Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
VAT 2024 + certyfikat gwarantowany
Termin: 11 grudnia 2023 r., godz. 10:00-11:00
Już wiadomo, że rok 2024 w podatku VAT upłynie przede wszystkim pod znakiem przygotowania i wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur. Dla większości podatników obowiązkiem stanie się bowiem wystawianie i przyjmowanie faktur ustrukturyzowanych. To rewolucja na miarę wprowadzenia kilka lat temu ewidencji JPK, trzeba się więc do tego dobrze przygotować. Ale to nie jedyny obowiązek. Wiadomo już np. że od początku przyszłego roku wejdzie ewidencja usług płatniczych. O tych oraz innych istotnych zmianach w VAT ekspert opowie Państwu podczas webinarium, na które serdecznie zapraszamy.
Program webinarium:
I. Uprawnienia i uwierzytelnienia w KSeF – planowane zmiany
rodzaje uprawnień do korzystania z KSeF;
sposoby nadawania, zmiany lub odbierania uprawnień do korzystania z KSeF;
nowy wzór zawiadomienia ZAW-FA oraz opcje jego złożenia;
rezygnacja z pośredniego nabywania uprawnień;
zakres danych, których podanie umożliwia dostęp do faktury ustrukturyzowanej, faktury wystawionej poza KSEF, po przesłaniu jej do KSeF, oraz faktury VAT RR i faktury VAT RR KOREKTA wystawionych przy użyciu KSeF, bez konieczności uwierzytelniania;
sposób oznaczania faktur ustrukturyzowanych, udostępnianych nabywcy, w sposób inny niż przy użyciu KSeF lub używanych poza KSeF, umożliwiający dostęp do faktury oraz umożliwiający weryfikację danych zawartych na tej fakturze;
kod weryfikujący – co to jest i do czego będzie służył?
certyfikat autoryzujący – co to jest i do czego będzie służył?
terminy funkcjonowania obecnych tokenów
II. Wystawienie faktury po zmianach (po 1 lipca 2024 r.)
faktury dla konsumentów;
faktury dla podmiotów zagranicznych;
faktury wystawiane przez podmioty zagraniczne w ramach „samofakturowania”;
faktury VAT RR i VAT RR KOREKTA
III. Zmiany w zakresie Wiążących Informacji Stawkowych
zmiana zasad wnioskowania i wydawania WIS
IV. Wprowadzenie kontroli płatności transgranicznych
usługi płatnicze objęte obowiązkiem raportowania;
kim jest dostawca usługi płatniczej?
obowiązek prowadzenia ewidencji i raportowania tej ewidencji
V. System kaucyjny przy opakowaniach a VAT
zmiany w zasadach opodatkowania opakowań zwrotnych;
obowiązek prowadzenia specjalnej ewidencji
Prowadzący: Zdzisław Modzelewski
Doradca podatkowy, wspólnik praktyki podatkowej GWW. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu podatków pośrednich, ze szczególnym uwzględnieniem podatku od towarów i usług, oraz w zakresie postępowań podatkowych i sądowo-administracyjnych związanych z podatkami pośrednimi. Zajmuje się głównie obsługą podmiotów gospodarczych z sektorów: nieruchomości, handel i dystrybucja, turystyka oraz media. Karierę zawodową rozpoczął w 1996 r., nawiązując współpracę z Instytutem Studiów Podatkowych w Warszawie. W latach 1998-2004 pracował dla firm z wielkiej czwórki. Następnie, pracował dla MMR Consulting, gdzie pełnił jednocześnie funkcję Prezesa Zarządu tej spółki. Od czerwca 2014 r. partner GWW Tax. Jest współautorem wielu publikacji książkowych, w tym m.in. czterech komentarzy do ustawy o VAT, "Leksykonu Fakturowania", a także wielu publikacji prasowych. Jest również cenionym i uznanym wykładowcą, który w czasie swojej praktyki zawodowej przeprowadził ponad tysiąc szkoleń i wykładów, w których uczestnikami byli zarówno pracownicy służb księgowych, pracownicy aparatu skarbowego, doradcy podatkowi, jak i kadra zarządzająca przedsiębiorstw odpowiedzialna za sprawy podatkowe i finansowe.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 11 grudnia 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Wynagrodzenia 2024 + certyfikat gwarantowany
Termin: 6 grudnia 2023 r., godz. 9:00-10:00
Nowy rok to zawsze zmiana w zakresie wskaźników wynagrodzeniowych. Zmiana wynagrodzenia minimalnego i przeciętnego przekłada się na inne świadczenia, w tym kwoty wolne od potrąceń, odprawy, minimalne zasiłki, składki społeczne z działalności gospodarczej itp. Podczas webinarium dowiesz się, co czeka Cię w tym zakresie w 2024 r., poznasz aktualne wskaźniki i nowe zasady rozliczeń wpływające na listę płac.
W programie webinarium:
Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na odpowiedzi na Państwa pytania.
Prowadząca: Danuta Kosikowska
Wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oddział w Gdańsku na kursach Kadry i Płace. Od 2019 r. wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku z zakresu kadr i płac oraz rachunkowości. Doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi. Od 2009 r. Kierownik Działu Kadr i Płac w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 6 grudnia 2023 r. o godz. 9.00 i zakończy się o godz. 10.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
PIT i CIT 2024 + certyfikat gwarantowany
Termin: 5 grudnia 2023 r., godz. 10:00-11:00
Wiele wskazuje na to, iż początek 2024 r. nie będzie obfitował w zmiany w podatkach dochodowych, bo tymi zajmie się dopiero nowy rząd i nowy parlament. Nie można jednak pomijać regulacji, które zostały wcześniej uchwalone, a wchodzą w życie od 2024 r. lub będą wpływały na rozliczenia podatkowe PIT i CIT w nadchodzącym roku. Chodzi m.in. o ułatwienia amortyzacyjne oraz wejście w życie – po dwóch latach zawieszenia – podatku minimalnego. Ponadto zapewniamy, że jeśli tylko pojawią się jakieś zmiany w zakresie podatków dochodowych, to niezwłocznie zareagujemy i zmodyfikujemy tematykę webinarium, tak by było jak najbardziej aktualne.
I jak zawsze, jeśli mają Państwo jakieś pytania z zakresu PIT lub CIT, to prosimy o ich przygotowanie. W drugiej części spotkania ekspert będzie odpowiadał na pytania z czatu.
Program webinarium:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący: Radosław Kowalski
Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinarium Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 5 grudnia 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń czy sięgania do przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Podatek u źródła w praktyce + certyfikat gwarantowany
Termin: 24 listopada 2023 r., godz. 11:00-12:00
Kwestia konieczności zapłaty podatku u źródła (WHT) z tytułu poszczególnych płatności jest wciąż bardzo nieoczywista. Dlatego warto przybliżyć najważniejsze zagadnienia, bo przykładowo sam zakres dokumentów żądanych przez organy podatkowe na potwierdzenie rzeczywistego odbiorcy należności (beneficial owner) oraz udowodnienia należytej staranności wciąż budzi wątpliwości. W tym kontekście zostaną omówione także zmiany wynikające z niedawno opublikowanego przez Ministerstwo Finansów projektu objaśnień WHT. Objaśnień, które pogłębiają wątpliwości odnoszące się do i tak już skomplikowanych procedur. A uchybienie wysokim wymaganiom organów podatkowych w zakresie należytej staranności może okazać się dla podatnika bardzo kosztowne. Podczas webinarium ekspert podpowie, jak w praktyce bezpiecznie nie pobierać WHT lub jak ubiegać się o jego zwrot.
Podatek u źródła w praktyce – program webinarium:
Uwagi wstępne
Rzeczywisty właściciel – zmiany na gruncie projektu nowych objaśnień MF
Jak bezpiecznie nie pobierać podatku u źródła?
Jak skutecznie odzyskać podatek u źródła?
Należyta staranność w praktyce, czyli jakie dokumenty należy przygotować?
Kiedy organy mogą zastosować look-through approach?
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników webinarium zadane na czacie.
Prowadzący – Tomasz Kotoliński
Tax Manager w Advicero Nexia oraz prawnik. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, podatku od towarów i usług oraz zagadnieniach związanych z opodatkowaniem międzynarodowym. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w kancelariach podatkowych oraz w firmach doradczych, a z Advicero Nexia jest związany od 2022 r. W trakcie swojej praktyki zawodowej brał m.in. udział w obsłudze procesów restrukturyzacyjnych spółek. Jest zaangażowany w projekty Due Diligence oraz Tax Review, a także w projekty związane z bieżącym doradztwem podatkowym w zakresie podatków korporacyjnych dla podmiotów działających na rynku polskim (podatek VAT oraz podatki dochodowe), analizą opodatkowania transakcji transgranicznych, a także doradztwem dla podmiotów zagranicznych działających w Polsce w formie oddziałów i filii. Ma doświadczenie w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Jest autorem publikacji o tematyce podatkowej w prasie krajowej oraz prelegentem na szkoleniach i warsztatach podatkowych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 24 listopada 2023 r. o godz. 11.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Jak wdrożyć KSeF w biurze rachunkowym? + certyfikat gwarantowany
Termin: 13 listopada 2023 r., godz. 10:00-11:00
Krajowy System e-Faktur (KSeF) to będzie rewolucja, do której biura rachunkowe muszą się dobrze przygotować. Ze względu na siebie, ale też swoich klientów. Niezbędne będzie bowiem m.in. ustalenie nowych zasad otrzymywania faktur i ich księgowania. Ekspertka – praktyk – szczegółowo i na przykładach omówi także sprawę uprawnień i obowiązków pracowników biur rachunkowych, bo z tym tematem zgłaszanych jest obecnie najwięcej wątpliwości.
Program webinarium:
1. Czym jest e-Faktura i Krajowy System e-Faktur (KSeF)? Jak przygotować biuro rachunkowe do nowego typu faktur? Jakie wdrożyć procedury?
2. Czy wszystkie faktury trzeba wystawiać w KSeF? Jaką drogą klienci mają dostarczać dokumenty do księgowania?
3. Faktury poza KseF
4. Kto może, a komu nie wolno wystawiać faktur w KseF?
5. Kto jest uprawniony do wystawiania faktur w KSeF? Jak nadać uprawnienia pracownikom biura rachunkowego? Uprawnienia dla biura rachunkowego osoby prawnej, a osoby fizycznej – różnice w uprawnieniach
6. Nadawanie dalszych uprawnień do korzystania z KseF. Jak wygenerować token? Jak odebrać uprawnienia?
7. Jak wystawić i odebrać fakturę – krok po kroku. Jaka jest rola biura rachunkowego?
8. Procedura dostarczenia dokumentów do biura rachunkowego: xml, papierowo, elektronicznie. Czy biuro rachunkowe ma samodzielnie pobierać dokumenty z KSeF?
9. Jak poradzić sobie z wdrożeniem zmian wynikających z KSeF? Analiza z perspektywy biura rachunkowego
10. Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium
Prowadząca: Monika M. Brzostowska
Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 13 listopada 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Zmiany prawa pracy 2023 – odpowiedzi na 50 trudnych pytań + certyfikat gwarantowany
Termin: 9 listopada 2023 r., godz. 13:30-14:30
Zakres zmian w Kodeksie pracy, które weszły w życie w 2023 r. jest szeroki, bo objął nie tylko pracę zdalną czy uprawnienia rodzicielskie, ale także dokumentację pracowniczą i urlopy pracownicze. Do tego zmieniły się także obowiązki pracodawców, np. w zakresie szkoleń BHP czy badań lekarskich. Podczas webinarium ekspert odpowie na najtrudniejsze pytania z zakresu tych zmian, z jakimi się spotkał w swojej praktyce. Będzie też odpowiadał na pytania zadane na czacie przez uczestników webinarium.
Program webinarium:
Żądanie pracy zdalnej przez pracownicę w ciąży, pracowników opiekujących się dziećmi, pracownika opiekującego się niepełnosprawnym dzieckiem lub dorosłym członkiem gospodarstwa domowego – jak prawidłowo odmówić?
Czy pracodawca dopuszczający pracę zdalną musi się na nią zgodzić pracownikowi?
Czy pracodawca może na tych samych stanowiskach pracy wyrazić zgodę na pracę zdalną tylko dla części pracowników – czy to dyskryminacja?
Jakie koszty pracy zdalnej musi pokrywać pracodawca?
Kto wybiera miejsce świadczenia pracy zdalnej – czy pracodawca może narzucić takie miejsce?
Jakie warunki bhp musi spełnić pracownik w miejscu świadczenia pracy zdalnej?
Czy pracownik może świadczyć pracę zdalną z miejscowości wypoczynkowej lub z zagranicy?
Czy okazjonalna praca zdalna wymaga regulaminu?
Jak złożyć wniosek o wyjście prywatne przy pracy zdalnej?
Czy pracownik zdalny ma podpisywać listę obecności?
Jaka forma komunikacji z pracownikiem zdalnym będzie wystarczająca?
Czy każdy pracodawca musi uregulować w regulaminie pracy pracę zdalną?
Kto odpowiada za wypadek przy pracy zdalnej pracownika?
Praca zdalna przy jednoczesnym zatrudnieniu u 2 pracodawców – jak to pogodzić, ile dni okazjonalnej w roku przysługuje?
Work-life-balance – zmiana przepisów o rodzicielstwie
9 tygodni dodatkowego urlopu rodzicielskiego – kiedy można skorzystać i czy można na tym urlopie pracować?
Żądanie elastycznej organizacji pracy dla pracowników opiekujących się dziećmi, pracownic w ciąży itp. – jak można odmówić?
Możliwość wnioskowania przez pracownika o zmianę warunków zatrudnienia – jak sobie z tym poradzić?
Uprawnienia dla rodziców dzieci do lat 4 wydłużone do 8 roku życia dziecka – czy trzeba zebrać nowe oświadczenia rodzicielskie?
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników webinarium zadane na czacie.
Prowadzący: Aleksander Kuźniar
Prawnik, specjalista z zakresu praktycznego stosowania prawa pracy oraz ochrony danych osobowych. Wieloletni Inspektor pracy PIP, Inspektor Ochrony Danych. Autor ponad 200 publikacji z zakresu prawa pracy ukazujących się na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitor Księgowego, Sposób na Płace. Autor komentarza praktycznego do Kodeksu pracy wydawnictwa Infor S.A. od 2009 r. do 2022 r. oraz innych ustaw z zakresu prawa pracy. Autor licznych opinii prawnych, porad prawnych, poradników z zakresu sposobu sporządzania aktów prawa wewnątrzzakładowego, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, planowania i rozliczania czasu pracy pracowników, regulaminów pracy, regulaminów wynagradzania, regulaminów ZFŚS, układów zbiorowych pracy, opinii dla prokuratury na podstawie powołania specjalisty z zakresu prawa pracy. Od 15 lat wykładowca z zakresu prawa pracy na szkoleniach, kursach otwartych i wewnątrzzakładowych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 9 listopada 2023 r. o godz. 13.30 i zakończy się o godz. 14.30. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Opodatkowanie działań promocyjnych + certyfikat gwarantowany
Termin: 20 października 2023, w godz. 10:00-11:00
Opodatkowanie działań promocyjnych, sprzedażowych, reklamowych czy reprezentacyjnych to cały czas zagadnienie, które może przyprawiać księgowych o ból głowy. Z jednej strony kreatywni pracownicy działów marketingu czy sprzedaży, nastawieni na pozyskiwanie klientów i poprawę relacji, a z drugiej twarde realia fiskalne, w których czasami nadmiernie proklienckie nastawienie osób zajmujących się sprzedażą może ściągnąć kłopoty podatkowe. I nie tylko na pracodawców, ale również klientów czy potencjalnych klientów. Webinarium ma pomóc pogodzić ogień z wodą, znaleźć dobre, a przynajmniej akceptowalne, wyjścia podatkowe z trudnych sytuacji. Przede wszystkim jednak wskazać, jak prawidłowo identyfikować skutki podatkowe, by uchronić wszystkich zainteresowanych przed negatywnymi konsekwencjami.
Program webinarium:
W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania uczestników spotkania zadane na czacie.
Prowadzący: Radosław Kowalski
Prawnik, doradca podatkowy, właściciel kancelarii doradztwa podatkowego, wcześniej kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych. Specjalizuje się w zagadnieniach podatkowych. Autor licznych publikacji, doświadczony wykładowca i szkoleniowiec.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinarium Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 20 października 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń czy sięgania do przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
KSEF: wystawianie faktur ustrukturyzowanych + certyfikat gwarantowany
Termin: 13 października 2023, w godz. 10:00-11:00
Większości podatników został niespełna rok na przygotowanie się do obowiązkowego wystawiania faktur ustrukturyzowanych. Proste to raczej nie będzie, dlatego przygotowania należy rozpocząć już dziś. Podczas webinarium ekspert pomoże uczestnikom uświadomić sobie m.in. zakres tych zmian oraz ryzyka z nimi związane. Wystawianie faktur ustrukturyzowanych wpłynie bowiem na wiele obszarów funkcjonowania firmy: procedury wystawiania faktur, procesy obiegu dokumentów i informacji w firmie, rozliczenia delegacji czy postanowienia wynikające z zawartych umów. Do tego dochodzą kwestie związane z odpowiedzialnością osób, które będą zaangażowane w proces wystawiania faktur ustrukturyzowanych. W drugiej części webinarium ekspert odpowie na pytania zadane na czacie.
Program webinarium:
Prowadzący: Zdzisław Modzelewski
Doradca podatkowy, wspólnik praktyki podatkowej GWW. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu podatków pośrednich, ze szczególnym uwzględnieniem podatku od towarów i usług, oraz w zakresie postępowań podatkowych i sądowo-administracyjnych związanych z podatkami pośrednimi. Zajmuje się głównie obsługą podmiotów gospodarczych z sektorów: nieruchomości, handel i dystrybucja, turystyka oraz media. Karierę zawodową rozpoczął w 1996 r., nawiązując współpracę z Instytutem Studiów Podatkowych w Warszawie. W latach 1998-2004 pracował dla firm z wielkiej czwórki. Następnie, pracował dla MMR Consulting, gdzie pełnił jednocześnie funkcję Prezesa Zarządu tej spółki. Od czerwca 2014 r. partner GWW Tax.
Zdzisław Modzelewski jest współautorem wielu publikacji książkowych, w tym m.in. czterech komentarzy do ustawy o VAT, "Leksykonu Fakturowania", a także wielu publikacji prasowych. Jest również cenionym i uznanym wykładowcą, który w czasie swojej praktyki zawodowej przeprowadził ponad tysiąc szkoleń i wykładów, w których uczestnikami byli zarówno pracownicy służb księgowych, pracownicy aparatu skarbowego, doradcy podatkowi, jak i kadra zarządzająca przedsiębiorstw odpowiedzialna za sprawy podatkowe i finansowe.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinarium Ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 13 października 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń czy sięgania do przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Mały ZUS plus – zmiany 2023 + certyfikat gwarantowany
Termin: 5 października 2023 r., godz. 9:00-10:00
Obciążenia składkowe są dużą barierą w prowadzeniu działalności. Dlatego przedsiębiorcy prowadzący działalność na małą skalę oraz obsługujący ich księgowi i biura rachunkowe powinni rozważyć, czy dobrym rozwiązaniem dla nich nie będzie skorzystanie z małego ZUS plus. A także, czy i jak skorzystają na zmianach wprowadzonych w tej uldze od sierpnia 2023 r.
Podczas webinarium ekspertka, praktyk w zakresie płac, omówi problematyczne kwestie w korzystaniu z tej preferencji w podleganiu ubezpieczeniom społecznym. Odpowie także na pytania uczestników zadane w trakcie wydarzenia na czacie.
W programie webinarium:
Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.
Prowadząca: Danuta Kosikowska
Wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce oddział w Gdańsku na kursach Kadry i Płace. Od 2019 r. wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku z zakresu kadr i płac oraz rachunkowości. Doświadczony trener współpracujący z firmami szkoleniowymi. Od 2009 r. Kierownik Działu Kadr i Płac w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 5 października 2023 r. o godz. 9.00 i zakończy się o godz. 10.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Zapłata zaległych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne – skutki podatkowe i składkowe + certyfikat gwarantowany
Termin: 3 października 2023 r., w godz. 10:00-11:00
Przedsiębiorcy często borykają się z utratą płynności finansowej, a to ma swoje skutki także na gruncie podatkowo-składkowym. Dlatego warto wiedzieć, z czym przyjdzie im się mierzyć. Podczas webinarium ekspertka, która w swojej praktyce zajmuje się takimi przypadkami, usystematyzuje wiedzę o tym, jakie konsekwencje niesie za sobą zaległa zapłata składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz podpowie, jak sobie w takiej sytuacji poradzić.
Program webinarium:
1. Konsekwencje podatkowe zapłaty przez płatnika za ubezpieczonych zaległych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
2. Uprawnienia płatnika do składania wniosków o stwierdzenie nadpłaty składek
3. Konsekwencje podatkowo-składkowe złożenia fałszywego oświadczenia o statusie studenta lub niezaktualizowania oświadczenia przez studenta
4. Jak skorygować błędnie naliczone wynagrodzenia z winy nieleżącej po stronie płatnika?
5. Zmiana kwalifikacji umowy, zwrot składek ZUS a PIT-11 oraz PIT-4R
6. Wynagrodzenie płatnika z tytułu terminowego odprowadzania podatków
W drugiej części webinarium ekspertka odpowie na pytania uczestników wydarzenia zadane na czacie.
Prowadząca: Monika M. Brzostowska
Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 3 października 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń czy sięgania do przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
KSeF i faktury ustrukturyzowane – aspekty praktyczne + certyfikat gwarantowany
Termin: 19 września 2023, w godz. 10:00-11:00
Od lipca 2024 r. wszystkie faktury w transakcjach B2B będą wystawiane i odbierane wyłącznie przez Krajowy System e-Faktur (KSeF). Będzie to niewątpliwie rewolucja dla firm w zakresie fakturowania. Faktury będą wystawiane w ustandaryzowanym formacie XSD, co z jednej strony pozwoli na automatyzację procesów w firmie, ale samo wdrożenie KSeF to niewątpliwie proces skomplikowany, wymagający nie tylko zmian w systemach IT, ale również przygotowania zmian w procedurach i procesach związanych z wystawianiem, odbiorem i obiegiem faktur w firmie.
Podczas webinarium zostaną omówione praktyczne aspekty związane z wystawianiem i odbiorem faktur w KSeF, których znajomość jest istotna w ramach przygotowania firmy do prawidłowego funkcjonowania w nowej rzeczywistości fakturowej.
Webinarium przeznaczone jest dla osób, które są odpowiedzialne za wystawianie, odbiór i księgowanie faktur w firmie, ale również osób odpowiedzialnych za finanse – dyrektorów finansowych, głównych księgowych, którzy powinni zapewnić, aby wszystkie aspekty związane z wdrożeniem faktur ustrukturyzowanych zostały prawidłowo przygotowane.
W programie webinarium:
Ostatnie 10 minut naszego spotkania przeznaczymy na Państwa pytania.
Prowadzący: Janina Fornalik
Doradca podatkowy, partner w spółce doradztwa podatkowego MDDP; doradztwem podatkowym zajmuje się od kilkunastu lat, poprzednio w międzynarodowych firmach doradczych; specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem VAT, m.in. w działalności jednostek samorządu terytorialnego; doradza samorządom w kwestiach dotyczących rozliczania podatku VAT w bieżącej działalności, w zakresie realizowanych inwestycji oraz w ramach przekształceń, reprezentuje w postępowaniach podatkowych i sądowych; jest autorką licznych publikacji o tematyce prawnopodatkowej.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Tobie, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 19 września 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021
Praktyczne webinarium INFORAKADEMII
Rozliczenia podatkowe i księgowe grupy VAT + certyfikat gwarantowany
Termin: 11 września 2023 r. o godz. 11:00-12:00
Grupa VAT, jako nowa instytucja na gruncie ustawy o VAT, wprowadzona regulacjami Polskiego Ładu do systemu prawnego z dniem 1 stycznia 2023 r., jest kolejnym bardzo ciekawym rozwiązaniem w zakresie uproszczeń w podatku VAT. Zapraszamy do wzięcia udziału w webinarium, którego głównym celem jest skupienie się na praktycznych aspektach funkcjonowania grupy VAT, tj. zasad rozliczeń, prowadzenia ewidencji i fakturowania. Dzięki webinarium uczestnicy uzyskają praktyczną wiedzę z zakresie prowadzenia rozliczeń podatkowych grupy VAT.
Program webinarium:
1.Grupa VAT jako podatnik na gruncie podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowego od osób prawnych
2. Obowiązki w zakresie ewidencji i raportowania w grupie VAT
3. Rozliczenie podatku naliczonego w grupie VAT
4. Transakcje gospodarcze w grupie VAT
5. Podsumowanie i odpowiedzi na pytania uczestników webinarium
Prowadzący: Tomasz Kotoliński
Tax Manager w Advicero Nexia oraz prawnik. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, podatku od towarów i usług oraz zagadnieniach związanych z opodatkowaniem międzynarodowym. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w kancelariach podatkowych oraz w firmach doradczych, a z Advicero Nexia jest związany od 2022 r. W trakcie swojej praktyki zawodowej brał m.in. udział w obsłudze procesów restrukturyzacyjnych spółek. Jest zaangażowany w projekty Due Diligence oraz Tax Review, a także w projekty związane z bieżącym doradztwem podatkowym w zakresie podatków korporacyjnych dla podmiotów działających na rynku polskim (podatek VAT oraz podatki dochodowe), analizą opodatkowania transakcji transgranicznych, a także doradztwem dla podmiotów zagranicznych działających w Polsce w formie oddziałów i filii. Ma doświadczenie w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Jest autorem publikacji o tematyce podatkowej w prasie krajowej oraz prelegentem na szkoleniach i warsztatach podatkowych.
Korzyści dla uczestników webinarium:
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Jeśli zaplanowany termin webinarium nie odpowiada Ci, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium:
Webinarium odbędzie się 11 września 2023 r. o godz. 11.00 i zakończy się o godz. 12.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań.
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021