Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Sprawozdania finansowe w czasie COVID-19 + Certyfikat gwarantowany
Webinarium poświęcone jest wybranym, najważniejszym zagadnieniom związanym z zasadami sporządzania sprawozdań finansowych według Ustawy o Rachunkowości oraz wpływie pandemii koronawirusa na te zasady. Poruszymy kwestie uregulowane w związku z ta sytuacją w ramach Krajowych Standardów Rachunkowości oraz te, które wymagają indywidualnej oceny sytuacji podmiotu sporządzającego sprawozdanie.
W związku z tym, że tematyka spotkania jest bardzo szeroka – skupimy się na najważniejszych czynnikach, które mają wpływ na sposób procedowania sprawozdań finansowych w większości podmiotów, aby jak najwięcej osób, do których kierowane jest to Webinarium mogło uzyskać informacje przydatne w trakcie przygotowywania raportu.
Webinarium prowadzone będzie w formie wykładu, ale z uwzględnieniem praktycznych sytuacji i pytań jakie nurtują służby księgowe.
Program webinarium:
Sytuacja służb finansowych w dobie koronawirusa
Terminy związane ze sprawozdawczością roczną
Kluczowe zasady sporządzania sprawozdania finansowego oraz rekomendacje KSR
Ocena kontynuacji działalności w czasach COVID-19
Zmiany w zakresie wyceny aktywów i pasywów oraz inwentaryzacji w sytuacjach wyjątkowych związanych z COVID-19
Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium
Prowadząca:
Aneta Bugalska
Partner w Advicero Nexia z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Posiada licencję na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Specjalizuje się w księgowości spółek międzynarodowych, ma bogate doświadczenie w zakresie podatków, rachunkowości oraz raportowania zarówno według przepisów polskich jaki i MSR oraz US GAAPS. Brała udział w wielu projektach w zakresie przekształceń podmiotów gospodarczych (m.in. fuzje, przejęcia, likwidacje), optymalizacji podatkowych, odtwarzania ksiąg rachunkowych, czy też korekt podatkowych. Doradza w zakresie bieżącego funkcjonowania spółek handlowych, usługowych, czy produkcyjnych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.
Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.
Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).
Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.
Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 19 marca 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl