Wideoszkolenie

RODO w e-commerce, marketingu i telemarketigu

LEKCJE:
Wideo
1 / 1
W programie szkolenia m.in.:

• przepisy, które mają znaczenie dla prowadzonych działań marketingowych,
• podstawy prawne prowadzenia działań marketingowych,
• czy klauzule zgody zawsze są potrzebne,
• dostosowanie poszczególnych rodzajów czynności marketingowych do obowiązujących wymagań,
• jak zweryfikować legalność prowadzonych działań marketingowych.
Czas: 52 minut 30 sekund
Data dodania: 2019-07-25
Aktualny: tak

Autor

Aleksandra Piotrowska

 

Adwokat, ekspert ds. ochrony danych w ODO 24 Sp. z o.o., absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego; doradza w zakresie stosowania przepisów o ochronie danych osobowych oraz prowadzi w tym obszarze szkolenia; ma doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi grupami kapitałowymi, gdzie odpowiada za ochronę prawną obszaru związanego z szeroko pojętym bezpieczeństwem informacji; w tym zakresie współpracuje także z bankami, dla których tworzy wewnętrzne procedury oraz przygotowuje opinie prawne; współautorka książki: Ustawa o ochronie danych osobowych. Komentarz.
Notyfikacje

Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych szkoleniach? Zgódź się na powiadomienia od wideoakademii

Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE NIE
TAK TAK