Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Zamknięcie roku w praktyce – rozwiązanie 10 problemów + certyfikat gwarantowany
Termin: 7 marca 2024 r., godz. 13:30-14:30
Dla pracowników działów finansowo-księgowych pierwszy kwartał to zazwyczaj najtrudniejszy okres w roku. Na bieżące obowiązki nakłada się bowiem konieczność przygotowania sprawozdania finansowego oraz kalkulacji wyniku podatkowego za poprzedni rok. Przygotowanie sprawozdania nie jest łatwe, bo musi ono nie tylko prezentować wierny i rzetelny obraz z punktu widzenia rachunkowości, ale także odzwierciedlać przebieg zdarzeń z uwzględnieniem w szczególności przepisów podatkowych. Podczas webinarium, na które zapraszamy, ekspertka, praktyk, na co dzień odpowiadająca na pytania użytkowników INFORLEXA z zakresu rachunkowości, omówi 10 najczęściej pojawiających się problemów przy zamknięciu roku i powie, jak w praktyce je rozwiązać.
Program webinarium:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca: Gyöngyvér Takáts
Doktor nauk ekonomicznych SGH, redaktor naczelna Biuletynu głównego księgowego, kandydat na biegłego rewidenta z praktyką w biurze rachunkowym i firmie audytorskiej. Właścicielka biura rachunkowego. Specjalistka w tematyce międzynarodowej sprawozdawczości finansowej legitymująca się dyplomem wydanym przez ACCA. Autorka ponad 100 artykułów poradniczych z zakresu rachunkowości, trener i wykładowca.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 7 marca 2024 r. o godz. 13:30 i zakończy się o godz. 14.30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021