Webinarium

Ostatnia prosta do Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF)

Praktyczny webinar INFORAKADEMII

Ostatnia prosta do Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF)

Termin: 7 października 2025 r., godz. 10:00-11:00 

 

UWAGA! Jeśli chcesz wziąć udział w BEZPŁATNYM webinarze KLIKNIJ PONIŻEJ!

 

Stało się – ustawa podpisana, zegar tyka. Po latach zwrotów i nagłych zahamowań, Krajowy System e-Faktur niczym prawdziwy rollercoaster wjedzie na główny tor i zrewolucjonizuje naszą codzienność biznesową już od 1 lutego 2026 roku. Samo „podpięcie wagoników” do platformy to dopiero pierwszy zjazd. Prawdziwe wyzwanie zaczyna się w chwili, gdy kolejka rusza pełną prędkością i konieczne jest utrzymanie stałej zgodności w świecie nieustannych zakrętów regulacyjnych, w Polsce i za granicą.

Dziś globalna mapa regulacji przypomina park rozrywki: kilkadziesiąt obowiązków już działa, kolejne są w budowie, znaczna ich część wykracza poza samo e-fakturowanie. Raz skręcamy w stronę interoperacyjności i raportowania w czasie rzeczywistym, innym razem w stronę autoryzacji (clearance), potem zawirowania w uprawnieniach, formatach, tokenach, a chwilę później pętla w procesach fakturowania. Na sąsiednich torach towarzyszy nam Peppol, nieco dalej rozpędza się unijna ViDA.

Dołącz do webinaru, w którym eksperci z Pagero (part of Thomson Reuters) pokażą, jak zamienić ten regulacyjno-wdrożeniowy rollercoaster w kontrolowaną przejażdżkę: z solidną konstrukcją (architekturą dopasowaną do Twojej organizacji), mocnymi barierkami (walidacje i monitoring), planem ewakuacji (tryb offline) oraz tablicą wyników, która zapewni przejrzystość działania i zgodną z planem skalowalność.

Plan przejażdżki:

  • Globalny krajobraz regulacyjny – nie tylko KSeF
  • Różne modele e fakturowania i CTC
  • KSeF – przegląd, techniczne wymagania, harmonogram wdrożenia
  • Jest podpis prezydenta – aktualne zmiany i nadchodzące zakręty
  • Mądre e-fakturowanie i silny biznes – o korzyściach płynących z KSeF
  • Wyzwania wdrożeniowe: dystrybucja i kody QR, różne formaty i systemy, załączniki, faktury zagraniczne
  • Rekomendacje ekspertów – jak zbudować architekturę na lata
  • Sesja Q&A - konkretne pytania z pierwszego wagonika

Zapnij pasy i dołącz do naszego webinaru – zaprojektuj z nami swoją trasę do KSeF.

 

Prowadzący – Radosław Dominiak

Associate Account Manager w Pagero (należącym do Thomson Reuters), Tax & Trade, Corporates Europe; współpracuje z międzynarodowymi firmami, dostarczając wiedzy z zakresu automatyzacji i zgodności z przepisami. Jego rola koncentruje się na identyfikowaniu potrzeb klientów, wspieraniu ich w zakresie procesów O2C i P2P oraz budowaniu relacji biznesowych. W przeszłości zapewniał obsługę klienta dla globalnych marek takich jak Apple i Sony. Pomaganie firmom w rozwoju i osiąganiu sukcesów daje mu ogromną motywację do wykonywania swojej pracy.

Prowadzący – Andrzej Pijanowski

Country Manager Poland Senior Enterprise Account Executive w Pagero (należącym do Thomson Reuters), Tax & Trade; lider z doświadczeniem we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań i osiąganiu wymiernych wyników biznesowych w dynamicznych środowiskach. Potrafi budować efektywne zespoły i przekładać strategiczne wizje na konkretne działania. Specjalizuje się w optymalizacji procesów P2P, O2C, AP i AR, co umożliwia organizacjom korzystanie z dokładnych danych dla zapewnienia zgodności i efektywności operacyjnej. Z sukcesem wprowadził największą na świecie otwartą sieć biznesową na polski rynek, automatyzując bezpieczne i zgodne z przepisami interakcje między kupującymi a sprzedającymi. Łączy wiedzę techniczną z silnym zrozumieniem biznesu, dostarczając rozwiązania technologiczne, które poprawiają wyniki biznesowe i wspierają rozwój.

 

Korzyści dla uczestników webinaru:

  • Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarze i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!
  • Osoby uczestniczące w webinarze mają możliwość zadawania pytań Ekspertom.
  • Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinaru.
  • Po webinarze jego uczestnicy otrzymają dostęp do retransmisji. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.
  • Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Ekspert
  • Zapewniamy możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinaru. 

 

Szczegóły organizacyjne webinaru:

Webinar odbędzie się 7 października 2025 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zapiszą się na webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich liczbę.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana  najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera

WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych  

Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)  

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Czas: 1 godzina
Start: 2025-10-07, 10:00
Koniec: 2025-10-07, 11:00

Autorzy

Radosław Dominiak

 

Associate Account Manager w Pagero (należącym do Thomson Reuters), Tax & Trade, Corporates Europe; współpracuje z międzynarodowymi firmami, dostarczając wiedzy z zakresu automatyzacji i zgodności z przepisami; koncentruje się na identyfikowaniu potrzeb klientów, wspieraniu ich w zakresie procesów O2C i P2P oraz budowaniu relacji biznesowych. W przeszłości zapewniał obsługę klienta dla globalnych marek takich jak Apple i Sony.

Andrzej Pijanowski

 

Country Manager Poland Senior Enterprise Account Executive w Pagero, Tax & Trade; lider z doświadczeniem we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań i osiąganiu wymiernych wyników biznesowych w dynamicznych środowiskach; potrafi budować efektywne zespoły i przekładać strategiczne wizje na konkretne działania. Specjalizuje się w optymalizacji procesów P2P, O2C, AP i AR, co umożliwia organizacjom korzystanie z dokładnych danych dla zapewnienia zgodności i efektywności operacyjnej. Z sukcesem wprowadził największą na świecie otwartą sieć biznesową na polski rynek, automatyzując bezpieczne i zgodne z przepisami interakcje między kupującymi a sprzedającymi. Łączy wiedzę techniczną z rozumieniem biznesu, dostarczając rozwiązania technologiczne, które poprawiają wyniki biznesowe i wspierają rozwój.
Inforakademia
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK