Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Składka zdrowotna przedsiębiorców - jak ją rozliczać w 2025 i co wchodzi od 2026 r.?
Termin: 21 stycznia 2025 r., godz. 14:00-15:00
Naliczanie składki zdrowotnej dla przedsiębiorców wciąż sprawia dużo problemów. Zróżnicowanie sposobu jej naliczania od formy opodatkowania sprawia kłopoty przy zmianie formy opodatkowania, sprzedaży składników majątkowych czy zawieszenia działalności. Zmiana i uproszczenie tych zasad miało nastąpić już od stycznia 2025 r. Jednak zapowiadane zmiany zostały podzielone na dwa etapy. Które zmiany weszły już od stycznia 2025 r., a na które trzeba czekać do stycznia 2026 r.? Posłuchaj wyjaśnień naszego eksperta.
Program webinaru:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący - Dariusz Suchorowski
Ekspert ds. ubezpieczeń społecznych, zagadnieniami dotyczącymi ubezpieczeń społecznych zajmuje się zawodowo od ponad 30 lat. Przez wiele lat inspektor kontroli ZUS na różnych szczeblach, posiada szeroką wiedzę merytoryczną i praktyczną nabytą w czasie pracy w ZUS dotyczącą m.in. podlegania ubezpieczeniom, ustalania podstaw wymiaru składek i wysokości składek, ulg w opłacaniu składek, tj. odroczeń terminów i rozkładania spłaty na raty, przymusowego dochodzenia należności w postaci egzekucji administracyjnej i sądowej, ustalania ustawodawstwa właściwego, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa. Doświadczony wykładowca na konferencjach, kursach i szkoleniach.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 21 stycznia 2025 r. o godz. 14.00 i zakończy się o godz. 15.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021