Wideoszkolenie

Jak wdrożyć KSeF w biurze rachunkowym?

Wideo
Wykup dostęp do wideo aby rozwiązać test
Czas: 1 godzina 16 sekund
Data dodania: 2023-11-29
Aktualny: tak

Autor

Monika M. Brzostowska

 

Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.
UWAGA!
19 stycznia 2024 r. Minister Finansów Andrzej Domański zapowiedział, że obowiązkowy KSeF nie zostanie wdrożony w 2024 r. Nie podał konkretnej daty jego wprowadzenia.

Krajowy System e-Faktur (KSeF) to będzie rewolucja, do której biura rachunkowe muszą się dobrze przygotować. Ze względu na siebie, ale też swoich klientów. Niezbędne będzie bowiem m.in. ustalenie nowych zasad otrzymywania faktur i ich księgowania. Ekspertka – praktyk – szczegółowo i na przykładach omówi także sprawę uprawnień i obowiązków pracowników biur rachunkowych, bo z tym tematem zgłaszanych jest obecnie najwięcej wątpliwości.

Program szkolenia:

1. Czym jest e-Faktura i Krajowy System e-Faktur (KSeF)? Jak przygotować biuro rachunkowe do nowego typu faktur? Jakie wdrożyć procedury?

2. Czy wszystkie faktury trzeba wystawiać w KSeF? Jaką drogą klienci mają dostarczać dokumenty do księgowania?

3. Faktury poza KseF

4. Kto może, a komu nie wolno wystawiać faktur w KseF?

5. Kto jest uprawniony do wystawiania faktur w KSeF? Jak nadać uprawnienia pracownikom biura rachunkowego? Uprawnienia dla biura rachunkowego osoby prawnej, a osoby fizycznej – różnice w uprawnieniach

6. Nadawanie dalszych uprawnień do korzystania z KseF. Jak wygenerować token? Jak odebrać uprawnienia?

7. Jak wystawić i odebrać fakturę – krok po kroku. Jaka jest rola biura rachunkowego?

8. Procedura dostarczenia dokumentów do biura rachunkowego: xml, papierowo, elektronicznie. Czy biuro rachunkowe ma samodzielnie pobierać dokumenty z KSeF?

9. Jak poradzić sobie z wdrożeniem zmian wynikających z KSeF? Analiza z perspektywy biura rachunkowego

10. Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium
Wykup dostęp do wideo aby rozwiązać test
Czas: 1 godzina 16 sekund
Data dodania: 2023-11-29
Aktualny: tak

Autor

Monika M. Brzostowska

 

Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.
Inforakademia
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK