Lista webinariów

Wynagrodzenia 2021

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Wynagrodzenia 2021 + Certyfikat gwarantowany

 

Program webinarium:

Minimalne wynagrodzenie 2021

Pochodne minimalnego wynagrodzenia

Spodziewane kierunki zmian w opodatkowaniu i oskładkowaniu wynagrodzeń

Zasady ustalania zaliczek na PIT

Rozliczanie składek PPK

Konsekwencje wypłaty na przełomie roku

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Paweł Ziółkowski

Ekspert Inforakademia.pl, prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji oraz z materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej ->  www.sklep.infor.pl/webinaria

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 24 listopada 2020 r. o godz. 14.00 i zakończy się o godz. 15:00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: Dziennik Gazeta Prawna, INFORLEX, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Poradnik Gazety Prawnej,  Personel i Zarządzanie, www.infor.pl

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

24 / 11 / 2020 godz. 14:00
Nowy JPK_VAT - pierwsza ewidencja

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Nowy JPK_VAT - pierwsza ewidencja

+ Certyfikat gwarantowany

 

W październiku 2020 r. wszedł w życie dwukrotnie przekładany nowy JPK_VAT. Nowe narzędzie raportowania wielu dodatkowych informacji na potrzeby podatku VAT, ale nie tylko. Poza dodatkowymi informacjami i danymi, które podatnicy muszą dostarczyć organom podatkowym, zmieniło się wiele w samym sposobie składania lub wykazywania poszczególnych czynności lub dokumentów. Co gorsze, przepisy są źle napisane, a objaśnienia do nich wielu rzeczy nie wyjaśniają. Podatnicy mają wątpliwości dotyczących zasad wykazywania poszczególnych danych, a objaśnienia resortu finansów często stoją w jawnej sprzeczności z obowiązującymi przepisami. Na dodatek w wielu miejscach są wewnętrznie sprzeczne. Składany przez podatników po raz pierwszy nowy JPK_VAT będzie więc wiązał się z wieloma problemami i wątpliwościami, za które będą mogły potencjalnie grozić również nowe kary i sankcje.

Szkolenie jest adresowane: do księgowych, głównych księgowych, doradców podatkowych i innych osób odpowiedzialnych w firmach i innych podmiotach będących podatnikami VAT za przygotowanie danych na potrzeby JPK_VAT.

 

Plan webinarium:

Kogo dotyczy obowiązek składania nowego JPK_VAT i jakie terminy obowiązują podatników?

Korekty w ramach nowego JPK_VAT vs. korekty okresów do września 2020 r. włącznie

Podatnik miesięczny a podatnik kwartalny – różnice w JPK_VAT

„Zerowa” deklaracja a nowy JPK_VAT

Najbardziej istotne różnice pomiędzy dotychczasowym a nowym JPK_VAT

Nowe oznaczenia – objaśnienia MF vs przepisy: co i jak stosować i co za to grozi?

Korekta JPK_VAT – autokorekta vs korekta wymuszona: terminy, sankcje, czy koniecznie z „czynnym żalem”?

Czy w JPK_VAT będą występowały błędy „mniejszej wagi”?

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

                                     

Prowadzący:

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji i materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Nowy JPK_VAT i kody GTU, Klasyfikacja budżetowa wydatków majątkowych, Klasyfikacja budżetowa wydatków bieżących – problemy w praktyce, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Dowiedz się więcej ->  www.sklep.infor.pl/webinaria

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 17 listopada 2020 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: Dziennik Gazeta Prawna, INFORLEX, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

17 / 11 / 2020 godz. 12:00
Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego - wybrane zagadnienia

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Zamknięcie roku podatkowego i bilansowego - wybrane zagadnienia

+ Certyfikat gwarantowany

 

Program: 

Zamknięcie roku w czasie pandemii

Nowe preferencje stosowane w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19

Jak wykazać otrzymane pomoce finansowe w księgach rachunkowych na dzień bilansowy

Wycena aktywów i pasywów - ostrożna wycena, zasady szczegółowe w przypadku braku kontynuacji działalności

Zdarzenia po dniu bilansowym - prezentacja w sprawozdaniu finansowym

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadząca:

Gyöngyvér Takáts

Ekspert INFORAKADEMII, doktor nauk ekonomicznych SGH, redaktor naczelna Biuletynu głównego księgowego, kandydat na biegłego rewidenta z praktyką w biurze rachunkowym i firmie audytorskiej. Właścicielka biura rachunkowego. Specjalistka w tematyce międzynarodowej sprawozdawczości finansowej legitymująca się dyplomem wydanym przez ACCA. Autorka ponad 100 artykułów poradniczych z zakresu rachunkowości, trener i wykładowca.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji oraz z materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Nowy JPK_VAT i kody GTU, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Dowiedz się więcej ->  www.sklep.infor.pl/webinaria

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 17 listopada 2020 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: Dziennik Gazeta Prawna, INFORLEX, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

Autor

Gyongyver Takats

Doktor nauk ekonomicznych SGH, redaktor naczelna Biuletynu głównego księgowego, kandydat na biegłego rewidenta z praktyką w biurze rachunkowym i firmie audytorskiej. Właścicielka biura rachunkowego. Specjalistka w tematyce międzynarodowej sprawozdawczości finansowej legitymująca się dyplomem wydanym przez ACCA. Autorka ponad 100 artykułów poradniczych z zakresu rachunkowości, trener i wykładowca.

17 / 11 / 2020 godz. 10:00
Ulga na złe długi - jak wykazać w nowym JPK_VAT

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Ulga na złe długi - jak wykazać w nowym JPK_VAT 

+ Certyfikat gwarantowany

 

Program webinarium: 

1. Ulga na złe długi w VAT – istota instytucji

2. Warunki stosowania ulgi na złe długi

3. Wyrok TSUE a ulga na złe długi

4. Wpływ orzeczenia TSUE na stosowanie ulgi w praktyce

5. Ulga na złe długi w JPK_VAT u wierzyciela i dłużnika – jak wykazać

6. Ulga na złe długi a COVID-19

7. Ulga na złe długi w podatkach dochodowych – najważniejsze zagadnienia

8. Ulga na złe długi w VAT a w podatkach dochodowych

9. Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji i materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Zmiany w VAT 2020 - nowe zasady prowadzenia ewidencji VAT po zmianach od 1 października br. Kiedy i jak stosować kody GTU, JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020.Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Dowiedz się więcej >  www.sklep.infor.pl/webinaria

 

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 12 listopada 2020 r. o godz. 13.00 i zakończy się o godz. 14.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: Dziennik Gazeta Prawna, INFORLEX, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

12 / 11 / 2020 godz. 13:00
Inwentaryzacja w oświacie - warsztaty z Rachunkowością Budżetową

Praktyczne warsztaty Rachunkowości Budżetowej i INFORAKADEMII

Inwentaryzacja w oświacie
+ Certyfikat gwarantowany
+ Prezent

 

Prosimy o zapisywanie się na warszataty "Inwentaryzacja w oświacie" wyłącznie popprzez -> KUP TERAZ

Rachunkowość Budżetowa i INFORAKADEMIA zapraszają wszystkich pracowników działów księgowości w jednostkach oświatowych i CUW-ach na praktyczne warsztaty „Inwentaryzacja w oświacie”. Szkolenie ma na celu podniesienie i uporządkowanie wiedzy uczestników w zakresie przeprowadzenia inwentaryzacji w jednostkach oświatowych oraz jednostkach obsługujących (CUW-ach) ze specjalnym podkreśleniem szczegółowych wymagań związanych z epidemią COVID-19 oraz z uwzględnieniem aspektów praktycznych charakterystycznych dla funkcjonowania jednostek oświatowych.

Już teraz zapraszamy do zadawania pytań, na które chcieliby Państwo usłyszeć odpowiedź podczas warsztatów.

Pytania prosimy przesyłać na adres rb@infor.pl w tytule maila podając: INWENTARYZACJA W OŚWIACIE lub za pośrednictwem fanpage’a Rachunkowości Budżetowej www.facebook.com/rbinforpl


Warsztaty „INWENTARYZACJA W OŚWIACIE” z udziałem Magdaleny Grotkiewicz, Redaktor naczelnej „Rachunkowości Budżetowej”, składać się będą z trzech części.

Część 1

60-minutowe webinarium „Inwentaryzacja w oświacie”

Program:

1. Inwentaryzacja w jednostce - dlaczego to takie ważne

2. Podstawy przeprowadzenia inwentaryzacji - kilka słów wstępu

3. Częstotliwość i terminy przeprowadzenia inwentaryzacji  - o czym każdy wiedzieć powinien

4. Kolejne etapy działań związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji

5. Kto odpowiada za inwentaryzację - dyrektor szkoły czy kierownik CUW

6. Czy można zmusić nauczyciela do udziału w zespole spisowym

7. Jak inwentaryzować sprzęt przekazany uczniom w ramach programu "Zdalna Szkoła"

8. Czym można zastąpić spis z natury w dobie COVID-19

9. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie inwentaryzacji w praktyce

10. Jak sprawdzić czy komisja dokonała inwentaryzacji rzetelnie i we właściwy sposób

11. Odpowiedź na pytania uczestników webinarium (ok. 10 min.)

Część 2

15-minutowe wideo prezentujące Narzędzia 4.0 dla budżetu

Część 3

45-minutowe spotkanie wideo na żywo, z udziałem Magdaleny Grotkiewicz, Redaktor naczelnej „Rachunkowości Budżetowej”. Możliwość rozmowy na temat najbardziej problematycznych kwestii i zagadnień związanych z inwentaryzacją w jednostkach oświatowych. Ta część spotkania nie jest objęta nagrywaniem. Liczymy na to, że dzięki temu, będą Państwo czuli się swobodnie w swoich wypowiedziach.

 

Po warsztatach, każdy z uczestników otrzyma:

1. Retransmisję webinarium „Inwentaryzacja w oświacie” (materiał wideo dostępny bezterminowo)

2. Wideo prezentujące Narzędzia 4.0 dla budżetu (materiał dostępny bezterminowo)

3. Merytoryczną prezentację szkoleniową w oparciu o konkretne przykłady i rozwiązania, przygotowaną przez Magdalenę Grotkiewicz, Redaktor naczelną „Rachunkowości Budżetowej” (plik pdf)

4. Certyfikat potwierdzający udział w warsztatach

5. PREZENT: Kupon rabatowy - 20 % na kolejne zakupy na sklep.infor.pl

 

Prosimy o zapisywanie się na warszataty "Inwentaryzacja w oświacie" wyłącznie popprzez -> KUP TERAZ

 

Prowadząca:

Magdalena Grotkiewicz

Autorka licznych publikacji, doświadczona wykładowczyni i szkoleniowiec. Specjalizuje się w zagadnieniach z dziedziny finansów publicznych, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej. Redaktor naczelna "Rachunkowości Budżetowej". Absolwentka Wydziału Prawa Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych w zakresie: rachunkowości, prawa Unii Europejskiej i prawa pracy.

 

Prosimy o zapisywanie się na warszataty "Inwentaryzacja w oświacie" wyłącznie popprzez -> KUP TERAZ

 

Retransmisja szkolenia (część 1) wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin szkolenia nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Nowy JPK_VAT i kody GTU, Klasyfikacja budżetowa wydatków majątkowych, Klasyfikacja budżetowa wydatków bieżących – problemy w praktyce, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Dowiedz się więcej ->  www.sklep.infor.pl/wideoszkolenia


Szczegóły organizacyjne:

Warsztaty odbędą się 12 listopada 2020 r. w godz. 10.00 - 12.00. Będą złożone z trzech części. Warsztaty są przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią przedstawioną powyżej ofertę, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu linki, pod którym odbędzie się transmisja webinarium oraz spotkanie wideo. Ponowne przypomnienie mailowe przyjdzie na ok. 30 min. przed startem warsztatów.

W trakcie trwania szkolenia jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem spotkania i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Prosimy o zapisywanie się na warszataty "Inwentaryzacja w oświacie" wyłącznie popprzez -> KUP TERAZ

Użytkownicy Inforlex Administracja Superpremium i Inforlex Administracja Premium będą mieli możllwość obejrzenia retransmisji webinarium (część 1) z tygodniowym opóźnieniem. Wszystkich zainteresowanych wzięciem udziału w warszatach na żywo, zapraszamy do zakupu -> KUP TERAZ

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).


Organizatorzy warsztatów: Rachunkowość Budżetowa i INFORAKADEMIA

Partnerzy warsztatów: Dziennik Gazeta Prawna, INFORLEX, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

Autor

Magdalena Grotkiewicz

12 / 11 / 2020 godz. 10:00
Podatkowe rozwiązania tarcz antykryzysowych - jak jeszcze skorzystać i rozliczyć

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Podatkowe rozwiązania tarcz antykryzysowych - jak jeszcze skorzystać i rozliczyć 

+ Certyfikat gwarantowany

 

Zapraszamy dyrektorów finansowych, księgowych, biura rachunkowe oraz przedsiębiorców na praktyczne szkolenie, prezentujące konkretne rozwiązania, np.:  jakie są jeszcze dostępne możliwości w ramach tarcz antykryzysowych, z czego można jeszcze skorzystać oraz jak rozliczyć otrzymane środki.

 

Program webinarium:

Aktualne podatkowe rozwiązania tarcz antykryzysowych - przegląd

Rozliczenie podatkowe wsparcia otrzymanego w ramach Tarczy antykryzysowej – CIT

Koszty uzyskania przychodów w zakresie wydatków kryzysowych – wydatki „okołoepidemiczne”

Zmiany w relacjach pracownik – pracodawca – przychody pracowników i pracodawców

Rozliczanie strat wstecz

Pomoc niebezpieczna – gdzie istnieją zagrożenia i jak się przygotować na kontrolę podatkową

Poniesienie negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu koronawirusa COVID-19

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Mirosław Siwiński

Ekspert Inforakademia.pl, jest Partnerem w Advicero Nexia. Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się szczególnie w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych, czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Mirosław posiada również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się również sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Posiada też rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Specjalizuje się szczególnie w komentarzach oraz prelekcjach w zakresie podatku VAT, podatku akcyzowego, analizy podatkowej oraz postępowań podatkowych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Możliwość zadania pytania Ekspertowi podczas webinaium

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji oraz z materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Zmiany w VAT 2020 - nowe zasady prowadzenia ewidencji VAT po zmianach od 1 października br. Kiedy i jak stosować kody GTU, JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Dowiedz się więcej -> www.sklep.infor.pl/webinaria

 

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 29 października 2020 r. w godzinach 12.00 - 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: Advicero Nexia, INFORLEX, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

Autor

Mirosław Siwiński

Doradca podatkowy oraz radca prawny z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Partner w Advicero Nexia. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się szczególnie w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Ma również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się również sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Ma rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy. Jest autorem i współautorem publikacji książkowych o tematyce podatkowej, w szczególności „Komentarza do podatku od towarów i usług” oraz „Komentarza do podatku akcyzowego” oraz licznych cyklicznych publikacji w prasie codziennej, branżowej oraz na portalach internetowych. Specjalizuje się w komentarzach oraz prelekcjach w zakresie podatku VAT, podatku akcyzowego, analizy podatkowej oraz postępowań podatkowych. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Doradza w języku polskim i angielskim.

29 / 10 / 2020 godz. 12:00
Zamówienia publiczne 2021 - jak przygotować się do zmian

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Zamówienia publiczne 2021 - jak przygotować się do zmian 

+ Certyfikat gwarantowany

 

Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników zamawiających zobowiązanych do stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych, osób biorących udział w procesie realizacji zamówień publicznych jako członkowie komisji przetargowej, w szczególności z administracji rządowej, samorządowej.

Cele szkolenia:

Zapoznanie z kluczowymi przepisami przewidzianymi w nowej ustawie – Prawo zamówień publicznych (a nie nowelizacji) mającymi wpływ na uprawnienia i obowiązki zamawiających.

Przygotowanie się przez zamawiających do wypełniania nowych obowiązków, zdobycie wiedzy niezbędnej przede wszystkim nie tylko do prawidłowego przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia, zwłaszcza odnośnie potrzeby przygotowania nowych wzorów SWZ oraz umów o zamówienie Publiczne, ale także odnośnie do nowych obowiązków po realizacji umowy.

Program:

1. Jak przygotować nowe wzory SWZ potrzebne do przeprowadzenia postępowania w zależności od wartości zamówienia tj. w nowym trybie podstawowym (procedura krajowa) i w trybie przetargu nieograniczonego (procedura unijna).

2. Jak przygotować niedyskryminacyjny opis przedmiotu zamówienia, w tym nowe wymagania odnośnie do podania kryteriów oceny równoważności.

3. Jak przygotować umowę o zamówienie - weryfikacja pod kątem klauzul abuzywnych.

4. Czy i kiedy należy sporządzić raport z realizacji zamówienia oraz ogłoszenie o wykonaniu umowy.

 

Prowadząca:

dr Andrzela Gawrońska-Baran

Ekspert INFORAKADEMII, radca prawny, doktor nauk prawnych z kilkunastoletnim doświadczeniem w dziedzinie zamówień publicznych, specjalizujący się również w kwestiach legislacyjnych. Autorka licznych profesjonalnych publikacji poświęconych problematyce zamówień publicznych. Wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych w latach 2007-2008, w latach 2010-2016 dyrektor departamentu zamówień publicznych w dużej instytucji zamawiającej. W ramach praktyki zawodowej prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji i materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Nowy JPK_VAT i kody GTU, Klasyfikacja budżetowa wydatków majątkowych, Klasyfikacja budżetowa wydatków bieżących – problemy w praktyce, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Dowiedz się więcej -> 

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 21 października 2020 r. o godz. 12.30 i zakończy się o godz. 13.30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: Dziennik Gazeta Prawna, INFORLEX, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

 

Autor

Andrzela Gawrońska-Baran

Radca prawny, doktor nauk prawnych z kilkunastoletnim doświadczeniem w dziedzinie zamówień publicznych, specjalizujący się również w kwestiach legislacyjnych. Autorka licznych profesjonalnych publikacji poświęconych problematyce zamówień publicznych. Wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych w latach 2007-2008, w latach 2010-2016 dyrektor departamentu zamówień publicznych w dużej instytucji zamawiającej. W ramach praktyki zawodowej prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego.

21 / 10 / 2020 godz. 12:30
Nowy JPK_VAT w pytaniach i odpowiedziach 

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Nowy JPK_VAT w pytaniach i odpowiedziach + Certyfikat gwarantowany

 

Rok 2020 jest pełen wyzwań dla bardzo dużej grupy podatników. Epidemia COVID-19 spowodowała konieczność podejmowania przez prawodawcę nieplanowanych działań, wymusiła wprowadzenie nowych regulacji, a także przesunięcie momentu wejścia w życie części przepisów podatkowych. Od początku kwietnia i lipca tego roku podatnicy VAT (w zależności od ich statusu) mieli wdrożyć nowe zasady prowadzenia ewidencji dla potrzeb VAT, a także przekazywania ich do KAS w strukturach JPK. W związku z epidemią prawodawca postanowił odsunąć na początek czwartego kwartału 2020 r. wdrożenie zapowiadanych i uchwalonych zmian w tym zakresie.

Podczas ostatniego webinarium (15 września br.) odpowiedzieliśmy na pytania:

Które regulacje dotyczące JPK i ewidencji obowiązują od października 2020 r.?

Jak są skutki przesunięcia w czasie momentu wprowadzenia nowych obowiązków?

Istota zmian dotyczących ewidencji, JPK i deklaracji

Zasady przygotowania deklaracji

Deklaracja w JPK a rozliczenie kwartalne

Nowe ewidencje VAT – jak przygotować się do ich prowadzenia?

GTU w ewidencji – na czym polega i czemu służy?

W jakich przypadkach GTU nie ma zastosowania, mimo przedmiotu świadczenia zgodnego z przepisami rozporządzenia

Oznaczanie podmiotowe i ze względu na stosowane procedury

Transakcje w obrocie międzynarodowym a GTU i inne oznaczenia

Nowe obwiązki a MPP

Korekty JPK za wcześniejsze okresy

Czy koniec z błędami mniejszej wagi?

Autokorekta

Korekta wymuszona i skutki jej braku

Kara 500 zł jako administracyjny środek przymusu

Co dalej z JPK?

Podczas webinarium "Nowy JPK_VAT w pytaniach i odpowiedziach", które zaplanowaliśmy na 12 października br., odpowiemy na wszystkie pozostałe pytania, na które nie starczyło czasu podczas spotkania 15 września br.

Zapraszamy do wysyłania kolejnych pytań dot. JPK_VAT poad adres poradnia@infor.pl w tytule proszę wpisać: webinarium JPK_VAT

 

Retransmisja webinarium z 15 września br. "Zmiany w VAT 2020 - - nowe zasady prowadzenia ewidencji VAT po zmianach od 1 października br." dostępna będzie na Platformie INFORAKADEMIA. Zachęcamy do skorzystania z obecnej promocji -> https://sklep.infor.pl/inforakademia---6-modulow-w-cenie-jednego.html

 

Prowadzący:

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Możliwość zadania pytań w czasie trwania webinarium lub przesłania ich wcześniej mailem na adres poradnia@infor.pl w tytule wpisując: webinarium JPK_VAT

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji i materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej ->

Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 15 września 2020 r. w godzinach 10.00 - 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl 

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

12 / 10 / 2020 godz. 10:00
Rozwiązywanie umów o pracę

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Rozwiązywanie umów o pracę

+ Certyfikat gwarantowany

 

Webinarium dostępne jest równiez w ramach oferty MARATON PRAWA PRACY W DOBIE COVID. Więcej informacji >> 

 

W czasie webinarium prowadzący omówi prawne zasady rozwiązywania umów o pracę ze szczególnym uwzględnieniem rozwiazywania umów na odległość.

Program webinarium:

1. Składanie oświadczeń woli w prawie pracy w formie on – line.

2. Zasady rozwiązywania umów o pracę – analiza najnowszego orzecznictwa Sadu Najwyższego:

a) na mocy porozumienia,

b) za wypowiedzeniem,

c) w trybie dyscyplinarnym,

d) z powodu długiej choroby.

3. Wzory pism – praca na dokumencie.

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Piotr Wojciechowski

Ekspert Inforakademia.pl, adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji oraz z materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej ->

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 8 października 2020 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennika Gazeta Prawna, Personel i Zarządzanie, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, www.infor.pl

Autor

Piotr Wojciechowski

Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

08 / 10 / 2020 godz. 10:00
Praca zdalna i inne formy wykonywania pracy na odległość

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Praca zdalna i inne formy wykonywania pracy na odległość

+ Certyfikat gwarantowany

 

Webinarium dostępne jest równiez w ramach oferty MARATON PRAWA PRACY W DOBIE COVID. Więcej informacji >> 

 

W czasie webinarium prowadzący omówi prawne zasady zarządzania pracownikami na odległość. W czasie webinarium uczestnicy zostaną zapoznani z najlepszymi praktykami w tym zakresie.

Program webinarium: 

1. Analiza różnic prawnych pomiędzy telepracą pracą zdalną a home workingiem.

2. Zarządzanie czasem pracy w formule pracy zdalnej.

3. BHP w formule pracy zdalnej.

4. Nadzór nad pracownikiem w formule pracy zdalnej.

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Piotr Wojciechowski

Ekspert Inforakademia.pl, adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji oraz z materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej ->

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 7 października 2020 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennika Gazeta Prawna, Personel i Zarządzanie, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, www.infor.pl

Autor

Piotr Wojciechowski

Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

07 / 10 / 2020 godz. 10:00
Prawo pracy w dobie COVID-19

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Prawo pracy w dobie COVID-19

+ Certyfikat gwarantowany

 

Webinarium dostępne jest równiez w ramach oferty MARATON PRAWA PRACY W DOBIE COVID. Więcej informacji >> 

 

W czasie webinarium prowadzący omówi najbardziej palące problemy związane z zarządzaniem prawem pracy w dobie COVID 19.

Program webinarium:

Analizie prawnej zostaną poddane:

a) zasady nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę,

b) zarządzanie czasem pracy, w tym systemem zadaniowego czasu pracy,

c) udzielanie urlopów wypoczynkowych,

d) zarządzanie BHP,

e) zarządzanie wynagrodzeniami: okresowe obniżenie wynagrodzeń za pracę, zasady korzystania z instytucji przewidzianych w tarczach antykryzysowych.

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Piotr Wojciechowski

Ekspert Inforakademia.pl, adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji oraz z materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej ->

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 6 października 2020 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennika Gazeta Prawna, Personel i Zarządzanie, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, www.infor.pl

Autor

Piotr Wojciechowski

Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

06 / 10 / 2020 godz. 10:00
Kontrole PIP, ZUS, US - świadczeń pomocowych związanych z COVID-19

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Kontrole PIP, ZUS, US - świadczeń pomocowych związanych z COVID-19

+ Certyfikat gwarantowany

 

Program webinarium:

Dofinansowania z PUP (do wynagrodzeń, do kosztów, mikropożyczka)

Dofinansowania z WUP (art. 15g i art. 15gg ustawy antycovidowej)

Subwencja z PFR

Zwolnienie od składek ZUS

Świadczenie postojowe

Zasady kontroli

Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium

 

Prowadzący:

Paweł Ziółkowski

Ekspert Inforakademia.pl, prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Uczestnicy webinarium otrzymają maila z linkiem do retransmisji oraz z materiałami szkoleniowymi.

Gwarancja otrzymania certyfikatu.

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: JPK_VAT w nowej formie, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Już teraz od 99 zł miesięcznie w ofercie kwartalnej -> 

 


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 1 października 2020 r. o godz. 9.00 i zakończy się o godz. 10.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

01 / 10 / 2020 godz. 09:00
Powrót do aktualnych szkoleń
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK