Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Faktury (faktury ustrukturyzowane) + Certyfikat gwarantowany
ZAMÓWIENIA GRUPOWE:
W celu złożenia zamówienia z jednej firmy/organizacji na większą liczbę uczestników webinarium, a tym samym otrzymania dla każdego imiennego certyfikatu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel. 22 761 30 99, 801 626 666, e-mail: bok@infor.pl
Ponadto, istnieje możliwość zakupu webinarium w ramach "Kompletu Premium: Faktury". Komplet składa się z książki „Faktury VAT 2021” oraz z webinarium „Faktury (faktury ustrukturyzowane)” wraz z imiennym certyfikatem gwarantowanym oraz z rocznym dostępem do retransmisji szkolenia i materiałów dodatkowych. Więcej informacji >>
Prawidłowe fakturowanie jest konieczne dla właściwego rozliczania podatków. W szczególności VAT, ale nie tylko. W wielu przypadkach błaha, jak mogłoby się wydawać, pomyłka na etapie fakturowania może doprowadzić do bardzo przykrych konsekwencji.
Z tego powodu zapraszamy na kolejne webinarium dotyczące nieśmiertelnego zagadnienia fakturowania. W czasie webinarium zostaną omówione wybrane, bieżące i najciekawsze aspekty tego tematu. Prowadzący powie także o przygotowywanych przepisach dotyczących e-faktur (faktur ustrukturyzowanych), ale nie jest to główne zagadnienie tego spotkania (jemu poświęcone będzie na odrębne webinarium), bowiem faktury ustrukturyzowane to melodia co prawda nieodległej, ale jednak przyszłości, a póki co wszyscy musimy zadbać o prawidłowe fakturowanie tu i teraz.
Podczas webinarium omówione zostaną następujące zagadnienia:
Faktura – jej istota i znaczenie – bardzo krótkie, ale i bardzo ważne przypomnienie
Sposób wskazywania stron transakcji na fakturze – jakie dane są ważne, a które wcale nie są konieczne?
W jakim terminie wystawić fakturę?
Które dane faktury są obowiązkowe, które opcjonalne, a które przydatne (w tym odwieczny problem symboli PKWiU czy CN)
Samofakturowanie – trochę niedoceniania instytucja
MPP a treść faktury
Jak fakturować sprzedaż zagraniczną – e-commerce i nie tylko
Kiedy faktury ustrukturyzowane (e-faktury), czy będzie obowiązkowe, a jeżeli tak to dla kogo?
Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.
Prowadzący: Radosław Kowalski
Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.
Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.
Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.
Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.
Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin szkolenia nie odpowiada Państwu, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA - największej certyfikowanej bazy szkoleń nt. zmian w prawie. Zawiera blisko 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad. Wśród ostatnio dodanych tematów są m.in.: Pakiet VAT w e-commerce, Zmiany w JPK_V7, Polski Ład Podatkowy, Kasa fiskalna w firmie, Import usług i WNT po wyroku TSUE oraz Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML). Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 29 września 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021