Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Rozliczanie czasu pracy w praktyce: podróż służbowa, bankiet, szkolenie + certyfikat gwarantowany
Termin: 13 maja 2023 r., godz. 12:00-13:00
Zasady rozliczania do czasu pracy mogą rodzić wiele problemów, zwłaszcza gdy, jak w przypadku podróży służbowych, nie są uregulowane wprost w konkretnym przepisie Kodeksu pracy. Wtedy niezbędna jest znajomość orzecznictwa i dobrej praktyki. Dlatego warto skorzystać z wiedzy naszego eksperta, który opowie, jak zrobić to dobrze, także w niecodziennych przypadkach, jak np. udział pracownika w bankiecie, wyjeździe na konferencję czy podróży służbowej do miejsca w innej strefie czasowej. W drugiej części webinarium będzie czas na odpowiedzi eksperta na pytania zadane na czacie przez uczestników spotkania. Zapraszamy!
Program webinarium:
1. Podróż służbowa a ruchomy lub zadaniowy czas pracy
2. Podróż służbowa w dniu wolnym a czas pracy i okres odpoczynku
3. Powrót z wyjazdu służbowego a okres odpoczynku; termin stawienia się do pracy po podróży w nocy
4. Bankiet lub koncert po spotkaniu służbowym a czas pracy i okres odpoczynku
5. Czas podróży i odpoczynku, gdy pracownik wykonuje zdanie służbowe w innej strefie czasowej
6. Przejazd z domu do biura i z powrotem w razie pracy zdalnej całkowitej, częściowej i okazjonalnej a czas pracy
7. Wyjazd na szkolenie lub na konferencję a czas pracy i okres odpoczynku
8. Udział w wyjazdach integracyjnych a czas pracy i odpoczynku pracownika
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący – Piotr Wojciechowski
Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 13 maja 2024 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań zadanych przez uczestników .
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Stosowanie estońskiego CIT w praktyce + certyfikat gwarantowany
Termin: 10 maja 2023 r., godz. 12:00-13:00
Zapraszamy na webinarium poświęcone praktycznym aspektom związanym ze stosowaniem estońskiego CIT. Dowiedzą się Państwo, na czym polegają korzyści dla spółki związane z wyborem tej formy opodatkowania, kto może skorzystać z tego rozwiązania, a także jakie warunki ku temu trzeba spełnić. Omówimy również różnice w opodatkowaniu estońskim CIT w stosunku do standardowego CIT, poparte praktycznym przykładem. Będziemy także rozmawiać o problemach, jakie mogą się pojawić w praktyce, takich jak możliwość przystąpienia i rezygnacji z tego rodzaju opodatkowania, wypłata zysku czy wydatki niezwiązane z działalnością gospodarczą. W drugiej części webinarium będzie możliwość bezpośredniego zadawania pytań ekspertom.
Program webinarium:
1. Na czym polegają korzyści ze stosowania estońskiego CIT? – wpływ na sytuację spółki
2. Kto może skorzystać na estońskim CIT? – warunki, które należy spełnić oraz wyłączenia z możliwości stosowania tej formy opodatkowania w ujęciu praktycznym
3. Stosowanie estońskiego CIT:
4. Odpowiedzi na pytania uczestników spotkania zadane na czacie
Prowadzący – Bartosz Sankiewicz
doradca podatkowy, partner w Innside Tax; ma ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe w szczególności w obszarze podatków dochodowych i międzynarodowego prawa podatkowego, zdobywane m.in. w firmach z Wielkiej Czwórki; doradzał przy projektach restrukturyzacyjnych, badaniach due diligence, strukturyzacjach finansowania inwestycji, reorganizacjach wewnątrzgrupowych, przeglądach w podatku od nieruchomości, a także w zakresie bieżącego doradztwa podatkowego; specjalizuje się w CIT, podatkach międzynarodowych i energetyce.
Prowadząca – Martyna Zawadzka
prawnik, manager współpracujący z Innside Tax; swoje doświadczenie zdobywała w dużych firmach consultingowych, w tym w firmie z tzw. Wielkiej Czwórki; realizowała projekty dla polskich i zagranicznych grup kapitałowych, obejmujące przygotowanie dokumentacji cen transferowych, weryfikację poprawności rozliczeń wewnątrzgrupowych, planowanie oraz wdrażanie modeli rozliczeń pomiędzy podmiotami powiązanymi, jak również opracowywanie analiz danych porównawczych; ma także doświadczenie w realizacji projektów dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych, przygotowywania opinii podatkowych oraz wniosków o wydanie interpretacji indywidulanej; jej specjalizacją są ceny transferowe oraz inne zagadnienia związane z podatkiem dochodowym od osób prawnych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 10 maja 2024 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań zadanych przez uczestników .
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Zarządzanie podatkami w ramach ESG dla MŚP + certyfikat gwarantowany
Termin: 24 kwietnia 2023 r., godz. 10:00-11:00
Zgodnie z koncepcją zrównoważonego rozwoju biznesu firmy powinny patrzeć szerzej na swoją działalność i nie ograniczać się jedynie do troski o swój interes ekonomiczny. Formuła ESG oznacza ujawnienie rzeczywistych ich działań w trzech obszarach: środowiskowym (E – Environmental), społecznym (S – Social) i ładu korporacyjnego (G – Governance).
Niniejsze webinarium ma na celu przybliżenie problematycznych kwestii z perspektywy małych i średnich przedsiębiorców. Na co powinni się przygotować, jakie czynności raportować oraz w jaki sposób podejście zgodne z ESG przekłada się na realizowanie obowiązków przedsiębiorców w zakresie rozliczania i raportowania podatków oraz utrzymania transparentności podatkowej. Nowe wymogi będą wchodziły stopniowo, ale warto zacząć przygotowywać się do nich już dzisiaj, a klientów biur rachunkowych uprzedzić, że ich firmy wcześniej czy później także to czeka.
Zarządzanie podatkami w ramach ESG dla MŚP – program webinarium:
I. Wstęp
ESG, czyli środowisko, społeczeństwo i ład korporacyjny w MŚP
Wprowadzanie raportowania według standardów ESG w MŚP
II. ESG w podatkach i księgowości MŚP – praktyczne aspekty
Podstawowe obowiązki MSP w zakresie raportowania ESG
Strategia podatkowa – wpływ na MŚP
Podatek węglowy (CBAM) – wpływ na MŚP
MŚP a program współdziałania – wpływ na MŚP
Pillar II – wpływ ma MŚP i związek z ESG
MDR – wpływa na MŚP
Compliance w MŚP a ESG
III. Podsumowanie
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników webinarium zadane na czacie.
Prowadzący – Tomasz Kotoliński
Tax Manager w Advicero Nexia oraz prawnik. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, podatku od towarów i usług oraz zagadnieniach związanych z opodatkowaniem międzynarodowym. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w kancelariach podatkowych oraz w firmach doradczych, a z Advicero Nexia jest związany od 2022 r. W trakcie swojej praktyki zawodowej brał m.in. udział w obsłudze procesów restrukturyzacyjnych spółek. Jest zaangażowany w projekty Due Diligence oraz Tax Review, a także w projekty związane z bieżącym doradztwem podatkowym w zakresie podatków korporacyjnych dla podmiotów działających na rynku polskim (podatek VAT oraz podatki dochodowe), analizą opodatkowania transakcji transgranicznych, a także doradztwem dla podmiotów zagranicznych działających w Polsce w formie oddziałów i filii. Ma doświadczenie w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Jest autorem publikacji o tematyce podatkowej w prasie krajowej oraz prelegentem na szkoleniach i warsztatach podatkowych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 24 kwietnia 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań zadanych przez uczestników .
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Rozliczenie roczne składki zdrowotnej + certyfikat gwarantowany
Termin: 17 kwietnia 2023 r., godz. 9:00-10:00
Zastanawiasz się jak rozliczyć roczną składkę zdrowotną za 2023 r.? Nie wiesz, jak ustalić jej roczną podstawę? Kiedy należy wpłacić należny ZUS za roczne rozliczenie, jeśli masz niedopłatę, a kiedy dostaniesz zwrot? To szkolenie w praktyczny sposób przeprowadzi Cię krok po kroku przez roczne rozliczenie składki na ubezpieczenie zdrowotne za 2023 r. Pamiętaj o przygotowaniu swoich pytań i zadaj je na czacie. Ekspertka odpowie na nie w drugiej części spotkania.
Program webinarium:
1. Składka zdrowotna roczna
2. Ustalenie podstawy rocznej przy skali podatkowej
3. Ustalenie podstawy rocznej przy podatku liniowym
4. Ustalenie podstawy rocznej przy ryczałcie
5. Ustalanie podstawy rocznej przy zmianie formy opodatkowania za rok 2023. Czy trzeba będzie korygować cały rok 2023?
6. Jak wykazać podstawę roczną w DRA?
7. Korekty DRA w trakcie roku – jaki ma to wpływ na podstawę roczną?
8. Jak sporządzić zeznanie roczne do ZUS? Omówienie zeznania krok po kroku
9. Co z nadpłatą składki? Termin zwrotu
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca: Monika M. Brzostowska
Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 17 kwietnia 2024 r. o godz. 9:00 i zakończy się o godz. 10.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Świadectwo pracy – jak je przygotować bez błędów? + certyfikat gwarantowany
Termin: 10 kwietnia 2023 r., godz. 11:00-12:00
Świadectwo pracy to jeden z najważniejszych dokumentów, jakie są wydawane pracownikom w chwili rozwiązania lub wygaśnięcia umowy o pracę. Dzięki niemu mogą potwierdzić swój staż pracy do uprawnień pracowniczych lub naliczenia emerytury. Celem webinarium jest zwrócenie uwagi na to, jak uniknąć najczęstszych błędów, jakie są popełniane przy przygotowywaniu dokumentu i które obowiązkowo wymagają sprostowania. Pracownicy działów personalnych i biur rachunkowych usłyszą odpowiedzi m.in. na wymienione poniżej pytania.
Program webinarium:
Świadectwo pracy – jak je przygotować bez błędów? – program webinarium
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca – Iwona Wołkiewicz
Doświadczony specjalista z zakresu prawa pracy. Wieloletni praktyk na stanowiskach Specjalisty ds. Administracji Personalnej, Specjalisty ds. Rozwoju Personelu, HR Business Partner. Doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych korporacjach, firmach doradczych i szkoleniowych. Jest wykładowcą na Uczelni Techniczno-Handlowej na kierunku Kadry i Płace. Prowadzi kursy i szkolenia z zakresu prawa pracy. Z wielką satysfakcją dzieli się ze słuchaczami wiedzą, nie tylko teoretyczną ale także cenną dla kursantów wiedzą praktyczną.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 10 kwietnia 2024 r. o godz. 11:00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Rozliczanie ulg na innowacje w praktyce + certyfikat gwarantowany
Termin: 11 marca 2023 r., godz. 10:00-11:00
Obecnie mamy w Polsce wiele nowych rozwiązań podatkowych wspierających przedsiębiorców działających w branży nowych technologii i innowacji. Warto wiedzieć, kiedy i w jaki sposób najlepiej z nich skorzystać. W trakcie webinarium podsumujemy, jakie narzędzia mamy do dyspozycji oraz podzielimy się przykładami z praktyki ich stosowania. W drugiej części spotkania odpowiemy na pytania uczestników zadane przez nich na czacie.
Program webinarium:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący: dr Adam Barcikowski
Doradca podatkowy oraz manager w Advicero Nexia. W doradztwie podatkowym na rzecz klientów polskich oraz zagranicznych ma ponad 12 lat doświadczenia. Zdobywał je w wiodących polskich firmach doradztwa podatkowego oraz w firmach tzw. Wielkiej Czwórki. Wspierał również jedną z czołowych firm budowlanych jako wewnętrzny doradca podatkowy. Specjalizuje się w obsłudze transakcji oraz restrukturyzacji. Wspierał fundusze typu Private Equity. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Centre for American Law Studies w Levin College of Law University of Florida. W 2021 roku zdobył tytuł doktora na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 11 marca 2024 r. o godz. 10:00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Zamknięcie roku w praktyce – rozwiązanie 10 problemów + certyfikat gwarantowany
Termin: 7 marca 2023 r., godz. 13:30-14:30
Dla pracowników działów finansowo-księgowych pierwszy kwartał to zazwyczaj najtrudniejszy okres w roku. Na bieżące obowiązki nakłada się bowiem konieczność przygotowania sprawozdania finansowego oraz kalkulacji wyniku podatkowego za poprzedni rok. Przygotowanie sprawozdania nie jest łatwe, bo musi ono nie tylko prezentować wierny i rzetelny obraz z punktu widzenia rachunkowości, ale także odzwierciedlać przebieg zdarzeń z uwzględnieniem w szczególności przepisów podatkowych. Podczas webinarium, na które zapraszamy, ekspertka, praktyk, na co dzień odpowiadająca na pytania użytkowników INFORLEXA z zakresu rachunkowości, omówi 10 najczęściej pojawiających się problemów przy zamknięciu roku i powie, jak w praktyce je rozwiązać.
Program webinarium:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca: Gyöngyvér Takáts
Doktor nauk ekonomicznych SGH, redaktor naczelna Biuletynu głównego księgowego, kandydat na biegłego rewidenta z praktyką w biurze rachunkowym i firmie audytorskiej. Właścicielka biura rachunkowego. Specjalistka w tematyce międzynarodowej sprawozdawczości finansowej legitymująca się dyplomem wydanym przez ACCA. Autorka ponad 100 artykułów poradniczych z zakresu rachunkowości, trener i wykładowca.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 7 marca 2024 r. o godz. 13:30 i zakończy się o godz. 14.30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Opłata od plastiku – jak ją rozliczyć w podatkach? + certyfikat gwarantowany
Termin: 5 marca 2023 r., godz. 9:00-10:00
Od początku 2024 r. obowiązuje nowa opłata za jednorazowe produkty z tworzyw sztucznych (tzw. podatek od plastiku). Ma zachęcić konsumentów do korzystania z produktów wielokrotnego użytku, a tym samym zmniejszyć ilości odpadów z tworzyw sztucznych. Wprowadzenie tej opłaty to nowe obowiązki dla przedsiębiorców, którzy muszą ją wykazać na dokumencie przekazywanym klientowi, a także ewidencjonować w dokumentacji księgowej. O tym, jak to robić prawidłowo, opowie nasza ekspertka. Zapraszamy do wzięcia udziału w webinarium!
Program webinarium:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca: Monika M. Brzostowska
Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 5 marca 2024 r. o godz. 9:00 i zakończy się o godz. 10.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Mobbing i dyskryminacja – jak przeciwdziałać i jak się bronić przed zarzutami pracowników? + certyfikat gwarantowany
Termin: 22 lutego 2023 r., godz. 13:30-14:30
Czym jest mobbing, a czym zwykłe wydawanie poleceń pracownikom? Na co może sobie pozwolić przełożony, by nie obawiać się, że są to działania niezgodne z prawem? Szczegółowo wyjaśni to nasz Ekspert. Celem webinarium jest także wskazanie, że pracodawca ma prawo nierówno traktować pracowników pod względem wynagrodzenia, urlopów, czy innych uprawnień i wcale nie musi to oznaczać, że doszło do jakiejś dyskryminacji. Ekspert omówi konkretne zagadnienia, rozwieje najczęściej pojawiające się wątpliwości, a także odpowie na pytania zadane przez osoby, które wezmą udział w webinarium. Zapraszamy!
Program webinarium:
2. Dyskryminacja czy zgodne z prawem nierówne traktowanie?
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący: Aleksander Kuźniar
Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 22 lutego 2024 r. o godz. 13.30 i zakończy się o godz. 14.30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
KSeF a relacje biura rachunkowego z klientami + certyfikat gwarantowany
Termin: 20 lutego 2024 r., godz. 10:00-11:00
Od 1 stycznia 2024 r. obowiązują przepisy o minimalnym podatku dochodowym. Pomimo rocznego charakteru tej daniny, już teraz, w trakcie roku, warto się jej przyjrzeć. W założeniu bowiem ten podatek zapłacą spółki i podatkowe grupy kapitałowe, które poniosły stratę lub osiągnęły dochód, ale jego udział w przychodzie jest niższy niż tego oczekuje prawodawca. Jednak sam fakt, że w CIT-8 wystąpiła strata czy zbyt niski dochód nie przesądza o konieczności zapłaty podatku minimalnego. Pozostawiono pewne furtki, dzięki którym nawet w tej sytuacji podatnik uniknie podatku minimalnego. Trzeba jednak umieć z nich efektywnie korzystać. O tym m.in. dowiedzą się uczestnicy webinarium. Dodatkowo ekspert opowie, jakie warunki trzeba spełnić, by podatek minimalny podatnika w ogóle nie dotyczył, dowodząc przy tym, że już w trakcie roku warto pochylić się nad tymi zagadnieniami. A wszystko to będzie uczestnikom podane w przystępny sposób, ze wskazaniem na praktykę, której co prawda jeszcze nie ma, ale której się spodziewamy. Chcesz wiedzieć, czy to nowe obciążenie dotyczy także Ciebie? Sprawdź to, słuchając rad naszego eksperta. Jeśli będziesz mieć wątpliwości, zadaj pytanie na czacie. Ekspert odpowie na nie w drugiej części spotkania.
Program webinarium:
1. Podatek minimalny jako danina roczna, która należy zainteresować się już w trakcie roku
2. Forma prawna prowadzonej działalności a podatek minimalny – które podmioty mogą być zobowiązane do stosowania podatku minimalnego?
3. Strata i dochód w podatku minimalnym – wynik podatkowy jako warunek przedmiotowy stosowania podatku minimalnego
4. Korekta wyniku podatkowego dla potrzeb podatku minimalnego – możliwość pomniejszenia kosztów jako zaleta
działalność „regulowana” i faktoring a obowiązek stosowana podatku minimalnego
5. Podmioty, które nie muszą obawiać się podatku minimalnego
6. Odliczenie podatku minimalnego od CIT
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący: Radosław Kowalski
Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinarium Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 20 lutego 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń czy sięgania do przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Błędy na fakturze i awarie KSeF – jak sobie poradzić? + certyfikat gwarantowany
Termin: 30 stycznia 2024 r., godz. 9:00-10:00
Jeśli nic się nie zmieni, to dla większości podatników wejście w Krajowy System e-Faktur od 1 lipca 2024 r. będzie obowiązkowe. Warto już teraz rozwiać wątpliwości, co do sposobu postępowania w przypadku błędu na fakturze lub awarii systemu podczas wystawiania faktur ustrukturyzowanych. Jak skorygować fakturę? Co zrobić, jak nie działa system lub mamy awarię naszego programu finansowo-księgowego? Kto odpowiada za błąd, gdy biuro rachunkowe wystawi fakturę dla klienta? Odpowiedzi między innymi na te pytania usłyszysz podczas webinarium, na które zapraszamy. Jeśli masz pytania – zadaj je na czacie!
Program webinarium:
Jakie to ma znaczenie? Jak będzie wyglądać taki błąd w dacie sprzedaży?
Jak to zrobić, skoro uchylono instytucję not korygujących?
Co z prawem do odliczenia podatku VAT w przypadku błędu w fakturze wystawionej dla nabywcy? Czy któreś błędy są ważniejsze?
Jak anulować fakturę przesłaną do KSeF? Czy da się anulować fakturę przed jej przesłaniem do KSeF?
Nie działa system, jak zatem zdiagnozować rodzaj problemu? Jak udokumentować takie przypadki? Jak zmieniają się obowiązki przedsiębiorcy w sytuacji różnych problemów technicznych?
Jakie ryzyka to za sobą niesie?
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadząca: Patrycja Kubiesa
Doradca podatkowy wpisana na listę pod numerem 13829. Swoją ścieżkę zawodową w doradztwie podatkowym zdobywała w środowisku międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale zarządzania AGH w Krakowie. Członek zwyczajny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce przy oddziale krakowskim. Doświadczenie zdobywała w branży budowlanej i energetyce. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, podatku od towarów i usług.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 30 stycznia 2024 r. o godz. 9.00 i zakończy się o godz. 10.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Fotowoltaika u przedsiębiorcy + certyfikat gwarantowany
Termin: 18 stycznia 2024 r., godz. 10:00-11:00
Boom na instalacje fotowoltaiczne trwa od jakiego czasu i – mimo przeszkód stawianych przez ustawodawcę – nie słabnie. Cel jest oczywisty – zmniejszenie rachunków za prąd. Robią to użytkownicy prywatni, robi to także rozsądny przedsiębiorca. Nie zawsze jednak zdają sobie sprawę, że ta inwestycja to nie tylko zyski, ale także nowe obowiązki podatkowe. Zostają prosumentami w rozumieniu prawa energetycznego. Co to w praktyce oznacza? Weź udział w webinarium i posłuchaj wyjaśnień eksperta nt. różnicy w rozliczaniu VAT między net-bilingiem i net-meteringiem, obowiązkach akcyzowych przy odprzedaży energii najemcom, rozliczeniach VAT przy ładowaniu samochodów oraz amortyzacji i rozliczaniu kosztów.
Program webinarium:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący: Mirosław Siwiński
Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się szczególnie w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się również sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Specjalizuje się w komentarzach oraz prelekcjach w zakresie podatku VAT, podatku akcyzowego, analizy podatkowej oraz postępowań podatkowych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 18 stycznia 2024 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
• Połączenie z Internetem o szybkości 1 Mbps lub wyższej (zalecane połączenie szerokopasmowe) • Dwurdzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 2GHz • Min. 2 GB RAM (rekomendujemy 4 GB lub więcej) • System operacyjny Windows 7 lub nowszy (zalecany Windows 10), Mac OS 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS, iOS lub Android • Głośniki, opcjonalnie mikrofon oraz kamera
WSPIERANE PRZEGLĄDARKI: • Google Chrome w wersji 80 i nowszych • Safari 11 i jej nowsze wersje • Opera w wersji 60 i nowszych • Mozilla Firefox w wersji 75 i nowszych
Zalecana przepustowość dla wydarzeń online: 500 kb/s (download) oraz 1 Mb/s (upload)
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021