego okresu, jaki upłynął między opublikowaniem nowych przepisów o JPK_V7, a ich wejściem w życie i licznymi zastrzeżeniami doradców podatkowych oraz samych podatników, okazało się, że nowe zasady prowadzenia ewidencji i przekazywania ich wraz z deklaracją administracji skarbowej mają dużo niedoróbek i są trudne w praktycznym stosowaniu. Resort finansów, chcąc nie chcąc, musiał przyznać, iż konieczne są zamiany. Wbrew zapowiedziom nie zostały one wprowadzone z początkiem kwietnia 2021 r. i musimy się z nimi zmierzyć teraz. Do nich również należy się przygotować, bo niestety nawet zmiany mające na celu poprawienie wcześniejszych rozwiązań nie zawsze upraszczają i ułatwiają życie podatników. Tak jest i obecnie.

W czasie webinarium w praktyczny i przystępny sposób omówione zostaną te zmiany. Dzięki webinarium łatwiej będzie wdrożyć nowe rozwiązania. Jest ono adresowane do wszystkich zajmujących się rozliczeniami VAT w firmie, a przede wszystkim do właścicieli i pracowników biur rachunkowych.

Szczegółowy program szkolenia wkrótce.

 

Prowadzący:

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Sprawozdania finansowe w czasie COVID-19, Rozliczanie przychodów zagranicznych, SLIM VAT w pytaniach i odpowiedziach, Faktury korygującego, Korekta JPK_V7, Opodatkowanie CIT spółek komandytowych i jawnych, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >> 

 

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 18 czerwca 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

18 / 06 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Praktyczna obsługa programu PŁATNIK Małgorzata Narożnik

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Praktyczna obsługa programu PŁATNIK + Certyfikat gwarantowany

 

Celem kursu jest poszerzenie wiedzy w zakresie obsługi programu Płatnik. Podczas szkolenia Ekspert opowie o najczęściej popełnianych błędach podczas obsługi programu oraz problemach jakie zgłaszają użytkownicy podczas pracy

Szkolenie dedykowane jest: księgowym, kadrowym, osobom zamierzającym pracować lub pracujących w działach kadrowo - płacowych w podmiotach zatrudniających pracowników i obsługujących program Płatnik.

 

Program webinarium:

I Wstęp do programu PŁATNIK

1. Uwagi wstępne

2. Rozpoczęcie pracy z programem

3. Synchronizacja i weryfikacja danych z bazą ZUS

4. Podstawowe informacje o programie. Dodawanie nowego płatnika

5. Obsługa kartoteki płatnika w Rejestrze Płatników

6. Zasady techniczne wypełniania dokumentów zgłoszeniowych  i rozliczeniowych

7. Obsługa kartoteki ubezpieczonego

II. Obsługa dokumentów ubezpieczeniowych w programie PŁATNIK

 

1. Tworzenie dokumentów zgłoszeniowych płatnika składek. 

2. Tworzenie dokumentów zgłoszeniowych ubezpieczonych

3. Import dokumentów w programie PŁATNIK z systemów kadrowo-płacowych

III. Zestawy dokumentów i przekaz elektroniczny

1. Tworzenie i obsługa zestawów dokumentów

IV. Obsługa dokumentów rozliczeniowych 

1. Dokumenty rozliczeniowe ZUS

2. Korekta dokumentów rozliczeniowych 3. Dokument ZUS IWA. Oświadczenie ZUS OSW i raporty ZUS RIA 4. Automatyczne tworzenie informacji miesięcznych i rocznych dla ubezpieczonego  [ IM/IR ]

V. Podsumowanie i pytania otwarte

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadzący:

Małgorzata Narożnik

Z wykształcenia Magister Zarządzania (UG w roku 2005). Ponadto w roku 2016 ukończyła Prawo Pracy na Uniwersytecie Gdańskim. Certyfikowany Specjalista ds. Kadr i Płac. Certyfikowany Trener Comarch ERP Optima. Z doświadczenia Starszy Specjalista ds. Kadr i Płac o ponad 20-letnim stażu w zakresie zarządzania kadrami w zróżnicowanych środowiskach biznesowych. Obszary specjalizacji obejmują m.in. prawo pracy, specjalistyczną wiedzę z zakresu kadrowo płacowego; administrowanie świadczeniami ZUS, obsługę wynagrodzeń, zatrudnianie cudzoziemców, czas pracy i relacje pracownicze.

BANER IA o abonamencie

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 10 czerwca 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Małgorzata Narożnik

Specjalista ds. kadr i płac; certyfikowany trener Comarch ERP Optima. Z wykształcenia magister zarządzania, ukończyła także prawo pracy na Uniwersytecie Gdańskim. Z doświadczenia starszy specjalista ds. kadr i płac z ponad 20-letnim stażem w zakresie zarządzania kadrami w zróżnicowanych środowiskach biznesowych. Obszary specjalizacji obejmują m.in. prawo pracy, specjalistyczną wiedzę z zakresu kadrowo-płacowego; administrowanie świadczeniami, obsługę wynagrodzeń, zatrudnianie cudzoziemców, czas pracy i relacje pracownicze.

10 / 06 / 2021 godz. 10:00
cena: 235 zł
Kup
Urlopy wypoczynkowe – trudne sytuacje Kalina Kaczmarek

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Urlopy wypoczynkowe – trudne sytuacje + Certyfikat gwarantowany

 

Urlop wypoczynkowy powinien być wykorzystany przez pracownika w roku, w którym nabył do niego prawo. Prawo do urlopu wypoczynkowego w wymiarze 20 lub 26 dni nabywa się z dniem 1 stycznia każdego roku pracy. Jeśli więc pracownik nabył prawo do urlopu z dniem 1 stycznia 2021 roku, powinien wykorzystać cały przysługujący mu urlop maksymalnie do 31 grudnia 2021 roku. Jednak często pracownicy nie wykorzystują pełnej puli dni urlopowych do końca roku. Co to oznacza? Czy urlop ten przepada? Ile wynosi wynagrodzenie za czas urlopu netto? Zapraszamy na praktyczny webinar.

 

Program webinarium:

Nabycie prawa do pierwszego  urlopu wypoczynkowego w pierwszym roku zatrudnienia – nabycie urlopu z dołu

Czy pracodawca ma obowiązek zaokrąglania pierwszego urlopu wypoczynkowego

Rozliczanie urlopu wypoczynkowego w przypadku zmiany pracodawcy

Wymiar urlopu wypoczynkowego 20 czy 26 dni, co zaliczamy do puli urlopowej

Udzielanie urlopu wypoczynkowego w przypadku równoległego zatrudnienia

Jak należy prawidłowo udzielić urlop wypoczynkowy pracownikowi w przypadku zmiany pracodawcy w tym samym miesiącu kalendarzowym

Sposoby zaokrąglania wymiaru urlopu wypoczynkowego pracownika – zasady wyliczania

Kiedy pracownik nabywa prawo do urlopu uzupełniającego, czy udzielany jest on proporcjonalnie do okresu zatrudnienia czy w całości

Udzielanie urlopu wypoczynkowego dla osób zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy

Stanowisko GIP w przypadku zmiany wymiaru czasu pracy w rok kalendarzowym – jak prawidłowo naliczyć wymiar urlopu wypoczynkowego pracownika

Czy można udzielać urlop wypoczynkowy w częściach

Czy pracodawca jest zobligowany do tworzenia planu urlopowego

Czy pracownik może wykorzystać urlop wypoczynkowy w innym terminie niż w wskazał w planie urlopów

Urlop wypoczynkowy a choroba pracownika

Czy pracodawca zawsze musi udzielić pracownikowi urlopu na żądanie

Jak udzielić urlopu na żądanie dla pracownika zatrudnionego w niepełnym wymiarze czasu pracy oraz zatrudnionego w równoważnym czasie pracy

Udzielanie urlopu na godziny, kiedy jest to możliwe a kiedy zabronione

Urlop wypoczynkowy pracownika a okres wypowiedzenia

urlop dodatkowy pracownika niepełnosprawnego (ustalenie łączne czy oddzielne, nieterminowe dostarczenie orzeczenia o niepełnosprawności, rozliczanie proporcjonalne urlopu dodatkowego, data od której ustala się uprawnienia).

Kwarantanna i izolacja a udzielanie urlopu wypoczynkowego

Wnioski urlopowe, gdzie należy je przechowywać oraz okres przechowywania tych wniosków

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane:akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadzący:

Kalina Kaczmarek  – ekspert prawa pracy z 19 letnim doświadczeniem; prowadzi działalność konsultingowo – szkoleniową w zakresie „twardego HR”. W latach 2001-2018  pracownik Państwowej Inspekcji Pracy – Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku,  na stanowiskach inspektora pracy a następnie starszego inspektora pracy. Doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi oraz realizująca szkolenia zamknięte dla potrzeb konkretnego odbiorcy; specjalizuje się w problematyce prawnej ochronie pracy, doradca i stały współpracownik wielu przedsiębiorstw i instytucji. Wieloletni wykładowca na studiach magisterskich. Oferuję  przedsiębiorcom wsparcie, specjalistyczną wiedzę i doświadczenie  w obszarze stosowania prawa pracy w celu unikania błędów wynikających z zawiłości polskich przepisów prawa, ułatwienia i usprawnienia prowadzenia działalności.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 8 czerwca 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Kalina Kaczmarek

Ekspert prawa pracy z 19-letnim doświadczeniem; prowadzi działalność konsultingowo-szkoleniową w zakresie „twardego HR”. W latach 2001-2018 była pracownikiem Państwowej Inspekcji Pracy – Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, na stanowiskach inspektora pracy a następnie starszego inspektora pracy. Doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi, specjalizuje się w problematyce prawnej ochrony pracy. Jest doradcą i stałym współpracownikiem wielu przedsiębiorstw i instytucji.

08 / 06 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Korekty dokumentacji płacowych i konsekwencje dla rozliczeń z ZUS, US, pracownikiem i zleceniobiorcą Katarzyna Smulczyk

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Korekty dokumentacji płacowych i konsekwencje dla rozliczeń z ZUS, US, pracownikiem i zleceniobiorcą + Certyfikat gwarantowany

 

W związku z licznymi wątpliwościami dotyczącymi prawidłowego korygowania dokumentacji płacowej od strony praktycznej i związanych z tym rozliczeń wobec ZUS, US, pracownika i zleceniobiorcy celem webinaru jest wskazanie praktycznych rozwiązań radzenia sobie z prawidłowym korygowaniem dokumentów, prawidłowego rozliczania składek i zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych.

1. Jak dokonać korekty w przypadku zwrotu pracownikowi/zleceniobiorcy nienależnie pobranych składek emerytalno – rentowych i niedopłaty składki zdrowotnej?

2. Jak dokonać korekty w przypadku niedopłaty składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe i nadpłaty składki zdrowotnej?

3. Jakie są skutki opłacenia przez pracodawcę/zleceniodawcę składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych finansowanych przez pracownika/zleceniobiorcę i byłego pracownika/zleceniobiorcę?

4. W jaki sposób odzyskać z US nadpłaconą zaliczkę na podatek?

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadzący:

Katarzyna Smulczyk

Specjalista ds. kadr i płac; wieloletni praktyk, doradca i audytor prawa pracy, doświadczona i ceniona trener, wykładowca uniwersytecki.; prowadzi szkolenia kadrowo-płacowe dla firm z sektora publicznego i prywatnego oraz wykłady na Uniwersytecie Łódzkim; współpracuje z kilkudziesięcioma firmami szkoleniowymi oraz prowadzi własną działalność w tym zakresie. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących: naliczania wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, korekty dokumentacji płacowej, prawa pracy, zasad podlegania składkom ZUS, świadczeń chorobowych i rodzicielskich oraz czasu pracy.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 26 maja 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Katarzyna Smulczyk

Specjalista ds. kadr i płac; wieloletni praktyk, doradca i audytor prawa pracy, doświadczona i ceniona trener, wykładowca uniwersytecki.; prowadzi szkolenia kadrowo-płacowe dla firm z sektora publicznego i prywatnego oraz wykłady na Uniwersytecie Łódzkim; współpracuje z kilkudziesięcioma firmami szkoleniowymi oraz prowadzi własną działalność w tym zakresie. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących: naliczania wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, korekty dokumentacji płacowej, prawa pracy, zasad podlegania składkom ZUS, świadczeń chorobowych i rodzicielskich oraz czasu pracy.

26 / 05 / 2021 godz. 10:00
cena: 235 zł
Kup
Samochód w firmie- aspekty podatkowe (VAT, CIT i PIT) Patrycja Kubiesa

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Samochód w firmie- aspekty podatkowe (VAT, CIT i PIT) + Certyfikat gwarantowany

 

Celem szkolenia jest kompleksowe przekazanie wiedzy na temat skutków w podatku CIT, PIT i VAT związanych z wykorzystaniem samochodu w firmie. Podczas szkolenia zostanie przedstawiony aktualny stan prawny, orzecznictwa oraz interpretacje organów podatkowych dotyczących aspektów podatkowych związanych z wykorzystywaniem samochodów w działalności gospodarczej.

 

Program webinarium

 

Samochód osobowy w firmie w podatkach dochodowych

 

odpisy amortyzacyjne samochodu stanowiącego własność podatnika

definicja samochodów używanych od 1 stycznia 2021 roku

ubezpieczenie, a koszty uzyskania przychodu

wydatki eksploatacyjne, a koszty uzyskania przychodu

samochód w leasingu, najmie, dzierżawie, a rozliczenie czynszów oraz wydatków eksploatacyjnych

ustalenie wartości samochodu

samochód służbowy wykorzystywany na cele prywatne

 

Samochód osobowy w firmie w podatku VAT

 

samochód służbowy używany do celów prywatnych a VAT

odliczenie podatku naliczonego podczas zakupu samochodu

odliczanie VAT od wydatków eksploatacyjnych

ewidencja przebiegu pojazdu, jak ja prowadzić i kto jest zobowiązany?

definicja samochodów używanych od 1 stycznia 2021 roku

samochód użytkowany wyłącznie do celów służbowych

nieodliczony podatek VAT, a koszty uzyskania przychodu

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz ebook Rozliczanie VAT od napraw samochodów firmowych w pytaniach i odpowiedziach (PDF)

otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadzący:

Patrycja Kubiesa

Doradca podatkowy wpisana na listę pod numerem 13829. Swoją ścieżkę zawodową w doradztwie podatkowym zdobywała w środowisku międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Doświadczenie zdobywała w branży budowlanej i energetyce. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, podatku od towarów i usług.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 17 maja 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Patrycja Kubiesa

Doradca podatkowy; wpisana na listę pod numerem 13829. Swoją ścieżkę zawodową w doradztwie podatkowym zdobywała w środowisku międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Doświadczenie zdobywała w branży budowlanej i energetyce. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych oraz podatku od towarów i usług.

17 / 05 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML)- obowiązki dla księgowych i biur rachunkowych Monika M. Brzostowska

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML)- obowiązki dla księgowych i biur rachunkowych + Certyfikat gwarantowany

 

AML - procedurę przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu powinny mieć wdrożone biura rachunkowe. Ustawodawca planuje rozszerzenie obowiązków, jakie będą dotyczyły księgowych w zakresie AML. Wdrożenie niezbędnych procedur, śledzenie działalności klientów, obowiązkowe dokumentowanie wszystkich czynności i rozpoznawanie ryzyk to tylko niektóre z nich. Szkolenie ma na celu w przystępny sposób wskazać, co biura rachunkowe powinny zrobic by spełnić wymogi ustawy.

 

Program webinarium

 

1.         Przestępstwo prania pieniędzy i finansowania terroryzmu-próba zdefiniowania

2.         Omówienie podstaw prawnych przepisów

3.         Kim są instytucje obowiązane?

4.         Czy księgowy ma obowiązki względem Generalnego Inspektora Informacji Finansowej?

5.         Dlaczego biura rachunkowe są instytucjami obowiązanymi?

6.         Jakie obowiązki nałożone są na biura rachunkowe?

7.         Wdrożenie odpowiednich procedur

8.         Odpowiedzialność karna i sankcje

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Monika M. Brzostowska: Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 11 maja 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Monika M. Brzostowska

Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.

11 / 05 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Dokumentowanie pracy zdalnej i zwolnień od pracy Kalina Kaczmarek

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Dokumentowanie pracy zdalnej i zwolnień od pracy + Certyfikat gwarantowany

 

Ewidencja czynności pracownika dotyczy również pracy zdalnej. Czy listę obecności można podpisywać zdalnie? Jakie znaczenie mają wideokonferencje i telekonferencje w pracy? Czy obowiązek ewidencjowania czynności może leżeć po stronie pracownika? Czy taki obowiązek zwalnia pracodawcę z prowadzenia ewidencji czasu pracy?

Zapraszamy na praktyczny webinar na temat dokumentowania pracy zdalnej i zwolnień od pracy.

 

Program webinarium:

Gdzie przechowywać polecenie pracy zdalnej – akta osobowe czy „teczka czasu pracy”

Czas pracy pracownika pracującego zdalnie – praktyczne przesłanki ewidencjonowania czasu pracy zdalnej

W jaki sposób  pracownik zobligowany jest potwierdzać godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy

Czy pracownik zobligowany jest do uzupełnienia listy obecności podczas wykonywania pracy zdalnej

Czy można pracownikowi narzucić nowe normy czasu pracy w pracy zdalnej

Czy pracownik jest zobowiązany do świadczenia pracy zdalnej w dotychczasowych normach czasu pracy

Czy pracodawca pracownikowi pracującemu zdalnie może wprowadzić ruchomy czas pracy albo indywidualny rozkład czasu pracy

Wyjścia prywatne w trakcie świadczenia pracy zdalnej, jak je rejestrować

Jak prowadzić ewidencję czasu pracy w ramach pracy zdalnej, jak gromadzić dokumentację związaną z czasem pracy

Czy pracownicy pracujący zdalnie mogą korzystać z przerw

Czy w przypadku pracy świadczenia pracy zdalnej występują nadgodziny, jak je ewidencjonować, jak zlecać a czy pracownik może odmówić pracy w godzinach nadliczbowych podczas wykonywania pracy zdalnej

Szkolenia on-line a praca zdalna

Praca zdalna a kwarantanna – czy pracownik może pracować zdalnie będąc na kwarantannie, izolacji

Dokumentowanie pracy wykonywanej podczas kwarantanny i izolacji

Praca zdalna a wypadek przy pracy

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane:akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadzący:

Kalina Kaczmarek  – ekspert prawa pracy z 19 letnim doświadczeniem; prowadzi działalność konsultingowo – szkoleniową w zakresie „twardego HR”. W latach 2001-2018  pracownik Państwowej Inspekcji Pracy – Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku,  na stanowiskach inspektora pracy a następnie starszego inspektora pracy. Doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi oraz realizująca szkolenia zamknięte dla potrzeb konkretnego odbiorcy; specjalizuje się w problematyce prawnej ochronie pracy, doradca i stały współpracownik wielu przedsiębiorstw i instytucji. Wieloletni wykładowca na studiach magisterskich.

Oferuję  przedsiębiorcom wsparcie, specjalistyczną wiedzę i doświadczenie  w obszarze stosowania prawa pracy w celu unikania błędów wynikających z zawiłości polskich przepisów prawa, ułatwienia i usprawnienia prowadzenia działalności.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 10 maja 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Kalina Kaczmarek

Ekspert prawa pracy z 19-letnim doświadczeniem; prowadzi działalność konsultingowo-szkoleniową w zakresie „twardego HR”. W latach 2001-2018 była pracownikiem Państwowej Inspekcji Pracy – Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, na stanowiskach inspektora pracy a następnie starszego inspektora pracy. Doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi, specjalizuje się w problematyce prawnej ochrony pracy. Jest doradcą i stałym współpracownikiem wielu przedsiębiorstw i instytucji.

10 / 05 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Rozliczenia VAT- najczęściej popełniane błędy w księgowości firmy Patrycja Kubiesa

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Rozliczenia VAT- najczęściej popełniane błędy w księgowości firmy + Certyfikat gwarantowany

 

Celem szkolenia jest przedstawienie najczęściej popełnianych błędów w rozliczeniach podatku VAT oraz wskazanie rozwiązań ograniczających i eliminujących te nieprawidłowości.

 

Program webinarium

 

Problem ze split paymentem

Wystawianie faktur zaliczkowych, a faktur końcowych

Puste faktury VAT

Błędy w refakturowaniu usług i towarów

Refakturowanie usług zagranicznych

Forma faktury

Obowiązek podatkowy w transakcjach z odwrotnym obciążeniem

Nieodpłatne świadczenia w podatku VAT

Korygowanie faktur

Usługi ciągłe, a moment dostawy towaru lub wyświadczenia usługi

Korekty in minus

Świadczenia kompleksowe

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz ebook „Zaliczki w VAT – problemy z rozliczeniem po zmianach (PDF)”

otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze;porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadzący:

Patrycja Kubiesa

Doradca podatkowy wpisana na listę pod numerem 13829. Swoją ścieżkę zawodową w doradztwie podatkowym zdobywała w środowisku międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Doświadczenie zdobywała w branży budowlanej i energetyce. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, podatku od towarów i usług.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 6 maja 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Patrycja Kubiesa

Doradca podatkowy; wpisana na listę pod numerem 13829. Swoją ścieżkę zawodową w doradztwie podatkowym zdobywała w środowisku międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Doświadczenie zdobywała w branży budowlanej i energetyce. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych oraz podatku od towarów i usług.

06 / 05 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Książka Przychodów i Rozchodów w praktyce Monika M. Brzostowska

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Książka Przychodów i Rozchodów w praktyce + Certyfikat gwarantowany

 

Szkolenie ma na celu w przystępny sposób wskazać jak prowadzić podatkową książkę przychodów i rozchodów, jak ustalać zaliczki na podatek, co jest przychodem a co dochodem. Omówione zostaną również metody ujmowania kosztów w KPiR, różnice między metodą memoriałową a kasową. Opowiemy jak zamknąć rok i przygotować się do sporządzenia zeznania podatkowego.


Program webinarium:

KPiR zasady ogólne

Podmioty zobowiązane do prowadzenia KPiR.

Podstawa prawna KPiR.

Ewidencje w KPiR.

Zapisy dokonywane w KPiR

Część kosztowa KPiR.

Metody ewidencji kosztów.

Ewidencja przychodów.

Faktury, rachunki, sprzedaż nieudokumentowana, raport fiskalny miesięczny.

Księgowanie w trakcie roku

Ustalanie kosztów uzyskania przychodu

 Ustalanie przychodu

Ustalanie dochodu (straty podatkowej)

Ustalanie zaliczek na podatek dochodowy

Rozliczanie podatku VAT.

Zamknięcie roku w KPiR

Inwentaryzacja – spis z natury.

Zamknięcia KPiR

ustalenie dochodu

Przechowywanie dokumentów i księgi.

 

Decydując się na zakup dziś:

otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne

materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta

gwarantowany certyfikat

 

Prowadząca:

Monika M. Brzostowska

Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 27 kwietnia 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Monika M. Brzostowska

Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.

27 / 04 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Import usług i WNT po wyroku TSUE Radosław Kowalski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Import usług i WNT po wyroku TSUE + Certyfikat gwarantowany

 

Od dawna organy podatkowe nie mogły pogodzić się z tym, że jeżeli podatnik spóźnia się z rozliczeniem importu usług czy WNT, a generalnie przysługuje mu prawo do odliczenia, to korekta celem wykazania takich transakcji nie niesie żadnych korzyści dla fiskusa. Pierwszym działaniem na niekorzyść podatników było wprowadzenie zasady, że jeżeli podatnik nabywający towary w ramach WNT nie otrzyma faktury w ciągu trzech miesięcy, to musi oddać rozliczony uprzednio VAT naliczony. Ale i to nie zadowoliło przedstawicieli fiskusa. Kolejna zmiana została wprowadzona od 2017 r., a w jej ramach szyk rozdzielny w rozliczeniach dokonywanych w związku z odwrotnym opodatkowaniem. W wyniku tego podatnik, który spóźnił się z opodatkowaniem takich transakcji dłużej niż o trzy miesiące, nawet jeżeli miał pełne prawo do odliczenia, musiał przejściowo zapłacić VAT, a odsetki już na trwałe. Ta kropla przepełniła czarę goryczy – sprawą legalności takich rozwiązań zajął się TSUE. Niniejsze webinarium poświęcone jest zagadnieniu opodatkowania importu usług i WNT w kontekście orzeczenia TSUE. W czasie szkolenia prowadzący przypomni, na czym polega problem, ale przede wszystkim wyjaśni, jak teraz rozliczać takie transakcje i jakie są skutki tego wyroku.

 

Program webinarium:

Odwrotne opodatkowanie w obrocie międzynarodowym – wprowadzenie

O co chodzi w sporze o przesunięcie rozliczenia VAT

Moment opodatkowania importu usług i WNT

Brak faktury od zagranicznego sprzedawcy a opodatkowanie importu usług i WNT

VAT należny jako źródło podatku naliczonego

Kiedy rozliczyć VAT naliczony przy imporcie usług i WNT

Korekta jednak z rozliczeniem neutralnym

Bieżące i historyczne konsekwencje wyroku TSUE

Co z odliczeniem VAT od WNT, jeżeli mimo upływu trzech miesięcy nabywca nie otrzymał faktury

Podsumowanie oraz odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Sprawozdania finansowe w czasie COVID-19, Rozliczanie przychodów zagranicznych, SLIM VAT w pytaniach i odpowiedziach, Faktury korygującego, Korekta JPK_V7, Opodatkowanie CIT spółek komandytowych i jawnych, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >> 

 

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 26 kwietnia 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych

Certyfikat 23/03/2021

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

26 / 04 / 2021 godz. 10:00
cena: 149 zł
Kup
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK