Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Rozliczanie JDG – na co w 2026 r. trzeba być gotowym?
Termin: 19 listopada 2025 r., godz. 10:00-11:00
Rok 2026 niesie że sobą wiele zmian dla przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Przede wszystkim wchodzi w życie obligatoryjny KSeF, co jest prawdziwą rewolucją. A jakby tego było mało, to rok 2026 będzie również pierwszym rokiem, za który przedsiębiorcy prowadzący JDG będą musieli przesłać elektronicznie do urzędu swoje księgi rachunkowe, księgę przychodów i rozchodów lub ewidencję przychodów, a także informację na temat środków trwałych (tzw. JPK PIT). A to jeszcze nie wszystko, bo ustawodawca przygotował także inne istotne zmiany w przepisach, które obecnie są na etapie prac legislacyjnych.
Żeby się nie zgubić się w gąszczu wprowadzanych zmian i przygotować na największe wyzwania, takie jak KSeF czy JPK PIT, warto wziąć udział w webinarze, podczas którego ekspert omówi najistotniejsze zmiany czekające JDG. Pochyli się także nad tym, czy na 2026 r. warto zmienić formę opodatkowania, a jeśli tak, to która grupa przedsiębiorców powinna to rozważyć.
Program webinaru:
1. Składki na ubezpieczenia w 2026 r.
2. Obowiązkowy KSeF
3. Elektroniczne przesyłanie ksiąg i ewidencji do organów podatkowych (tzw. JPK_PIT)
4. Zmiana limitu zwolnienia z VAT
5. Istotne zmiany przygotowywane przez Ministerstwo Finansów
6. Kto w 2026 r. powinien zmienić formę opodatkowania?
7. Odpowiedzi na pytania uczestników webinaru
Ekspert: Tomasz Rzepa
Doradca podatkowy z ponad 15-letnim doświadczeniem. Absolwent prawa na Uniwersytecie Warszawskim i ekonomii w Szkole Głównej Handlowej. W latach 2006–2019 pracował w Departamencie Podatkowym KPMG, pełniąc przez kilka lat m.in. funkcję dyrektora w grupie odpowiedzialnej za obsługę banków i zakładów ubezpieczeń. Od 2020 r. jest partnerem w grupie TwentyTwenty, zrzeszającej osoby o różnych doświadczeniach zawodowych, które połączyła wizja stworzenia grupy doradczo-usługowej, wspierającej przedsiębiorców w kluczowych obszarach (księgowość, podatki, kadry i płace, zarządzanie projektami, IT, marketing). Specjalizuje się doradztwie podatkowym dla branży finansowej i informatycznej, w tym w zakresie obsługi ulg związanych z informatyzacją, rozliczeń programistów, czy inwestycji w krypto.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 19 listopada 2025 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zapiszą się na webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Eksperci odpowiadają na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021