Wideoszkolenie

RODO – trudne przypadki, najczęstsze błędy, pierwsze kary

Wideo
Wykup dostęp do wideo aby rozwiązać test
Czas: 1 godzina 4 minuty 25 sekund
Data dodania: 2020-01-30
Aktualny: tak

Autor

Witold Chomiczewski

 

Radca prawny, wspólnik w Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k. Specjalizuje się w prawie IT i nowych technologii, ma bogate doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców związanych z e-commerce, doradza m.in. spółkom zajmującym się marketingiem internetowym, przygotowuje umowy dotyczące SEO/SEM, reklamy RTB, prawa autorskiego w Internecie. Wspiera przedsiębiorców internetowych, a zwłaszcza portale w sprawach związanych z odpowiedzialnością za cudze treści. Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań sądowych dotyczących problematyki prawa autorskiego, Internetu oraz prawa gospodarczego. Brał udział w projekcie na zlecenie Komisji Europejskiej, Study on Liability of Internet Intermediaries, który dotyczył dyrektywy o handlu elektronicznym. Pełnomocnik ds. Legislacji Izby Gospodarki Elektronicznej.
Z tego odcinka szkolenia m.in. dowiesz się:

• czy podczas wystawiania faktury należy dołączać zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
• czy konieczne jest rozdzielanie zgody marketingowej na przetwarzanie danych osobowych od zgody na kontrakt telefoniczny w celu marketingu bezpośredniego,
• na jakich przesłankach można oprzeć żądanie udostępnienia danych osobowych od ich administratora,
• czy umożliwienie wejścia na stronę internetową można uzależnić od wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych,
• czy można zapisać w regulaminie przedszkola lub sali zabaw zgodę na wykorzystanie wizerunku dzieci,
• czy na prowadzenie działań marketingowych zawsze trzeba mieć zgodę.
Wykup dostęp do wideo aby rozwiązać test
Czas: 1 godzina 4 minuty 25 sekund
Data dodania: 2020-01-30
Aktualny: tak

Autor

Witold Chomiczewski

 

Radca prawny, wspólnik w Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k. Specjalizuje się w prawie IT i nowych technologii, ma bogate doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców związanych z e-commerce, doradza m.in. spółkom zajmującym się marketingiem internetowym, przygotowuje umowy dotyczące SEO/SEM, reklamy RTB, prawa autorskiego w Internecie. Wspiera przedsiębiorców internetowych, a zwłaszcza portale w sprawach związanych z odpowiedzialnością za cudze treści. Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań sądowych dotyczących problematyki prawa autorskiego, Internetu oraz prawa gospodarczego. Brał udział w projekcie na zlecenie Komisji Europejskiej, Study on Liability of Internet Intermediaries, który dotyczył dyrektywy o handlu elektronicznym. Pełnomocnik ds. Legislacji Izby Gospodarki Elektronicznej.
Inforakademia
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK