Webinaria

szkolenia na żywo

Lista webinariów

Monika M. Brzostowska Monika M. Brzostowska

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Jak rozliczyć PIT pracownika za 2022? + Certyfikat gwarantowany

 

Jak można było przewidzieć, zmiana skali podatkowej w trakcie roku skutkować będzie zawirowaniami w rozliczaniu przychodów/dochodów roku 2022. Dodatkowo uchylenie ulgi dla klasy średniej i nowa kwota zmniejszająca podatek istotnie wpłyną na poprawne wypełnienie zeznania rocznego. Nasuwa się zatem pytanie, czy złożone zeznanie podatkowe będzie ostateczne? Czy organ podatkowy sam przeliczy nam dochód i odda ewentualną nadpłatę? Jak sobie z tym poradzić? Między innymi na te pytania odpowie nasza ekspertka. Uczestnicy webinarium także będą mogli jej zadać swoje pytania na czacie i – co ważniejsze – uzyskać na nie w trakcie spotkania odpowiedź.

Webinarium jest skierowane zarówno do pracowników działów kadr i płac firm sektora prywatnego, jak i jednostek budżetowych.

 

UWAGA! Podczas webinarium ekspertka w praktyczny sposób pokaże, jak wypełnić zeznanie roczne pracownika krok po kroku!

 

W programie webinarium:

1. Omówienie sposobów poprawnego wypełnienia PIT-11. Jak wykazać przychody od stycznia do czerwca 2022 r., a jak od lipca do grudnia?

2. Czy nowa skala podatkowa wpłynie na rozliczenie? Kwota zmniejszająca podatek

3. Jak ująć nowe zwolnienia? Zwolnienie 4+, dla seniora, dla powracających. Czy płatnik ma obowiązek wykazać przychody zwolnione?

4. Jak ulga dla klasy średniej wpłynie na rozliczenie roczne? Kto wyliczy hipotetyczny podatek za 2022 r.? Czy urząd sam zwróci nadpłatę?

5. Dopłata czy zwrot z zeznania rocznego? Przykładowe kalkulacje, kiedy możemy się spodziewać dopłaty podatku za 2022 rok

6. Rozliczenie z małżonkiem. Nowe zasady rozliczenia, gdy małżeństwo zawarto w trakcie roku

7. Rozliczenie jako osoba samotnie wychowująca dziecko. Limit przychodów dziecka uczącego się do ukończenia 25. roku życia

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 

Prowadząca: Monika M. Brzostowska

Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 24 stycznia 2023 r. o godz. 12.00 i zakończy się o godz. 13.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Monika M. Brzostowska

Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.

Zrealizowane
24 / 01 / 2023 godz. 12:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Piotr Wojciechowski Piotr Wojciechowski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Praca zdalna 2023 + certyfikat gwarantowany

Termin: 18 stycznia 2023, w godz. 10:00-11:00

W 2023 r. na stałe do Kodeksu pracy wchodzi praca zdalna. Każda organizacja zainteresowana tą formułą musi się do procesu jej wdrożenia odpowiednio przygotować. Udział w tym webinarium zapewni Państwu niezbędną wiedzę w tym zakresie. W czasie spotkania z ekspertem zastanowimy się wspólnie, jaki rodzaj pracy zdalnej byłby najbardziej optymalny i jak zminimalizować ryzyko związane z jej wykonywaniem.

Webinarium jest skierowane zarówno do pracowników działów kadr i HR firm sektora prywatnego, jak i jednostek budżetowych.

Program szkolenia:

1. Omówienie rodzajów pracy zdalnej: całościowa, hybrydowa, okazjonalna, na żądanie

2. Zasady wprowadzania pracy zdalnej do organizacji: regulamin czy porozumienie

3. Koszty – za co będzie płacił pracodawca?

4. Czas pracy – jak zarządzać pracownikami na zdalnej

5. BHP – zasady stosowania przepisów przy pracy na odległość

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 


Prowadzący: Piotr Wojciechowski

Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 18 stycznia 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Piotr Wojciechowski

Adwokat, ekspert prawa pracy, publicysta. Były Wicedyrektor Departamentu Prawnego w Głównym Inspektoracie Pracy. W latach 1998-2001 pracował w charakterze specjalisty w Departamencie Prawa Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach prac ministerialnych zajmował się sporządzaniem opinii prawnych, brał udział w pracach nad projektami legislacyjnymi, pisał ekspertyzy na potrzeby Komisji Trójstronnej oraz Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Pracy.

Zrealizowane
18 / 01 / 2023 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Paweł Ziółkowski Paweł Ziółkowski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Rozliczenie roczne składki zdrowotnej + certyfikat gwarantowany

Termin: 20 grudnia 2022, w godz. 10:00-11:00

 

Rok 2022 w istotny sposób zmienił zasady opłacania składek zdrowotnych przez przedsiębiorców. Zmiany były wyjątkowo niekorzystne i zazwyczaj prowadziły do dużego wzrostu odprowadzanych kwot. Na dodatek ustawodawca uzależnił składki zdrowotne od formy opłacania podatku dochodowego, co dodatkowo skomplikowało system rozliczeń. W trakcie roku przedsiębiorcy opłacali składki zdrowotne w miesięcznej wysokości – w praktyce były to jednak zaliczki na składki. Rok 2023 wprowadza konieczność dokonania pierwszego rocznego rozliczenia składek. Dla wielu podatników/ubezpieczonych będzie się to wiązało z koniecznością dopłaty. Dowiedz się, jak przygotować roczne rozliczenie składkowe oraz czy warto zmienić w zeznaniu formę opodatkowania.

W programie webinarium:

1. Brak odliczenia składki zdrowotnej od podatku

2. Składka zdrowotna przy zasadach ogólnych

3. Składka zdrowotna na liniowym

4. Składka zdrowotna na ryczałcie

5. Składka zdrowotna w przypadku innych przedsiębiorców

6. Roczne rozliczenie składek

7. Zmiana formy opodatkowania a składka zdrowotna

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 


Prowadzący: Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych tematów szkoleń są: Polski Ład – składka zdrowotna przedsiębiorców, Wynagrodzenia 2022, VAT 2022, PIT i CIT 2022 oraz Zmiany w ubezpieczeniach i zasiłkach od 2022. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 20 grudnia 2022 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

Zrealizowane
20 / 12 / 2022 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Aleksander Kuźniar Aleksander Kuźniar

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Umowa o pracę 2023 – nowa treść i zasady wypełniania. Wzory wraz z omówieniem + certyfikat gwarantowany

Termin: 16 grudnia 2022 o godz. 13:30-14:30

 

Zgodnie z planowanymi zmianami przepisów Kodeksu pracy już z początkiem 2023 r. umowa o pracę będzie miała nową treść. W przepisach zabraknie jednak wzoru nowej umowy o pracę, co oznacza, że każdy pracodawca będzie musiał opracować go sam. Uczestnicy webinarium otrzymają przykładowe wzory umów o pracę na okres próbny, na czas określony, na zastępstwo itp., których sposób wypełniania zostanie szczegółowo omówiony w trakcie spotkania. 

Webinarium jest skierowane zarówno do pracowników działów kadr i HR firm sektora prywatnego, jak i jednostek budżetowych.

 

W programie webinarium:

1. Konieczność stworzenia nowego wzoru umowy o pracę – wzór z omówieniem dla uczestników szkolenia!

2. Zmiana długości umowy na okres próbny – rewolucyjne rozwiązania – wzory nowych zapisów w umowie!

3. Umowa na czas określony celem zastępstwa pracownika – wzory nowych zapisów w umowie!

4. Możliwość wydłużenia okresu próbnego w przypadku nieobecności pracownika w pracy

5. Nowy obowiązek przy zawieraniu umów na okres próbny wskazania długości późniejszej umowy na czas określony

6. Jak prawidłowo wskazać miejsce lub miejsca wykonywania pracy przez pracownika w nowych umowach o pracę, by nie na razić się na odpowiedzialność przed PIP?

7. Kiedy kandydat staje się pracownikiem – czy w dniu podpisania umowy, czy w dniu rozpoczęcia pracy?

8. Kiedy pracownik musi podpisać umowę o pracę i czy może być to już po dniu zawarcia umowy?

9. Jak prawidłowo określić datę sporządzenia umowy, zawarcia umowy, dzień rozpoczęcia pracy i jaka ma być data przy podpisie pracownika – czy wszystkie daty są konieczne?

10. W jaki sposób zawrzeć umowę na odległość?

11. Jak prawidłowo wskazać składniki wynagrodzenia w umowie o pracę?

12. Umowa na część etatu – pamiętaj o dodatkowych elementach!

13. Kiedy wpisywać obiektywne przyczyny zawarcia umowy i jak to prawidłowo zrobić?

14. Jak prawidłowo sporządzić umowę na czas określony celem zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy? – częste błędy w umowach

15. Czy w umowie na zastępstwo ma być wymienione nazwisko osoby zastępowanej i przyczyna jej nieobecności?

16. Czy zastępstwo może być na wycinek nieobecności pracownika lub na nie taki sam wymiar czasu pracy lub nie takie samo stanowisko?

17. „Aneks” do umowy o pracę – jak prawidłowo sporządzić i co musi być zawarte w treści?

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 


Prowadzący: Aleksander Kuźniar

Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 16 grudnia 2022 r. o godz. 13.30 i zakończy się o godz. 14.30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Aleksander Kuźniar

Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

Zrealizowane
16 / 12 / 2022 godz. 13:30
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
 Zdzisław Modzelewski Zdzisław Modzelewski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

VAT 2023 + Certyfikat gwarantowany

Termin: 9 grudnia 2022 godz. 10:00-11:00

 

Zapraszamy na praktyczne webinarium INFORAKADEMII poświęcone omówieniu najważniejszych zagadnień z zakresu VAT oraz zmian wchodzący w życie w 2023 roku.

Program webinarium:

1. Utworzenie grupy VAT i konsekwencje, które to może wywołać

2. Faktury korygujące w walucie a właściwy kurs waluty – wreszcie będzie to uregulowane

3. Nowe zasady obliczania proporcji odliczenia VAT naliczonego oraz dokonywania korekt rocznych

4. Sankcje w VAT – nowe reguły stosowania sankcji (30, 20 oraz 15%) i możliwości ich uniknięcia lub zmniejszenia

5. Zmiany w zakresie WDT i WNT

6. Zmiany w wydawaniu WIS-ów

7. Inne zmiany w VAT

 

Szanowni Państwo! Jeśli przed dniem webinarium zostaną ogłoszone inne istotne zmiany w VAT, to program wydarzenia zostanie o nie odpowiednio zmodyfikowany!

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 

Prowadzący webinarium: Zdzisław Modzelewski

Ekspert INFORAKADEMII, doradca podatkowy, wspólnik praktyki podatkowej GWW Ladziński, Cmoch i Wspólnicy Sp. k. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu podatków pośrednich, ze szczególnym uwzględnieniem podatku od towarów i usług, oraz w zakresie postępowań podatkowych i sądowo-administracyjnych związanych z podatkami pośrednimi. Zajmuje się głównie obsługą podmiotów gospodarczych z sektorów: nieruchomości, handel i dystrybucja, turystyka oraz media. Karierę zawodową rozpoczął w 1996 r., nawiązując współpracę z Instytutem Studiów Podatkowych w Warszawie. W latach 1998-2004 pracował dla firm z wielkiej czwórki. Następnie, pracował dla MMR Consulting, gdzie pełnił jednocześnie funkcję Prezesa Zarządu tej spółki. Od czerwca 2014 r. partner GWW Tax. Jest współautorem wielu publikacji książkowych, w tym m.in. czterech komentarzy do ustawy o VAT, "Leksykonu Fakturowania", a także wielu publikacji prasowych. Jest również cenionym i uznanym wykładowcą, który w czasie swojej praktyki zawodowej przeprowadził ponad tysiąc szkoleń i wykładów, w których uczestnikami byli zarówno pracownicy służb księgowych, pracownicy aparatu skarbowego, doradcy podatkowi, jak i kadra zarządzająca przedsiębiorstw odpowiedzialna za sprawy podatkowe i finansowe.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>

 

Retransmisja webinarium wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin szkolenia nie odpowiada Państwu, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Zmiany w JPK_V7, Pakiet VAT w e-commerce, Podatkowy Polski Ład, Kasa fiskalna w firmie, Import usług, WNT po wyroku TSUE oraz Procedura przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML). Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 9 grudnia 2022 o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, www.infor.pl

 

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Zdzisław Modzelewski

Doradca podatkowy, wspólnik praktyki podatkowej GWW. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu podatków pośrednich, ze szczególnym uwzględnieniem podatku od towarów i usług, oraz w zakresie postępowań podatkowych i sądowo-administracyjnych związanych z podatkami pośrednimi. Zajmuje się głównie obsługą podmiotów gospodarczych z sektorów: nieruchomości, handel i dystrybucja, turystyka oraz media. Karierę zawodową rozpoczął w 1996 r., nawiązując współpracę z Instytutem Studiów Podatkowych w Warszawie. W latach 1998-2004 pracował dla firm z wielkiej czwórki. Następnie, pracował dla MMR Consulting, gdzie pełnił jednocześnie funkcję Prezesa Zarządu tej spółki. Od czerwca 2014 r. partner GWW Tax. Jest współautorem wielu publikacji książkowych, w tym m.in. czterech komentarzy do ustawy o VAT, "Leksykonu Fakturowania", a także wielu publikacji prasowych. Jest również cenionym i uznanym wykładowcą, który w czasie swojej praktyki zawodowej przeprowadził ponad tysiąc szkoleń i wykładów, w których uczestnikami byli zarówno pracownicy służb księgowych, pracownicy aparatu skarbowego, doradcy podatkowi, jak i kadra zarządzająca przedsiębiorstw odpowiedzialna za sprawy podatkowe i finansowe.

Zrealizowane
09 / 12 / 2022 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Radosław Kowalski Radosław Kowalski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII – wydanie ekstra!

PIT i CIT 2023. Jak przygotować się do zmian + Q&A

+ certyfikat gwarantowany

Termin: 6 grudnia 2022 godz. 10:00-11:30

 

Zapraszamy na praktyczne warsztaty INFORAKADEMII podsumowujące praktykę stosowania przepisów w zakresie podatków dochodowych wprowadzonych w 2022 roku oraz omawiające najważniejsze zmiany w tym zakresie wchodzące w życie w 2023 roku. Webinarium potrwa 90 minut.

 

Tego jeszcze nie było! To webinarium ekstra z dodatkową sesją pytań do eksperta.

 

Celem webinarium jest przybliżenie najważniejszych zmian wchodzących w życie od 2023 r. w PIT i CIT, a także w ryczałcie od przychodów ewidencjonowanych. Po zamieszaniu roku 2022, czyli wprowadzeniu do początku oraz w trakcie tego roku zmian stanowiących kolejne odsłony Polskiego Ładu, rok 2023, a przynajmniej jego początek, może wydawać się „nudny”. Nie dajmy się jednak zwieść pozorom. Owszem zmian jest znacznie mniej, ale warto pamiętać, że to właśnie w 2023 r. wchodzi w życie część regulacji wprowadzonych kolejnymi odsłonami Polskiego Ładu. UWAGA – w tym zmiany odsunięte na później, jako uciążliwe dla podatników! A do tego trzeba się przygotować. Temu właśnie służy nasze webinarium, w czasie którego zostaną omówione najważniejsze zmiany w podatkach dochodowych na 2023 r. Nie warto ryzykować podejścia do rozliczenia jednego z najtrudniejszych podatkowo lat bez pełnej wiedzy na temat tego, co nas czeka!

W programie webinarium:

1. Amortyzacja od nieruchomości mieszkalnych w PIT i CIT – czy naprawdę ustawodawca nie widzi różnic?

2. Opodatkowanie najmu prywatnego – przygotujmy się na nową odsłonę sporów z fiskusem

3. Składki od wynagrodzeń w kosztach pracodawcy (CIT/PIT)

4. Współdzielenie kwoty wolnej w PIT

5. Oświadczenia składane płatnikom PIT od 2023 r.

6. Ulga na złe długi w podatkach dochodowych – zmiana dopiero od 2023 r.

7. Co z tą ukrytą dywidendą?

8. Koszty finansowania dłużnego w kosztach podatnika CIT

9. Estoński CIT – zmiany na 2023 r.

A. Wybór estońskiego CIT przed końcem roku

B. Wygaszenie podatku z korekty wstępnej

C. Wydatki niezwiązane z działalnością spółki – doprecyzowanie czy zmiana merytoryczna?

D. Zakończenie stosowania estońskiego CIT a podatek od niepodzielonych zysków

10. Podatek od przerzucania dochodów – nieco jaśniej, ale czy na pewno lepiej?

11. Podatek minimalny na razie niegroźny, ale jak długo?

12. Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium


Prowadzący: Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych tematów szkoleń są: Polski Ład – składka zdrowotna przedsiębiorców, Wynagrodzenia 2022, VAT 2022, PIT i CIT 2022 oraz Zmiany w ubezpieczeniach i zasiłkach od 2022. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 6 grudnia 2022 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

Zrealizowane
06 / 12 / 2022 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Radosław Kowalski Radosław Kowalski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Komu opłaca się zmiana formy opodatkowania za 2022 r.? + certyfikat gwarantowany

Termin: 1 grudnia 2022, w godz. 10:00-11:00

 

W wyniku zmian wprowadzonych Polskim Ładem 2.0 znaczna grupa polskich podatników uzyskujących przychody z działalności gospodarczej i tzw. najmu prywatnego uzyskała wyjątkową możliwość wstecznej zmiany formy opodatkowania. Podatnicy, którzy mogą skorzystać z takiego prawa są w wyjątkowo komfortowej sytuacji, gdyż mają możliwość dokonania przeliczenia i porównania zobowiązań podatkowych w dwóch metodach opodatkowania i podjęcia najbardziej korzystnej decyzji. W pewnych sytuacjach przeliczenia warto dokonać już teraz i skorzystać w odliczeń jeszcze w tym roku. Jednak z tą możliwością związane są pewne niebezpieczeństwa fiskalne.

W czasie webinarium zostanie przedstawione, kto i na jakich zasadach może dokonać zmiany formy opodatkowania i z czym to będzie związane. Prowadzący w praktyczny sposób przybliży zagadnienie i podpowie, na co należy zwrócić uwagę, podejmując decyzję o zmianie lub rezygnacji z niej.

 

Program webinarium:

1. Cel i istota wstecznej zmiany metody opodatkowania

2. Kierunek retrospektywnej zmiany formy opodatkowania

3. Kto może zmienić formę opodatkowania roku 2022, a komu nie przysługuje takie prawo?

4. Termin dokonania wstecznej zmiany formy opodatkowania

5. Dlaczego nie należy spieszyć się z PIT-36L i PIT-28?

6. Zasady wstecznej modyfikacji metody opodatkowania

7. Korzyści płynące ze zmiany formy opodatkowania

8. Jak obliczyć, czy opłaca się wsteczna zmiana formy opodatkowania

9. Co z zasadą złotówka za złotówkę przy zmianie formy opodatkowania?

10. Co z opodatkowaniem 2023 r. po retrospektywnej zmianie formy opodatkowania?

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.


Prowadzący: Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 1 grudnia 2022 r. o godz.10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

Zrealizowane
01 / 12 / 2022 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Aleksander Kuźniar Aleksander Kuźniar

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Informacja o warunkach zatrudnienia (art. 29 § 3 kp) – skorzystaj ze wzoru na 2023 r. + certyfikat gwarantowany

Termin: 24 listopada 2022 o godz. 13:30-14:30

 

UWAGA! Przegapiłeś webinarium na ten temat, które zorganizowaliśmy 20 października 2022 r.? Wykorzystaj drugą szansę! Posłuchaj praktycznych rad eksperta, co i w jaki sposób musi zostać zawarte w informacji o warunkach zatrudnienia, a w razie wątpliwości zadaj ekspertowi swoje pytania!

Ogromna liczba zmian w prawie pracy planowana na 2023 r. sprawia, że, aby ze wszystkim zdążyć, należy zacząć się do nich przygotować już teraz. Jednym z obowiązków jest tworzenie wewnętrznych wzorów informacji o warunkach zatrudnienia zgodnie z art. 29 § 3 Kodeksu pracy, które zaczną obowiązywać po wejściu w życie przepisów.

Uczestnicy webinarium otrzymają przykładowy wzór informacji, gotowy do dostosowania do potrzeb własnych zakładów pracy, który zostanie szczegółowo omówiony w trakcie szkolenia. Webinarium jest skierowane zarówno do pracowników działów kadr firm sektora prywatnego, jak i jednostek budżetowych.

 

Podczas webinarium dowiesz się:

1. W jaki sposób zostanie rozszerzona informacja dla pracownika z art. 29 § 3 kp? – wzór dla uczestników szkolenia!

2. Czy będzie konieczność sporządzania informacji indywidualnie dostosowanej do każdego pracownika?

3. Jak prawidłowo ustalić system, a jak rozkład czasu pracy pracownika?

4. Kiedy można posłużyć się w informacji przywołaniem stosownych przepisów prawa?

5. W jaki sposób prawidłowo informować pracownika o przerwach w pracy wynikających z przepisów pozakodeksowych?

6. O jakich składnikach wynagrodzenia oraz świadczeniach pieniężnych i rzeczowych należy informować pracownika?

7. Czy nową informację trzeba wręczyć wszystkim aktualnie zatrudnionym pracownikom, czy tylko nowo zatrudnianym?

8. W jakim terminie udzielić nowej informacji, a w jakim poinformować o zmianie warunków zatrudnienia?

9. Na czym polega nowe wykroczenie za brak informacji o warunkach zatrudnienia lub brak jej aktualizacji?

10. Kogo inspektor pracy ukarze za brak lub nieterminowe wręczenie pracownikowi informacji o warunkach zatrudnienia?

11. Czy błędna informacja o warunkach zatrudnienia też jest wykroczeniem przeciwko prawom pracowniczym?

12. Co to znaczy, że brak lub nieterminowa informacja w sposób rażący narusza uprawnienia pracownika?

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 


Prowadzący: Aleksander Kuźniar

Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 24 listopada 2022 r. o godz. 13.30 i zakończy się o godz. 14.30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Aleksander Kuźniar

Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

Zrealizowane
24 / 11 / 2022 godz. 13:30
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Radosław Kowalski Radosław Kowalski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Wierzytelności w rozliczeniach podatkowych wierzyciela i dłużnika + certyfikat gwarantowany

Termin: 18 listopada 2022, w godz. 10:00-11:00

 

Zapowiedź spowolnienia gospodarczego, a nawet recesji to sygnał, że za chwilę wystąpią problemy z regulowaniem zobowiązań. Nieterminowa zapłata to często początek łańcucha zaległości. Skutkuje to tym, że niejednokrotnie wierzyciel sam jest dłużnikiem. Warto na to się przygotować nie tylko poprzez odświeżenie procesów windykacyjnych, ale również procedur rozliczania. Zarówno będąc w pozycji wierzyciela, jak i dłużnika należy zadbać o to, aby rozliczenia podatkowe, nawet jeżeli nie pomogą w windykacji, pozwoliły zoptymalizować obciążenia fiskalne i usprawnić rozliczenia podatkowe.

 

Program webinarium:

1. Ulga na złe długi w podatkach dochodowych ze szczególnym uwzględnieniem zasad związanych z epidemią

2. Ulga na złe długi w VAT – regulacje podatkowe z uwzględnieniem wyroku TSUE

3. Czy ulga na złe długi może być narzędziem windykacyjnym?

4. Rozliczenie sprzedaży wierzytelności własnych w przychodach i kosztach wg wykładni MF

5. Czy sprzedaż wierzytelności może wpływać na podatek minimalny?

6. Umorzenia, odnowienia a skutki podatkowe

7. Należności w kosztach podatkowych – czy można zaliczyć kwotę brutto?

8. Odpisy aktualizujące w kosztach – kiedy lepiej nie stosować?

9. Czy podatki mogą być argumentem w negocjacjach windykacyjnych?

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.


Prowadzący: Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 18 listopada 2022 r. o godz.10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.

Zrealizowane
18 / 11 / 2022 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Paweł Ziółkowski Paweł Ziółkowski

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Wynagrodzenia 2023 + certyfikat gwarantowany

Termin: 9 listopada 2022, w godz. 10:00-11:00

 

Nowy rok zawsze oznacza zmiany w zakresie wskaźników wynagrodzeniowych. Zmiana wynagrodzenia minimalnego i przeciętnego przekłada się na inne świadczenia, w tym kwoty wolne od potrąceń, odprawy, minimalne zasiłki, składki społeczne z działalności gospodarczej, górną granicę podstawy wymiaru składek itp. Na dodatek zmiany dokonane w ramach Polskiego Ładu spowodowały, że rozliczenie roku 2022 będzie loteryjne, ponadto od 2023 r. wchodzą zmiany w zakresie PIT-2. Na szkoleniu dowiesz się, jak rozliczyć mijający rok oraz, co czeka Cię w roku kolejnym. Poznasz aktualne wskaźniki i nowe zasady wpływające na listę płac. Weź udział w webinarium, żeby robić to dobrze!

W programie webinarium:

1. Zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę

2. Pochodne minimalnego wynagrodzenia – w tym kwoty wolne od potrąceń, odprawy itp.

3. Przeciętne prognozowane wynagrodzenie w gospodarce narodowej i jego pochodne (w tym górna granica podstawy wymiaru składek)

4. Rozliczenia 2022, czyli jak wypełnić PIT-11

5. Nowe zasady składania PIT-2 (od 2023 r.)

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 


Prowadzący: Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych tematów szkoleń są: Polski Ład – składka zdrowotna przedsiębiorców, Wynagrodzenia 2022, VAT 2022, PIT i CIT 2022 oraz Zmiany w ubezpieczeniach i zasiłkach od 2022. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 9 listopada 2022 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Paweł Ziółkowski

Prawnik, publicysta, trener, wykładowca na studiach podyplomowych organizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie, Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową w Katowicach oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracownik Kancelarii Maksyma z siedzibą w Warszawie. Właściciel biura doradztwa gospodarczego. Autor ponad 8000 publikacji zamieszczonych w prasie fachowej i portalach elektronicznych.

Zrealizowane
09 / 11 / 2022 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Katarzyna Klimkiewicz-Deplano Katarzyna Klimkiewicz-Deplano

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Zmiany w CIT 2022/2023 + certyfikat gwarantowany

Termin: 4 listopada 2022 godz. 10:00–11:00

 

Sejm uchwalił nowelizację ustawy o CIT, przyjmując część poprawek Senatu. Nowelizacja m.in. zawiesza na dwa lata przepisy o podatku minimalnym i zmienia samą konstrukcję tego podatku. Zostaną też uchylone przepisy o tzw. ukrytej dywidendzie, które miały wejść w życie 1 stycznia 2023 r. Poza tym nowelizacja CIT zmienia przepisy dotyczące opodatkowania podatkiem od przerzuconych dochodów, łagodzi kwestie rozliczania kosztów finansowania dłużnego w kosztach podatkowych oraz poprawia tzw. estoński CIT i przepisy o zagranicznych jednostkach kontrolowanych.

W czasie webinarium zostaną omówione najważniejsze zmiany w ustawie o CIT, które będą miały istotne znaczenie przy rozliczeniach podatkowych podatników CIT. Podsumujemy główne założenia oraz ocenimy ich wpływ w indywidualnych przypadkach, a także poddamy pod rozwagę odpowiednie przygotowanie działań biznesowych w tym zakresie. W drugiej części spotkania Ekspertka odpowie na pytania zadane na czacie w trakcie trwania wydarzenia.

Program webinarium:

1. Minimalny podatek przychodowy

2. Podatek od przerzuconych dochodów

3. Ukryta dywidenda

4. Zmiany w cenach transferowych

5. Koszty finansowania dłużnego

6. Podatek u źródła

7. Zagraniczne jednostki kontrolowane (CFC)

8. Polska spółka holdingowa (PSH)

9. Opodatkowanie ryczałtem od dochodów spółek

 

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.


Ekspert: Katarzyna Klimkiewicz-Deplano

Licencjonowany doradca podatkowy z prawie 20-letnim doświadczeniem zawodowym; partner zarządzający w Advicero Nexia. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowała z międzynarodowymi firmami konsultingowymi, w tym w latach 2000-2006 z firmami tzw. Wielkiej Czwórki, począwszy od 2009 r. zajmuje stanowisko partnera (do 2012 r. w ramach międzynarodowej spółki doradztwa podatkowego, następnie w ramach Advicero Nexia). Specjalizuje się w doradztwie transakcyjnym. Ma bogate doświadczenie w zakresie transakcji związanych z nabywaniem, zbywaniem, a także restrukturyzacją finansowania nieruchomości komercyjnych. Przeprowadziła liczne projekty restrukturyzacyjne w zakresie optymalizacji struktury holdingowej i uzyskiwania korzystnych rozwiązań podatkowych, włączając w to step-upy podatkowe, połączenia, likwidacje, przekształcenia i aporty aktywów. Jest specjalistą w zakresie doradztwa dla funduszy inwestycyjnych, doradzała wielu funduszom inwestycyjnym, zarówno charakteru otwartego, jak i zamkniętego, w ich działalności inwestycyjnej i bieżącej, obejmującej nabycia i sprzedaż udziałów lub aktywów, restrukturyzacje prowadzące do uzyskania optymalizacji podatkowej, uzyskiwanie zwolnienia w podatku dochodowym dla polskiej działalności. Ma również doświadczenie w doradztwie dla branży energetyki odnawialnej, w zakresie nabywania projektów, optymalizacji struktur holdingowych i finansowych, opracowywania biznesplanów, rozliczeń zielonych certyfikatów. Doradza w zakresie bieżących kwestii podatkowych podmiotów z sektora nieruchomościowego oraz handlu detalicznego. Posiada również bogate doświadczenie w prowadzeniu postępowań przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Jest autorką licznych publikacji o tematyce podatkowej, w tym redaktorem i współautorką wydanej w 2011 r. publikacji książkowej „Restrukturyzacje spółek kapitałowych – aspekty podatkowe”. Prelegent na wielu konferencjach i szkoleniach o tematyce podatkowej.

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikaty oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych tematów szkoleń są: Polski Ład – składka zdrowotna przedsiębiorców, Wynagrodzenia 2022, VAT 2022, PIT i CIT 2022 oraz Zmiany w ubezpieczeniach i zasiłkach od 2022. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 4 listopada 2022 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  


Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn Głównej Księgowej, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Katarzyna Klimkiewicz-Deplano

Licencjonowany doradca podatkowy z prawie 20-letnim doświadczeniem zawodowym; partner zarządzający w Advicero Nexia. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowała z międzynarodowymi firmami konsultingowymi, w tym w latach 2000-2006 z firmami tzw. Wielkiej Czwórki, począwszy od 2009 r. zajmuje stanowisko partnera (do 2012 r. w ramach międzynarodowej spółki doradztwa podatkowego, następnie w ramach Advicero Nexia). Specjalizuje się w doradztwie transakcyjnym. Ma bogate doświadczenie w zakresie transakcji związanych z nabywaniem, zbywaniem, a także restrukturyzacją finansowania nieruchomości komercyjnych. Przeprowadziła liczne projekty restrukturyzacyjne w zakresie optymalizacji struktury holdingowej i uzyskiwania korzystnych rozwiązań podatkowych, włączając w to step-upy podatkowe, połączenia, likwidacje, przekształcenia i aporty aktywów. Jest specjalistą w zakresie doradztwa dla funduszy inwestycyjnych, doradzała wielu funduszom inwestycyjnym, zarówno charakteru otwartego, jak i zamkniętego, w ich działalności inwestycyjnej i bieżącej, obejmującej nabycia i sprzedaż udziałów lub aktywów, restrukturyzacje prowadzące do uzyskania optymalizacji podatkowej, uzyskiwanie zwolnienia w podatku dochodowym dla polskiej działalności. Ma również doświadczenie w doradztwie dla branży energetyki odnawialnej, w zakresie nabywania projektów, optymalizacji struktur holdingowych i finansowych, opracowywania biznesplanów, rozliczeń zielonych certyfikatów. Doradza w zakresie bieżących kwestii podatkowych podmiotów z sektora nieruchomościowego oraz handlu detalicznego. Posiada również bogate doświadczenie w prowadzeniu postępowań przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Jest autorką licznych publikacji o tematyce podatkowej, w tym redaktorem i współautorką wydanej w 2011 r. publikacji książkowej „Restrukturyzacje spółek kapitałowych – aspekty podatkowe”. Prelegent na wielu konferencjach i szkoleniach o tematyce podatkowej.

Zrealizowane
04 / 11 / 2022 godz. 10:00
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Aleksander Kuźniar Aleksander Kuźniar

Praktyczne webinarium INFORAKADEMII

Nowa informacja o warunkach zatrudnienia (art. 29 § 3 kp) – jak ją prawidłowo sporządzić + certyfikat gwarantowany

UWAGA! Każdy uczestnik szkolenia otrzyma wzór informacji!

Termin: 20 października 2022, w godz. 13:30-14:30

 

W związku z ogromną liczbą zmian w prawie pracy planowaną na przełomie 2022 i 2023 r. najwyższy czas się z nimi zapoznać. Jednym z obowiązków jest tworzenie wewnętrznych wzorów informacji o warunkach zatrudnienia zgodnie z art. 29 § 3 Kodeksu pracy, które zaczną obowiązywać po wejściu w życie przepisów. Uczestnicy webinarium otrzymają przykładowy wzór informacji gotowy do dostosowania na potrzeby własnych zakładów pracy, który zostanie szczegółowo omówiony w trakcie szkolenia. Webinarium jest skierowane zarówno do pracowników działów kadr firm sektora prywatnego, jak i jednostek budżetowych.

 

Podczas webinarium dowiesz się:

1. Jak rozszerzona zostanie informacja dla pracownika z art. 29 § 3 kp? – WZÓR DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA!

2. Czy będzie konieczność sporządzania informacji indywidualnie dostosowanej do każdego pracownika?

3. Jak prawidłowo ustalić system, a jak rozkład czasu pracy pracownika?

4. Kiedy można posłużyć się w informacji przywołaniem stosownych przepisów prawa?

5. W jaki sposób prawidłowo informować pracownika o przerwach w pracy wynikających z przepisów pozakodeksowych?

6. O jakich składnikach wynagrodzenia oraz świadczeniach pieniężnych i rzeczowych należy informować pracownika?

7. Czy nową informację trzeba wręczyć wszystkim aktualnie zatrudnionym pracownikom, czy tylko nowo zatrudnianym?

8. W jakim terminie udzielić nowej informacji, a w jakim poinformować o zmianie warunków zatrudnienia?

9. Na czym polega nowe wykroczenie za brak informacji o warunkach zatrudnienia lub brak jej aktualizacji?

10. Kogo inspektor pracy ukarze za brak lub nieterminowe wręczenie pracownikowi informacji o warunkach zatrudnienia?

11. Czy błędna informacja o warunkach zatrudnienia też jest wykroczeniem przeciwko prawom pracowniczym?

12. Co to znaczy, że brak lub nieterminowa informacja w sposób rażący narusza uprawnienia pracownika?

Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.

 


Prowadzący: Aleksander Kuźniar

Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

 

Korzyści dla uczestników webinarium:

Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań Ekspertowi.

Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.

Dzień po webinarium uczestnicy webinarium otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.

Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.

Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >> 


Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Wśród ostatnio dodanych tematów szkoleń są: Polski Ład – składka zdrowotna przedsiębiorców, Wynagrodzenia 2022, VAT 2022, PIT i CIT 2022 oraz Zmiany w ubezpieczeniach i zasiłkach od 2022. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>


Szczegóły organizacyjne webinarium:

Webinarium odbędzie się 20 października 2022 r. o godz. 13.30 i zakończy się o godz. 14.30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.

W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>  

 

Organizator webinarium: INFORAKADEMIA

Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowychwww.infor.pl

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

Autor

Aleksander Kuźniar

Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.

Zrealizowane
20 / 10 / 2022 godz. 13:30
Szkolenie dostępne
na Platformie INFORAKADEMIA
Inforakademia
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK