Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Zmiany w JPK_V7 + Certyfikat gwarantowany
Pomimo długiego okresu, jaki upłynął między opublikowaniem nowych przepisów o JPK_V7, a ich wejściem w życie i licznymi zastrzeżeniami doradców podatkowych oraz samych podatników, okazało się, że nowe zasady prowadzenia ewidencji i przekazywania ich wraz z deklaracją administracji skarbowej mają dużo niedoróbek i są trudne w praktycznym stosowaniu. Resort finansów, chcąc nie chcąc, musiał przyznać, iż konieczne są zamiany. Wbrew zapowiedziom nie zostały one wprowadzone z początkiem kwietnia 2021 r. i musimy się z nimi zmierzyć teraz. Do nich również należy się przygotować, bo niestety nawet zmiany mające na celu poprawienie wcześniejszych rozwiązań nie zawsze upraszczają i ułatwiają życie podatników. Tak jest i obecnie.
W czasie webinarium w praktyczny i przystępny sposób omówione zostaną te zmiany. Dzięki webinarium łatwiej będzie wdrożyć nowe rozwiązania. Jest ono adresowane do wszystkich zajmujących się rozliczeniami VAT w firmie, a przede wszystkim do właścicieli i pracowników biur rachunkowych.
W trakcie webinarium prowadzący przybliży zmiany, jakie minister finansów wprowadza w rozporządzeniu dotyczącym zasad prowadzenia ewidencji VAT i sporządzania JPK_V7. Omówione zostaną nie tylko nowe rozwiązania, ale również ich praktyczny wpływ na dokonywanie rozliczeń w VAT.
Program:
1. Powód i kierunek zmian w zasadach prowadzenia ewidencji i sporządzania JPK_V7
2. Od kiedy obowiązują nowe zasady sporządzania JPK_V7?
3. Zmiany w JPK_V7 wymuszone wprowadzeniem regulacji e-commerce
4. Paragony pełniące funkcje faktury w JPK_V7
5. Modyfikacje dotyczące GTU
6. Co z oznaczeniem TP? Jaki jest zakres zmian w tym zakresie?
7. Oznaczenie MPP w nowym JPK_V7
8. Dokumenty RO, WEW po zmianach
9. Jak skorygować JPK_V7 w poprzedniej wersji?
10. Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium
Prowadzący:
Radosław Kowalski
Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.
Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.
Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.
Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.
Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Sprawozdania finansowe w czasie COVID-19, Rozliczanie przychodów zagranicznych, SLIM VAT w pytaniach i odpowiedziach, Faktury korygującego, Korekta JPK_V7, Opodatkowanie CIT spółek komandytowych i jawnych, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 18 czerwca 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021