Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Nowy JPK_VAT w pytaniach i odpowiedziach + Certyfikat gwarantowany
Rok 2020 jest pełen wyzwań dla bardzo dużej grupy podatników. Epidemia COVID-19 spowodowała konieczność podejmowania przez prawodawcę nieplanowanych działań, wymusiła wprowadzenie nowych regulacji, a także przesunięcie momentu wejścia w życie części przepisów podatkowych. Od początku kwietnia i lipca tego roku podatnicy VAT (w zależności od ich statusu) mieli wdrożyć nowe zasady prowadzenia ewidencji dla potrzeb VAT, a także przekazywania ich do KAS w strukturach JPK. W związku z epidemią prawodawca postanowił odsunąć na początek czwartego kwartału 2020 r. wdrożenie zapowiadanych i uchwalonych zmian w tym zakresie.
Podczas ostatniego webinarium (15 września br.) odpowiedzieliśmy na pytania:
Które regulacje dotyczące JPK i ewidencji obowiązują od października 2020 r.?
Jak są skutki przesunięcia w czasie momentu wprowadzenia nowych obowiązków?
Istota zmian dotyczących ewidencji, JPK i deklaracji
Zasady przygotowania deklaracji
Deklaracja w JPK a rozliczenie kwartalne
Nowe ewidencje VAT – jak przygotować się do ich prowadzenia?
GTU w ewidencji – na czym polega i czemu służy?
W jakich przypadkach GTU nie ma zastosowania, mimo przedmiotu świadczenia zgodnego z przepisami rozporządzenia
Oznaczanie podmiotowe i ze względu na stosowane procedury
Transakcje w obrocie międzynarodowym a GTU i inne oznaczenia
Nowe obwiązki a MPP
Korekty JPK za wcześniejsze okresy
Czy koniec z błędami mniejszej wagi?
Autokorekta
Korekta wymuszona i skutki jej braku
Kara 500 zł jako administracyjny środek przymusu
Co dalej z JPK?
Podczas webinarium "Nowy JPK_VAT w pytaniach i odpowiedziach", które zaplanowaliśmy na 12 października br., odpowiemy na wszystkie pozostałe pytania, na które nie starczyło czasu podczas spotkania 15 września br.
Zapraszamy do wysyłania kolejnych pytań dot. JPK_VAT pod adres poradnia@infor.pl w tytule proszę wpisać: webinarium JPK_VAT
Retransmisja webinarium z 15 września br. "Zmiany w VAT 2020 - - nowe zasady prowadzenia ewidencji VAT po zmianach od 1 października br." dostępna będzie na Platformie INFORAKADEMIA. Zachęcamy do skorzystania z obecnej promocji -> https://sklep.infor.pl/inforakademia---6-modulow-w-cenie-jednego.html
Prowadzący:
Radosław Kowalski
Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Możliwość zadania pytań w czasie trwania webinarium lub przesłania ich wcześniej mailem na adres poradnia@infor.pl w tytule wpisując: webinarium JPK_VAT
Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.
Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji i materiałami szkoleniowymi.
Gwarancja otrzymania certyfikatu
Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej ->
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 15 września 2020 r. w godzinach 10.00 - 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl