Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
TARCZA ANTYKRYZYSOWA - świadczenia dla pracowników, wynagrodzenia, składki ZUS
+ Certyfikat gwarantowany
Program webinarium:
· Świadczenia dla pracowników przychodzących do pracy w czasie epidemii
· Świadczenia dla pracowników zdalnych
· COVID-19 a świadczenia BHP
· Wynagrodzenie chorobowe i zasiłek chorobowy
· Dodatkowy zasiłek opiekuńczy
· Przestój ekonomiczny
· Zasady zmniejszania wynagrodzeń
· Zasady zmniejszania etatu
· Na jakie dofinansowania mogą liczyć pracodawcy
· Rozwiązania dotyczące składek ZUS
· Zmiana wysokości zwolnień podatkowych
Przesunięcie terminu płatności zaliczek na PIT
Wykorzystamy też najczęściej zadawane pytania oraz odpowiemy na wątpliwości uczestników webinarium.
Prowadzący:
Paweł Ziółkowski
Ekspert Inforakademia.pl, prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
PREZENT: Tygodniowy bezpłatny dostęp do całej Platformy INFORAKADEMIA. (Dostęp do Platformy INFORAKADEMIA zostanie do Państwa przesłany w mailu wraz z linkiem do retransmisji webinarium oraz z materiałami szkoleniowymi.)
Webinarium potrawa aż 90 min.
Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.
Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.
Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji, materiałami szkoleniowymi oraz bezpłatnym tygodniowym dostępem do całej Platformy INFORAKADEMIA.
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 7 kwietnia 2020 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
INFORAKADEMIA - platforma z certyfikowanymi szkoleniami dla Księgowych i Kadrowych. Wśród ostatnio dodanych: cykl Koronawirus i tarcza antykryzysowa a prawo pracy i podatki, Biała lista podatników VAT, Koszty w firmie 2020, Ulga B+R - jak skorzystać, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Już teraz od 66 zł miesięcznie - > https://sklep.infor.pl/wideoszkolenia
My i nasi partnerzy (w łącznej liczbie: 880), na podstawie wyrażonej zgody lub uzasadnionego interesu, przetwarzamy dane osobowe, takie jak: adresy IP i unikalne identyfikatory, wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam, reklamy oparte na ograniczonych danych i pomiarach reklam oraz podobne technologie w następujących celach: spersonalizowane reklamy, wybór spersonalizowanych treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców oraz ulepszanie usług. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Państwa preferencji i ustawień na naszych stronach.
Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub podobne identyfikatory online (np. identyfikatory oparte na logowaniu, identyfikatory przypisywane losowo, identyfikatory sieciowe) w połączeniu z innymi informacjami (takimi jak rodzaj przeglądarki i informacje w niej zawarte, język, rozmiar ekranu, obsługiwane technologie itp.) mogą być przechowywane lub odczytywane na Twoim urządzeniu celem rozpoznania urządzenia za każdym razem, gdy następuje połączenie z aplikacją lub witryną internetową – w celach tutaj przedstawionych.
W dowolnym momencie mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących przetwarzanych informacji, a także wyrażenia sprzeciwu odnośnie przetwarzania tych danych lub ich wycofania, które na podstawie uzasadnionego interesu nie wymagają Państwa zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.
W celu zmiany ustawień (przycisk "USTAWIENIA ZAAWANSOWANE") lub wycofania zgody (przycisk "WYCOFUJĘ ZGODĘ") na przetwarzanie danych, należy wyświetlić okno z ustawieniami, klikając w link "Zmień ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce strony.
Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących prywatności oznacza ich akceptację, co będzie skutkowało zapisywaniem danych osobowych opisanych powyżej na Państwa urządzeniach przez wszystkie serwisy internetowe Spółek Grupy INFOR PL.
Więcej informacji o zamieszczanych plikach cookie, możliwości zmiany ustawień prywatności oraz polityce przetwarzania danych znajdą Państwo w Polityce Prywatności Grupy INFOR PL i Polityce Cookies Grupy INFOR PL