Lista webinariów

Bezpłatne webinarium: Nowoczesna firma - Odczarowujemy system, czyli ERP nie tylko dla księgowych i kadrowych

Bezpłatny webinar organizowany z partnerem merytorycznym SAGE

Nowoczesna firma - Odczarowujemy system, czyli ERP nie tylko dla księgowych i kadrowych

Termin: 17 października 2019 r., godz. 12.00 – 13.00

 

Zapisy -> www.24infor.pl/erp

 

Systemy ERP podbijają serca polskich przedsiębiorców. Zapraszamy w związku z tym na webinar, który pomoże wdrożyć to rozwiązanie w firmie. A dokładnie:

  • Przedstawi czym jest system ERP, jakie są jego główne cele i zalety?
  • Rozwieje wątpliwości związane z tym, komu jest dedykowany, czyli jakim firmom, z jakich branż przyda się najbardziej?
  • Czy jest bezpieczny oraz ile kosztuje jego wdrożenie?
  • Poruszony zostanie poza tym temat wyboru dostawcy systemu, czyli gdzie i jak go szukać, na co zwrócić uwagę przy wyborze.
  • Wykorzystamy też najczęściej zadawane pytania oraz odpowiemy na wątpliwości uczestników webinaru.



EKSPERCI:

Aneta Jarczyńska

Menadżerka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami i wprowadzaniu na rynek nowych produktów i usług. Od lat z pasją i zaangażowaniem wspieram Klientów w poprawie efektywności biznesu, prowadzę szkolenia i prelekcje, rozwijam portfolio produktów. W swojej karierze zawodowej odpowiadałam za projekty takie jak Sage Symfonia ERP, e-Audytor, www.miedzyfirmami.pl.

 

Tomasz Mamys

Od ponad 20 lat związany z branżą IT, a od ponad 15 lat menadżer zarządzający zespołami sprzedającymi i wdrażającymi rozwiązania ERP. Dobrze zna polski i europejski rynek Systemów ERP. Trener sprzedaży oraz profesjonalnych prezentacji handlowych. Zafascynowany rozwojem AI i nowych technologii - tego jak zmieniają ludzkość, pracę, rozwiązania. Aktualnie w Sage prowadzi zespół konsultantów i ekspertów PreSales oraz zarządza wybranymi projektami wewnętrznymi.


Dziennikarz prowadzący:

Patrycja Otto

Wieloletnia dziennikarka Dziennika Gazety Prawnej zajmująca się sektorem MŚP, tematyką ochrony zdrowia i branżą turystyczną.

 

ZAPISZ SIĘ -> www.24infor.pl/erp

 

Partner webinarium: SAGE

 

Organizatorzy webinarium: Dziennik Gazeta Prawna, INFORAKADEMIA

 

Szczegóły organizacyjne

Webinarium rozpoczyna się 17 października 2019 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium.W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

ZAPISZ SIĘ -> www.24infor.pl/erp

 

Aktualna oferta webinariów na www.inforakademia.pl

INFORAKADEMIA to największa na rynku baza specjalistycznej, codziennie aktualizowanej wiedzy opracowanej przez ekspertów praktyków, w formie wideoszkoleń, wideoporad i webinariów. Idealny sposób na uzupełnienie wiedzy o zmianach w prawie.

Autor

Partner merytoryczny

17 / 10 / 2019 godz. 12:00
Zerowy PIT dla młodych w praktyce

Praktyczny webinar INFORAKADEMII

Zerowy PIT dla młodych w praktyce

+ Certyfikat gwarantowany

 

Program:

  • Źródła przychodów objęte zerowym PIT – stosunek pracy i umowy zlecenia
  • Świadczenia pozapłacowe a zerowy PIT – świadczenia rzeczowe, inne nieodpłatne, ZFŚS, składka PPK pracodawcy itp.
  • Wynagrodzenie a zasiłek chorobowy – problemy ze sporządzeniem listy płac
  • Wiek a zwolnienie – konsekwencje ukończenia 26 lat
  • Wypłaty przed w dniu i po dniu 26 urodzin
  • Limit zwolnienia 2019 i w latach następnych
  • Wniosek podatnika o zastosowanie zwolnienia (2019)
  • Wniosek podatnika o niestosowanie zwolnienia (2020+)
  • Koszty uzyskania przychodów objętych zerowym PIT (w tym koszty autorskie)
  • Zerowy PIT a składki ZUS
  • Ograniczenie składki zdrowotnej do wysokości „zaliczki hipotetycznej”
  • Zerowy PIT a wspólne rozliczenie
  • Zajęcia komornicze

 

Wykorzystamy też najczęściej zadawane pytania oraz odpowiemy na wątpliwości uczestników webinaru.

 

Prowadzący:

Paweł Ziółkowski

Ekspert Inforakademia.pl, prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Udział w webinarium daje gwarancję otrzymania certyfikatu.

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Szczegóły organizacyjne
Webinarium rozpoczyna się 9 października 2019 r. o godz. 13.00 i zakończy się o godz. 14.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium. W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość. Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Aktualna oferta webinariów na www.inforakademia.pl


INFORAKADEMIA to największa na rynku baza specjalistycznej, codziennie aktualizowanej wiedzy opracowanej przez ekspertów praktyków, w formie wideoszkoleń, wideoporad i webinariów. Idealny sposób na uzupełnienie wiedzy o zmianach w prawie.

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

09 / 10 / 2019 godz. 13:00
RODO - trudne przypadki, najczęstsze błędy, pierwsze kary

Praktyczny webinar INFORAKADEMII

RODO - trudne przypadki, najczęstsze błędy, pierwsze kary

+ Certyfikat gwarantowany

 

Wejście w życie nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych skutkowało istotnymi zmianami w większości polskich firm. Organizacje poniosły duże wydatki finansowe na dostosowanie do nowych przepisów, a oprócz pieniędzy zainwestowały również swój czas. Firmy miały okazję, aby wdrożyć w swojej działalności podejście procesowe, zoptymalizować zasoby i zwiększyć bezpieczeństwo informatyczne. Zapraszamy na szkolenie RODO – trudne przypadki, najczęstsze błędy, pierwsze kary.

 

Program:

  • Wybór zgody jako przesłanki przetwarzania w sytuacjach, w których spełniona jest inna z przesłanek. Ryzyka związane z tą sytuacją.
  • Błędy w realizacji obowiązków informacyjnych, a zwłaszcza skomplikowana treść i niewłaściwa forma.
  • Problemy z profilowaniem oraz identyfikowaniem przypadków, w których niezbędna jest zgoda na jego prowadzenie.
  • Dobór przesłanki przetwarzania pod cele marketingowe oraz przypadki szczególne w postaci wysyłek newsletterów, smsów i wykonywania połączeń głosowych.
  • Pierwsze kary za naruszenie RODO w Polsce

 

Wykorzystamy też najczęściej zadawane pytania oraz odpowiemy na wątpliwości uczestników webinaru.

 

Prowadzący:

Witold Chomiczewski

Ekspert Inforakademia.pl, radca prawny, wspólnik w Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k. Specjalizuje się w prawie IT i nowych technologii, ma bogate doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców związanych z e-commerce, doradza m.in. spółkom zajmującym się marketingiem internetowym, przygotowuje umowy dotyczące SEO/SEM, reklamy RTB, prawa autorskiego w Internecie. Wspiera przedsiębiorców internetowych, a zwłaszcza portale w sprawach związanych z odpowiedzialnością za cudze treści. Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań sądowych dotyczących problematyki prawa autorskiego, Internetu oraz prawa gospodarczego. Brał udział w projekcie na zlecenie Komisji Europejskiej, Study on Liability of Internet Intermediaries, który dotyczył dyrektywy o handlu elektronicznym. Pełnomocnik ds. Legislacji Izby Gospodarki Elektronicznej.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Udział w webinarium daje gwarancję otrzymania certyfikatu.

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Szczegóły organizacyjne
Webinarium rozpoczyna się 03 października 2019 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium. W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość. Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Aktualna oferta webinariów na www.inforakademia.pl


INFORAKADEMIA to największa na rynku baza specjalistycznej, codziennie aktualizowanej wiedzy opracowanej przez ekspertów praktyków, w formie wideoszkoleń, wideoporad i webinariów. Idealny sposób na uzupełnienie wiedzy o zmianach w prawie.

Autor

Witold Chomiczewski

Radca prawny, wspólnik w Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k. Specjalizuje się w prawie IT i nowych technologii, ma bogate doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców związanych z e-commerce, doradza m.in. spółkom zajmującym się marketingiem internetowym, przygotowuje umowy dotyczące SEO/SEM, reklamy RTB, prawa autorskiego w Internecie. Wspiera przedsiębiorców internetowych, a zwłaszcza portale w sprawach związanych z odpowiedzialnością za cudze treści. Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań sądowych dotyczących problematyki prawa autorskiego, Internetu oraz prawa gospodarczego. Brał udział w projekcie na zlecenie Komisji Europejskiej, Study on Liability of Internet Intermediaries, który dotyczył dyrektywy o handlu elektronicznym. Pełnomocnik ds. Legislacji Izby Gospodarki Elektronicznej.

03 / 10 / 2019 godz. 10:00
Rewolucyjne zmiany VAT w  budownictwie

Praktyczny webinar INFORAKADEMII

Rewolucyjne zmiany VAT w  budownictwie

+ Certyfikat gwarantowany

 

Program:

  • Obowiązkowy split payment w miejsce odwrotnego obciążenia dla robót budowlanych od 1 listopada 2019 r.
  • Zmiany w rozliczeniach VAT i sposobie fakturowania
  • Sankcje za brak split payment
  • Zakres podmiotowy - split payment nie tylko dla usług podwykonawców
  • Zakres przedmiotowy - Załącznik nr 15 do ustawy o VAT
  • Zakres kwotowy - próg 15.000 zł
  • Wpływ zmian na przepływy pieniężne
  • Zmiany w zakresie stosowania split payment - zbiorcze przelewy i szersze możliwości wykorzystania środków z rachunku VAT

 

Wykorzystamy też najczęściej zadawane pytania oraz odpowiemy na wątpliwości uczestników webinarium.

 

Prowadzący:

Janina Fornalik

Ekspert Inforakademia.pl, doradca podatkowy, partner w spółce doradztwa podatkowego MDDP; doradztwem podatkowym zajmuje się od kilkunastu lat, poprzednio w międzynarodowych firmach doradczych; specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem VAT, m.in. w działalności jednostek samorządu terytorialnego; doradza samorządom w kwestiach dotyczących rozliczania podatku VAT w bieżącej działalności, w zakresie realizowanych inwestycji oraz w ramach przekształceń, reprezentuje w postępowaniach podatkowych i sądowych; jest autorką licznych publikacji o tematyce prawnopodatkowej.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Udział w webinarium daje gwarancję otrzymania certyfikatu.

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Szczegóły organizacyjne
Webinarium rozpoczyna się 1 października 2019 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium. W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość. Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Aktualna oferta webinariów na www.inforakademia.pl


INFORAKADEMIA to największa na rynku baza specjalistycznej, codziennie aktualizowanej wiedzy opracowanej przez ekspertów praktyków, w formie wideoszkoleń, wideoporad i webinariów. Idealny sposób na uzupełnienie wiedzy o zmianach w prawie.

 

Autor

Janina Fornalik

Doradca podatkowy, partner w spółce doradztwa podatkowego MDDP; doradztwem podatkowym zajmuje się od kilkunastu lat, poprzednio w międzynarodowych firmach doradczych; specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem VAT, m.in. w działalności jednostek samorządu terytorialnego; doradza samorządom w kwestiach dotyczących rozliczania podatku VAT w bieżącej działalności, w zakresie realizowanych inwestycji oraz w ramach przekształceń, reprezentuje w postępowaniach podatkowych i sądowych; jest autorką licznych publikacji o tematyce prawnopodatkowej.

01 / 10 / 2019 godz. 12:00
Zmiany w wynagrodzeniach 2019 - nowe stawki podatkowe i koszty uzyskania przychodu

Praktyczny webinar INFORAKADEMII

Zmiany w wynagrodzeniach 2019 - nowe stawki podatkowe i koszty uzyskania przychodu

+ Certyfikat gwarantowany

 

Program:

  • nowa stawka podatku,
  • nowa wysokość kosztów uzyskania,
  • kwota zmniejszająca podatek,
  • termin wprowadzenia zmian i przepisy przejściowe,
  • nowe zasady ustania zaliczek ze stosunku pracy (2020 r)
  • zmiany w podatku dochodowym a zajęcia komornicze

 

Wykorzystamy też najczęściej zadawane pytania oraz odpowiemy na wątpliwości uczestników webinarium.

 

Prowadzący:

Paweł Ziółkowski

Ekspert Inforakademia.pl, prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Udział w webinarium daje gwarancję otrzymania certyfikatu.

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Szczegóły organizacyjne
Webinarium rozpoczyna się 1 października 2019 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium. W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość. Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Aktualna oferta webinariów na www.inforakademia.pl


INFORAKADEMIA to największa na rynku baza specjalistycznej, codziennie aktualizowanej wiedzy opracowanej przez ekspertów praktyków, w formie wideoszkoleń, wideoporad i webinariów. Idealny sposób na uzupełnienie wiedzy o zmianach w prawie.

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

01 / 10 / 2019 godz. 10:00
Bezpłatne webinarium: Pracodawco, wdrażasz PPK w firmie? Mamy dla Ciebie konkretne case study

Praktyczny webinar Nationale-Nederlanden

Termin: 25 września 2019 r., godz. 11.00 – 12.00

Podczas webinarium dowiesz się:

 

  • Jak ustalić plan i harmonogram wdrożenia PPK w firmie.
  • Jak przygotować wdrożenie PPK od strony technicznej i dostosowania systemu kadrowo-płacowego.
  • Jak podejść do analizy kosztów i przygotowania kluczowych obszarów w dyskusji z Zarządem. do obsługi PPK
  • Jak przystąpić do operacyjnej realizacji wdrożenia – aspekty techniczne, przygotowywanie dokumentacji, pełnomocnictw, wypłat i terminów.
  • Jak poprowadzić efektywną komunikację z pracownikami.
  • Jak zarządzić obsługą powdrożeniową.

 

ZAPISZ SIĘ -> www.24infor.pl/ppk-case-study

Ekspert: Joanna Dobies - Menedżer ds. polityki personalnej w Nationale-Nederlanden
Odpowiedzialna za operacyjne wdrożenie PPK. Ekspert prawa pracy z kilkunastoletnim doświadczeniem, które zdobywała zarówno w dużych korporacjach, jak i średnich firmach. Specjalista w dziedzinie wdrożeń systemów HR.

Ekspert: Małgorzata Madej - Kierownik Działu Ofertowania i Zarządzania Portfelem PPK w Nationale-Nederlanden PTE S.A.
Małgorzata Madej jest Kierownikiem Działu Ofertowania i Zarządzania Portfelem PPK w Nationale-Nederlanden PTE S.A. Małgorzata dołączyła do Nationale-Nederlanden w 2014 roku i do czasu zaangażowania w PPK pracowała w ubezpieczeniach grupowych. W ramach swoich obowiązków zarządza obecnie zespołami projektowymi i obsługowymi w zakresie PPK. Poprzednio pracowała w firmie konsultingowej oraz w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank Polska), gdzie odpowiadała m.in. za tworzenie nowych produktów bankowości transakcyjnej dla Klientów korporacyjnych oraz zarządzanie procesami bezpieczeństwa informacji. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Informacji Naukowej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prowadząca: Lidia Raś - Kierownik gazetaprawna.pl, dziennikarka i redaktorka
Zawodowo zajmuje się tematyką umów handlowych, ochroną środowiska oraz sprawami społecznymi.

ZAPISZ SIĘ -> www.24infor.pl/ppk-case-study

Partner webinarium: Nationale-Nederlanden
to jedna z największych firm ubezpieczeniowych na polskim rynku. Oferuje różnorodne produkty zabezpieczające przyszłość finansową ponad pół miliona klientów. Działa w Polsce od 1994 roku. Od 1998 roku w ramach grupy funkcjonuje także Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne zarządzające największym pod względem aktywów Otwartym Funduszem Emerytalnym w Polsce.
Firma wyróżnia się rynku długoletnią tradycją oraz doświadczeniem w oferowaniu produktów emerytalnych, takich jak Indywidualne Konta Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE) czy Indywidualne Konta Emerytalne (IKE).

Organizatorzy webinarium: Dziennik Gazeta Prawna, INFORAKADEMIA

ZAPISZ SIĘ -> www.24infor.pl/ppk-case-study

Szczegóły organizacyjne
Webinarium rozpoczyna się 25 września 2019 r. o godz. 11.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium.W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

ZAPISZ SIĘ -> www.24infor.pl/ppk-case-study

Aktualna oferta webinariów na www.inforakademia.pl
INFORAKADEMIA to największa na rynku baza specjalistycznej, codziennie aktualizowanej wiedzy opracowanej przez ekspertów praktyków, w formie wideoszkoleń, wideoporad i webinariów. Idealny sposób na uzupełnienie wiedzy o zmianach w prawi

Autor

Partner merytoryczny

25 / 09 / 2019 godz. 11:00
Bezpłatne webinarium: Zmiany w VAT - Biała lista podatników

Bezpłatny webinar organizowany z partnerem merytorycznym SAGE

Zmiany w VAT - Biała lista podatników

Termin: 23 września 2019 r., godz. 12.00 – 13.00

 

Zapisy -> www.24infor.pl/bialalista

 

Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o nowym wykazie VAT, uruchomionym przez Ministerstwo Finansów 1 września br. Podczas webinarium wyjaśnimy m.in. jak biała lista wpływa na biznes i funkcjonowanie przedsiębiorstw, a także relacje na linii podatnik – biuro rachunkowe. Opowiemy również o technicznych aspektach białej listy i problemach z tym związanych.

EKSPERCI:

Bogdan Zatorski

EKSPERT KONSULTINGU BIZNESOWEGO W SAGE, z firmą związany od 16 lat, działając w obszarze finansów i księgowości. Przez wiele lat rozwijał Sage Symfonia w obszarze obsługi finansowo-księgowej i podatków oraz zagadnień controlingowych. Aktywnie uczestniczy we wdrażaniu JPK w polskich przedsiębiorstwach, zarówno formie w rozwiązań IT dostarczanych przez Sage jaki i szkoleń, warsztatów czy konsultacji biznesowych.


Dziennikarz prowadzący:

Łukasz Zalewski

dziennikarz Dziennika Gazety Prawnej od 2005 r. Zajmuje się szeroko rozumianą tematyką podatkową, w tym m.in. opodatkowaniem VAT, PIT, CIT, podatkiem od nieruchomości, sądownictwem administracyjnym w sprawach podatkowych (WSA i NSA), procedurami podatkowymi. Nie obce są mu również sprawy związane z doradztwem podatkowym (od 13 lat jest odpowiedzialny za Ranking Firm i Doradców Podatkowych) i finansami publicznymi (głównie samorządowymi).

 

ZAPISZ SIĘ -> www.24infor.pl/bialalista

 

Partner webinarium: SAGE

 

Organizatorzy webinarium: Dziennik Gazeta Prawna, INFORAKADEMIA

 

Szczegóły organizacyjne

Webinarium rozpoczyna się 23 września 2019 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium.W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

ZAPISZ SIĘ -> www.24infor.pl/bialalista

 

Aktualna oferta webinariów na www.inforakademia.pl

INFORAKADEMIA to największa na rynku baza specjalistycznej, codziennie aktualizowanej wiedzy opracowanej przez ekspertów praktyków, w formie wideoszkoleń, wideoporad i webinariów. Idealny sposób na uzupełnienie wiedzy o zmianach w prawie.

Autor

Partner merytoryczny

23 / 09 / 2019 godz. 12:00
Świadectwa pracy po zmianach

Praktyczny webinar INFORAKADEMII

Świadectwa pracy po zmianach

+ Certyfikat gwarantowany

 

Z dniem 1 września 2019 r. wchodzi w życie tzw. nowela prezydencka uzupełniająca dotychczas obowiązujące zasady wydawania świadectw pracy o nowe uprawnienia dla pracownika. I tak w jej wyniku dodano przepisy, z których wprost wynika prawo do wystąpienia przez pracownika, w przypadku niewydania mu przez pracodawcę świadectwa pracy, z żądaniem zobowiązania pracodawcy do wydania świadectwa pracy do sądu pracy. Wprowadzano również regulację uprawniającą pracownika do wystąpienia do sądu pracy z żądaniem wydania orzeczenia zastępującego świadectwo pracy w sytuacji, gdy pracodawca nie istnieje albo z innych przyczyn wytoczenie przeciwko niemu powództwa o zobowiązanie do wydania świadectwa pracy jest niemożliwe.

W ramach webinarium słuchacze zapoznani zostaną z zasadami korzystania z nowych uprawnienia w praktyce. Przypomniane zostaną również dotychczas obowiązujące zasady wydawania świadectw pracy.

 

Program:

  • Analiza dotychczas obowiązujących zasad wydawania świadectw pracy – procedura „krok po kroku”.
  • Uprawnienia pracownika w przypadku niewydania przez działającego pracodawcę świadectwa pracy.
  • Uprawnienia pracownika w przypadku wydania przez działającego pracodawcę świadectwa pracy o niewłaściwej treści.
  • Uprawnienia pracownika w razie zupełnego braku możliwości otrzymania od pracodawcy świadectwa pracy.
  • Zasady sporządzania tzw. „zastępczego” świadectwa pracy.

 

Wykorzystamy też najczęściej zadawane pytania oraz odpowiemy na wątpliwości uczestników webinaru.

 

Prowadzący:

Piotr Wojciechowski

Ekspert Inforakademia.pl, adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Udział w webinarium daje gwarancję otrzymania certyfikatu.

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Szczegóły organizacyjne
Webinarium rozpoczyna się 20 września 2019 r. o godz. 11.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium. W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość. Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Aktualna oferta webinariów na www.inforakademia.pl


INFORAKADEMIA to największa na rynku baza specjalistycznej, codziennie aktualizowanej wiedzy opracowanej przez ekspertów praktyków, w formie wideoszkoleń, wideoporad i webinariów. Idealny sposób na uzupełnienie wiedzy o zmianach w prawie.

 

 

Autor

Piotr Wojciechowski

Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

20 / 09 / 2019 godz. 11:00
Bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych w dziale HR

Praktyczny webinar zorganizowany we współpracy z ODO24

Bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych w dziale HR

 

Program:

  1. Wprowadzenie – zmiany w zakresie zabezpieczania danych na gruncie RODO.
  2. Bezpieczeństwo logowania do systemów informatycznych przetwarzających dane osobowe.
  3. Podstawowe zasady prawidłowego postępowania w systemach informatycznych.
  4. Bezpieczeństwo korzystania z Internetu i poczty elektronicznej.
  5. Podstawowe zasady bezpieczeństwa fizycznego.

 

Wszyscy uczestnicy webinarium otrzymają możliwość bezpłatnych konsultacji z zakresu tematycznego szkolenia.

 

Prowadzący:

Damian Gąska
Inżynier ds. bezpieczeństwa informacji

Audytor i konsultant w obszarze bezpieczeństwa informacji. W ramach realizowanych przez siebie projektów odpowiada za przygotowanie mechanizmów regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności stosowanych przez organizacje technicznych środków ochrony danych osobowych.

Wykonywał testy penetracyjne infrastruktury teleinformatycznej oraz analizy incydentów bezpieczeństwa informacji dla międzynarodowych grup kapitałowych. Autor i prelegent szkoleń z zakresu szacowania ryzyka oraz oceny dla ochrony danych (DPIA). Specjalizuje się w bezpieczeństwie usług w chmurze obliczeniowej (ISO/IEC 27017) oraz zarządzaniu ryzykiem (ISO 31000). Posiada certyfikat „Bezpieczeństwo sieci komputerowych”.

 

Partner merytoryczny:

ODO24

https://odo24.pl/

 

Organizator webinarium:

INFORAKADEMIA

 

Szczegóły organizacyjne
Webinarium rozpoczyna się 19 września 2019 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium.W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Aktualna oferta webinariów na www.inforakademia.pl/webinaria


INFORAKADEMIA to największa na rynku baza specjalistycznej, codziennie aktualizowanej wiedzy opracowanej przez ekspertów praktyków, w formie wideoszkoleń, wideoporad i webinariów. Idealny sposób na uzupełnienie wiedzy o zmianach w prawie.

Autor

Partner merytoryczny

19 / 09 / 2019 godz. 10:00
Biała lista podatników VAT

Praktyczny webinar INFORAKADEMII

Biała lista podatników VAT

+ Certyfikat gwarantowany

 

Od września 2019 roku zacznie obowiązywać także tzw. biała lista podatników VAT. Będzie ona zawierała dane podatników, w tym ich numery rachunków bankowych. Zapłata za zobowiązanie na rachunek bankowy kontrahenta nie znajdujący się na tej liście, będzie powodowała, że wydatek ten nie będzie stanowił kosztu uzyskania przychodu dla płacącego.

 

Program:

  • Rejestr czynnych podatników VAT – na czym polega i komu służy biała lista
  • Treść białej listy – dostępne dane
  • Numery rachunków, rachunków technicznych, wirtualnych – czy będą one widoczne na białej liście?
  • Weryfikacja historyczna kontrahenta
  • Sposoby i terminy aktualizacji danych
  • Udostępnianie danych z białej listy
  • Ogólne refleksje nt. konsekwencji wprowadzenia białej listy
  • Czy biała lista może działać na niekorzyść podatników odliczających VAT
  • Biała lista a odpowiedzialność solidarna VAT
  • Biała lista a koszty – to prawdziwa rewolucja
  • Przy jakich transakcjach dokonywać weryfikacji?

 

Wykorzystamy też najczęściej zadawane pytania oraz odpowiemy na wątpliwości uczestników webinaru.

 

Prowadzący:

Radosław Kowalski

Ekspert Inforakademia.pl, prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Udział w webinarium daje gwarancję otrzymania certyfikatu.

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Szczegóły organizacyjne
Webinarium rozpoczyna się 10 września 2019 r. o godz. 11.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium. W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość. Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Aktualna oferta webinariów na www.inforakademia.pl


INFORAKADEMIA to największa na rynku baza specjalistycznej, codziennie aktualizowanej wiedzy opracowanej przez ekspertów praktyków, w formie wideoszkoleń, wideoporad i webinariów. Idealny sposób na uzupełnienie wiedzy o zmianach w prawie.

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

10 / 09 / 2019 godz. 11:00
RODO - Jak pracodawca może monitorować pracowników?

Praktyczny webinar zorganizowany we współpracy z ODO24

RODO - Jak pracodawca może monitorować pracowników?

 

Program:

  • Regulacje prawne dotyczące monitorowania pracowników - z uwzględnieniem stanowiska UODO, które wyrażone zostało w szczególności w opublikowanym przez Urząd Poradniku dla pracodawców, jak również w opublikowanych Wskazówkach Prezesa UODO dotyczących wykorzystywania monitoringu wizyjnego.
  • Analiza zmian w zakresie monitorowania pracowników wprowadzonych Ustawą z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  • W jakich sytuacjach monitorowanie pracowników jest dozwolone?
  • Obowiązki pracodawcy związane z wprowadzeniem monitoringu.
  • Formy monitoringu z jakich może korzystać pracodawca – monitoring wizyjny, monitoring poczty, GPS.
  • Czas przechowywania nagrań obrazu z monitoringu wizyjnego i zapisów z monitoringu zainstalowanego w samochodach służbowych.

 

Wszyscy uczestnicy webinarium otrzymają możliwość bezpłatnych konsultacji z zakresu tematycznego szkolenia.

 

Prowadzący:

Adw. Aleksandra Piotrowska
Ekspert ds. ochrony danych

Audytor wiodący ISO/IEC 27001. Doradza w zakresie stosowania przepisów o ochronie danych osobowych oraz prowadzi w tym obszarze szkolenia.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada znaczące doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi grupami kapitałowymi, gdzie odpowiada za ochronę prawną obszaru związanego z szeroko pojętym bezpieczeństwem informacji. W tym zakresie współpracuje także z bankami, dla których tworzy wewnętrzne procedury oraz przygotowuje opinie prawne.

Współautorka książki: Ustawa o ochronie danych osobowych komentarz.

 

Partner merytoryczny:

ODO24

https://odo24.pl/

 

Organizator webinarium:

INFORAKADEMIA

 

Szczegóły organizacyjne
Webinarium rozpoczyna się 05 września 2019 r. o godz. 11.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium.W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Aktualna oferta webinariów na www.inforakademia.pl/webinaria


INFORAKADEMIA to największa na rynku baza specjalistycznej, codziennie aktualizowanej wiedzy opracowanej przez ekspertów praktyków, w formie wideoszkoleń, wideoporad i webinariów. Idealny sposób na uzupełnienie wiedzy o zmianach w prawie.

Autor

Partner merytoryczny

05 / 09 / 2019 godz. 11:00
Split payment

Praktyczny webinar INFORAKADEMII

Split payment

+ Certyfikat gwarantowany

 

Uchwalona 19 lipca  nowelizacja wprowadza nową matrycę stawek VAT oraz obowiązkowy split payment. Dotąd stosowanie mechanizmu podzielonej płatności (split payment) przez podatników było dobrowolne. Natomiast od listopada 2019 roku split payment stanie się obowiązkowy. Mechanizm podzielonej płatności będzie oznaczać dla przedsiębiorców fundamentalne zmiany w rozliczeniach.

 

Program:

  • Obowiązkowy split payment jednak w 2019 r.
  • Dla kogo podzielona płatność będzie obligatoryjna
  • Split payment vs odwrotne obciążenie
  • Katalog świadczeń objętych obowiązkowym SP i przewidywane trudności
  • Split payment a płatność zbiorowa
  • Sankcje za naruszenie obowiązku SP
  • SP a treść faktury sprzedawcy
  • Kara za brak adnotacji
  • Split paymeny a odpowiedzialność solidarna podatnika
  • Wykorzystanie środków z rachunku VAT: zmiana nie tylko na korzyść

 

Wykorzystamy też najczęściej zadawane pytania oraz odpowiemy na wątpliwości uczestników webinaru.

 

Prowadzący:

Radosław Kowalski

Ekspert Inforakademia.pl, prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Udział w webinarium daje gwarancję otrzymania certyfikatu.

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Szczegóły organizacyjne
Webinarium rozpoczyna się 03 września 2019 r. o godz. 11.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium. W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość. Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Aktualna oferta webinariów na www.inforakademia.pl


INFORAKADEMIA to największa na rynku baza specjalistycznej, codziennie aktualizowanej wiedzy opracowanej przez ekspertów praktyków, w formie wideoszkoleń, wideoporad i webinariów. Idealny sposób na uzupełnienie wiedzy o zmianach w prawie.

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

03 / 09 / 2019 godz. 11:00
Powrót do aktualnych szkoleń
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK