Webinarium

Obowiązki biur rachunkowych w świetle nowych przepisów AML

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Obowiązki biur rachunkowych w świetle nowych przepisów AML + Certyfikat gwarantowany

 

ZAMÓWIENIA GRUPOWE:

W celu złożenia zamówienia z jednej firmy/organizacji na większą liczbę uczestników webinarium, a tym samym otrzymania dla każdego imiennego certyfikatu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel. 22 761 30 99, 801 626 666, e-mail: bok@infor.pl

 

Ponadto, istnieje możliwość zakupu webinarium w ramach "Kompletu Premium: AML dla biur rachunkowych". Komplet składa się z książki „Przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Obowiązki biur rachunkowych” wraz ze wzorami procedur, aktywnymi drukami i ujednoliconym tekst ustawy oraz z webinarium „Obowiązki biur rachunkowych w świetle nowych przepisów AML” wraz z imiennym certyfikatem gwarantowanym oraz z rocznym dostępem do retransmisji szkolenia i materiałów dodatkowych. Więcej informacji >> 

 

O tym, jak rozpocząć proces przygotowywania do wdrożenia, ale także jak sobie na co dzień poradzić z wykonywaniem tych obowiązków również przez biura, które już posiadają wdrożone procedury będziemy mówić na praktycznym szkoleniu, które nie tylko da Państwu zarys merytoryczny, ale także na case study omówi w jaki sposób realizować obowiązki wynikające z tych przepisów. Czy pewne uproszczenia są wskazane, czy też niektóre obowiązki powinny być w szczególności monitorowane? Jak radzić sobie z nowym klientem?

 

Program webinarium:

Nowe regulacje dla biur rachunkowych, czy umiemy je stosować?

Jakie nowe obowiązki zostały nałożone? Od kiedy, jakie zmiany?

Jaki związek z finansowaniem terroryzmu ma zawładnięcie statkiem wodnym?

Jakie obowiązki nałożone są na instytucje obowiązane

Wdrożenie odpowiednich procedur(analizy ryzyka, identyfikacja klienta, dobór i stosowanie środków bezpieczeństwa finansowego, raportowanie)

Wyznaczenie kadry odpowiedzialnej za wdrożenie i stosowanie procedur

Jak poradzić sobie z realizacją obowiązków? Jak nawiązywać współpracę, jak to w teorii powinno wyglądać, a jak wygląda?

Omówienie przykładowej dokumentacji

Omówienie procesu przyjmowania klienta

Czy oświadczenie PEP dawać każdemu klientowi, czy niekoniecznie?

Kserowanie dokumentów tożsamości?

Odpowiedzialność karna i sankcje


Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 

Prowadząca: Patrycja Kubiesa

Doradca podatkowy wpisana na listę pod numerem 13829. Swoją ścieżkę zawodową w doradztwie podatkowym zdobywała w środowisku międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Doświadczenie zdobywała w branży budowlanej i energetyce. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, podatku od towarów i usług.


Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinariów nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tych webinariów, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Zmiany w JPK_V7, Pakiet VAT w e-commerce, Podatkowy Polski Ład, Kasa fiskalna w firmie, Import usług, WNT po wyroku TSUE oraz Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML). Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 30 września 2021 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Czas: 1 godzina
Start: 2021-09-30, 12:00
Koniec: 2021-09-30, 13:00

Autor

Patrycja Kubiesa

 

Doradca podatkowy; wpisana na listę pod numerem 13829. Swoją ścieżkę zawodową w doradztwie podatkowym zdobywała w środowisku międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Doświadczenie zdobywała w branży budowlanej i energetyce. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych oraz podatku od towarów i usług.
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK