Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
KSeF i faktury ustrukturyzowane – aspekty praktyczne + certyfikat gwarantowany
Termin: 19 września 2023, w godz. 10:00-11:00
Od lipca 2024 r. wszystkie faktury w transakcjach B2B będą wystawiane i odbierane wyłącznie przez Krajowy System e-Faktur (KSeF). Będzie to niewątpliwie rewolucja dla firm w zakresie fakturowania. Faktury będą wystawiane w ustandaryzowanym formacie XSD, co z jednej strony pozwoli na automatyzację procesów w firmie, ale samo wdrożenie KSeF to niewątpliwie proces skomplikowany, wymagający nie tylko zmian w systemach IT, ale również przygotowania zmian w procedurach i procesach związanych z wystawianiem, odbiorem i obiegiem faktur w firmie.
Podczas webinarium zostaną omówione praktyczne aspekty związane z wystawianiem i odbiorem faktur w KSeF, których znajomość jest istotna w ramach przygotowania firmy do prawidłowego funkcjonowania w nowej rzeczywistości fakturowej.
Webinarium przeznaczone jest dla osób, które są odpowiedzialne za wystawianie, odbiór i księgowanie faktur w firmie, ale również osób odpowiedzialnych za finanse – dyrektorów finansowych, głównych księgowych, którzy powinni zapewnić, aby wszystkie aspekty związane z wdrożeniem faktur ustrukturyzowanych zostały prawidłowo przygotowane.
W programie webinarium:
Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.
Prowadzący: Janina Fornalik
Doradca podatkowy, partner w spółce doradztwa podatkowego MDDP; doradztwem podatkowym zajmuje się od kilkunastu lat, poprzednio w międzynarodowych firmach doradczych; specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem VAT, m.in. w działalności jednostek samorządu terytorialnego; doradza samorządom w kwestiach dotyczących rozliczania podatku VAT w bieżącej działalności, w zakresie realizowanych inwestycji oraz w ramach przekształceń, reprezentuje w postępowaniach podatkowych i sądowych; jest autorką licznych publikacji o tematyce prawnopodatkowej.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 19 września 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021