Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Praktyczna obsługa programu PŁATNIK + Certyfikat gwarantowany
Celem kursu jest poszerzenie wiedzy w zakresie obsługi programu Płatnik. Podczas szkolenia Ekspert opowie o najczęściej popełnianych błędach podczas obsługi programu oraz problemach jakie zgłaszają użytkownicy podczas pracy
Szkolenie dedykowane jest: księgowym, kadrowym, osobom zamierzającym pracować lub pracujących w działach kadrowo - płacowych w podmiotach zatrudniających pracowników i obsługujących program Płatnik.
Program webinarium:
I Wstęp do programu PŁATNIK
1. Uwagi wstępne
2. Rozpoczęcie pracy z programem
3. Synchronizacja i weryfikacja danych z bazą ZUS
4. Podstawowe informacje o programie. Dodawanie nowego płatnika
5. Obsługa kartoteki płatnika w Rejestrze Płatników
6. Zasady techniczne wypełniania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych
7. Obsługa kartoteki ubezpieczonego
II. Obsługa dokumentów ubezpieczeniowych w programie PŁATNIK
1. Tworzenie dokumentów zgłoszeniowych płatnika składek.
2. Tworzenie dokumentów zgłoszeniowych ubezpieczonych
3. Import dokumentów w programie PŁATNIK z systemów kadrowo-płacowych
III. Zestawy dokumentów i przekaz elektroniczny
1. Tworzenie i obsługa zestawów dokumentów
IV. Obsługa dokumentów rozliczeniowych
1. Dokumenty rozliczeniowe ZUS
2. Korekta dokumentów rozliczeniowych 3. Dokument ZUS IWA. Oświadczenie ZUS OSW i raporty ZUS RIA 4. Automatyczne tworzenie informacji miesięcznych i rocznych dla ubezpieczonego [ IM/IR ]
V. Podsumowanie i pytania otwarte
Decydując się na zakup dziś:
otrzymasz materiały powiązane: akty prawne; formularze; porady; publikacje tematyczne
materiał szkoleniowy przygotowany przez Eksperta
gwarantowany certyfikat
Prowadzący:
Małgorzata Narożnik
Z wykształcenia Magister Zarządzania (UG w roku 2005). Ponadto w roku 2016 ukończyła Prawo Pracy na Uniwersytecie Gdańskim. Certyfikowany Specjalista ds. Kadr i Płac. Certyfikowany Trener Comarch ERP Optima. Z doświadczenia Starszy Specjalista ds. Kadr i Płac o ponad 20-letnim stażu w zakresie zarządzania kadrami w zróżnicowanych środowiskach biznesowych. Obszary specjalizacji obejmują m.in. prawo pracy, specjalistyczną wiedzę z zakresu kadrowo płacowego; administrowanie świadczeniami ZUS, obsługę wynagrodzeń, zatrudnianie cudzoziemców, czas pracy i relacje pracownicze.
BANER IA o abonamencie
Korzyści dla uczestników webinarium:
Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.
Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.
Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).
Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.
Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 1 700 materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: VAT 2021, PIT i CIT 2021, Korekta nowego JPK, Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 28 czerwca 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021