Wideoszkolenie

Opodatkowanie działań promocyjnych

Wideo
Wykup dostęp do wideo aby rozwiązać test
Czas: 1 godzina 1 minuta 18 sekund
Data dodania: 2023-11-07
Aktualny: tak

Autor

Radosław Kowalski

 

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Opodatkowanie działań promocyjnych, sprzedażowych, reklamowych czy reprezentacyjnych to cały czas zagadnienie, które może przyprawiać księgowych o ból głowy. Z jednej strony kreatywni pracownicy działów marketingu czy sprzedaży, nastawieni na pozyskiwanie klientów i poprawę relacji, a z drugiej twarde realia fiskalne, w których czasami nadmiernie proklienckie nastawienie osób zajmujących się sprzedażą może ściągnąć kłopoty podatkowe. I nie tylko na pracodawców, ale również klientów czy potencjalnych klientów.
Szkolenie ma pomóc pogodzić ogień z wodą, znaleźć dobre, a przynajmniej akceptowalne, wyjścia podatkowe z trudnych sytuacji. Przede wszystkim jednak wskazać, jak prawidłowo identyfikować skutki podatkowe, by uchronić wszystkich zainteresowanych przed negatywnymi konsekwencjami.

Program szkolenia:

1. Reklama, reprezentacja, sponsoring, działania marketingowo-promocyjne i sprzedażowe a prawo podatkowe – o czym zawsze należy pamiętać podejmując działania mające intensyfikować sprzedaż?
2. Bardzo ważne jest odróżnianie reklamy, działań sprzedażowych od reprezentacji – jeżeli tak, to dlaczego i jak to efektywnie robić, by nie popaść w problemy podatkowe?
3. Koszty szeroko rozumianych działań promocyjnych
4. Przychody adresatów działań – w jakich okolicznościach mogą wystąpić, kiedy korzystają ze zwolnienia od podatku dochodowego, a kiedy podatek może zapłacić organizator działań?
5. Nieodpłatne świadczenia a VAT
6. Sponsoring w podatkach – i tym razem nie chodzi o ulgę wprowadzoną Polskim Ładem!
7. Sprzedaż premiowa, programy lojalnościowe, konkursy promocyjne, działania do nich podobne, a jednak innego rodzaju – jak odróżniać i jak wyznaczać skutki podatkowe?
8. Wykorzystanie alkoholu w działaniach promocyjnych a podatki
9. Podsumowanie i krótkie wskazanie na to, o czym jeszcze nie porozmawialiśmy, a o czym warto chociaż wspomnieć
10. Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium
Wykup dostęp do wideo aby rozwiązać test
Czas: 1 godzina 1 minuta 18 sekund
Data dodania: 2023-11-07
Aktualny: tak

Autor

Radosław Kowalski

 

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Inforakademia
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK