Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Windykacja należności w praktyce księgowej
Termin: 26 lutego 2025 r., godz. 10:00-11:00
Poznaj praktyczne zagadnienia związane z egzekwowaniem należności, w szczególności źródła powstawania wierzytelności, określanie terminów zapłaty, ustalanie odsetek, a także wybrane elementy procesu skutecznej windykacji wierzytelności. Eksperci z Kancelarii Prawniczej Maciej Panfil i Partnerzy podzielą się wskazówkami, które pomogą uniknąć typowych błędów, zwiększyć efektywność działań windykacyjnych i poprawić sytuację finansową Twojej firmy.
Program webinaru:
1. Źródła powstawania wierzytelności:
a) określanie terminów zapłaty,
b) brak oznaczenia terminu płatności w umowie lub na fakturze.
2. Odsetki:
a) wymagalność roszczenia o zapłatę,
b) rodzaje odsetek występujących w obrocie,
c) jak skalkulować poprawnie odsetki,
d) zasady zarachowania płatności dłużnika,
e) zakaz anatocyzmu odsetek oraz wyjątki.
3. Przedawnienie roszczeń – kluczowe informacje
4. Rodzaje postępowań sądowych w przypadku dochodzenia należności
5. Egzekucja komornicza – na co warto zwrócić uwagę
W drugiej części webinaru eksperci odpowiedzą na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Ekspert: Maciej Panfil
Radca prawny, partner zarządzający w Kancelarii Prawniczej Maciej Panfil i Partnerzy, specjalista w zakresie prawa cywilnego, handlowego, bankowego oraz prawa ubezpieczeń, ze szczególnym uwzględnieniem procesu dochodzenia roszczeń na drodze sądowej i egzekucyjnej. Od ponad 26 lat reprezentuje klientów przed sądami powszechnymi i administracyjnymi w całym kraju; współpracuje z wieloma polskimi oraz zagranicznymi spółkami działającymi m.in. w sektorze bankowym, ubezpieczeniowym, energetycznym oraz na rynku usług telekomunikacyjnych. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W 1998 r. został wpisany na listę Radców Prawnych. Od 1999 r. wykonuje zawód radcy prawnego w ramach własnej kancelarii. Jest autorem i współautorem wielu fachowych publikacji, w tym komentarza do ustawy o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, przygotowanego pod kierunkiem prof. Marka Safjana. Jest gorącym zwolennikiem informatyzacji wymiaru sprawiedliwości i pomysłodawcą prekursorskich rozwiązań w tej dziedzinie, np. instytucji elektronicznego adresu dla doręczeń korespondencji sądowej i urzędowej.
Ekspert: Paweł Śladowski
Ekspert w zakresie dochodzenia należności; partner zarządzający w Kancelarii Prawniczej Maciej Panfil i Partnerzy. Doświadczenie zawodowe w windykacji zdobywał już w latach 90. w warszawskich kancelariach prawniczych oraz w spółkach zależnych Banku Handlowego. Od 1999 r. pełnił funkcję Menedżera Operacyjnego w Intrum Justitia. Od 2004 r. współtworzy Kancelarię Prawniczą Maciej Panfil i Partnerzy, która jest jednym z liderów na rynku obsługi prawnej w dochodzeniu należności. Studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego ukończył w 1998 r. W roku 2014 uzyskał dyplom Master of Business Administration (MBA-SGH) w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest pionierem rozwiązań technologicznych w procesie dochodzenia należności i współautorem pierwszego w Polsce zaawansowanego systemu informatycznego do obsługi należności na drodze prawnej oraz ekspertem w zakresie dochodzenia należności, który szkolenia w tym zakresie prowadzi już od ponad 20 lat.
Ekspert: Urszula Michnowska
Adwokat, specjalizuje się w dochodzeniu wierzytelności, ze szczególnym uwzględnieniem wierzytelności bankowych, zarówno na etapie procesowym, jak i egzekucyjnym. Od 2012 r. w zespole Kancelarii Prawniczej Maciej Panfil i Partnerzy Sp. k. Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu spraw na różnych etapach obsługi oraz w doradztwie prawnym. W 2015 r. wpisana na listę adwokatów przy Okręgowej Izbie Adwokackiej w Warszawie. Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku prawo. W trakcie studiów podyplomowych na kierunku Prawo restrukturyzacyjne i upadłościowe na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Absolwentka Wydziału Psychologii SWPS na kierunku psychologia. Ma duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu prawa spadkowego, postępowania cywilnego, egzekucyjnego, restrukturyzacji i upadłości.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 26 lutego 2025 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Eksperci odpowiedzą na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Sprawozdania finansowe po zmianach w prawie bilansowym 2024/2025
Termin: 24 lutego 2025 r., godz. 10:00-11:00
Nowelizacja ustawy o rachunkowości przyniosła wiele korzystnych zmian. Większość z nich weszła w życie 1 stycznia 2025 r., ale niektóre z nich trzeba stosować już przy sporządzaniu sprawozdań za 2024 r. Obecnie więcej podmiotów może skorzystać z uproszeń w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, a także sporządzaniu i badaniu sprawozdań finansowych. Chcesz wiedzieć, jak prawidłowo przygotować sprawozdanie finansowe za 2024 r. oraz jak się zmieniły limity dotyczące rachunkowości? Weź udział w naszym webinarze!
Program webinaru:
W drugiej części webinaru ekspertka odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca - Małgorzata Tarkowska
Biegły rewident, absolwentka studiów magisterskich ekonomicznych i pedagogicznych oraz studiów podyplomowych na kierunku dyrektor finansowy oraz rachunkowość. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie rachunkowości, podatków oraz audytu zdobywane w podmiotach z różnych branż i o różnej wielkości jako główny księgowy, dyrektor finansowy oraz biegły rewident. Obecnie Prezes spółki rachunkowo-audytorskiej oraz trener na szkoleniach wewnętrznych w zakresie rachunkowości i podatków, wykładowca z zakresu podatków, rachunkowości oraz prawa spółek.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 24 lutego 2025 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Kontrole PIP 2025 – poradnik dla pracodawców
Termin: 3 lutego 2025 r., godz. 12:00-13:00
Państwowa Inspekcja Pracy na 2025 r. zaplanowała przeprowadzenie 55 tys. kontroli pracodawców. Zapowiedziała też, jakie obszary będą najczęściej kontrolowane. Którzy pracodawcy mogą zostać wytypowani? Co będzie sprawdzane i w jaki sposób? Jakie dokumenty muszą zostać przedstawione? Podczas webinaru nasza ekspertka, inspektor prawa pracy z wieloletnim doświadczeniem, podpowie, na co i jak się przygotować, by zarówno przebieg, jak i efekt kontroli był dla pracodawcy pomyślny.
Program webinaru:
W drugiej części webinarium ekspertka odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca - Mariola Niełacna
Ekspert w zakresie prawa pracy w wielu jego obszarach. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowisku starszego inspektora pracy – specjalisty – oskarżyciela publicznego w Państwowej Inspekcji Pracy. Przez ponad 20 lat pracy w urzędzie zajmowała się profilaktyką i doradztwem oraz przede wszystkim przeprowadzaniem czynności kontrolnych. Mając specjalizację w sprawach o wykroczenia oraz postępowaniach o ustalenie istnienia stosunku pracy występowała jako oskarżyciel publiczny przed sądami. Wykładowca i szkoleniowiec w zakresie kluczowych aspektów prawa pracy: czasu pracy, stosunku pracy, ZFŚS, urlopów, ochrony sygnalistów, bhp. Na co dzień współpracuje z pracodawcami i pracownikami, doradzając i wspierając ich działania. Pomaga tworzyć dokumentację pracowniczą, w tym: regulaminy, zarządzenia i instrukcje organizacyjne – dostosowane do potrzeb konkretnej firmy.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 3 lutego 2025 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Nowelizacja VAT 2025
Termin: 27 stycznia 2025 r., godz. 12:00-13:00
Jak co roku, także na 2025 r. resort finansów przewidział listę zmian w przepisach dotyczących podatku VAT. Część z nich weszła w życie już od początku 2025 r., część wejdzie w kolejnych miesiącach. I chociaż wydaje się, że wielkiej rewolucji nie ma, to nowe regulacje wpłyną na działanie przedsiębiorców z wielu branż. Dlatego warto posłuchać naszego eksperta, który robi przegląd tych zmian, dzięki czemu nie będą zaskoczeniem i nie wpłyną na prawidłowość rozliczeń VAT. Oczywiście, jeśli przed dniem realizacji webinaru resort ogłosi jeszcze inne, istotne zmiany w tym podatku, to program wydarzenia zostanie o nie odpowiednio zmodyfikowany!
Program webinaru:
1. Zmiany i ułatwienia dla małych przedsiębiorców
2. Nowe zwolnienie podmiotowe dla zagranicznej sprzedaży
3. Zmiany w zakresie stosowania kas fiskalnych
4. Zmiany w zakresie miejsca świadczenia usług
5. Zmiany w zakresie procedury VAT marża
6. Zmiany w zakresie stosowania stawek VAT
7. Zmiany w zakresie odwrotnego obciążenia
8. System kaucyjny
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący - Mirosław Siwiński
Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Doradza w języku polskim i angielskim.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 27 stycznia 2025 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Składka zdrowotna przedsiębiorców - jak ją rozliczać w 2025 i co wchodzi od 2026 r.?
Termin: 21 stycznia 2025 r., godz. 14:00-15:00
Naliczanie składki zdrowotnej dla przedsiębiorców wciąż sprawia dużo problemów. Zróżnicowanie sposobu jej naliczania od formy opodatkowania sprawia kłopoty przy zmianie formy opodatkowania, sprzedaży składników majątkowych czy zawieszenia działalności. Zmiana i uproszczenie tych zasad miało nastąpić już od stycznia 2025 r. Jednak zapowiadane zmiany zostały podzielone na dwa etapy. Które zmiany weszły już od stycznia 2025 r., a na które trzeba czekać do stycznia 2026 r.? Posłuchaj wyjaśnień naszego eksperta.
Program webinaru:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący - Dariusz Suchorowski
Ekspert ds. ubezpieczeń społecznych, zagadnieniami dotyczącymi ubezpieczeń społecznych zajmuje się zawodowo od ponad 30 lat. Przez wiele lat inspektor kontroli ZUS na różnych szczeblach, posiada szeroką wiedzę merytoryczną i praktyczną nabytą w czasie pracy w ZUS dotyczącą m.in. podlegania ubezpieczeniom, ustalania podstaw wymiaru składek i wysokości składek, ulg w opłacaniu składek, tj. odroczeń terminów i rozkładania spłaty na raty, przymusowego dochodzenia należności w postaci egzekucji administracyjnej i sądowej, ustalania ustawodawstwa właściwego, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa. Doświadczony wykładowca na konferencjach, kursach i szkoleniach.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 21 stycznia 2025 r. o godz. 14.00 i zakończy się o godz. 15.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Procedura korzystania z AI i inne obowiązki pracodawców 2025
Termin: 8 stycznia 2025 r., godz. 10:00-11:00
Coraz większa dostępność i różnorodność narzędzi wspieranych sztuczną inteligencją (AI) sprawia, że coraz chętniej są one wykorzystywane w codziennej pracy wielu organizacji. To niesie ze sobą określone korzyści, ale też ryzyka. Dla bezpieczeństwa pracodawcy konieczne jest więc stworzenie odpowiednich procedur, które pozwolą pracownikom działać efektywnie i w granicach prawa. Nasz ekspert wskaże najważniejsze zagadnienia, które warto w takiej procedurze uwzględnić. Przypomni także o innych, wybranych obowiązkach pracodawców, o których trzeba pamiętać w 2025 r.
Program webinaru:
1. Procedura korzystania z AI
a. korzyści ze stosowania AI w obszarze prawa pracy
b. ryzyka na gruncie prawa pracy i relacji pracownik-pracodawca
c. procedura wewnętrzna korzystania z AI
2. Procedura zgłoszeń wewnętrznych (sygnaliści)
3. Audyt dokumentacji pracowniczej
4. Zmiany w przepisach BHP
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący - Mirosław Siwiński
Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Doradza w języku polskim i angielskim.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 8 stycznia 2025 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
VAT 2025 + certyfikat gwarantowany
Termin: 18 grudnia 2024 r., godz. 10:00-11:00
Mimo iż projektowane zmiany w VAT na 2025 r. nie wydają się rewolucyjne (w przeciwieństwie do planów na 2026 r. i KSeF), to jednak w przyszłym roku wejdzie w życie kilka całkiem istotnych zmian w VAT, które będą miały bezpośredni wpływ na sposób rozliczania i raportowania podatku przez przedsiębiorców oraz biura rachunkowe. Podczas praktycznego webinaru INFORAKADEMII omówione zostaną najważniejsze bieżące zagadnienia z zakresu rozliczania podatku VAT. Uczestnicy dowiedzą się m.in., co zmieni się w korzystaniu z tzw. zwolnienia podmiotowego w VAT, ze zwolnienia z ewidencjonowania na kasach fiskalnych oraz stosowania stawek VAT. Poznają również praktyczne wskazówki i rozwiązania oraz zyskają możliwość zadania pytań ekspertowi z wieloletnim doświadczeniem w zakresie doradztwa podatkowego.
Praktyczny webinar to maksimum konkretów podczas jednego wydarzenia! Dzięki niemu uczestnicy zdobędą wszystkie informacje niezbędne do prawidłowego rozliczania podatku VAT bez konieczności wielogodzinnego szukania informacji na własną rękę!
Program webinaru:
UWAGA! Jeśli przed dniem realizacji webinaru zostaną ogłoszone inne istotne zmiany w VAT, to program wydarzenia zostanie o nie odpowiednio zmodyfikowany!
Prowadzący – Zdzisław Modzelewski
Doradca podatkowy, wspólnik praktyki podatkowej GWW. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu podatków pośrednich, ze szczególnym uwzględnieniem podatku od towarów i usług, oraz w zakresie postępowań podatkowych i sądowo-administracyjnych związanych z podatkami pośrednimi. Zajmuje się głównie obsługą podmiotów gospodarczych z sektorów: nieruchomości, handel i dystrybucja, turystyka oraz media. Jest współautorem wielu publikacji książkowych, w tym m.in. czterech komentarzy do ustawy o VAT, "Leksykonu Fakturowania", a także wielu publikacji prasowych. Jest również cenionym i uznanym wykładowcą, który w czasie swojej praktyki zawodowej przeprowadził ponad tysiąc szkoleń i wykładów, w których uczestnikami byli zarówno pracownicy służb księgowych, pracownicy aparatu skarbowego, doradcy podatkowi, jak i kadra zarządzająca przedsiębiorstw odpowiedzialna za sprawy podatkowe i finansowe.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 18 grudnia 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
PIT i CIT 2025 + certyfikat gwarantowany
Termin: 6 grudnia 2024 r., godz. 10:00-11:00
Do 30 listopada powinny zostać ogłoszone w Dzienniku Ustaw zmiany w podatkach dochodowych planowane na kolejny rok. Niestety, wygląda na to, że – tak jak w ostatnich latach – zmiany uchwalane są w ostatniej chwili. Jakie zmiany w podatkach od 2025 r. są już pewne? Przede wszystkim kasowy PIT i JPK_CIT, i o nich na pewno opowie nasz ekspert. Jeśli jednak do dnia webinaru znane będą inne zmiany w zakresie podatków dochodowych, to również zostaną omówione.
Program webinaru:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący - Radosław Kowalski
Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 6 grudnia 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Dokumenty kadrowe na koniec roku – wzory wypełnienia + certyfikat gwarantowany
Termin: 2 grudnia 2024 r., godz. 13:30-14:30
Celem webinaru jest praktyczne omówienie prawidłowego wypełniania dokumentów kadrowych, które często na koniec roku kalendarzowego są do przygotowania w działach kadr. Podczas webinaru zostaną zaprezentowane wzory prawidłowo sporządzonych dokumentów kadrowych: świadectwa pracy oraz umowy o pracę. Ekspert omówi treść właściwych wpisów, a także wskaże najczęściej popełniane błędy w tych dokumentach i powie, jak je wyeliminować.
Program webinaru:
1. Świadectwo pracy
2. Umowa o pracę
W drugiej części webinaru ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący: Aleksander Kuźniar
Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 2 grudnia 2024 r. o godz. 13.30 i zakończy się o godz. 14.30. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Kasowy PIT 2025 + certyfikat gwarantowany
Termin: 28 listopada 2024 r., godz. 10:00-11:00
Od 1 stycznia 2025 r. wejdą w życie nowe przepisy wprowadzające kasową metodę rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych. Co to jest kasowy PIT dla przedsiębiorców? Na czym polega metoda kasowa w podatku dochodowym? Kto może z niej skorzystać, a kogo obowiązują wyłączenia? Na co trzeba uważać przy wyborze tej formy rozliczania? Na te pytania odpowie podczas webinaru nasza ekspertka. Ponadto szczegółowo omówi moment powstania przychodu i potrącania kosztów przy kasowym PIT, a także odpowie na pytania uczestników webinaru zadane na czacie. Celem webinaru jest bowiem przygotowanie zarówno przedsiębiorców, jak i księgowych do skutecznego stosowania kasowego PIT od 2025 r.
Praktyczny webinar to maksimum konkretów podczas jednego wydarzenia! Dzięki niemu uczestnicy zdobędą wszystkie informacje niezbędne do prawidłowego rozliczania kasowego PIT bez konieczności wielogodzinnego szukania informacji na własną rękę!
Program webinaru:
W drugiej części webinaru ekspertka odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca - Monika M. Brzostowska
Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 28 listopada 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Wynagrodzenia 2025 + certyfikat gwarantowany
Termin: 27 listopada 2024 r., godz. 10:00-11:00
Wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę w poprzednich latach była aktualizowana dwukrotnie - od 1 stycznia i od 1 lipca. W 2025 r. płaca minimalna zmieni się tylko raz. Ile wyniesie minimalne wynagrodzenie od 1 stycznia 2025 r? Zmiana wynagrodzenia minimalnego i przeciętnego przekłada się na inne świadczenia, w tym kwoty wolne od potrąceń, odprawy, minimalne zasiłki, składki społeczne z działalności gospodarczej itp. Podczas webinaru ekspertka powie, co nas czeka w tym zakresie w 2025 r.
Program webinaru:
W drugiej części webinaru ekspertka odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca - Danuta Kosikowska
Wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce OO w Gdańsku na kursach Kadry i Płace. Od 2019 roku wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku z zakresu kadr i płac oraz rachunkowości. Doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi. Od 2009 Kierownik Działu Kadr i Płac w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 27 listopada 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Podatek od nieruchomości 2025 – czy firmy czeka rewolucja? + certyfikat gwarantowany
Termin: 21 listopada 2024 r., godz. 10:00-11:00
Od początku 2025 r. wchodzą w życie chyba największe w historii zmiany w podatku od nieruchomości. Co się zmieni w zasadach rozliczania podatku od nieruchomości? Ile będzie wynosił ten podatek? Czy czeka nas podwyżka podatku od nieruchomości? I najważniejsze: czy i jak firmy mogą się przygotować do nowego podatku od nieruchomości? Między innymi na te pytania odpowie nasz ekspert, a w drugiej części spotkania rozwieje wątpliwości uczestników zgłoszone na czacie. Webinar jest skierowany głównie do pracowników działów księgowych oraz innych osób odpowiedzialnych za rozliczenia podatkowe w firmie. Szczególnie interesujący może być dla podmiotów, które mają nieruchomości generujące znaczne obciążenia podatkowe oraz prowadzących lub planujących inwestycje budowlane.
Program webinaru:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący - Radosław Kowalski
Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 21 listopada 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021