Praktyczny webinar INFORAKADEMII
Ostatnia prosta do Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF)
Termin: 7 października 2025 r., godz. 10:00-11:00
UWAGA! Jeśli chcesz wziąć udział w BEZPŁATNYM webinarze – KLIKNIJ PONIŻEJ!
Stało się – ustawa podpisana, zegar tyka. Po latach zwrotów i nagłych zahamowań, Krajowy System e-Faktur niczym prawdziwy rollercoaster wjedzie na główny tor i zrewolucjonizuje naszą codzienność biznesową już od 1 lutego 2026 roku. Samo „podpięcie wagoników” do platformy to dopiero pierwszy zjazd. Prawdziwe wyzwanie zaczyna się w chwili, gdy kolejka rusza pełną prędkością i konieczne jest utrzymanie stałej zgodności w świecie nieustannych zakrętów regulacyjnych, w Polsce i za granicą.
Dziś globalna mapa regulacji przypomina park rozrywki: kilkadziesiąt obowiązków już działa, kolejne są w budowie, znaczna ich część wykracza poza samo e-fakturowanie. Raz skręcamy w stronę interoperacyjności i raportowania w czasie rzeczywistym, innym razem w stronę autoryzacji (clearance), potem zawirowania w uprawnieniach, formatach, tokenach, a chwilę później pętla w procesach fakturowania. Na sąsiednich torach towarzyszy nam Peppol, nieco dalej rozpędza się unijna ViDA.
Dołącz do webinaru, w którym eksperci z Pagero (part of Thomson Reuters) pokażą, jak zamienić ten regulacyjno-wdrożeniowy rollercoaster w kontrolowaną przejażdżkę: z solidną konstrukcją (architekturą dopasowaną do Twojej organizacji), mocnymi barierkami (walidacje i monitoring), planem ewakuacji (tryb offline) oraz tablicą wyników, która zapewni przejrzystość działania i zgodną z planem skalowalność.
Plan przejażdżki:
Zapnij pasy i dołącz do naszego webinaru – zaprojektuj z nami swoją trasę do KSeF.
Prowadzący – Radosław Dominiak
Associate Account Manager w Pagero (należącym do Thomson Reuters), Tax & Trade, Corporates Europe; współpracuje z międzynarodowymi firmami, dostarczając wiedzy z zakresu automatyzacji i zgodności z przepisami. Jego rola koncentruje się na identyfikowaniu potrzeb klientów, wspieraniu ich w zakresie procesów O2C i P2P oraz budowaniu relacji biznesowych. W przeszłości zapewniał obsługę klienta dla globalnych marek takich jak Apple i Sony. Pomaganie firmom w rozwoju i osiąganiu sukcesów daje mu ogromną motywację do wykonywania swojej pracy.
Prowadzący – Andrzej Pijanowski
Country Manager Poland Senior Enterprise Account Executive w Pagero (należącym do Thomson Reuters), Tax & Trade; lider z doświadczeniem we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań i osiąganiu wymiernych wyników biznesowych w dynamicznych środowiskach. Potrafi budować efektywne zespoły i przekładać strategiczne wizje na konkretne działania. Specjalizuje się w optymalizacji procesów P2P, O2C, AP i AR, co umożliwia organizacjom korzystanie z dokładnych danych dla zapewnienia zgodności i efektywności operacyjnej. Z sukcesem wprowadził największą na świecie otwartą sieć biznesową na polski rynek, automatyzując bezpieczne i zgodne z przepisami interakcje między kupującymi a sprzedającymi. Łączy wiedzę techniczną z silnym zrozumieniem biznesu, dostarczając rozwiązania technologiczne, które poprawiają wyniki biznesowe i wspierają rozwój.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 7 października 2025 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zapiszą się na webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021