Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML)- obowiązki dla księgowych i biur rachunkowych + Certyfikat gwarantowany
AML - procedurę przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu powinny mieć wdrożone biura rachunkowe. Ustawodawca planuje rozszerzenie obowiązków, jakie będą dotyczyły księgowych w zakresie AML. Wdrożenie niezbędnych procedur, śledzenie działalności klientów, obowiązkowe dokumentowanie wszystkich czynności i rozpoznawanie ryzyk to tylko niektóre z nich. Szkolenie ma na celu w przystępny sposób wskazać, co biura rachunkowe powinny zrobic by spełnić wymogi ustawy.
Program webinarium
1. Przestępstwo prania pieniędzy i finansowania terroryzmu-próba zdefiniowania
2. Omówienie podstaw prawnych przepisów
3. Kim są instytucje obowiązane?
4. Czy księgowy ma obowiązki względem Generalnego Inspektora Informacji Finansowej?
5. Dlaczego biura rachunkowe są instytucjami obowiązanymi?
6. Jakie obowiązki nałożone są na biura rachunkowe?
7. Wdrożenie odpowiednich procedur
8. Odpowiedzialność karna i sankcje
Decydując się na zakup dziś:
otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne
materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta
gwarantowany certyfikat
Monika M. Brzostowska: Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.
Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.
Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).
Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.
Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 11 maja 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021