Lista webinariów

TARCZA 4.0 – istotne zmiany w prawie pracy

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Tarcza 4.0 – istotne zmiany w prawie pracy + PREZENT: Dostęp do Platformy INFORAKADEMIA + Certyfikat gwarantowany

 

W czasie webinarium zostaną Państwo poinformowani o zmianach wprowadzanych do prawa pracy tzw. Tarczą 4.0, tj. kolejną z cyklu ustaw przeciwdziałających skutkom COVID-19, umożliwiającą bardziej elastyczne i ekonomiczne zarządzanie przedsiębiorstwami i jednostkami budżetowymi w zakresie zagadnień z obszaru prawa pracy.

 

Program webinarium:

Nowe zasady polecania pracy zdalnej

Zasiłek opiekuńczy – przedłużenie przyznawania

Nowe zasady obniżania wymiaru czasu pracy i wprowadzania przestoju ekonomicznego

Nowe zasady udzielania zaległych urlopów wypoczynkowych

Nowy limit odszkodowań i odpraw w prawie pracy

Nowe zasady wypowiadania umów o zakazie konkurencji

Zawieszanie funduszu świadczeń socjalnych

Zasady dofinansowania pracodawcy w przypadku braku przestoju lub obniżonego wymiaru czasu pracy

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Piotr Wojciechowski

Ekspert Inforakademia.pl, adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji i materiałami szkoleniowymi.

PREZENT: Tygodniowy bezpłatny dostęp do całej Platformy INFORAKADEMIA

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych. Wśród ostatnio dodanych szkoleń m.in.: cykl Koronawirus i tarcza antykryzysowa a prawo pracy i podatki, Koronawirus i tarcza antykryzysowa a prawo pracy, Epidemia strachu w podatkach - czy tarcza antykryzysowa osłoni podatników, Tarcza antykryzysowa: świadczenia dla pracowników, wynagrodzenia, składki ZUS, Zwolnienie od składek ZUS w czasie epidemii COVID-19, Biała lista podatników VAT, Nowe stawki PKWIU i wiążąca informacja stawkowa, Koszty w firmie 2020, Ulga B+R - jak skorzystać, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Dostęp do Platformy WWW.INFORAKADEMIA.PL już od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej SKORZYSTAJ - >

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 29 czerwca 2020 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Personel i Zarządzanie, www.infor.pl

Autor

Piotr Wojciechowski

Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

07 / 07 / 2020 godz. 10:00
cena: 149 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Bezpłatne: Klasyfikacja budżetowa wydatków bieżących – problemy w praktyce

Bezpłatne webinarium INFORAKADEMII

Klasyfikacja budżetowa wydatków bieżących – problemy w praktyce

 

Spotkanie ma na celu zaprezentowanie najbardziej problematycznych kwestii związanych ze stosowaniem klasyfikacji budżetowej. Uczestnik pozna źródła tych problemów oraz sposoby radzenia sobie z nimi w pracy codziennej działu księgowości. Wiedza w ten sposób uzyskana może być wykorzystana w obronie przed formułowania zarzutów o nieprawidłowym klasyfikowaniu wydatków przez audytorów i kontrolerów.

Prawidłowość stosowania klasyfikacji budżetowej jest niezbędna dla zachowania wiarygodności sprawozdań budżetowych, a wiarygodność ta jest między innymi cechą skutecznie funkcjonującej kontroli zarządczej i wymagana przepisami art. 68 ustawy o finansach publicznych.

 

Program webinarium:

1. Treść ekonomiczna wydatku a forma jego poniesienia - czym się kierować? Zasada ogólna na tle przykładów praktycznych, w tym: 
a) wydatki na naprawy i remonty - faktury jedno i wielopozycyjne,

b) różnice w ewidencji.
2. Przepisy prawa materialnego jako podstawa klasyfikowania wydatków - problemy praktyce.
3. Czym się kierować w przypadku rozbieżności pomiędzy umową a fakturą?
w tym: skuteczność procedur kontroli wewnętrznej a rzetelność ewidencji rachunkowej jednostki.
4. Wydatki na zakup pieczątek (zakup na zamówienie). Zasady klasyfikowania a wyjaśnienia organów kontroli i nadzoru.
5. Sprzeczne interpretacje w zakresie stosowania klasyfikacji budżetowej - jak sobie z tym radzić w codziennej pracy?
6. Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Ireneusz Rosiek

Doktor nauk ekonomicznych, specjalista w zakresie zarządzania publicznego, kontroli zarządczej i rachunkowości budżetowej. Doświadczony główny księgowy jednostek sektora finansów publicznych, szkoleniowiec i wykładowca akademicki

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji i materiałami szkoleniowymi.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych. Wśród ostatnio dodanych materiałów są m.in.: Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, JPK_VAT w nowej formie, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Dostęp do Platformy WWW.INFORAKADEMIA.PL już od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej SKORZYSTAJ - >

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 9 lipca 2020 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

 

Autor

Ireneusz Rosiek

Doktor nauk ekonomicznych, specjalista w zakresie zarządzania publicznego, kontroli zarządczej i rachunkowości budżetowej. Doświadczony główny księgowy jednostek sektora finansów publicznych, szkoleniowiec i wykładowca akademicki.

09 / 07 / 2020 godz. 10:00
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Nowelizacja egzekucji podatków gminnych

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Nowelizacja egzekucji podatków gminnych + PREZENT: Dostęp do Platformy INFORAKADEMIA + Certyfikat gwarantowany

 

Szkolenie przeznaczone dla pracowników organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego zajmujących się egzekwowaniem i windykacją podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych, opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i należności publicznoprawnych (skarbnicy i księgowi oraz osoby zajmujące się windykacją). Omówione zostaną znowelizowane przepisy i ich stosowanie w praktyce.

30 lipca 2020 r. egzekucja administracyjna, której podlegają podatki i opłaty dochodzone na rzecz gmin, ulega bardzo dużym zmianom. Zapraszamy na szkolenie, które pozwoli usystematyzować i przybliżyć gminnym organom podatkowym postępowanie przedegzekucyjne i egzekucyjne. Odpowiemy na pytania co się zmienia w upomnieniach? Jak w trakcie zmian przepisów wystawiać tytuły wykonawcze? Jak spowodować, aby egzekucja przebiegała zgodnie z wymogami zmieniającego się prawa, a nade wszystko skutecznie.

 

Program webinarium: 

Jak od 30 lipca 2020 r. będzie przebiegać windykacja i egzekucja podatków? Jak na egzekucję podatków wpływa nowy zapis art. 62 § 1 Ordynacji podatkowej – rozliczanie wpłat na najstarszą zaległość? Która data w postępowaniu egzekucyjnym powoduje zapłatę zobowiązania? Czy jest to zastosowanie środka egzekucyjnego? Czy przekazanie pieniędzy do urzędu skarbowego? Czy przelanie środków przez naczelnika urzędu skarbowego do gminy?

Postępowanie przedegzekucyjne: zmiany w Rejestrze Należności Publicznoprawnych.

Odpowiemy na pytanie czy i kiedy wierzyciel może zrezygnować od egzekucji? Jakie przesłanki muszą zostać spełnione, aby nie windykować długu? Czy takie działania będą opłacalne w gminach? Jeśli nie egzekucja, to jak wójt ma wyegzekwować zaległości?

Nowe regulacje dotyczące upomnień. Nowe wzory upomnień: jak wyglądają i kiedy wchodzą w życie? Nowe regulacje dotyczące wygaśnięcia zaległego podatku objętego tytułem wykonawczym a konieczność zapłaty kosztów upomnienia. Co z upomnieniami doręczonymi przed nowelizacją ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, na które nie wystawiono jeszcze tytułów wykonawczych?

Co z tytułami wykonawczymi wystawionymi, a nie zrealizowanymi przed nowelizacją ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji?

Nowe drogi przekazywania tytułów wykonawczych naczelnikowi urzędu skarbowego. Odpowiemy na pytanie jak prawidłowo sporządzić i przekazać tytuł wykonawczy, zgodnie z wymaganiami znowelizowanej ustawy? Jakie dokumenty należy załączyć do tytułu wykonawczego? Nowe uprawnienia wierzyciela do ujawniania majątku dłużnika. Co się stanie jeżeli tytuł wykonawczy nie będzie spełniał wymogów znowelizowanej ustawy? Omówimy nowe wzory tytułów wykonawczych.

System teleinformatyczny – nowe narzędzie do wystawiania tytułów wykonawczych. Jak wójt uzyska dostęp do nowego systemu teleinformatycznego? Co należy zrobić i do kogo się zwrócić, żeby system w gminie zadziałał? Jak w praktyce będzie wyglądało tworzenie tytułów wykonawczych w nowym systemie?

Nowe zasady wystawiania dalszych tytułów wykonawczych. Odpowiemy na pytanie kiedy i w jaki sposób wierzyciel ma obowiązek wystawić dalszy tytuł wykonawczy? Jak po nowelizacji ustawy ma wyglądać dalszy tytuł wykonawczy?

Nowy rodzaj tytułu wykonawczego – kolejny tytuł wykonawczy. Kiedy wójt będzie go wystawiał? Co kolejny tytuł wykonawczy ma wspólnego z hipoteką? Kiedy do wpisu hipoteki będziemy stosować dalszy tytuł wykonawczy a kiedy kolejny tytuł wykonawczy? Prawo czy obowiązek wystawienia kolejnego tytułu wykonawczego przy egzekucji z majątku małżonków?

Nowe zasady egzekucji administracyjnej wobec dłużników pozostających w związku małżeńskim: Jaki tytuł wykonawczy ma wystawić wójt na dłużnika pozostającego w związku małżeńskim? Kiedy będzie to tytuł wykonawczy, a kiedy kolejny tytuł wykonawczy? Na czym będzie polegało prawo sprzeciwu małżonka naszego dłużnika? Jaka będzie rola wierzyciela (wójta) po wniesieniu sprzeciwu przez małżonka dłużnika?

Zmiany w zmienionym tytule wykonawczym.

Nowa możliwość egzekucji wobec aktualnego właściciela przedmiotu hipoteki lub zastawu skarbowego: Czyli jak i kiedy wójt będzie prowadził egzekucję wobec nowego właściciela nieruchomości, który kupił nieruchomość z wpisaną przez wójta hipoteką?

Oświadczenie dłużnika o majątku lub źródłach dochodu jako warunek konieczny przy egzekucji osoby trzeciej.

Ustawowe obowiązki wierzyciela zapisane w nowelizacji ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

Nowe regulacje dotyczące prawa wniesienia zarzutów w sprawie egzekucji administracyjnej. Odpowiemy na pytania: gdzie zobowiązany będzie wnosił zarzuty? Jakie są podstawy wniesienia zarzutu? Jaki jest termin do wniesienia zarzutu? Jakie obowiązki po wniesieniu zarzutów ma wierzyciel?

Umorzenie postępowania egzekucyjnego: Kiedy wójt będzie zobowiązany umorzyć egzekucję? A kiedy to będzie jego prawo?

Sposoby i tryb współpracy wierzycieli, organów egzekucyjnych i dłużników zajętej wierzytelności (np. banków) w postępowaniu egzekucyjnym. Nowa regulacja zasad, których wcześniej w postępowaniu egzekucyjnym nie było!

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadząca:

Hanna Kmieciak

Ekspert Inforakademia.pl, Specjalista w zakresie dochodów JST

Praktyk i teoretyk w dziedzinie prawa finansowego, a szczególnie dochodów jednostek samorządu terytorialnego, procedur podatkowych i egzekucji należności na rzecz jednostek samorządu terytorialnego; absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, absolwentka studiów doktoranckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; właściciel Kancelarii JST konsultacje szkolenia doradztwo dla jednostek samorządu terytorialnego, wieloletni pracownik jednostek samorządu terytorialnego, wieloletni redaktor naczelny „Prawa Finansów Publicznych”, konsultant Najwyższej Izby Kontroli Delegatury w Poznaniu, konsultant i wykładowca regionalnych izb obrachunkowych, autor książek: „Podatki dla gmin i nie tylko”, „Windykacja podatków. Komentarz praktyczny”, „Zaświadczenia”, „Dochodzenie i egzekucja opłaty śmieciowej”, „Zmiany w postępowaniu egzekucyjnym w administracji – praktyka”, współautor książek „Jednostki pomocy społecznej”, „Dotacje z budżetów jednostek samorządu terytorialnego”, „Podatki lokalne 2016” i „Rejestr Należności Publicznoprawnych” oraz publikacji z dziedziny prawa finansowego i procedur podatkowych „Gazety Prawnej”, „Finansów Komunalnych”, „Przeglądu podatków lokalnych i finansów samorządowych”, „Prawa Finansów Publicznych”, biuletynów RIO oraz m.in. wydawnictw INFOR PL

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji, materiałami szkoleniowymi oraz bezpłatnym tygodniowym dostępem do całej Platformy INFORAKADEMIA.

PREZENT: Tygodniowy bezpłatny dostęp do całej Platformy INFORAKADEMIA

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych. Wśród ostatnio dodanych szkoleń m.in.: cykl Koronawirus i tarcza antykryzysowa a prawo pracy i podatki, Koronawirus i tarcza antykryzysowa a prawo pracy, Epidemia strachu w podatkach - czy tarcza antykryzysowa osłoni podatników, Tarcza antykryzysowa: świadczenia dla pracowników, wynagrodzenia, składki ZUS, Zwolnienie od składek ZUS w czasie epidemii COVID-19, Biała lista podatników VAT, Nowe stawki PKWIU i wiążąca informacja stawkowa, Koszty w firmie 2020, Ulga B+R - jak skorzystać, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020 oraz Nowe rozwiązania w zakresie dochodów gmin i powiatów w dobie COVID-19. Dostęp do Platformy WWW.INFORAKADEMIA.PL  już od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej - SKORZYSTAJ - >

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 4 sierpnia 2020 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

INFORAKADEMIA - platforma z certyfikowanymi szkoleniami dla Księgowych i Kadrowych. Wśród ostatnio dodanych: cykl Koronawirus i tarcza antykryzysowa a prawo pracy i podatki, Koronawirus i tarcza antykryzysowa a prawo pracy, Epidemia strachu w podatkach - czy tarcza antykryzysowa osłoni podatników, Tarcza antykryzysowa: świadczenia dla pracowników, wynagrodzenia, składki ZUS, Zwolnienie od składek ZUS w czasie epidemii COVID-19, Biała lista podatników VAT, Nowe stawki PKWIU i wiążąca informacja stawkowa, Koszty w firmie 2020, Ulga B+R - jak skorzystać, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020 oraz Nowe rozwiązania w zakresie dochodów gmin i powiatów w dobie COVID-19. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej - > https://sklep.infor.pl/wideoszkolenia

Autor

Hanna Kmieciak

Praktyk i teoretyk w dziedzinie prawa finansowego, a szczególnie dochodów jednostek samorządu terytorialnego, procedur podatkowych i egzekucji należności na rzecz jednostek samorządu terytorialnego; absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, absolwentka studiów doktoranckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; właściciel Kancelarii JST konsultacje szkolenia doradztwo dla jednostek samorządu terytorialnego, wieloletni pracownik jednostek samorządu terytorialnego, wieloletni redaktor naczelny „Prawa Finansów Publicznych”, konsultant Najwyższej Izby Kontroli Delegatury w Poznaniu, konsultant i wykładowca regionalnych izb obrachunkowych, autor książek: „Podatki dla gmin i nie tylko”, „Windykacja podatków. Komentarz praktyczny”, „Zaświadczenia”, „Dochodzenie i egzekucja opłaty śmieciowej”, „Zmiany w postępowaniu egzekucyjnym w administracji – praktyka”, współautor książek „Jednostki pomocy społecznej”, „Dotacje z budżetów jednostek samorządu terytorialnego”, „Podatki lokalne 2016” i „Rejestr Należności Publicznoprawnych” oraz publikacji z dziedziny prawa finansowego i procedur podatkowych „Gazety Prawnej”, „Finansów Komunalnych”, „Przeglądu podatków lokalnych i finansów samorządowych”, „Prawa Finansów Publicznych”, biuletynów RIO oraz m.in. wydawnictw INFOR PL

04 / 08 / 2020 godz. 12:00
cena: 149 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Podatkowe problemy biur rachunkowych – ujęcie praktyczne

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Podatkowe problemy biur rachunkowych – ujęcie praktyczne

+ Certyfikat gwarantowany

 

Program webinarium - wkrótce

 

Prowadzący:

Arkadiusz Duda

Ekspert INFORAKDEMII, doradca podatkowy. Ma szeroką wiedzę oraz praktyczne umiejętności zdobyte w wyniku 15 letniej praktyki zawodowej w jednej z największych spółek giełdowych w Polsce oraz we współpracy z szeregiem kancelarii podatkowych i prawnych. Specjalizuje się w podatku VAT, podatkach dochodowych oraz podatku od nieruchomości. Uczestniczył w wielu kluczowych na rynku polskim, projektach optymalizujących zobowiązania podatkowe spółek w tym w największym w skali kraju projekcie optymalizacji podatku od nieruchomości. Ma doświadczenie w prowadzeniu sporów z organami podatkowymi oraz w reprezentacji podatnika przed sądami administracyjnymi. Zajmował się koordynacją kilkuset postępowań podatkowych. Przeprowadził szereg szkoleń i seminariów podatkowych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji i materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA (www.inforakademia.pl) - platforma z certyfikowanymi szkoleniami dla księgowych i kadrowych. Wśród ostatnio dodanych materiałów są m.in.: Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, JPK_VAT w nowej formie, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma szkoleniowa INFORAKADEMIA na bieżąco jest wzbogacana retransmisjami webinariów i poradami ekspertów.Dostęp do Platformy WWW.INFORAKADEMIA.PL już od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej SKORZYSTAJ - >

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 9 września 2020 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl

Autor

Arkadiusz Duda

Doradca podatkowy. Ma szeroką wiedzę oraz praktyczne umiejętności zdobyte w wyniku 15 letniej praktyki zawodowej w jednej z największych spółek giełdowych w Polsce oraz we współpracy z szeregiem kancelarii podatkowych i prawnych. Specjalizuje się w podatku VAT, podatkach dochodowych oraz podatku od nieruchomości. Uczestniczył w wielu kluczowych na rynku polskim, projektach optymalizujących zobowiązania podatkowe spółek w tym w największym w skali kraju projekcie optymalizacji podatku od nieruchomości. Ma doświadczenie w prowadzeniu sporów z organami podatkowymi oraz w reprezentacji podatnika przed sądami administracyjnymi. Zajmował się koordynacją kilkuset postępowań podatkowych. Przeprowadził szereg szkoleń i seminariów podatkowych.

09 / 09 / 2020 godz. 10:00
cena: 149 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Zmiany w VAT 2020 - nowe zasady prowadzenia ewidencji VAT po zmianach od 1 października br.

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Nowe zasady prowadzenia ewidencji VAT po zmianach od 1 października 2020 + PREZENT: Dostęp do Platformy INFORAKADEMIA + Certyfikat gwarantowany

 

Rok 2020 jest pełen wyzwań dla bardzo dużej grupy podatników. Epidemia COVID-19 spowodowała konieczność podejmowania przez prawodawcę nieplanowanych działań, wymusiła wprowadzenie nowych regulacji, a także przesunięcie momentu wejścia w życie części przepisów podatkowych. Od początku kwietnia i lipca tego roku podatnicy VAT (w zależności od ich statusu) mieli wdrożyć nowe zasady prowadzenia ewidencji dla potrzeb VAT, a także przekazywania ich do KAS w strukturach JPK. W związku z epidemią prawodawca postanowił odsunąć na początek czwartego kwartału 2020 r. wdrożenie zapowiadanych i uchwalonych zmian w tym zakresie.

To oznacza, że podatnicy mają więcej czasu na przygotowanie się do takich wyzwań, jednak nie ułatwia to realizacji zadań. 

W trakcie webinarium prowadzący omówi najistotniejsze i najbardziej kontrowersyjne zmiany prawne dotyczące nowych zasad prowadzenia ewidencji VAT i przekazywania JPK Szefowi KAS. Wyjaśni również, jakie zagrożenia niosą nowe regulacje i wskaże, jak można ograniczyć ryzyka z nimi związane.

 

Program webinarium:

Które regulacje dotyczące JPK i ewidencji obowiązują od października 2020 r.?

Jak są skutki przesunięcia w czasie momentu wprowadzenia nowych obowiązków?

Istota zmian dotyczących ewidencji, JPK i deklaracji

Zasady przygotowania deklaracji 

Deklaracja w JPK a rozliczenie kwartalne

Nowe ewidencje VAT – jak przygotować się do ich prowadzenia?

GTU w ewidencji – na czym polega i czemu służy?

W jakich przypadkach GTU nie ma zastosowania, mimo przedmiotu świadczenia zgodnego z przepisami rozporządzenia

Oznaczanie podmiotowe i ze względu na stosowane procedury 

Transakcje w obrocie międzynarodowym a GTU i inne oznaczenia

Nowe obwiązki a MPP

Korekty JPK za wcześniejsze okresy

Czy koniec z błędami mniejszej wagi?

Autokorekta

Korekta wymuszona i skutki jej braku

Kara 500 zł jako administracyjny środek przymusu

Co dalej z JPK?

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

                                      

Prowadzący:

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji i materiałami szkoleniowymi.

PREZENT: Tygodniowy bezpłatny dostęp do całej Platformy INFORAKADEMIA

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych. Wśród ostatnio dodanych szkoleń m.in.: cykl Koronawirus i tarcza antykryzysowa a prawo pracy i podatki, Koronawirus i tarcza antykryzysowa a prawo pracy, Epidemia strachu w podatkach - czy tarcza antykryzysowa osłoni podatników, Tarcza antykryzysowa: świadczenia dla pracowników, wynagrodzenia, składki ZUS, Zwolnienie od składek ZUS w czasie epidemii COVID-19, Biała lista podatników VAT, Nowe stawki PKWIU i wiążąca informacja stawkowa, Koszty w firmie 2020, Ulga B+R - jak skorzystać, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Dostęp do Platformy WWW.INFORAKADEMIA.PL  już od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej SKORZYSTAJ - >

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 15 września 2020 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

INFORAKADEMIA - platforma z certyfikowanymi szkoleniami dla Księgowych i Kadrowych. Wśród ostatnio dodanych: cykl Koronawirus i tarcza antykryzysowa a prawo pracy i podatki, Koronawirus i tarcza antykryzysowa a prawo pracy, Epidemia strachu w podatkach - czy tarcza antykryzysowa osłoni podatników, Tarcza antykryzysowa: świadczenia dla pracowników, wynagrodzenia, składki ZUS, Zwolnienie od składek ZUS w czasie epidemii COVID-19, Biała lista podatników VAT, Nowe stawki PKWIU i wiążąca informacja stawkowa, Koszty w firmie 2020, Ulga B+R - jak skorzystać, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej - > https://sklep.infor.pl/wideoszkolenia

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

15 / 09 / 2020 godz. 10:00
cena: 149 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Pracownicze Plany Kapitałowe

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Pracownicze Plany Kapitałowe

+ Certyfikat gwarantowany

 

Program webinarium - wkrótce

 

Prowadzący:

Krzysztof Gąsior

Ekspert INFORAKDEMII, adwokat, partner w kancelarii Zawirska Gąsior - radcowie prawni i adwokaci Sp.p.. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu prawa pracy, m.in. sporach z pracownikami dotyczącymi wynagrodzenia (premii), odwołania od rozwiązania umowy o pracę oraz ustalenia istnienia stosunku pracy, w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych, kontraktów menedżerskich i relacji z osobami zatrudnionymi na umowy cywilnoprawne, zwolnień indywidualnych i grupowych oraz kwestiach dotyczących ZFŚS.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji i materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMIA (www.inforakademia.pl) - platforma z certyfikowanymi szkoleniami dla księgowych i kadrowych. Wśród ostatnio dodanych materiałów są m.in.: Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, JPK_VAT w nowej formie, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma szkoleniowa INFORAKADEMIA na bieżąco jest wzbogacana retransmisjami webinariów i poradami ekspertów.Dostęp do Platformy WWW.INFORAKADEMIA.PL już od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej SKORZYSTAJ - >

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 17 września 2020 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Personel i Zarządzanie, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych,www.infor.pl

Autor

Krzysztof Gąsior

Adwokat, partner w kancelarii Zawirska Gąsior - radcowie prawni i adwokaci sp.p.; specjalizuje się w doradztwie z zakresu prawa pracy, m.in. sporach z pracownikami dotyczącymi wynagrodzenia (premii), odwołania od rozwiązania umowy o pracę oraz ustalenia istnienia stosunku pracy, w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych, kontraktów menedżerskich i relacji z osobami zatrudnionymi na umowy cywilnoprawne, zwolnień indywidualnych i grupowych oraz kwestiach dotyczących ZFŚS.

17 / 09 / 2020 godz. 10:00
cena: 149 zł
Oglądaj webinarium Oglądaj Oglądaj
Zobacz archiwum
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK