Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Rola głównej księgowej w erze KSeF – jak przygotować firmę na nowe obowiązki od 2026 r.?
Termin: 15 grudnia 2025 r., godz. 10:00-11:00
UWAGA! Jeśli chcesz wziąć udział w BEZPŁATNYM webinarze – KLIKNIJ PONIŻEJ!
Już w 2026 r. korzystanie z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) stanie się obowiązkowe dla większości przedsiębiorców. To rewolucja w procesach księgowych, która wymaga od głównej księgowej nie tylko znajomości przepisów, ale także umiejętności zarządzania wdrożeniem tego systemu w firmie.
Podczas webinaru dowiesz się:
✔ jakie działania należy wykonać w ostatnich tygodniach przed startem KSeF,
✔ jakie procedury należy przygotować, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia błędów i sankcji,
✔ jaką odpowiedzialność ponosi główna księgowa i jak może się zabezpieczyć,
a także otrzymasz praktyczną checklistę wdrożeniową na ostatnie 30 dni przed obowiązkowym KSeF.
Program webinaru:
Prowadzący – Bożena Wodarska
Doświadczony ekspert w obszarze finansów i księgowości z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu pełną księgowością, raportowaniem grupowym i nadzorem podatkowym w spółkach produkcyjnych, dystrybucyjnych oraz z kapitałem zagranicznym. Od ponad dekady świadczy usługi w modelu outsourcingowym, obsługując klientów z różnych branż – w tym podmioty o obrotach przekraczających 50 mln euro. Obecnie w MDDP Outsourcing Polska kieruje zespołem ponad 20 specjalistów, odpowiadając za kompleksową obsługę finansową i podatkową oraz wdrażanie usprawnień procesów księgowych. Posiada uprawnienia doradcy podatkowego oraz certyfikat księgowy MF.
Prowadzący – Piotr Steczyszyn
Doradca podatkowy z kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie doradztwa i rozliczeń podatkowych. Pracownik organów podatkowych oraz centrów usług wspólnych (SSC), obsługujących zarówno polskie, jak i międzynarodowe grupy kapitałowe. Obecnie w MDDP Outsourcing Polska kieruje zespołem ekspertów odpowiedzialnych za obsługę bieżących rozliczeń podatkowych oraz wdrażanie zmian wynikających z dynamicznie zmieniających się przepisów prawa podatkowego.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 15 grudnia 2025 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zapiszą się na webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Eksperci odpowiedzą na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021