Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń 1/2022, data dodania: 14.12.2021

Czy wprowadzenie uproszczonej ewidencji czasu pracy wymaga dopełnienia dodatkowych formalności

PROBLEM

Dla kadry zarządzającej zakładem pracy chcemy zacząć prowadzić uproszczoną ewidencję czasu pracy bez rejestracji godzin pracy. Czy powinniśmy to komuś zgłosić, np. inspektorowi pracy?

RADA

Nie ma takiego obowiązku. Zakładając uproszczoną ewidencję, należy jednak podać w karcie ewidencji czasu pracy informację uzasadniającą jej prowadzenie w uproszczonej formie.

Joanna Skrobisz

specjalista ds. prawa pracy i ubezpieczeń

 

Inforakademia
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK