Webinarium

Korekta nowego JPK

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Korekta nowego JPK
+ Certyfikat gwarantowany

 

Obowiązujące od października 2020 r. nowe zasady prowadzenia ewidencji VAT i sporządzania JPK_V7 spowodowały, że podatnicy musieli w istotny sposób przebudować nie tylko swoje systemy finansowo-księgowe, ale również procedury obiegu informacji. Z powodu tak dużych zmian przez pierwsze miesiące ich obowiązywania nowych zasad uczą się nie tylko podatnicy, ale i organy. Na to wszystko nakłada się - momentami zbyt kreatywna - wykładania MF. W efekcie nawet kilka miesięcy od złożenia pierwszych JPK_V7 podatnicy borykają się z problemami, a nade wszystko z koniecznością korygowania swoich rozliczeń. W czasie webinarium zostaną przedstawione pierwsze doświadczenia związane z przygotowywaniem nowych JPK_V7, ale przede wszystkim zasady ich korygowania. 

 

Program webinarium:

1. Wprowadzenie – zasady przygotowania nowego JPK_V7 – przypomnienie

2. Obowiązek korekty zapisany w ustawie

3. Autokorekta

4. Najczęstsze powody korekty

5. Sposób korygowania poszczególnych pozycji

6. Zasady składania korekty – nie zawsze cały JPK

7. Konsekwencje braku korekty

8. Potencjalna odpowiedzialność karnoskarbowa – nie tylko dla księgowych

9. Jak uniknąć odpowiedzialności karnoskarbowej

10. Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium, uczestnicy webinarium otrzymają link do retransmisji szkolenia, która dostępna będzie przez 30 dni (licząc począwszy od dnia webinarium).

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego, Wynagrodzenia 2021, Obowiązek zgłaszania umów o dzieło do ZUS, Zasady wypełniania nowego JPK_VAT, Kontrole PIP, ZUS, US świadczeń pomocowych związanych z COVID-19 oraz Quick fixes. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >> 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 20 stycznia 2021 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

Czas: 1 godzina
Start: 2021-01-20, 10:00
Koniec: 2021-01-20, 11:00

Autor

Radosław Kowalski

 

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Inforakademia
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK