Praktyczny webinar INFORAKADEMII
KSeF – co nas czeka w praktyce?
Termin: 3 lipca 2025 r., godz. 10:00-11:00
KSeF, czyli Krajowy System e-Faktur to dla firm i biur rachunkowych wyzwanie technologiczne, ale nie tylko. To również istotna zmiana procesu fakturowania, która musi zostać przygotowana zarówno po stronie podatnika, jak i obsługującego go biura. To określone szanse, ale też zagrożenia. Weź udział w webinarze i dowiedz się, jak KSeF będzie działał w praktyce, oraz co należy zrobić, żeby dobrze się do tego przygotować.
Program webinaru:
1. KSeF – czy na pewno wejdzie w życie? Kiedy?
2. Co nowego w KSeF?
3. Wystawianie faktur w KSeF – centralizacja procesu
4. Otrzymywanie faktur z KSeF – od razu księgowy
5. Czy KSeF może posłużyć do oszustwa?
W drugiej części webinaru ekspert odpowie na pytania uczestników zadane na czacie.
Prowadzący – Zbigniew Makowski
Doradca podatkowy, nr wpisu 11 722. Podatkami zajmuje się od przeszło 15 lat. Jego doświadczenie zawodowe łączy trzy światy podatkowe: doradztwo podatkowe, administrację podatkową oraz biznes. Pracował jako doradca podatkowy w renomowanych kancelariach podatkowych, pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Departamentu VAT w Ministerstwie Finansów oraz Dyrektora Biura VAT i MDR w PKO BP. Autor wielu artykułów w branżowej prasie podatkowej. W Ministerstwie Finansów odpowiadał za stworzenie i przeprocesowanie legislacyjne przełomowych projektów ustaw, w tym uczestniczył w przygotowaniu koncepcji dobrowolnego KSeF. Ma bogate doświadczenie we wdrażaniu u podatników nowych rozwiązań informatycznych, w szczególności KSeF, a wcześniej JPK_VAT. Przedsiębiorca, zaangażowany w założenie start-upu związanego z wykorzystywaniem AI w branży prawnej i podatkowej. Prezes Fundacji Instytut Podatków i Finansów Publicznych. W ramach tej Fundacji tworzy projekt Nowej Ustawy o VAT.
Korzyści dla uczestników webinaru:
Retransmisje webinarów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinaru Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinaru, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinaru:
Webinar odbędzie się 3 lipca 2025 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożony z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinar przeznaczony jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zapiszą się na webinar, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym się on odbędzie. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinaru jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z jego tematem i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Eksperci odpowiadają na jak największą ich liczbę.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinaru. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinaru: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021